Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Gaat de markt nu eindlijk wakker worden dat AND ook een optie is ?

68 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. Spes 6 augustus 2015 19:02
    Volgens mij staan er een aantal nieuwe producten van AND op de site. Heb AND DevZone nog nooit gezien.
    www.planyourroute.com/
    Waarbij developers deze kaarten van AND kunnen afnemen.

    quote:

    AND schreef:

    How is AND's Map API different than the Google Maps API or the Bing Maps API?
    AND offers the robust location-based services you want for your application without the restrictive terms of service of Google or Bing. AND's APIs keep your brand at the forefront, letting your logo shine (even in the coveted lower corner), and we promise never to put ads on your map without your permisson. And AND's clear and simple upfront pricing means that there are no surprises after you've already invested time on your application.
    - See more at: www.planyourroute.com/FAQs#sthash.z9Y...
    Daarnaast zie ik bij Case Studies nu volgens mij enkele nieuwe afnemers, o.a. DHL, IBM en Fraunhofer.
    www.and.com/case-studies/

    Denk zeer positief en laat zien dat AND in de wereld van digitale kaarten steeds meer aan de weg timmert als alternatief voor Google, Here en TomTom.

    Kan niet wachten op de 1e halfjaarupdate.
  2. Spes 6 augustus 2015 19:09
    quote:

    schreef:

    What kind of availability and performance should I expect?
    No formal SLA is provided on the DevZone but we strive to provide excellent performance and uptime. During normal usage, you should experience good-to-excellent response times. Since it is shared with many other developers, during times of peak usage it may appear slower than normal. Also bear in mind that as with any application accessing DDS, response times vary depending on the type of request. For example, local routes are computed more quickly than cross-country routes.

    However, once you move your app into production, AND delivers an SLA of 99.5%. Please refer to "Exhibit C: Service Level Agreement" in the Terms of Use.
    - See more at: www.planyourroute.com/FAQs#sthash.z9Y...
    www.planyourroute.com/FAQs

    Als ik het goed begrijp krijgt AND middels een SLA een vergoeding voor haar diensten wanneer de app uiteindelijk in productie gaat?
  3. forum rang 5 maci 6 augustus 2015 21:46
    quote:

    Spes schreef op 6 augustus 2015 19:02:

    Volgens mij staan er een aantal nieuwe producten van AND op de site. Heb AND DevZone nog nooit gezien.
    www.planyourroute.com/
    Waarbij developers deze kaarten van AND kunnen afnemen.

    [...]

    Daarnaast zie ik bij Case Studies nu volgens mij enkele nieuwe afnemers, o.a. DHL, IBM en Fraunhofer.
    www.and.com/case-studies/

    Denk zeer positief en laat zien dat AND in de wereld van digitale kaarten steeds meer aan de weg timmert als alternatief voor Google, Here en TomTom.

    Kan niet wachten op de 1e halfjaarupdate.
    DHL, IBM en Fraunhofer zijn al jaren vaste klanten.

    Wat wel nieuw is: "Vacature: Inkoper".
  4. Spes 6 augustus 2015 22:33
    Haha mijn fout dan. Dank maci. Zijn wel mooie klanten. Ik zie nu ook bij de DevZone een copyright daterend uit 2013 die site zal ook al langer bestaan. Kon het me alleen niet meer herinneren dat ik het ooit gelezen had, vandaar dat ik dacht dat het nieuw was.

    Het schiet bij AND inderdaad niet op. Grote inkoper van 25k stuks heeft, niet voor 3,55, voor 3,65 toch al een 20k stukjes geleverd gekregen. Duurt lang voordat er iemand verliefd wordt...
  5. emilio!.! 7 augustus 2015 08:06
    het schiet idd niet op, maar ik blijf wel zitten en dan vooral door uitspraken als
    ""Maar eigenlijk geldt dat voor alle applicaties die op locatie zijn gebaseerd, ook horloges. Locatiecontent is key. En de nervositeit onder automotivebedrijven lijkt groot, omdat we wereldwijd te maken hebben met een duopolie. Dat is niets nieuws, maar behalve dat het de prijs van routedata opdrijft, wordt het een probleem als of HERE of TomTom (TOM2) ineens een andere positie krijgen. HERE staat in de etalage bij Nokia (NOK). De hype daar omheen voedt ook het besef van schaarste aan kaartmateriaal. In dat verkoopproces zijn verscheidene scenario's mogelijk, waaronder enkele bedreigend kunnen zijn voor de blijvende beschikbaarheid van het kaartenbestand van HERE voor de automotive-industrie wereldwijd. Natuurlijk, AND is nog erg klein vergeleken met HERE en TomTom, maar wij zijn de enige die exclusief maatwerk voor professionals leveren. Dat is geen commodity, zoals bijvoorbeeld TomTom nu al jaren heeft met het databestand van het oude Tele Atlas. Met de dekking van Noord-Amerika en Europa kun je als AND nu een echte derde speler worden", aldus Van der Linde """"""""" wanneer Uber een kaartenbedrijf als DeCARTA koopt dan kan AND ook nog wel interessant zijn voor 1 van de Tech bedrijven
  6. emilio!.! 10 augustus 2015 14:00
    Nog 8 dagen tot de half jaar cijfers, kunnen we nog wat nieuws verwachten?

    eerste gesprekken mbt aan de man brengen van de kaarten US en Candada? wordt Navitel de eerste? die gaat toch dit jaar beginnen met de uitbreiding naar US en Canada.!

    verder nieuws over de connected car gesprekken.?

    verder uitbreiden van de kaarten database.?

    meer maatwerk opdrachten zoals gemeld in Mei?

  7. forum rang 5 maci 10 augustus 2015 17:32
    quote:

    emilio!.! schreef op 10 augustus 2015 14:00:

    Nog 8 dagen tot de half jaar cijfers, kunnen we nog wat nieuws verwachten?

    eerste gesprekken mbt aan de man brengen van de kaarten US en Candada? wordt Navitel de eerste? die gaat toch dit jaar beginnen met de uitbreiding naar US en Canada.!

    [knip]

    Zal vast (nog) niet. Ze zoeken een verkoper.

  8. [verwijderd] 17 augustus 2015 10:55
    Amerika zou 2e Kwartaal gereed zijn en Canada in 3e kwartaal.
    Hopelijk geeft Hugo nou eindelijk meer openheid van zaken.
    Er zijn genoeg ontwikkelingen maar het lijkt hem niet te deren.
    De mega winst van 2,1 miljoen eerste helft 2014, door ALK deal
    Gaan we natuurlijk nooit halen. Dus de kop boven de cijfers zal weer zijn,
    AND ziet omzet en winst dalen ?? uiteindelijk wel 2,6 miljoen winst over 2014
    Op een omzet van 4,8 miljoen zegt genoeg.
    Hoop zelf op bekendmaking deal nieuwe kaarten Amerika/Canada.
    Een deal met Navitel Lijkt me groot.

68 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium drie voorbeelden van IEX Premium: de exclusieve content op de site, de app op een smartphone en IEX Magazine.

Benieuwd naar onze analyses en kooptips?

Word nu abonnee van IEX en krijg onbeperkt toegang tot onze (koop)tips en succesvolle modelportefeuilles. Nu 3 maanden voor slechts €19,95! Profiteer van 58% korting!

Word abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links