Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
me and myself schreef op 31 augustus 2015 10:00 :
Man iedereen navigeert met een telefoon van 5 inch of meer. Sygic world heb je al voor 20 euro met levenslange updates. Zie er zoveel mensen met rijden. Tomtom zal voor eeuwig een bedrijfje blijven waarvan Wesley Sneijder zou zeggen ik verdien zelfs nog meer.
Pardon! Ik vind mijn Go610 reuze handig. Voor diepaar euro,s ga je toch niet met zo,n smart phone klooien? Die 4s Iphone van mij heeft trouwens een wat te klein beeldscherm voor het navigatie gebeuren denk ik. Niet iedereen heeft een 6 inch wide screen in zijn zak.
Ik vond vandaag een prima dag op het forum. Het verzoek om wat strengere moderatie van gisteren werd direct toegepast. Dus een compliment aan allen! Misschien voor Justin voldoende aanleiding om het weer te proberen? Gr Bart
R8GT schreef op 10 september 2015 11:24 :
@ Harry, goede posts - bedankt
mi wijst alles op verandering, men prepareert TT voor equity participaties ( stappenplan) en/of kapitaliseren van een onderdeel, daarom worden de divisies ook duidelijker van elkaar gescheiden
de familie gaat mi opschrijven en afbouwen, hier kunnen echt jaren overheen gaan een scale-up exit, zowel qua prijs als qua verantwoordelijkheden, wat de koers betreft kan dat hard gaan, vooral de confirmatie kan voor een bonanza zorgen, vandaar dat ik denk dat straks gewoon in no time TT aan een ander niveau noteert.
maar goed is slechts mijn mening, heb er mega op ingezet voor mijn doen en daarom is mijn insteek voor de kortere horizon, wil niet te lang met 35% in één stock zitten.
succes
Ik begrijp je argumenten, en waardeer die ook. Als TT een deel van hun asssets nu zou uitbuiten, zou ik daar op korte termijn zeer van profiteren, ik zit vol itm calls. Maar als TT dat nu eens niet doet? Het is een soort familiebedrijf, vol liefde voor hun vak. Het opblazen van de koers is niet hun hobby. Grote US beleggers zien dit onbekende bedrijfje met hun omzet van 1 miljard niet zitten... Pensioenfondsen ook niet, om hun eigen belachelijke redenen. Het ABP zat eind vorig jaar wel in Garmin maar niet in TT. We weten nu welk bedrijf het beter deed... NB. In NL wordt dit ABP-beleid afgedwongen door DNB, maar dat is een ander verhaal waar je me beter de bek niet over open breken kunt. Waarom zit je het niet uit? Je krijgt genoeg input hier on te weten dat TT het in de komende jaren beter gaat doen. Ook als alle cijfermatige prognoses van Martinmartin, MS, ING (godbetere het) of mijzelf maar voor de helft uitkomen... Waarom niet gewoon vasthouden?
JanssenB schreef op 10 september 2015 19:24 :
Mooi dagje Tom2.
Volgende week verwacht ik nog verdere stijging.
Ben heel benieuwd.
Justin, ik mis je bijdrage hier ook, erg jammer, hoop dat je weer terugkomt als het hier weer normaler wordt (lees, als Tom2 weer lekker stijgt en in het nieuws komt).
Iets anders, durft één van jullie TomTommers al in Besi te stappen, of is het nog een vallend mes.
Ik had al veel, en heb vandaag calls gekocht en putjes geschreven, zie mijn post aldaar. Uitoefenprijs huidige koers en expiratie maart 2016. Ik zie het helemaal goedkomen. Fundamenteel is het een sterk bedrijf, sterke balans, goed gepositioneerd, ze kunnen snel schakelen. Kan net zo hard weer omhoog als het nu omlaag is gegaan. Maar ja, mij kan weinig gebeuren, ik heb tot nu toe een gemiddelde aankoopkoers van € 5,-.
recital schreef op 10 september 2015 18:53 :
TomTom boss: Becoming a sports giant and staying one step ahead of Garmin
www.wareable.com/meet-the-boss/tomtom... And this innovation is changing TomTom internally as well, and Pauwels says the company is buzzing about sports. Dat klinkt wel heel erg naar "more to come", he?!
Wie het stukje in Wareable leest krijgt de stellige indruk dat TomTom zich vooral op die sport en action camera wil gaan richten. Dat impliceert dat automotive, kaarten, telematics allemaal verkocht gaat worden. Volgens mij liet mevrouw Vigreux ook al zoiets doorschemeren ?
harryhol schreef op 10 september 2015 20:41 :
Wie het stukje in Wareable leest krijgt de stellige indruk dat TomTom zich vooral op die sport en action camera wil gaan richten. Dat impliceert dat automotive, kaarten, telematics allemaal verkocht gaat worden. Volgens mij liet mevrouw Vigreux ook al zoiets doorschemeren ?
Ze zijn in ieder geval wel heel duidelijk het merk aan het herpositioneren. Corinne Vigrieux gaf overigens juist aan dat verkopen niet voor de hand lag na die vele jaren van investeren. Maar dat zou onderdeel van de onderhandelingen kunnen zijn. Het is wel duidelijk dat het consumentenmerk TomTom Corinne en Peter Frans na aan het hart ligt en dat ze daar veel lol in hebben.
Juun schreef op 10 september 2015 20:07 :
[...]
Ik had al veel, en heb vandaag calls gekocht en putjes geschreven, zie mijn post aldaar. Uitoefenprijs huidige koers en expiratie maart 2016. Ik zie het helemaal goedkomen. Fundamenteel is het een sterk bedrijf, sterke balans, goed gepositioneerd, ze kunnen snel schakelen. Kan net zo hard weer omhoog als het nu omlaag is gegaan. Maar ja, mij kan weinig gebeuren, ik heb tot nu toe een gemiddelde aankoopkoers van € 5,-.
Zit ook op Euro 5 (ijzeren kern). Heb sedert de China dip 15% bijgesprokkeld. De overwaarde (een klein deel dan) heb ik vandaag belegd in Besi. Die gaat ook profiteren van de IoT revolutie. Buy the dips!
harryhol schreef op 10 september 2015 20:41 :
Wie het stukje in Wareable leest krijgt de stellige indruk dat TomTom zich vooral op die sport en action camera wil gaan richten. Dat impliceert dat automotive, kaarten, telematics allemaal verkocht gaat worden. Volgens mij liet mevrouw Vigreux ook al zoiets doorschemeren ?
CV. Die keek toch ooit uit naar haar eigen toko? Zeker wat in de benen gezakt. Merk nu helemaal niets van een verzelfstandiging van een onderdeel. Voorlopig passen alle onderdelen keurig in elkaar en "never change a winning team". Tom2 was vandaag mijn enigste winning stock.
En Amerika levert alles weer in. Stond toch 180 hoger.
voor de agenda. zeker interessantwww.bnr.nl/event/newsroom/287520-1509... Datum: 21 september 2015 Tijdstip: 17:00 - 19:00 uur Locatie: FD/BNR Newsroom Restaurant Dauphine Prins Bernhardplein 175 1097 BL Amsterdam Kosten: Gratis spreker. Carlo van de Weijer is vicepresident Business Development bij TomTom Traffic Solutions. Daarnaast is hij als Director Smart Mobility verantwoordelijk voor de samenwerking tussen de verschillende onderzoeksgroepen van de TU Eindhoven die werken aan slimme toepassingen.
www.omroepbrabant.nl/?news/2356951223... Ik kom over een tijdje bij het testtraject in de buurt te wonen. Ik ben benieuwd of ik ze daar ga zien rijden.
Sport en aktie vinden ze leuk dat is duidelijk. Navigatie wordt ingebouwd, daar ligt duidelijk geen passie. CV gaf volgens mij in een weggehaalde tweet en in interviews duidelijk blijk van haar excitement met betrekking tot de nieuwe gadgets, niet met HAD. Ik denk dat al deze serieuze onderdelen thans worden verkocht, en dat de oprichters met hun speelgoedbedrijf verder willen.
Geweldig wat Amerika weer presteert. Alles ingeleverd in een uurtje. Wat een jojo beurs. En wij maar meedoen.
fd.nl/ondernemen/1118189/elektrische-... ONDERNEMEN Elektrische auto is niet meer te stoppen Heiko Jessayan Vandaag, 21:20 Maarten Steinbuch rijdt aanstaande maandag precies twee jaar Tesla. De hoogleraar systeem- en regeltechniek aan de Technische Universiteit Eindhoven heeft 66.241 kilometer op zijn teller staan en hij wil niks anders meer. ‘Het rijden in een Tesla is een sensatie. De auto ligt stil, je voelt het schakelen niet. Tegelijk heeft die een enorme power. Dat is een wonderlijke combinatie: het gevoel van power en de totale rustgevendheid. Mijn vrouw vindt het ook heerlijk. Wij zijn er deze zomer voor de derde keer mee naar Frankrijk gegaan. Onze vakantie begint als we in onze Tesla stappen.’ Maarten Steinbuch: 'Duitsland maakt een goede kans op een koppositie in elektrisch vervoer. Elektrisch rijden is in bijna alle segmenten aanwezig en er is geen land die dat nadoet.' Volgens Steinbuch maken traditionele autofabrikanten zich enorme zorgen over de ontwikkeling van elektrische auto's. 'Dat zeggen ze natuurlijk niet in het openbaar, maar ik spreek regelmatig ingenieurs van R&D-afdelingen uit de automotive, en ze zeggen eensluidend: elektrisch rijden is niet meer te stoppen. Ze proberen die ontwikkeling zo lang mogelijk uit te stellen, want het gaat ten koste van hun bestaande business.' Vooral Duitse autofabrikanten die het van het dure segment moeten hebben, zijn 'ongelofelijk geschrokken', zegt Steinbuch. 'In dat segment heeft Tesla een belangrijk marktaandeel weggetrokken en dat vinden ze niet leuk.'Miljoen elektrische auto's Het gezamenlijke aandeel van elektrische en hybride auto's op de Duitse automarkt is weliswaar slechts 0,6%, maar de verkoop van elektrische auto's groeit procentueel harder dan die van conventionele auto's, blijkt uit cijfers van de branchevereniging van de Duitse automobielindustrie VDA. Aan de vooravond van de autoshow IAA, die komende week in Frankfurt begint, strijden de Duitsers over de vraag of de regering-Merkel het doel om in 2020 één miljoen elektrische auto's op de weg te krijgen, nog wel haalt. Volgens auto-expert Ferdinand Dudenhöffer, gaat dat niet meer lukken, ondanks de introductie van nieuw hybrides als de Audi A3-etron en Mitsubishi Outlander. Dudenhöffer, hoogleraar aan het Center Automotive Research (CAR) van de Universiteit Duisburg-Essen, vindt dat de Duitse regering prikkels in moet bouwen om alsnog het elektrisch rijden te bevorderen.Koppositie Matthias Wissmann, president van branchevereniging VDA, sluit zich aan bij die kritiek. 'Het doel van de Duitse regering kan alleen worden gehaald indien beleidsmakers nu snel de juiste koers kiezen.' Wissmann wijst erop dat Duitse autofabrikanten op dit moment 22 modellen in de showrooms hebben staan en dat voor het eind van dit jaar daar nog tien nieuwe modellen bij komen. 'Duitsland maakt een goede kans op een koppositie in elektrisch vervoer. Elektrisch rijden is in bijna alle segmenten aanwezig en er is geen land die dat nadoet. Maar we moeten wel flinke stappen zetten', zegt Wissmann. Eerder deze week hekelde de ceo van Daimler, Dieter Zetsche, de opstelling van de Duitse regering. 'Indien de politiek in 2020 dit getal (een miljoen elektrische of hybride auto's) wil bereiken, moet zij daartoe de voorwaarden scheppen', zei Zetsche in Bild am Sonntag. Porsche-topman Matthias Müller hekelde afgelopen weekeinde de desinteresse bij de Duitse regering. 'De Duitse auto-industrie steekt ettelijke miljarden in elektrisch vervoer, en de regering kijkt slechts toe', zei Müller in de Süddeutsche Zeitung. Volgens hem moet de regering minimaal € 1 mrd investeren, anders wordt het niks met elektrisch rijden. Müller verwees daarbij naar Nederland, waar naast fiscale prikkels ook een omvangrijk netwerk bestaat van snellaadstations. ‘Duitse auto-industrie steekt miljarden in elektrisch vervoer, maar de regering kijkt slechts toe’Snellaadstations Nederland telt circa 14.000 laadpalen en 363 snellaadstations. Maar volgens cijfers van de Europese autobranchevereniging Acea daalde in Nederland het aantal verkopen van elektrische en hybride auto's in de eerste zes maanden van dit jaar ten opzichte van de eerste jaarhelft van 2014. Harald Bresser van RAI Vereniging verklaart die daling door de 0%-bijtelling die op 1 januari 2014 veranderde. 'Iedereen wilde zijn Outlander of andere auto voor 31 december 2013 geregistreerd hebben om die 0% te hebben. Dat is niet iedereen gelukt. Bovendien werden de auto's die te laat besteld waren en pas in 2014 in ons land aankwamen, in 2014 geregistreerd. Dus daardoor werden begin 2014 ook nog veel elektrische auto's verkocht', aldus Bresser.Tesla-taks Intussen laait ook in Nederland de discussie op over de fiscale prikkels voor elektrisch rijden. De zogeheten Tweede Autobrief van staatssecretaris Eric Wiebes van Financiën voorziet vanaf 2017 in een bijtelling van 4% op volledig elektrische auto's. Voor duurdere elektrische auto’s vanaf een cataloguswaarde van €?50.000 gaat de bijtelling vanaf 2019 naar het ‘normale’ tarief van 22%. Of deze zogeheten Tesla-taks ook de verkopen van elektrische auto’s remt, is koffiedik kijken, maar de trend is gezet, zegt Bresser. 'In 2021 moeten alle autofabrikanten in Europa bij hun productie voldoen aan een gemiddelde CO2-uitstoot van 95 gram per gereden kilometer, anders krijgen ze een boete. Alle grote automerken zijn hard bezig met plug-in hybrides of volledig elektrisch.' De automotive denkers in Eindhoven (Carlo van de Weijer en Maarten Steinbuch) rijden privé Tesla. En staan daarnaast in nauw contact met de R&D afdelingen van de Duitse automobiel industrie. Ik ben benieuwd hoe zichtbaar Tesla zal zijn op de IAA.
Ik ben af en toe aan het puzzelen, lezen, onderzoeken en verbanden proberen te zoeken tussen het een en ander, wat betrekking kan hebben op TomTom. Nu kwam ik het volgende tegen en vroeg me af of dit ook geen groeimarkt is voor TomTom, en dan heb ik het over Drones. Hier wat artikelen: Bosch is er mee bezig, logisch, de Nederlandse overheid doet er een pilot mee in het verkeer, via Aerialtronics (die nu ruzie hebben binnen het bestuur) maar Aerialtronics werkt ook samen met Bosch. Ik kwam er op n.a.v. een artikel op Twitter, waarin wordt aangegeven dat het een echte hele grote groeimarkt is.www.zdnet.stfi.re/article/commercial-... Drone-based 3D imaging is one of the biggest developments that promises to boost adoption. At the higher end of the market, several companies are offering drone systems that carry real-time LIDAR scanners able to instantly generate high fidelity point clouds and robust 3D images. But the most significant developments have occurred in the last few months at the lower end of the spectrum. Off-the-shelf systems now enable survey-grade images, contour maps, and three-dimensional data, which means drones are now able to navigate and collect information from a 3D world in ways they hadn't been able to before. "The biggest category I see right now with commercial drones is inspection," says Bahr. That means bridges, train tracks, cornices of buildings in New York. Things that are a pain in the butt to inspect manually." www.aerialtronics.com/2015/07/dutch-g... Gertske de Bruijn, from the Ministry of Infrastructure and Environment, said: “The additional value of the drones is huge. With the live images that the drone sent us, we could limit the creation of traffic, solve incidents faster and offer real-time traffic information. “With the information provided by the [Altura Zenith] drone, we could direct traffic and road inspectors in a more effective fashion, quickly open rush hour lanes or redirect the traffic. Many roads that lead to and from a festival location do not have fixed cameras that watch the traffic situation.”www.aerialtronics.com/wp-content/uplo... www.aerialtronics.com/2014/12/aerialt... Aerialtronics and Bosch Security Projects work in partnership on unmanned aerial systems equipped with video cameras to improve the management of security operations. Ruzie in top succesvolle dronefabrikant - door @BartMos www.telegraaf.nl/t/24479970 Graag reacties van techneuten die er verstand van hebben. Zit ik nu erg te bazelen en kan ik maar beter een glas wijn nemen, of zou hier wel wat in kunnen zitten, dat dit ook voor TomTom business kan opleveren en misschien al oplevert? Als het onzin is,wat zou kunnen, gewoon aangeven,kan wel tegen wat positieve kritiek.
Net binnengekregen van een aardige volger op twitter: www.nu.nl/tech/3695513/renault-toont-... Renault toont zelfrijdende auto en conceptauto met drone Zo en dan nu maar wel een borrel als verder niemand reageert.
Mooie dag vandaag op het forum ,we mogen weer veel verwachten mijn aandeeltjes hou ik nog effe bij ,nu slapen ....
WEBJE schreef op 10 september 2015 23:16 :
Mooie dag vandaag op het forum ,we mogen weer veel verwachten mijn aandeeltjes hou ik nog effe bij ,nu slapen ....
nu slapen ? Ik wacht er nog effe mee. Ik lig nog heerlijk in de zon op de cruiseboot , nu onderweg van de Bahama's naar Miami, zo mooi hier. Vannacht om 3 uur gaat de beurs voor mij weer open. Slaap lekker
Geniet ervan niet teveel volk aan land brengen he
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)