Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Week 24: 8-14 juni. Yes we are in the sweetspot
Volgen
Juun schreef op 13 juni 2015 10:22 :
Zit zelf nog met 60 calls juni15 € 10,- te kijken. Gekocht op basis van de uitlating hier dat er duidelijkheid zo komen over HERE in dit weekend. Daarna kwam ik erachter dat het om een gerucht gaat, niet om een officiële datum. Mijn eigen schuld dus. Ik had ze al afgeschreven, maar nu kan ik er toch nog goed mee komen te zitten dus. Ga er maandag wel zoveel uit doen als nodig om met de rest vrij te zitten. En dan de week maar eens afwachten.
Juun, er kan nog steeds maandag duidelijkheid komen. Vrijdag zou de sluiting van de biedingen zijn en dan zou Nokia op Maandag de winnaar bekend maken, zo stond het in dat artikel. Behalve dat Nokia Here te koop heeft gezet is er nooit iets officieel bevestigd en is alle info die er over geplaatst is gebaseerd op geruchten. Dus alles hoog speculatief maar daardoor zijn we wel van een lage 7 Euro naar boven de 10 geschoten en nu weer terug naar 9+. Onder het mom van gedeelde smart is halve smart, ik had 50 calls juni op het gerucht gekocht en met meer dan 50% verlies verkocht, it is all in the game.
Ik zie nu in Dealingroom dat er via Eurex ook optieseries met expiratie dec. 2019 zijn. Laatst gedane koers call dec2019 € 16,-: € 1,60. Die wil ik maandag ook hebben en dan niet een paar.....
nog maar even dat stuk in de sueddeutsche erbij gehaald. Er staat letterlijk dat er is "gesproken" over een due diligence. Een DD besproken, niet afgesproken. Er is dus gekeken of er een opening bij TT te vinden is qua verkoop: In dieser Woche wurde den Angaben zufolge in Amsterdam zwischen einer deutschen Arbeitsdelegation und den Niederländern über eine sogenannte due dilligence gesprochen, also die eingehende Durchsicht von Geschäftszahlen durch potenzielle Käufer. En dat alles blijft dan voor rekening van de twee journalisten die dat stuk schreven: Auf Nachfrage will das keiner bestätigen: Man nehme keine Stellung zu Gerüchten oder Marktspekulationen, heißt es etwa von Tomtom selbst. Möglich, dass es vor allem um taktische Manöver geht. Dass Tomtom als Drohkulisse für die deutschen Hersteller herhalten muss. Denn die wollen am liebsten einfach das System kaufen, das sie sowieso bereits eingebaut haben.
Een aantal maanden geleden hadden een aantal mensen hier zo'n discussie over dieviedent. Er was zelfs een apart draadje voor. Volgens mij heb ik me daar toen niet in gemengd omdat ik zo ie zo niets met dieviedent heb. Hoe schrijf je dat eigenlijk, dieviedent, of is ieder ander dat inmiddels ook vergeten en gaan we nu massaal 100% alleen maar voor het hogere koersdoel.
@Kuiken Ik lees uit het artikel dat de Duitsers de slag om HERE zo goed als zeker aan het verliezen zijn nu de druk opvoeren. Dat ze de verdere samenwerking zoeken met TomTom was te verwachten. Volkswagen en Bosch gingen ze al voor. Dat ze nu ook tegelijkertijd zekerheid zoeken voor de lange termijn betekent een strategische deelneming in TomTom. Een verzelfstandiging en separate beursnotering van TT Maps ligt dan het meest voor de hand (10 miljard =4TT + VW/BMW/MERCEDES ieder 1 +3 markt).
Juun schreef op 13 juni 2015 10:50 :
Een aantal maanden geleden hadden een aantal mensen hier zo'n discussie over dieviedent. Er was zelfs een apart draadje voor. Volgens mij heb ik me daar toen niet in gemengd omdat ik zo ie zo niets met dieviedent heb. Hoe schrijf je dat eigenlijk, dieviedent, of is ieder ander dat inmiddels ook vergeten en gaan we nu massaal 100% alleen maar voor het hogere koersdoel.
Dividend mag ook hoor Juun :-) Ik denk iedereen zich nu richt op die hogere koersen en/of een overname. Als TT zelfstandig blijft en doorgroeit zal er ook eens dividend komen
@groeibriljant Als je die maps een beursnotering geeft wordt het dan ook niet interessant om alleen op de maps een bod te doen? TT heeft die maps ook nodig voor de andere BU. Snijdt TT zichzelf dan niet in de vingers. Een strategische deelneming in TT lijkt mij dan veel meer voor de hand liggend en veel simpeler uitvoerbaar.
www.automotivebusiness.com.br/noticia... Ik kom straks met nieuwe weekdraad @ tom3 dank
trend follower schreef op 13 juni 2015 10:57 :
@groeibriljant
Als je die maps een beursnotering geeft wordt het dan ook niet interessant om alleen op de maps een bod te doen?
TT heeft die maps ook nodig voor de andere BU. Snijdt TT zichzelf dan niet in de vingers. Een strategische deelneming in TT lijkt mij dan veel meer voor de hand liggend en veel simpeler uitvoerbaar.
Het gaat om de kip met de gouden eieren. De kip TomTom heeft na 7 moeilijke jaren, 4 mooie eitjes gelegd en die kip zit daar nu al een poosje op te broeden. Waarom zou je de kip verkopen, of de eieren, of 1 ei. Je kunt toch beter wachten totdat de 4 eieren uitgekomen zijn en er 5 gouden kippetjes rondlopen. Waarom al die haast, heb een beetje geduld. En als we (eigenlijk HG, want als die wel/niet verkoopt, dan geldt dat ook voor ons) helemaal veel geduld hebben lopen er over een paar jaar 5 volwassen gouden kippen rond, die ieder hun eigen gouden eieren leggen. Big Business dus, en waarom zouden we dat niet mee willen maken. Ik koop maandag calls dec2019.
Süddeutsche Zeitung heeft het over een Due Dilligence. Kun je dat zo maar doen bij een beursgenoteerd bedrijf zonder dat daarover een persbericht moet worden gedaan?
Dow & Wow schreef op 13 juni 2015 11:27 :
Süddeutsche Zeitung heeft het over een Due Dilligence. Kun je dat zo maar doen bij een beursgenoteerd bedrijf zonder dat daarover een persbericht moet worden gedaan?
er is gesproken of er een due diligence zou mogen plaats vinden. is nog dermate informeel (maar voor mij zeer actueel) dat dit niet verplicht is. Daarnaast heeft Goddijn in het verleden toch wel eens achteraf toegegeven dat er kopers waren zonder dat TT hiervan melding heeft gemaakt op dat moment?
triumph3 schreef op 13 juni 2015 11:30 :
[...]
er is gesproken of er een due diligence zou mogen plaats vinden.
Ik weet het niet zeker, maar DD lijkt me ook op zijn plaats als je een joint venture aan wilt gaan op onderdelen of als je een kapitaalstorting wilt gaan doen. DD is er niet alleen bij een overname of fusie.
trend follower schreef op 13 juni 2015 10:57 :
@groeibriljant
Als je die maps een beursnotering geeft wordt het dan ook niet interessant om alleen op de maps een bod te doen?
TT heeft die maps ook nodig voor de andere BU. Snijdt TT zichzelf dan niet in de vingers. Een strategische deelneming in TT lijkt mij dan veel meer voor de hand liggend en veel simpeler uitvoerbaar.
Een eigen notering voor Maps is verstandiger. Met strategische aandeelhouders TomTom 40% en de Duitsers 30% (VW+BMW+Mercedes) en 30% free float geeft dat voldoende bescherming, voldoende middelen voor groei en profiteren de TT aandeelhouders ook op langere termijn mee van het marktleiderschap in de booming markt.
Juun schreef op 13 juni 2015 11:26 :
[...]
Het gaat om de kip met de gouden eieren. De kip TomTom heeft na 7 moeilijke jaren, 4 mooie eitjes gelegd en die kip zit daar nu al een poosje op te broeden.
Waarom zou je de kip verkopen, of de eieren, of 1 ei. Je kunt toch beter wachten totdat de 4 eieren uitgekomen zijn en er 5 gouden kippetjes rondlopen. Waarom al die haast, heb een beetje geduld. En als we (eigenlijk HG, want als die wel/niet verkoopt, dan geldt dat ook voor ons) helemaal veel geduld hebben lopen er over een paar jaar 5 volwassen gouden kippen rond, die ieder hun eigen gouden eieren leggen.
Big Business dus, en waarom zouden we dat niet mee willen maken.
Ik koop maandag calls dec2019.
Het gouden ei levert nu direct goud op (4 miljard). Het kuiken wacht verder een gouden toekomst. Die toekomst is verzekerd met de Duitsers erbij. Waar/hoe koop je die calls dec2019?
TomTom onderhandelt meer klanten in Brazilië Fabrikanten en leveranciers moeten navigatie aanbod uitbreiden Vehicle PEDRO Kutney, AB TomTom, een leverancier van software en elektronische kaarten voor navigatie, hoopt om zijn bedrijf uit te breiden in de Braziliaanse automotive sector in de komende jaren. "We praten met iedereen en autofabrikanten, sommige zijn nu al wereldwijde klanten, en ook met een aantal leveranciers van geïntegreerde navigatiesystemen", zegt Antoine Saucier, global vice president van de omzet voor de automotive sector van het bedrijf. Dankzij wereldwijde contracten, FCA, Renault en Hyundai gebruik van de TomTom navigatie in auto's verkocht in Brazilië. Het is nu ook gesloten een contract met PSA Peugeot Citroën, dat het systeem later dit jaar zal de integratie in Europa en zal het aanbod in Zuid-Amerika vanaf 2016 uit te breiden. "We zien een wereldwijde expansie van het bedrijf en dit moet ook gebeuren in Brazilië in de komende jaren, met auto's steeds aangesloten en groter aanbod van navigatiesystemen met on-line updates", zegt Saucier. Volgens hem zijn er gesprekken en vergevorderde onderhandelingen over de hele wereld met zowel autofabrikanten als met enkele van de grootste leveranciers zoals Bosch, waarmee TomTom heeft al partnerschap van geavanceerde navigatiesystemen ontwikkeling voor de Volkswagen / Audi . Voor de nabije toekomst, de focus ligt op het ontwikkelen van navigatie die werkt in combinatie met geavanceerde driver assistance systemen zoals adaptieve cruise control (ACC, de afkorting in het Engels), die snelheid van het voertuig kan verminderen als het informatie die er een ontvangt verkeersbelemmering vooruit, bijvoorbeeld. Een beetje later, zal autonome drijvende systemen vereisen kaarten nauwkeuriger en bijgewerkt, met miljoenen updates per minuut. "We zijn al klaar voor, het is de toekomst. Maar er zijn nog vragen over precies wanneer autofabrikanten commercieel al deze faciliteiten kunnen aannemen, "zei Saucier. FOCUS OP NAVIGATION In Nederland opgericht in 1991 als ontwikkelaar van software voor mobiele apparaten, zoals barcodelezers, TomTom begon haar activiteiten in navigatiesoftware richten sinds 1996 en in 2001 richt het bedrijf unieke producten voor auto's aanbieden . De eerste draagbare navigatiesysteem (PND, de afkorting in het Engels), werd gelanceerd in 2004 en vandaag de TomTom schat dat er 80 miljoen van hen in werking wereldwijd. Het verstrekken van geïntegreerde programma's voor voertuigen direct naar automakers begon in 2007. Momenteel hebben de meeste van de fabrikanten zijn klanten zoals Ford, FCA, Daimler, Renault, Nissan, PSA Peugeot Citroën, Volkswagen, Audi, GM, Toyota en BMW, onder anderen alsmede systemen leveranciers zoals Bosch, Denso, Delphi, Continental en Magneti Marelli. TomTom heeft voor hen iets van 20 miljoen digitale kaarten, 5 miljoen browsers en 9 miljoen aansluiting diensten met het verkeer controle in real time. "We hebben opgedaan een fantastische reputatie in de afgelopen jaren met onze portable navigators. We revolutie in de markt door het aanbieden van vier systeem updates per jaar eenvoudig en goedkoop. We veranderde de focus naar kaarten als product aan te bieden om kaarten te bieden als een service, "zegt Saucier. Met deze kwalitatieve evolutie, sommige fabrikanten om nieuwe auto's of versies te lanceren, onthullen dat de TomTom-navigatiesysteem aan boord als een kwaliteit verschil. Behalve contant geld in de levering van het programma zelf, blijft het bedrijf updates verkopen via internet, die in sommige gevallen tot een jaar worden aangeboden kosteloos door autofabrikanten. Volgens Saucier, weet winsten met de updates niet aanzienlijke vermindering van de kosten van het product om het voertuig te planten: "Het is niet een kwestie van de kosten, maar om waarde toe te voegen", zegt hij. Saucier gelooft dat de concurrentie met smartphones, die geen kosten navigatiesystemen bieden, is niet zorgwekkend. "Wij bieden kaarten voor smartphones fabrikanten krijgen ook van hen. Maar embedded systemen zijn meer betrouwbaar, veilig en nauwkeurig voor degenen die rijden, niet afhankelijk van aansluiting op het werk, "voegt hij eraan toe. In 2007, toen hij begon te ingebedde systeem van de navigatie voor Renault, TomTom bood het volledige pakket, inclusief het apparaat en programma's. Echter, een paar jaar hier Saucier legt uit dat deze markt is veranderd, vooral met de toegenomen complexiteit van de elektronica-architectuur van de auto's, en zo begon het bedrijf haar activiteiten richten ons alleen in de software met modulaire aanbod van digitale kaarten, programma navigatie en aansluiting diensten met verkeersinformatie in real time. "Dus elke fabrikant ontwerpt het systeem op uw gemak. Ons programma kan draaien op Windows, Android, Linux en andere platforms, "legt de uitvoerende macht. TomTom operatie in Brazilië is begonnen in 2008 en vandaag de dag heeft het bedrijf 35 mensen voor de verkoop van navigatiesystemen, validaties voor de lokale markt wanneer dat nodig is en de kracht van de verkeersinformatie. Om die TomTom gebruikt wereldwijde bronnen als de communicatie met hun eigen navigatiesystemen in auto's op de weg, partnerbedrijven en een eigen wagenpark voertuigen door het in kaart brengen en monitoren van wegen - er drie van hen zijn in gebruik in Brazilië en meer dan 100 wereldwijd. De ontvangen informatie wordt gecontroleerd en samengevoegd door een krachtige computersysteem dat doorgaat voor auto's reeds aangesloten of smartphones klanten.
Tom3 schreef op 6 juni 2015 08:29 :
Ik open dit weekdraadje (nogmaals bedankt Juun voor je opdracht) wat vroeger dan gewoonlijk omdat ik de rest van het weekend off-line ben.
Hoop dat de LT longs onder ons inmiddels bekomen zijn van de onterechte koersdaling van gisteren. Ga het ter bemoediging uitgebreid hebben over de vooruitzichten van de automotive divisie van Tom2 door de opkomst van ADAS/HAD revolutie. Voor mij zelf wilde ik daar graag meer van weten omdat ADAS/HAD in mijn ogen onontkoombaar is en waarschijnlijk de nieuwe hoofdbestaansbasis van Tom2 gaat vormen. Doordat het IEX forum format zo zijn beperkingen heeft is mijn bijdrage gegoten in in een pdf bestand. Veel leesplezier.
Voor de volgende weekopening geef ik het stokje door aan oudgediende, als dank voor zijn niet aflatende stroom informatie over wat er achter de schermen gebeurt. Yes we are in the sweetspot!
En dit zag ik persoonlijk als bewijs hiervan,(had het al eens geplaatst maar het is OOOOOzo belangrijk) en tevens het bewijs dat Here de slag heeft verloren, Integrated into the technology concept cars are: ?Elektrobit’s EB street director navigation software and the latest version of its EB Assist eHorizon Solution with audible and visual warnings and recommendations about the road ahead ?TomTom™ advanced navigation and map services ?Jungo’s MediaCore smartphone connectivity and multimedia playback ?Rightware’s software and user interface for the instrument cluster ?Ricardo’s integrated hardware, controls and electronics ?Streaming Internet radio services from Pandora® via HTML5 and iHeartRadio via Android ?Voice recognition and speech-to-text services powered by Nuance’s Dragon Drive™ ?NXP’s SAF775x AM/FM radio tuner support ?QNX Neutrino OS and QNX CAR Platform for next-generation safety and infotainment features www.qualcomm.com/news/releases/2015/0...
het zal toch niet zo zijn dat head Financials vorige maand is vertrokken omdat zij dat due diligence zag aankomen. Misschien toch lijken in de kast ?? Hoop het natuurlijk niet
seekingalpha.com/article/3237006-noki... Wiesje en Edelsteijn aan het sparren op SA. (Leuk om te volgen overigens..) Persoonlijk sta ik meer achter Edelsteijn. Wies ook wel, begrijp mij niet verkeerd, maar gaat iets teveel op in het Here scenario NOK + MS + Germans. Hij blijft er maar achter staan en zit dit continue te promoten.. Waarom ? geen idee. Nieuwe missie weer meegekregen soms?
groeibriljant schreef op 13 juni 2015 11:35 :
[...]
Het gouden ei levert nu direct goud op (4 miljard). Het kuiken wacht verder een gouden toekomst. Die toekomst is verzekerd met de Duitsers erbij.
Waar/hoe koop je die calls dec2019?
OEM Eurex, maar ik kan geen order opgeven via Dealingroom. Dat wordt maandag bellen met de bank dus om een order op te geven. Net zoals opties uitoefenen, dat moet ik ook telefonisch opgeven. Eigenlijk wel sneu voor die beleggers die mij nog stukken moeten gaan leveren, tot december 2016 aan toe, voor € 4,-. Maar ja, met mij hadden ze ook geen medelijden toen ik destijds stukken af moest nemen voor € 13,-, uit hoofde van geschreven putjes.
orap schreef op 13 juni 2015 12:19 :
het zal toch niet zo zijn dat head Financials vorige maand is vertrokken omdat zij dat due diligence zag aankomen. Misschien toch lijken in de kast ??
Hoop het natuurlijk niet
?????
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)