Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Spyker: handel in aandeel Spyker beeindigd per 13 september 2013
Volgen
LBR schreef op 4 maart 2016 14:28 :
" De auto gaat dan ook gewoon in het vierde kwartaal in productie, als we Muller mogen geloven."
Vierde kwartaal van
welk jaar? Voor de duidelijkheid (of eigenlijk onduidelijkheid) op de vraag van de interviewer in het interview filmpje wanneer je in de preliator kunt rijden, antwoord muller dat je er in de zomer in kunt rijden. In de zomer rijden? Hoe is dat mogelijk als productie pas in het 4e kwartaal begint????
Egel, als Muller zegt dat je er in de zomer mee de weg op kunt, klopt dat. En als hij zegt dat de auto in het vierde kwartaal in productie komt, klopt dat ook. Geef die man wat credit. Hij is bovendien urist... eh, jurist, dus hij plast ongestraft de hele wereld nat met zeikverhalen. (Het is maar goed dat schoonmoeke dit niet meer hoeft mee te maken.) Wil je ketchup op je Preliator? Of liever mosterd?
Is "pre-rollator" niet een betere naam denk je?
Ja, veul beter! Maar voorzie je Pre-rollator van ketchup (/mosterd) en je loopt een grote kans om er lelijk mee uit te glijden - op je toch al wankele pootjes. Dat zal je met de Preliadinges van Mullert niet overkomen. Het ding komt toch nooit op de weg. Lekkere snack, dus. Een 'tussendoortje'.
www.rtlnieuws.nl/economie/home/trotse... 02 maart 2016 15:43 Trotse Victor Muller lacht om kritiek op nieuwe Spyker Trotse Victor Muller lacht om kritiek op nieuwe Spyker De nieuwe Spyker C8 Preliator op de Autosalon in Genève. © EPA Een trotse Victor Muller presenteerde gisteren zijn nieuwste sportwagen: de C8 Preliator. Volgens kenners is het nieuwe paradepaardje 'oude wijn in nieuwe zakken', maar daar kan de Spyker-topman alleen maar hard om lachen. "Top Gear schrijft Spyker is back and it's excellent, meer kun je niet verlangen. Erg goed", vertelt een trotse Muller aan RTL Z. Hij vindt het 'ongelofelijk fijn' om weer om op de autosalon in Genève te zijn, na een afwezigheid van twee jaar. "Als je als autofabrikant niet in Genève bent, ben je in feite opgehouden te bestaan in deze zeer competitieve industrie", aldus de ondernemer. Muller bij de onthulling van de nieuwe Spyker B6 Venator, in het Amerikaanse Carmel in 2013. Die afwezigheid had te maken met financiële problemen vorig jaar, toen ternauwernood een faillissement kon worden afgewend. Inmiddels werkt de autobouwer vanuit Coventry, waar in het laatste kwartaal van dit jaar begonnen zal worden met de productie van 50 exemplaren van het nieuwste model. "Als je een gelimiteerde editie maakt, is het mogelijk om een hogere prijs te vragen en kun je ze heel snel verkopen, want je weet gewoon dat er niet meer komen dan 50", zegt Muller. 'Kritiek onzinnig verhaal' Volgens hem zijn 50 auto's genoeg om de rest van de activiteiten draaiende te houden. Niet alle auto's zijn overigens al verkocht: "Als je ruim drie ton exclusief belasting wil neertellen dan zijn er nog wel een paar plaatsjes vrij." Niet iedereen is overigens te spreken over de nieuwste Spyker. Zo vermoedt Autoblog dat de auto eigenlijk een oud model is, onder meer omdat het chassisnummer is afgedekt. Geconfronteerd met de opmerkingen van website, die ook schrijft dat Spyker 'zichzelf en iedereen voor de gek houdt', barst Muller in lachen uit: "Ik heb nog nooit zo'n onzinnig verhaal gehoord!" 'Er valt niets af te dekken' "Uiteraard is deze auto gebaseerd op een eerder model, de Aileron", pareert hij de kritiek. "Elke auto is gebaseerd op een eerder model, dat gebeurt ook bij Bugatti en Koenigsegg. Dus dit is een hele briljante observatie, alleen een chassisnummer afdekken? Deze auto hééft niet eens een chassisnummer, er valt niks af te dekken." Behalve dit model is de autofabrikant ook bezig met het ontwikkelen van een elektrische auto, waarbij Muller een samenwerking aangaat met het Amerikaanse bedrijf Volta Volaré. Dit bedrijf bouwt elektrische vliegtuigen en 'zal ons ongelooflijk gaan helpen' bij het maken van elektrische auto's. Dat zal overigens géén sportwagen worden, zegt Muller. "Sportwagens zijn hele emotionele dingen en gaan gepaard met het produceren van mechanisch en motorisch geluid en dat gaat niet samen met elektrisch rijden." Geen concurrentiestrijd met Tesla Muller vertelt RTL Z dat het waarschijnlijk een vier-deurs-auto zal worden. Toch ziet hij zichzelf niet concurreren met bijvoorbeeld Tesla: "Zij hebben als doel om 200.000 auto's per jaar te maken, wij zitten in een heel ander segment van fabrikanten die lage volumes produceren." Muller kan wel een succesje gebruiken nu de Zweedse fiscale opsporingsdienst hem officieel heeft aangeklaagd. Hij wil aan de telefoon echter niet ingaan op vragen over de rechtszaak die de Zweedse FIOD ?tegen hem heeft aangespannen. Samen met vier andere bestuurders van het in 2011 failliet verklaarde Saab wordt hij verdacht van het dwarsbomen van belastingcontroles. Muller was van 2010 tot 2012 de baas bij de Zweedse autoproducent Saab, na de overname van dat bedrijf door Spyker.
Ja dat klopt toch. Elke fabrikant doet dat, dat weet iedereen. Het enige verschil is dat hij het doet, met een concept car omdat het vorige model nog niet op de markt is gebracht. Maar och, boeiend. En van de chassisnummers die er niet inzitten, ik vrees dat dit ook klopt. Ding kan toch niet rijden, waarom zou het dan nummers moeten hebben? En, als het nummers heeft toch niet op die belachelijke plek vooraan. Had hij de nummers net zo goed gelijk op de motorkap kunnen inslaan. Wat dat betreft was dit gewoon bagger journalistiek. Ik zou in elk geval niet erg prettig vinden als die chassisnummers zou lekker makkelijk leesbaar zijn vanaf de openbare weg. Ik ken geen auto die dat nu heeft in elk geval. Dat anders ja, dat model komt dan in productie. (En vervolgens komt er bijna nooit wat) dat kennen we idd. Wel is het zo, dat ik nu eerlijk gezegd wel verwacht dat er geleverd gaat worden. De wagens wordt namelijk niet meer door Spyker zelf gebouwd, maar in opdracht. Waarschijnlijk krijg je hem dus gewoon. Zou alleen wel wat zekerheid vragen aangaande een eventueel nieuw faillissement aangaande de aanbetaling. Dat kan bijvoorbeeld door de aanbetaling rechtstreek voor een deel te betalen aan dat bedrijf in Engeland. Maar daar zijn wel mogelijkheden voor lijkt me. Al verwacht ik niet dat hij nu weer zo snel failliet zal gaan, er zijn immers veel kosten niet meer van toepassing.
Filmpje met de gebruikelijke blablabla toespraak van mullert en daarna de letterlijke onthulling van het koekblik eh...Spyker c8 preliator.www.abhd.nl/video/de-onthulling-van-d...
Volgens mij doelde de verslaggever dat het VIN-nummer was afgedekt en dit nummer is bij veel auto's duidelijk zichtbaar achter de voorruit. Ik vind het een terechte opmerking en dat Muller dat bagatelliseert, ach dat doet Muller met elke kritiek. Laat die man eerst eens met daden komen tot dan is alles wat hij zegt gebakken lucht. In elk geval begrijp ik deze auto in het 4e kwartaal van een onbekend jaar komt en volgens in de zomer van een wederom onbekend jaar op de weg zal komen. Al met al heel erg onbekend .
Was dat het nou? Zul je wel denken, maar nee wacht... Het blijft hier niet bij : Onze reislustige CEO zet zijn nieuwe bolide ook nog eens te kijk aan de overkant van de grote plas; ik geloof meteen dat ie er daar dan wel weer op zijn paasbest uit zal zien!thenewswheel.com/spyker-reveals-c8-pr... Spyker Reveals C8 Preliator at New York International Auto Show With popular automakers like Toyota, Nissan, and Lincoln presenting an array of new and redesigned vehicles at the New York International Auto Show (NYIAS) this week, it’s easy to forget that there are also plenty of supercar manufacturers present in the Big Apple. Oh wait… no it isn’t, because these luxurious vehicles are pretty damn hard to miss. Vehicles such as the third-generation Spyker C8 Preliator, which set tire on North American soil for the first time today. Spyker is a Dutch company that has been hand-building cars since 2000. And though the manufacturer was facing bankruptcy just a couple of years ago, Spyker has managed to turn a corner and create the new C8 Preliator. This remarkable supercar is powered by an Audi 4.2-liter V8 engine, which has been used in this model since its initial debut 16 years ago. This engine is good for 525 horsepower. Blablabla etc etc Voor meer hiervan klik de link maar. De 2e alinea van dit artikel doet vermoeden dat de preliator al 16 jaar oud is... Mischien moet die journalist maar eens met muller praten?
Een stukje over de preliator op de new york internationale autoshow geschreven door een journalist die zich door muller in liet palmen.jalopnik.com/tour-the-devastatingly-g... Dit stukje bevat een ongeveer 8minuten durend filmpje met interview met muller en beelden van de preliator De journalist likt Mullers hielen nogal. Ik vind het komisch.
Trouwens, nu we het toch over Victor muller hebben.... Hier is nog iets over/door hem:www.quotenet.nl/Nieuws/Victor-Muller-... Victor muller laakt controle van lichaamsholten in politieke heksenjacht. 21 MAART 2016 OM 17:18 Over hoe Saab door Spyker werd overgenomen en vervolgens failliet ging, is al veel geschreven. Net als over de rechtszaken die op de ondergang van de autoreus volgden. Maar nog nooit deed een insider uitgebreid zijn verhaal. Tot nu dan. Victor Muller biedt Quote een exclusief inkijkje in de Zweedse strafzaak tegen hem en vier anderen. Als Saab in december 2011 failliet gaat, worden er twee curatoren benoemd. In de daaropvolgende jaren weet het duo meer dan €30 miljoen uit het faillissement van de Zweedse autobouwer te schudden. Zij treffen daarnaast iets anders aan. Tijdens het forensisch onderzoek naar de oorzaken van het faillissement en de gang van zaken binnen de onderneming stuiten de curatoren op de facturen van LAT management NV, waarover wij eerder berichtten. De boedelslagers loodsen die informatie door aan de officier van justitie, Olof Sahlgren. Deze start direct een diepgravend onderzoek naar de aan Muller betaalde managementfee. De jonge, ambitieuze aanklager ziet daarin een serieus fiscaal vergrijp en hoewel de belastingrechter op dat moment nog volledig op de zaak zit en nog geen uitspraak heeft gedaan, besluit Sahlgren om Mullers collega-bestuurders Jan Ake Jonsson (oud CEO Saab) en Kristina Geers (voormalig chief legal counsel Saab) in mei 2013 te laten arresteren. Tijdens de arrestatie worden geen halve maatregelen getroffen. Muller: ‘Jonsson moet zich na zijn arrestatie volledig uitkleden en zich laten visiteren om vast te stellen of hij geen documenten in zijn lichaamsholten heeft verstopt. En dat voor een belastingzaak?! Geers wordt opgepakt nadat ze haar kinderen naar school heeft gebracht en mag niemand inlichten. Haar kinderen worden dus niet opgehaald, want haar man weet niet dat ze is vastgezet. Je zou bijna denken dat het terroristen betrof.’ Uiteindelijk verblijven beiden anderhalve dag in de gevangenis en worden daarbij uitvoerig ondervraagd over Mullers managementfee. Victor Muller©ANP Victor Muller en Jan Ake Jonsson Openbaar aanklager Sahlgren gaat vervolgens door met graven en komt uiteindelijk met nog een claim. Het betreft ditmaal het ‘hinderen van de belastingdienst’. Muller en vier anderen (waaronder Jonsson en Geers) zouden €3,5 miljoen buiten het zicht van de belastingdienst hebben gehouden. ‘Heel bizar. Sahlgren claimt dat die €3,5 miljoen - die overigens Saab is ingegaan, en niet is uitgegaan - niet als voorschot op door de nieuwe dealer in Oekraïne af te nemen auto’s had moeten worden geboekt, maar als kapitaal. Een volstrekte nonsens claim’, aldus Muller. De oud-topman van Saab stelt dat het heel gebruikelijk is om een aanbetaling te vragen. Niet zo zeer omdat de nieuwe dealer in Oekraïne is gevestigd, maar omdat er volstrekt uitgeklede auto’s werden besteld. Zonder airco of andere luxe, zouden de ‘kale auto’s onverkoopbaar zijn aan anderen.’ Sahlgren zet de zaak door ondanks dat hij volgens Muller alle stukken heeft ontvangen die aantonen dat er juist gehandeld is. Het lijkt opmerkelijk dat de aanklager zijn verdenkingen staaft met allerlei in beslag genomen mails, maar dat hij de stukken die de ex-bestuurders vrijpleiten ‘uit het dossier had gelaten, hoewel hij ze weldegelijk had’, aldus Muller. ‘Wij hebben die stukken vervolgens alsnog overlegd in de overtuiging dat de zaak daarmee zou zijn afgedaan. Niets blijkt helaas minder waar.’ Daarnaast stelt Muller dat hij op geen enkele manier betrokken is geweest bij de verwerking van het genoemde bedrag. ‘Er is niet één mail aan mij gestuurd of waarin ik ge-cc’d ben en geen enkel stuk door mij ondertekend. Dat is ook logisch want het bedrag dat Saab met de aanbetaling van de dealer ophaalde was slechts €3.5 miljoen. Om dat bedrag in perspectief te plaatsen: in die tijd verdampte er €5 miljoen per week, dus dat bedrag was voor nog geen 5 dagen goed. Ik liet mij in die tijd geen seconde in met dat soort geneuzel.’ Maar waarom blijft aanklager Sahlgren dan volharden en hoe lang nog? Die vraag stelt journalist Hakan Matson zich in de Zweedse zakenkrant Dagens Industri. Ook Muller blijft het antwoord schuldig. ‘Het begint steeds meer op een politieke heksenjacht te lijken. Vorige week is op uiterst pijnlijke wijze aan het licht gekomen hoe lichtzinnig en onbezonnen de aanklager te werk is gegaan. Waarom kon hij niet wachten tot de belastingrechter tot een oordeel gekomen was, maar arresteerde hij Jan Ake en Kristina met zwaar geschut? Naar verluidt heeft Sahlgren al meer dan €5 miljoen gestoken in deze Don Quixoterie. Ik vermoed dat de aanklager veel heeft uit te leggen aan de Zweedse belastingbetaler als hij met lege handen blijft staan.’
Nog een artikel over muller/ Spyker preliator deze is alweer paar daagjes oud, maar kwam ik nog tegen.925.nl/archief/2016/03/15/victor-mull...
Nederlandstalig interview filmpje waarin muller het in new york over de " typische doorsnee Spyker klant" heeft op een manier die de gedachte schept dat deze mischien ook werkelijk bestaat. Ook zegt muller dat in los angeles in november door Spyker iets elektrisch gepresenteerd gaat worden.www.telegraaf.nl/autovisie/autovisie_... Autoshow New York 2016: Victor Muller gelooft er nog steeds in Gisteren, 13:46 Werner Budding | Autovisie NEW YORK - AUTOVISIE TV - Spyker was opeens weer terug op de Autosalon van Genève. Op de eerstvolgende beurs in New York staat Victor Muller wéér trots tussen de andere supercars met 'zijn' Preliator. Maar wordt de nieuwste Spyker ook verkocht?
In het hiervoor door mij geposte interview met muller heeft hij het erover dat er al 31 van de 50 preliators verkocht zijn. Uiteraard had ik op voorhand al wel verwacht dat hij met een prachtig mooiweer verhaal zou komen en zo voort, zonder dat ik dat kan verifiëren. Maar zittende aandeelhouders: let op! Als muller hier de waarheid spreekt dan zou dat daadwerkelijk betekenen dat uw tot nihile waarde gedaalde aandelenbezit in de toekomst weer iets waard zou kunnen worden. Ik heb geen idee hoe u de waarde van uw aandelen kunt achterhalen. Wellicht kunt u proberen muller zelf te mailen hierover. Deze gedachte van mij dat als wat muller beweert klopt dat uw aandeel dan weer iets waard moet worden vind ik zelf opmerkelijk. Want natuurlijk is dit altijd al zo geweest maar in het verleden klopte wat muller beweerde vaak/ meestal niet!
Egel, het is met (de mentaliteit van) Muller net als met een lastige vlieg: als je hem niet doodslaat blijft-ie terugkomen. Toch hoop ik dat hij heel erg oud wordt. En arm. Verschrikkelijk erg arm...
Heeft u al groene stroom?www.autokopen.nl/autonieuws/2016/apri... Spyker bevestigt SUV met elektrische aandrijving Autonieuws • 2 april 2016 • Tekst: Ellen Kole Spyker C8 Preliator 2016 - logo Spyker Spyker Cars wil nog dit jaar een SUV conceptcar onthullen. Die is nog voorzien van een V12-motor, maar volgend jaar verschijnt een elektrische aandrijflijn voor de SUV. Een maand geleden vertelde Spyker-CEO Victor Muller ons al dat de elektrische modellen die het Nederlandse automerk wil introduceren 'geen sportauto's' maar 'eerder SUV's' zullen zijn. Nu bevestigt Muller in tijdschrift Autocar dat de toekomstige Spyker SUV in november op de Los Angeles Auto Show onthuld wordt. De conceptcar zal nog voorzien zijn van een V12-brandstofmotor, net als de Spyker D12 Peking-to-Paris uit 2006. Het nieuwe concept zal 'sterk geïnspireerd zijn' op de D12 van 10 jaar geleden, aldus Muller. Met de huidige partner Volta Volaré ontwikkelt Spyker vanaf deze zomer een elektrische aandrijflijn. Het wil deze volgend jaar aan het publiek presenteren. Het is afwachten of de SUV eerst in de verkoop gaat met brandstofaandrijving of dat Spyker wacht op de elektro-aandrijflijn. Een hybride aangedreven Spyker hoeven we niet te verwachten. Muller noemt zo'n aandrijving te gecompliceerd en houdt het liever bij één elektromotor. In het interview met Autocar noemt de CEO Tesla als voorbeeld. Met een verschil: "Ik geloof nog steeds niet dat lithium-ion batterijen kosteneffectief zijn. Dit type accu heeft een groot nadeel dat niet weg zal gaan: degradatie." We verwachten dan ook dat Spyker en Volta Volaré met een andere soort accupakket op de proppen zal komen. Het is Spyker er niet om te doen de grote verkoopaantallen van het Amerikaanse voorbeeld te evenaren. Muller ziet de rol van nichemerken zoals Spyker in het ontwikkelen van technologie die later door massamerken toegepast kan worden. Maar dan moet het Nederlandse merk eerst iets goeds op de markt brengen.
Sommige mensen leren van hun fouten. Zo niet Victor Muller. Hij is net weer boven water of de ene na de andere concept wordt gelanceerd. Coupe, cabriolet, een nieuwe SSUV. En uiteraard direct een vol orderboek en allemaal op de markt in een paar maanden. Dream on. Voor Muller zijn deze prototypes enkel een middel om Russische miljardairs of Colombiaanse drugsdealers miljoenen uit de zak te kloppen. Oh en Muller is nu ook de expert op het gebied van elektrische auto's. Tesla snapt er geen ruk van met hun Lithium batterijen, want degradatie. Nee daar heeft die andere failliete boedel genaamd Volta Volare wel even een oplossing voor. Man man man, als je deze flapdrol een euro toevertrouwd dan ben je toch echt van god los.
Each new day a new sucker is born.
cleantechnica.com/2016/04/07/spyker-p... Spyker Plans To Release All-Electric SUV In 2017 April 7th, 2016 by James Ayre Originally published on EV Obsession. The Dutch company Spyker — a resurrected form of the automotive and aircraft company that used the name back in the 1920s — is planning to release an all-electric version of the company’s D12 Peking-to-Paris concept car (revealed all the way back in 2006) in 2017, according to recent reports. The company will be unveiling the new electric SUV at the upcoming 2016 Los Angeles Auto Show in November, going by recent comments made by Volta Volaré CEO and founder Paul Peterson to Motor Authority. Following financial issues, Spyker merged with the American electric-aircraft startup Volta Volaré last year. Spyker Volta Volaré (along with its partners) will be supplying the Spyker with the electric powertrains to be used in its electric vehicles. It’s an interesting twist of fate (and also of intent, of course), as the original Spyker firm, active roughly a century ago, was also involved in both the automotive and aircraft industries. Hopefully the modern incarnation won’t go bankrupt, as the original did in 1926. Green Car Reports provides some background, and further details: The history of the modern incarnation of Dutch brand Spyker is a short but troubled one. After launching in 2000 with a sports car called the C8, Spyker made the costly error of entering Formula One. It then made an even costlier error of trying to save Saab, which ultimately still went under and saw its assets sold off to National Electric Vehicle Sweden (NEVS). …According to the report, Spyker plans to transition to a full line electric car brand. Every model, from a base sports car dubbed the B6 Venator to the recently revealed C8 Preliator sports car to a planned C12 flagship supercar–as well as the aforementioned SUV–will reportedly offer the choice of conventional internal combustion or battery-electric powertrains. …Part of the technology portfolio is said to include an electric motor weighing just 32 pounds but delivering upwards of 680 pound-feet of torque. Volta Volaré, based in Portland, Oregon, will use this electric motor in a private aircraft to be sold under the new SpykerAero brand. Volta Volaré plans to initially launch extended-range electric aircraft since current battery technology is still too heavy for pure, battery-electric aircraft. The news is doubly notable as a recent proposal was put forward in the Netherlands by a group of politicians to ban new gas and diesel car sales in the country starting in 2025. If a local Dutch firm was mass-producing electric vehicles (EVs) then this plan would probably be far more palatable to many in the country. Concept Image Credit: Spyker
Eigenlijk vind ik de bedrijfsvoering op dit moment en gezien de middelen helemaal niet slecht. Als ik puur op feiten kijk. Maar dan moet je alleen het laatste jaar nemen, en niet de jaren daarvoor..... Bedoel het is helemaal niet gek dat hij hier in Nederland weinig kosten maakt door geen fabriek te hebben en dit uit te besteden in een fabriek in GB. Ook heb ik meer vertrouwen in de fabriek in GB dat ze de auto's daadwerkelijk zullen bouwen (mits er orders voor zijn en ze betaald worden) dan toen de fabriek in Zeewolde stond. Overigens moet het nu wel goed gaan met deze Spykers, hij zal er toch minimaal 25 per model moeten verkopen en laten maken, want als dit met deze modellen mislukt, krijgt hij automatisch weer heel het verleden over zich heen gestort en zie dan nog maar eens aan investeringsgelden te komen. Wanneer dat wel lukt, komt het wel goed. Op dit forum wordt continue negatieve emnoties en vaak ook feiten maar na het faillissement en de terugdraai daarvan doet hij het wel goed.
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)
Indices
AEX
881,78
+0,30%
EUR/USD
1,0785
-0,03%
FTSE 100
7.952,62
+0,26%
Germany40^
18.505,40
+0,15%
Gold spot
2.234,24
0,00%
NY-Nasdaq Composite
16.379,46
-0,12%
Stijgers
Dalers