Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Volkswagen vliegt uit de bocht

Meld u aan voor de dagelijkse Beursupdate

Dagelijks een update van het laatste beursnieuws en beleggingskansen in uw mailbox!

 

Auteur: Nick Bakker

Van je hobby je werk maken, is dat slim? Nick Bakker doet dat als Market Watcher bij IEX. Hij verzorgt dagelijks het Fondsenrondje, de Slotcall en het IEXNieuws. Daarin houdt Nick u op de hoogte van al het beursnieuws, de AEX en alles wat er maar speelt bij Nederlandse aandelen. Beleggen, stockpicken, maar ook speculeren. ...

Meer over Nick Bakker

Recente artikelen van Nick Bakker

  1. jul '18 Liveblog: Trump en BAM 3
  2. jul '18 Liveblog: Microsoft 7
  3. jul '18 Slotcall: Shell en Unies 3

Reacties

9 Posts
| Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 21 september 2015 14:55
    Wat wil U hiermee bereiken, de discussie verschuiven?

    U plakt hier ratio's waarvan U niet eens weet wat zij inhouden!

    Zijn zij bijvoorbeeld gebaseerd op slotkoersen van vrijdag? zit in de resultaten de geprognotiseerde imagoschade, claims etc.?

    En nee, ik zie niets in het aandeel VW, omdat daar de Staat een grootaandeelhouder is!
  2. [verwijderd] 21 september 2015 16:24
    Beste bask.2,

    In de bouw vraag je inderdaad naar iemands mening als diegene verwijten maakt. Zoals ik ook naar uw mening vraag. Dat is niet "doe jij het maar", maar "hoe zouden we het volgens u moeten doen?".

    Als u vindt dat we op een andere manier naar een aandeel moeten kijken, dan staan we daar uiteraard voor open als er duidelijk aangegeven wordt waarnaar we moeten kijken.

    Nee, de imagoschade en claims zitten niet in de ratio's verwerkt.

    Groetjes Nick
  3. qxy 21 september 2015 19:35
    bask.2, kijkend naar de financiele ratios is VW zeker niet duur. Dat de financiele ratios niet alle nieuwe info meenemen is waar u misschien op doelt, maar dat doet niets af aan het feit dat op basis van de ratios VW niet duur is. Vragen of geprognotiseerde imagoschade meegenomen is, is gewoon een domme vraag. De meeste ratios die Nick post zijn backward looking, dus per definitie zitten toekomstige kosten daar niet in meegenomen.
    Gezien de daling van de koers vandaag, en het al lage startpunt in de waardering, valt er best wat voor te zeggen dat het aandeel op de huidige koers nog steeds niet duur is, zelfs met het nu bekende nieuws.
    U doet het voorkomen alsof Nick hier complete onzin zit te posten, maar daar draagt u geen enkel goed argument voor aan. Probeer in plaats van hard te schreeuwen eens wat constructiever te zijn.
9 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links