Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel BAM Groep Koninklijke AEX:BAMNB.NL, NL0000337319

  • 3,822 17 apr 2024 17:35
  • 0,000 (0,00%) Dagrange 3,752 - 3,848
  • 943.988 Gem. (3M) 1,4M

BAM februari 2016

3.257 Posts
Pagina: «« 1 ... 158 159 160 161 162 163 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. BoterbijdeVis 29 februari 2016 12:59
    quote:

    Bartkruik schreef op 29 februari 2016 12:51:

    Laatst tipte iemand hier de site van Equiduct MarketViewer om het boekje te van BAM te zien. Er zitten verschillen in met het boekje van Binck. Het lijkt er op dat Binck bepaalde orders niet toont. Of dat MarketViewer te veel laat zien. Iemand enig idee hoe dit zit?
    Het boekje van MarketViewer vertoont naast orders van NL-beurs ook orders van handelsplatform XEQT
  2. forum rang 8 Wilbar 29 februari 2016 13:01
    quote:

    Bartkruik schreef op 29 februari 2016 12:51:

    Laatst tipte iemand hier de site van Equiduct MarketViewer om het boekje te van BAM te zien. Er zitten verschillen in met het boekje van Binck. Het lijkt er op dat Binck bepaalde orders niet toont. Of dat MarketViewer te veel laat zien. Iemand enig idee hoe dit zit?
    Binck toont alleen de orders die bij Euronext zijn geplaatst. Equiduct is een ander handelsplatvorm waar bijvoorbeeld de ING de aan/verkooporders plaatst. Daarom zie je niet alleen verschillen in orders maar dus uiteraard ook in transacties. Orders die via Equiduct worden aangeboden kunnen echter ook (deels) via Euronext worden afgehandeld. Dat hangt namelijk af waar op dat moment de beste prijs kan worden verkregen.
  3. [verwijderd] 29 februari 2016 13:19
    quote:

    Bartkruik schreef op 29 februari 2016 12:51:

    Laatst tipte iemand hier de site van Equiduct MarketViewer om het boekje te van BAM te zien. Er zitten verschillen in met het boekje van Binck. Het lijkt er op dat Binck bepaalde orders niet toont. Of dat MarketViewer te veel laat zien. Iemand enig idee hoe dit zit?
    Hetzelfde verschil met IEX. Daarom even gevraagd...

    -----Oorspronkelijk bericht----- Van:
    Verzonden: donderdag 19 november 2015 12:58
    Aan: iexone@iex.nl Onderwerp: wat is de juiste koers ?

    Als belegger volg ik de real-time koersen op IEX-one market monitor, maar merk ook, dat deze soms erg verschillen met de real-time koersen op www.marketviewer.equiduct.com

    Is dit U bekend en wat is nu de juiste koers ?
    Vr.gr.

    =================================================
    Geachte heer/mevr

    Op IEX ONE staat de laatst gedane koers van NSI op Euronext Amsterdam (we hebben niet de real time bied/laat)

    Op Equiduct MarketViewer staat daar de laatst gedane koers op Equiduct. Op Equiduct MarketViewer zie je ook de bid en laat real time.

    Beide koersen zijn juist, die van Equiduct zijn afkomstig van meerdere handelsplatformen, Euronext, Chi-x, etc.

    Met gr, Maurice, IEX ONE
  4. pardon 29 februari 2016 14:50
    ma 29 feb 2016, 14:34| lees voor
    Treinellende spoortunnel Delft duurt tot 2017

    Inge Lengton
    DEN HAAG -
    Treinen zullen nog tot en met 2017 langzamer moeten rijden door de spoortunnel in Delft. Pas dan zullen de problemen met de luchtdruk in de tunnelbuis opgelost zijn, verwacht staatssecretaris Dijksma (Infrastructuur).
    Bij de oplevering van het project bleken de draaideuren van het ondergrondse treinstation in Delft als een dolle te gaan roteren als er een trein op hoge snelheid door de tunnel reed. Besloten werd toen om de snelheid van treinen te beperken tot maximaal 80 kilometer per uur.
    Uit nader onderzoek blijkt nu dat de draaideuren moeten worden verstevigd. Ook moeten er meer ontluchtingskleppen komen. De aanpassingen kosten zo’n 10 miljoen euro extra: 3,4 miljoen voor de draaideuren en zo’n 6 miljoen voor extra luchtschachten.
    De aanpassingen worden stapsgewijs gedaan. Staatssecretaris Dijksma verwacht dat de treinen over een poosje 100 kilometer per uur kunnen gaan rijden en 120 kilometer per uur in 2017.
    Dijksma meldt tevens dat het Rijk nog eens 11 miljoen euro extra zal moeten bijdragen aan het project omdat de gemeente Delft een tegenvaller heeft. De rente-inkomsten van uitgezette subsidiebedragen zijn lager dan verwacht, laat de PvdA-bewindsvrouw weten. Daardoor moeten zowel de gemeente als het Rijk de knip trekken. Voor het Rijk komt dit neer op 11 miljoen euro.
    De spoortunnel in Delft had eigenlijk 270 miljoen moeten kosten, maar door tegenvallers tijdens de bouw liep dit op tot meer dan 550 miljoen euro. ProRail liet eerder weten dat er mogelijk nog meer financiële dompers in het vat zitten. Daar wordt nog aanvullend onderzoek naar gedaan.
3.257 Posts
Pagina: «« 1 ... 158 159 160 161 162 163 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

BAM: sterk slotkwartaal opsteker voor nieuwe strategie

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links