Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Hik schreef op 15 oktober 2015 11:46 :
[...]
@Dokus_ , als je dat nú al aandurft dan zouden dat inderdaad wel eens de
állerlaatste dingen kunnen zijn die je doorneemt...
heb het over 3 jaar...
Wanneer komt Tomtom nou eens met grote deals?www.rtlz.nl/tech/de-tesla-model-s-wor...
De laat is wel erg dun vandaag, kunnen dus nog wel verder omhoog. Tussendoor traden met een gedeelte van mijn positie durf ik nu even niet aan.
Dokus_ schreef op 15 oktober 2015 11:41 :
en een andere reden waarom een overheid dit versneld wil invoeren. Ik ben er heilig van overtuigd dat Autonoom rijden het file probleem oplost!!
Dat is niet waarschijnlijk. Autonoom rijdende auto's hebben meer ruimte nodig op de weg. De wegcapaciteit neemt daarmee af en de files nemen dus toe.
www.carrilbus.com/noticias/473_9_tomt... TomTom Telematics, awarded to help improve fleet safety Thursday, October 15, 2015 TomTom Telematics has been recognized by the nonprofit for road safety Brake, UK based organization, the impact their fleet management platform, WEBFLEET, has had in helping companies improve the safety of their vehicle fleets. OptiDrive 360 ??- providing feedback and advice in real time on the driving style - has been named Best Product Safety Fleet in annual awards given by the organization, while the overall contribution to the security company Road won the award for Innovation in Fleet Safety. "These awards recognize the efforts of all who work in TomTom Telematics do to help businesses benefit from technology fleet management, working with drivers to motivate them to drive more efficiently and safely," said Giles Margerison, commercial director for UK and Ireland TomTom Telematics. "Our technology promotes a collaborative approach that gives drivers direct feedback but also provides managers with detailed reports the fleet, so that both parties can work together to promote positive change. This is also reflected in our work with initiatives like Project EcoDriver EU, Van Fleet Excellence or Data Insight, which aims to provide companies needed to improve road safety tools. " OptiDrive 360 ??uses the vehicle data and maps to provide advice on professional drivers predictive real-time driving. It also provides advice and analysis before the trip after trip, giving drivers a score as several key indicators, such as speeding, abrupt maneuvers, braking, idling time or shifting.
harryhol schreef op 15 oktober 2015 11:30 :
[...]
Veel van wat er hier "inhoudelijk" wordt gepost, is vermoedelijk het betere klok en klepel werk. Een beperkt aantal posters lijkt er iets meer van te begrijpen, en zijn enthousiast over T2's potentie. Als leek, zoals ondergetekende, ga je af op datgene wat er in de markt gebeurt, en hoe afnemers tegenover een product staan. HAD en zelfrijdende auto's staan thans in het centrum van de belangstelling, en door de overname van Here is T2 in beeld geraakt. Maar vooral bij ons als beleggers, het enige keiharde teken van succes is dat Apple zijn contract heeft verlengd. Waarschijnlijk niet voor geld maar voor data. De omzet in automotive is stijgende, maar in de verste verte niet genoeg om deze koers te rechtvaardigen. Het moet er dus nog een keer uitkomen, met het risico dat het ingehaald wordt, de eerste bange posts zijn hier al neergezet. Ik zie een klein bedrijf met 4 verschillende poten, met beperkte samenhang, waarvan er twee enige potentie hebben. En een bestuur grootaandeelhouder die geen richting aangeeft waar ie naartoe wil, niet wil verkopen, en met een reputatie voor teleurstellingen. Ik ben bang dat T2 eeuwig HG's hobby zal blijven, zonder dat wij er wat aan hebben. Ik pleit dus dat de boel gesplitst wordt, en T2 zegt: wij worden de grootste action camera maker ter wereld en verkopen de rest voor de hoofdprijs. Of zoiets.
Kijk, daar kunnen we wat mee. Aantal opmerkingen: TT is niet "door de overname van Here in beeld geraakt". Het is maar net hoe goed/slecht je de gebeurtenissen volgt. Het moment dat VW voor TT koos om te gaan werken aan HAD maps (en niet voor Here waar VW destijds al haar kaarten afnam) was een veel crucialer moment. Of daarvoor al de webcasts van TT waar Goddijn aangaf dat er verschillende pilots liepen met Duitse autobouwers op het gebied van de zelfrijdende auto die op kortere termijn al deals zouden opleveren. De record order intake werd al twee jaar geleden "aangekondigd" en kwantificering was voor de goede verstaander geen verrassing. En nog weer daarvoor sprak Goddijn over een 2-way deal met Apple en kon je al concluderen dat TT aan een nieuw platform werkte.... Wat ik daarmee wil zeggen is dat TT al jaren heel concreet werkt aan haar strategische positie. Ook op het gebied van de zelfrijdende auto. Er zijn op dit forum genoeg posters die TT al jaren volgen. En die keer op keer bevestigd worden in hun verwachtingen voor "waar het heen moet". Dus er zijn ook mensen die de klepel zien hangen:). Je geeft aan dat jezelf "een leek" bent. Dat is op zich niet erg maar dat je dan pleit voor een opsplitsing is merkwaardig. TT werkt m.i. al jaren aan een nieuw business model en ik laat graag aan het bedrijf over wanneer ze opsplitsen/verkopen oid. Dat vertrouwen hebben ze bij mij verdiend en wellicht geef jij ze ook het voordeel van de twijfel als je dieper erin duikt. Je zegt "Goddijn wil door met zijn speeltje". Nou is hij onlangs juist teruggetreden als hoofd automotive en heeft een nieuwe man aangesteld. Daarnaast laat hij zijn vrouw de publiciteit rond Consumer doen. Ik zie juist een afscheid nemende CEO die steeds meer delegeert en de nieuwe mensen in het voetlicht zet.
Ik heb ook gelezen, dat de verwachting was dat de files de eerste jaren zouden toenemen. Dat denk ik ook. Zo snel mogelijk met z'n alle door het groene licht, zal er niet meer bij zijn. Er zal veel aangepast moeten worden, stoplichten laten communiceren met de auto's. Even snel gas en er tussendoor zal er niet meer bijzijn zonder dat de autonoom rijdende auto's op hun remmen staan.
Gijsie schreef op 15 oktober 2015 12:15 :
[...]
Dat is niet waarschijnlijk. Autonoom rijdende auto's hebben meer ruimte nodig op de weg. De wegcapaciteit neemt daarmee af en de files nemen dus toe.
hoe kom je daar nou bij?? connected cars kunnen op 10 cm van elkaar rijden. Autonome auto's hoeven niet van rijbaan te wisselen. die rijden namelijk gewoon de aangegeven snelheid, etc etc
Natte krant schreef op 15 oktober 2015 07:50 :
Artikel in de Tijd (belgie) over Tesla en etc.
www.tijd.be/ondernemen/technologie/Te... Om de wagens zeer precies te kunnen laten rijden, werkt Tesla aan eigen navigatiesoftware. Die kaarten zijn gedetailleerd tot op het baanvakniveau en veel preciezer dan alle andere databanken, klinkt het bij Tesla.De autobouwer gebruikt daarvoor de gegevens van de duizenden Tesla’s die nu al rondrijden. ???
Tesla is mapping the Earth, 'cause your GPS won't cut it for self-driving cars Self-driving cars require an incredible amount of information to operate safely. Tesla and Elon Musk know this well. Tesla Motors formally launched its long-awaited Autopilot feature on Wednesday, which is not quite a self-driving car, but rather a higher degree of autonomy. One of the new features of Autopilot: Tesla is creating high-precision digital maps of the Earth using GPS. GPS mapping in cars has existed for years, but that currently only scratches the surface of the data needed for an autonomous self-driving car. Musk isn't alone on this. It's why Apple and Google have been deploying their mapping vehicles around the world, and why Uber tried to buy Nokia's Here maps, before being outbid by a consortium of Audi, BMW and Mercedes-Benz. Tesla stands apart from the others is the way it's acquiring this data: through drivers. Every Tesla Model S, with Autopilot or not, is connected from the cloud; the company is constantly connecting data from each of its cars. Tesla is using the data it has, and will continue to collect, to develop its maps. Elon Musk called this a "fleet learning network" where all its cars contribute to a shared database. "When one car learns something, all learn," said Musk.Musk highlighted a section of I-405 in California, a highway where lanes are terribly marked. Using the information from Model S drivers traversing this specific section of road, Tesla's Autopilot can still function well, even in the absence of lane markings. He thinks this is the biggest difference between Tesla and its rivals in the self-driving car sphere. Musk said he believes Tesla is three years away from having a fully autonomous car — not counting the inevitable regulatory battle to get the tech to the public. However, its maps are already quite developed, as evidenced by the map of the San Fransisco Bay Area below. Autopilot comes as part of Tesla's 7.0 software update, which begins rolling out to Model S cars on Wednesday. Autopilot is in something of a public beta, offering automatic steering, lane changes and parking, though Tesla advises drivers keep their hands on the wheel.mashable.com/2015/10/14/tesla-high-pr...
harrysnel schreef op 15 oktober 2015 12:21 :
TT werkt m.i. al jaren aan een nieuw business model en ik laat graag aan het bedrijf over wanneer ze opsplitsen/verkopen oid. Dat vertrouwen hebben ze bij mij verdiend en wellicht geef jij ze ook het voordeel van de twijfel als je dieper erin duikt.
Je zegt "Goddijn wil door met zijn speeltje". Nou is hij onlangs juist teruggetreden als hoofd automotive en heeft een nieuwe man aangesteld. Daarnaast laat hij zijn vrouw de publiciteit rond Consumer doen. Ik zie juist een afscheid nemende CEO die steeds meer delegeert en de nieuwe mensen in het voetlicht zet.
De transitie van TomTom: Hardware -> Software -> Nowhere (Bron: B_B 2011) Koers heden is 40% overname fantasie. Komende weken worden de nieuwe Tesla kaarten geanalyseerd, als ze echte zo goed zijn, dan zal de fantasie afnemen.
B_B schreef op 15 oktober 2015 12:42 :
[...]
De transitie van TomTom:
Hardware -> Software -> Nowhere
(Bron: B_B 2011)
Koers heden is 40% overname fantasie.
Komende weken worden de nieuwe Tesla kaarten geanalyseerd, als ze echte zo goed zijn, dan zal de fantasie afnemen.
Lekker shorten dan succes!
www.automotiveit.com/tomtom-exec-germ... And for other brands, the question is whether they want to buy services from a company that is owned by competing carmakers. Said Saucier: “For us, all this has been an opportunity to reopen the discussion with all our customers.”
harrysnel schreef op 15 oktober 2015 12:21 :
[...]
Kijk, daar kunnen we wat mee.
Aantal opmerkingen:
TT is niet "door de overname van Here in beeld geraakt". Het is maar net hoe goed/slecht je de gebeurtenissen volgt. Het moment dat VW voor TT koos om te gaan werken aan HAD maps (en niet voor Here waar VW destijds al haar kaarten afnam) was een veel crucialer moment. Of daarvoor al de webcasts van TT waar Goddijn aangaf dat er verschillende pilots liepen met Duitse autobouwers op het gebied van de zelfrijdende auto die op kortere termijn al deals zouden opleveren. De record order intake werd al twee jaar geleden "aangekondigd" en kwantificering was voor de goede verstaander geen verrassing. En nog weer daarvoor sprak Goddijn over een 2-way deal met Apple en kon je al concluderen dat TT aan een nieuw platform werkte....
Wat ik daarmee wil zeggen is dat TT al jaren heel concreet werkt aan haar strategische positie. Ook op het gebied van de zelfrijdende auto. Er zijn op dit forum genoeg posters die TT al jaren volgen. En die keer op keer bevestigd worden in hun verwachtingen voor "waar het heen moet". Dus er zijn ook mensen die de klepel zien hangen:). Je geeft aan dat jezelf "een leek" bent. Dat is op zich niet erg maar dat je dan pleit voor een opsplitsing is merkwaardig. TT werkt m.i. al jaren aan een nieuw business model en ik laat graag aan het bedrijf over wanneer ze opsplitsen/verkopen oid. Dat vertrouwen hebben ze bij mij verdiend en wellicht geef jij ze ook het voordeel van de twijfel als je dieper erin duikt.
Je zegt "Goddijn wil door met zijn speeltje". Nou is hij onlangs juist teruggetreden als hoofd automotive en heeft een nieuwe man aangesteld. Daarnaast laat hij zijn vrouw de publiciteit rond Consumer doen. Ik zie juist een afscheid nemende CEO die steeds meer delegeert en de nieuwe mensen in het voetlicht zet.
AB harry! Ook de momenten dat Apple en vooral ook Bosch voor TomTom kozen waren zeer belangrijk. Daar gaan we de komende 10 jaar heel veel inkomsten van zien nu de markten van connected-car en IoT/LBS gigantisch gaan groeien. En wat te denken van de megadeals met Fiat-Chrysler, Renault die meer en meer gaan bijdragen nu de take-rates stijgen. En Peugeot-Citroen die er vanaf 2016 bij gaat komen.
Volgens mij is dit weer typisch Elon Musk. Hij heeft er een handje van zwaar te overpromisen. Het lijkt me dat er simpelweg niet genoeg Teslas rondrijden om binnen 3 jaar de juiste maps te hebben voor zelfrijdende auto's. Wellicht dat inderdaad delen van Californië en andere plaatsen waar veel Teslas rijden gemapt zijn, maar ik wens ze veel succes on dit op wereldwijde schaal te doen. Ik bied mij trouwens wel aan als proefrijder, ik wens alleen een gratis auto als tegenprestatie ;)
Zeg ik niet. Goudhaantjes schreef op 15 oktober 2015 12:02 :
Wanneer komt Tomtom nou eens met grote deals?
The Third Prince schreef op 15 oktober 2015 13:13 :
Volgens mij is dit weer typisch Elon Musk. Hij heeft er een handje van zwaar te overpromisen. Het lijkt me dat er simpelweg niet genoeg Teslas rondrijden om binnen 3 jaar de juiste maps te hebben voor zelfrijdende auto's. Wellicht dat inderdaad delen van Californië en andere plaatsen waar veel Teslas rijden gemapt zijn, maar ik wens ze veel succes on dit op wereldwijde schaal te doen.
Ik bied mij trouwens wel aan als proefrijder, ik wens alleen een gratis auto als tegenprestatie ;)
Een hoog Victor Muller gehalte we weten allemaal hoe dat is afgelopen.
B_B schreef op 15 oktober 2015 12:42 :
[...]
De transitie van TomTom:
Hardware -> Software -> Nowhere
(Bron: B_B 2011)
Koers heden is 40% overname fantasie.
Komende weken worden de nieuwe Tesla kaarten geanalyseerd, als ze echte zo goed zijn, dan zal de fantasie afnemen.
"vroeger" hadden we bart1805 hier nog wel eens op bezoek. In het heetst van de transitie had hij zijn twijfels of dat wel zou gaan lukken. Ik ook. Wat wil Goddijn nou met TT. Een Exit van de beurs? Ook toen zat er al veel lucht in het aandeel. Het noteerde verdienstelijk onder de €4. Dat moet ergens eind 2011 - begin 2012 zijn geweest. Ik zag h'm toevallig ergens in november 2012. Hij keek wat schichtig. Begin dit jaar zag ik h'm weer. t leek wel of ie een power boost had gekregen! Ik zei: waar ga je naar toe? Hij zei: "nergens"...
Ik vind het boekje erg onrustig bij TT bij een erg laag volume.
RESEARCH schreef op 15 oktober 2015 13:39 :
Ik vind het boekje erg onrustig bij TT bij een erg laag volume.
1 speler, kan zomaar op 9.46 of op 9.29 staan, geen peil op te trekken. cijfers WS 14.30 uur zijn richtingaangevend.
Dokus_ schreef op 15 oktober 2015 12:29 :
[...]
hoe kom je daar nou bij?? connected cars kunnen op 10 cm van elkaar rijden. Autonome auto's hoeven niet van rijbaan te wisselen. die rijden namelijk gewoon de aangegeven snelheid, etc etc
www.youtube.com/watch?v=_a_BvbFcTj4&a... In dit interview geeft die TASS kerel dat aan. Gaat overigens wel om een hybride situatie. Dus zowel autonoom rijdende als bestuurde auto's op de weg.
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)