Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Happy Chappy schreef op 2 maart 2016 09:46 :
[...]
ik vraag niet om je medeleven, ik heb NUL probleem met belasting te betalen, ik heb wel een probleem als je enkel op meerwaarde belast gaat worden en minwaarde niet mag compenseren.
Dat je hier nog op in gaat, moet je die Nederlanders eens horen als zoiets hier zou plaatsvinden. gr, Tini
Tijd voor weer een nieuwtje..;)
in de toekomst gaat een auto, net zoals nu op je smartphone, verbonden worden met een appstore. De klant kan dan zelf kiezen of hij TT nav, Here Nav, garmin Nav etc wilt downloaden. Ieder met een eigen prijskaartje. Autos worden straks niet meer met een vaste nav vanuit de fabriek geleverd. just my 2 cents
Natte krant schreef op 2 maart 2016 09:57 :
[...]
Ik denk dat alle partijen, van FB tot Alibaba van Apple tot Google etc etc hebben gekeken naar Here. Imho.
Er staat grote onzin in het artikeltje: Das Trio hatte sich zu der ungewöhnlichen Allianz entschlossen, um zu verhindern, dass Nokia seine Tochter an den US-Internetkonzern Google verkauft und dieser dann den Markt beherrscht . Here beschäftigt weltweit 6500 Mitarbeiter und hat seinen Hauptsitz in Berlin.
Sam39 schreef op 2 maart 2016 09:59 :
Tijd voor weer een nieuwtje..;)
Inderdaad. De schwung is er (al weer) uit.
All three new Kias are also bang up to date inside and feature full connectivity systems which include Android Auto and Apple CarPlay as well as a sat nav system from TomTom which comes with seven years' worth of free updates to match Kia's long term warranty.eurekar.co.uk/articles/2016-03-02/nir...
Iedere autofabrikant heeft de keuze: ga ik klant worden of blijven bij Here, wil ik me wellicht aansluiten of wil ik alleen sensor data met ze delen. De laatste situatie (sensor data delen) betekent klant blijven bij tomtom. Uiteindelijk worden sensor data vrijuit gedeeld (en dan bedoel ik: over wat realtime op de weg gebeurt). Dat wordt dus geen commercieel product. HERE en TomTom praten ook samen over de taal waarin die data worden uitgewisseld. De reden dat die data niet commercieel zijn is omdat het veiligheidskritiek is. Als een auto met tomtom aan boord voor zich een auto op de vluchtstrook ziet staan, dan geeft ie dat door aan zijn achterligger. En gaat ie niet eerst denken: welk merk rijdt er achter me en ga ik daar wel mee delen. Die informatie wordt dus vrij beschikbaar het gaat er meer om wie de capaciteiten heeft om ze goed te distribueren. Renault is tomtom klant, Nissan is Here klant en Dacia is Here klant. Dus de Renault-Nissan groep als geheel moet ook nadenken wat ze gaan doen. En dan noemen ze de drie opties die er zijn: bij here blijven (voor nissan en dacia) en bij tomtom blijven (voor renault) of iets anders. Wat ik weet is dat Renault een nieuwe versie van R-Link uit heeft met componenten van tomtom er in; toegepast door een externe software ontwikkelaar. Dus daar is niets aan de hand for as far as I know. Mijn wenkbrouwen fronsten ook een beetje van de uitspraak maar de man die het zei is al vele jaren verantwoordelijk voor de Renault-Mercedes alliantie. Ze delen bijvoorbeeld ook motoren. Maar dat is dus niet een beslisser die over infotainment gaat. Appointed as the Alliance Director in charge of the Strategic Cooperation with Daimler AG in May 2010, Jacques Verdonck started his career with Renault in 1992. blog.alliance-renault-nissan.com/users/783
Toyota Proace drivers will be able to enjoy a fantastic navigation experience thanks to TomTom’s automotive-grade quality digital maps ...... Dat is toch voor het eerst dat Toyota met maps naar TT gaat? En als ik dat koppel aan: - de uitspraak van Goddijn dat "de evt omzet die volgt uit testen met autobouwers op gebied van HAD nog ver in de toekomst ligt maar wel zal leiden tot inkomsten vanuit andere deals op kortere termijn vanuit zo'n samenwerking" (zie VW). - Bosch gaat testen in Japan. - TT een nieuwe topfunctie automotive creëert voor Japan. ...dan kan dit m.i. het begin zijn van een diepere samenwerking (of die is er al). Lees ook het commentaar van TT over de deal.
Dokus_ schreef op 2 maart 2016 10:01 :
in de toekomst gaat een auto, net zoals nu op je smartphone, verbonden worden met een appstore. De klant kan dan zelf kiezen of hij TT nav, Here Nav, garmin Nav etc wilt downloaden. Ieder met een eigen prijskaartje.
Autos worden straks niet meer met een vaste nav vanuit de fabriek geleverd.
just my 2 cents
Technisch zou dat kunnen, maar het is niet wenselijk en ook niet verstandig qua veiligheid. De ADAS-systemen (en straks SDC-systemen) gebruiken ingebouwde HD-kaarten en aanverwante technologie. Daarnaast real-time services. Autofabrikanten gaan de veiligheid niet overlaten aan zo maar een app.
Happy Chappy schreef op 2 maart 2016 09:46 :
[...]
ik vraag niet om je medeleven, ik heb NUL probleem met belasting te betalen, ik heb wel een probleem als je enkel op meerwaarde belast gaat worden en minwaarde niet mag compenseren.
Ja, dat is ook natuurlijk vooral bedoeld om de volatiliteit te beteugelen. Je ziet aan het gedrag van de Belgische beleggers ook dat dat werkt. Waar je natuurlijk ernstige twijfels over kunt hebben is het "nationale karakter" van deze maatregelen. Dat maakt het erg "Don Quichote-achtig". Maar ik denk dat de centrale bankiers echt een standbeeld zouden verdienen als ze in plaats van steeds gekkere bazooka's zich zouden gaan focussen op het beteugelen van de volatiliteit. Ze zitten mentaal vast in de totaal verkeerde economische modellen en weigeren het fiasco van belachelijke geldhoeveelheidsverruiming te erkennen. Volgens mij snappen ze niet wat dat in de hoofden van mensen gaat doen als ze straks serieus zodanig met negatieve rentes gaan werken dat dat zelfs voor particulieren zal gaan gelden. Hoe hard wil je het vertrouwen van de mensen in het hart treffen? En wat gaat iedere simpele ziel doen als hij/zij de toekomst niet vertrouwt? Hoe moeilijk is het om dat te snappen??? En wat doet al die belachelijke volatiliteit van triljoenen swings op "niets" met het vertrouwen van mensen? En wat gaan mensen doen die het niet vertrouwen? We willen geen manisch-depressieve centrale bankiers, maar ordentelijke huisvaders/huismoeders die orde in de chaos scheppen. Dus het doortrekken van het Belgische systeem zou wel degelijk kunnen werken bij het beteugelen van die belachelijke volatiliteit. Denk nog maar eens na over die speculatie-werende beurs onder toezicht van het IMF. GEEN derivaten, geen shorting, 25% afdracht voor alle KT-winsten (<3 maanden) en het herverdelen van die afdrachten op basis van het gemiddeld bezit op die beurs. Simpel, uitvoerbaar, zeer vervelend voor financiële boeven en zeer aantrekkelijk voor "rustige typjes"! Jammer dat alle centrale bankiers zijn gevormd in het criminele financiële milieu. Wat niet wegneemt Wies, dat ik mezelf nu in België ook "gepakt" zou voelen. Hoe het nu wordt aangepakt is "Hollande-achtig" onbenul.
harrysnel schreef op 2 maart 2016 10:04 :
Toyota Proace drivers will be able to enjoy a fantastic navigation experience thanks to
TomTom’s automotive-grade quality digital maps ......
Dat is toch voor het eerst dat Toyota met maps naar TT gaat?
En als ik dat koppel aan:
- de uitspraak van Goddijn dat "de evt omzet die volgt uit testen met autobouwers op gebied van HAD nog ver in de toekomst ligt maar wel zal leiden tot inkomsten vanuit andere deals op kortere termijn vanuit zo'n samenwerking" (zie VW).
- Bosch gaat testen in Japan.
- TT een nieuwe topfunctie automotive creëert voor Japan.
...dan kan dit m.i. het begin zijn van een diepere samenwerking (of die is er al). Lees ook het commentaar van TT over de deal.
Zo kijk ik er ook naar. Toyota breidt de samenwerking met TomTom uit! Tegelijkertijd is TomTom samen met Bosch bezig met/voor een autofabrikant in Japan. Grote kans dus dat dat ook Toyota is.
Dokus_ schreef op 2 maart 2016 10:01 :
in de toekomst gaat een auto, net zoals nu op je smartphone, verbonden worden met een appstore. De klant kan dan zelf kiezen of hij TT nav, Here Nav, garmin Nav etc wilt downloaden. Ieder met een eigen prijskaartje.
Autos worden straks niet meer met een vaste nav vanuit de fabriek geleverd.
just my 2 cents
Dat denk ik niet wat auto's krijgen steeds meer functies zoals achteruitkijk camera's en andere dingen. En ook dab radio is nog steeds populair. Steeds meer auto's hebben sowieso al een scherm aan boord om alles te bedienen. Ik zie er bijvoorbeeld ook mijn verbruik statistieken op en wanneer ik naar garage moet voor servicebeurt. Ook hebben steeds meer gps aan boord, voor e-call en stolen vehicle recovery. In steeds meer landen verplicht. De stap naar een infotainment systeem is dan makkelijk gemaakt. Een map is niet meer online of offline, maar hybride. De map zit er standaard op en krijgt realtime updates. Dan heb je het beste van beide werelden. Voordeel van online is actualiteit en nadeel is dataverbruik. Voordeel van vast aan boord is betrouwbaarheid, werkt ook zonder connectie en lagere datakosten. Hybride is beste van beiden. Daar is ook mede het realtime maps platform voor. Zodat een vaste map niet meer het imago tegen zich heeft van sneller verouderd.
harrysnel schreef op 2 maart 2016 10:04 :
Toyota Proace drivers will be able to enjoy a fantastic navigation experience thanks to
TomTom’s automotive-grade quality digital maps ......
Dat is toch voor het eerst dat Toyota met maps naar TT gaat?
En als ik dat koppel aan:
- de uitspraak van Goddijn dat "de evt omzet die volgt uit testen met autobouwers op gebied van HAD nog ver in de toekomst ligt maar wel zal leiden tot inkomsten vanuit andere deals op kortere termijn vanuit zo'n samenwerking" (zie VW).
- Bosch gaat testen in Japan.
- TT een nieuwe topfunctie automotive creëert voor Japan.
...dan kan dit m.i. het begin zijn van een diepere samenwerking (of die is er al). Lees ook het commentaar van TT over de deal.
Harry, hier moet je niets meer en niets minder achter zoeken dan dat die Proace een ontwikkelingsbroertje/-zusje van het Peugeot model is. Net zoals de Renault Trafic, Opel Vivaro en Nissan Primastar ook samen zijn ontwikkeld. Bij dat Peugeot/Toyota-koppel heeft Peugeot de ontwikkel-lead voor het carrosserie/interieur gedeelte gehad en daar is de Peugeot-lijn voor infotainment (alles voor Bassie, sorry, voor TomTom!) doorgetrokken. That's it. Niet meer achter zoeken. Heeft niets met de personenautolijn van Toyota te maken. Hooguit dat Toyota straks erg tevreden is over de oplossing die ze aanbieden in hun door Peugeot ontwikkelde Proace-busjes. De motoren voor die dingen zijn vrijwel zeker uit de koker van Toyota. Mijn zus heeft een 12 jaar oude Hiace met een lelijke deuk in de zijkant en >350.000 op de teller, maar die vindt echt wekelijk briefjes onder haar ruitenwisser of ze hem niet wil verkopen. (Overigens vind ik die andere signalen ook hoopgevend en dat zou kunnen wijzen op een mooie taart onder het suikerwerk. Maar daar WETEN we nog niets over.)
groeibriljant schreef op 2 maart 2016 10:08 :
[...]
Zo kijk ik er ook naar. Toyota breidt de samenwerking met TomTom uit! Tegelijkertijd is TomTom samen met Bosch bezig met/voor een autofabrikant in Japan. Grote kans dus dat dat ook Toyota is.
Ik vind het jammer dat je wat neigt naar "tunnelvisie-interpretaties". Ze zijn zo eenzijdig en voorspelbaar dat het niet meer aanvoelt als "samen zoeken naar de waarheid", maar meer als een "praise-the-lord" kerkdienst. Ik sla daar persoonlijk een beetje van dicht.
Als de tunnelvisie van Tomtom maar goed is! Als we eruit komen dan vervolgen we onze weg naar boven........
[quote alias=*Justin* id=9210965 date=201603011726] [...] Morgen open boven 9 en er niet meer onder terug :) [/quote AB !!!! AB!!!!!!!
RON737 schreef op 2 maart 2016 10:26 :
[quote alias=*Justin* id=9210965 date=201603011726]
[...]
Morgen open boven 9 en er niet meer onder terug :)
[/quote
AB !!!! AB!!!!!!!
Mensen hebben wensen en hoop, gelukkig is de dag nog jong! Tini
xynix schreef op 2 maart 2016 10:19 :
[...]
Ik vind het jammer dat je wat neigt naar "tunnelvisie-interpretaties". Ze zijn zo eenzijdig en voorspelbaar dat het niet meer aanvoelt als "samen zoeken naar de waarheid", maar meer als een "praise-the-lord" kerkdienst. Ik sla daar persoonlijk een beetje van dicht.
We zullen zien wat voor nieuws er straks uit Japan komt. Mijn inschatting is: grote kans op Toyota. Voorlopig zitten we in de tunnel, maar ik zie licht gloren (orderboek >300 miljoen en groeiend marktaandeel).
*Justin* schreef op 2 maart 2016 10:04 :
Mijn wenkbrouwen fronsten ook een beetje van de uitspraak maar de man die het zei is al vele jaren verantwoordelijk voor de Renault-Mercedes alliantie. Ze delen bijvoorbeeld ook motoren. Maar dat is dus niet een beslisser die over infotainment gaat.
En waar Renault en Mercedes op dit moment samenwerken op het gebied van infotainment is dat bij de Smart die leentje-buur heeft gedaan bij Renault voor het van TomTom afkomstige R-Link.
*Justin* schreef op 2 maart 2016 10:10 :
[...]
Dat denk ik niet wat auto's krijgen steeds meer functies zoals achteruitkijk camera's en andere dingen. En ook dab radio is nog steeds populair. Steeds meer auto's hebben sowieso al een scherm aan boord om alles te bedienen. Ik zie er bijvoorbeeld ook mijn verbruik statistieken op en wanneer ik naar garage moet voor servicebeurt. Ook hebben steeds meer gps aan boord, voor e-call en stolen vehicle recovery. In steeds meer landen verplicht. De stap naar een infotainment systeem is dan makkelijk gemaakt. Een map is niet meer online of offline, maar hybride. De map zit er standaard op en krijgt realtime updates. Dan heb je het beste van beide werelden. Voordeel van online is actualiteit en nadeel is dataverbruik. Voordeel van vast aan boord is betrouwbaarheid, werkt ook zonder connectie en lagere datakosten. Hybride is beste van beiden. Daar is ook mede het realtime maps platform voor. Zodat een vaste map niet meer het imago tegen zich heeft van sneller verouderd.
Mee eens. Ik kijk naar mezelf. Heb net een nieuwe auto gekocht en na aankoop boeit het niet meer. Als het er maar in zit en goed werkt. Voor mij is in de toekomst belangrijk dat ik de auto s'ochtends via mijn app voorverwarmd voor de deur kan laten rijden vanuit het docking station (!) en dat de auto zichzelf s'avonds automatisch weer wegzet. Er komt een nieuw soort gebruiker denk ik. Andere aspecten van een auto worden belangrijk o.a.: Hoe hou je jezelf bezig in een volautomatische auto? Daar komt JdM goed van pas ;-)
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)