Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel BAM Groep Koninklijke AEX:BAMNB.NL, NL0000337319

  • 3,788 19 apr 2024 17:35
  • -0,042 (-1,10%) Dagrange 3,758 - 3,814
  • 577.058 Gem. (3M) 1,4M

BAM Groep, December 2014

6.671 Posts
Pagina: «« 1 ... 8 9 10 11 12 ... 334 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 1 december 2014 23:53
    Aannemer Uithoflijn en leverancier trams geselecteerd
    Geplaatst op: 01.12.2014
    Categorie: Nieuws

    1 december 2014 heeft het Dagelijks Bestuur van Bestuur Regio Utrecht (BRU) besloten de realisatie van de traminfrastructuur te gunnen aan de Koninklijke BAM groep én de levering van het nieuwe trammaterieel voor de Uithoflijn aan de Spaanse leverancier CAF. Met de keuze voor deze aannemer en leverancier kan de verdere realisatie van de Uithoflijn beginnen en kan de tram vanaf medio 2018 rijden. Lees meer in bijgaand persbericht:

    www.uithoflijn.nl/nieuws/overzicht/de...
  2. [verwijderd] 2 december 2014 00:11
    quote:

    Eurowin schreef op 1 december 2014 23:57:

    12:03 Duitse opdracht voor BAM

    Dat staat dan wel op DFT en Uithoflijn utrecht niet, begrijp totaal niets van die zogenaamde financiële site......
    Uithoflijn werd pas tegen einde beurs gepubliceerd.
    Morgenvroeg dan maar, met groene index.

    Die € 440 miljoen.. Zijn daar ook de voertuigen bij inbegrepen?

    Medio 2018 start de feitelijke exploitatie - het moment waarop reizigers gebruik kunnen maken van de Uithoflijn. De Uithoflijn rijdt dan in 17 minuten van Utrecht Centraal Station naar P+R De Uithof. De aanleg van de Uithoflijn kost in totaal circa € 440 miljoen
  3. Wolfie67 2 december 2014 08:00
    I.o. slaat nergens op op dit tijdstip. Dus vermelden heeft dan ook geen zin. BAM zou begin december weer om tafel gaan met Engelsen inzake claim busbaan, hoop op snelle duidelijkheid en dat claim van tafel gaat. Het aandeel is zeer aantrekkelijk gewaardeerd en heeft enorme potentie, dit jaar hebben met name defensieve waarden de beurzen hoger gezet, als signalen van economische groei op groen komen zal er enorme verschuiving naar risk on aandelen plaatsvinden, denk hierbij aan de bouwwaarden, staalbedrijven en oliegerelateerde aandelen. In de laatste 3 sectoren moet je nu zitten de rest zal geen rendement meer laten zien. Succes allen
  4. forum rang 6 €d_Modus Vivendi 2 december 2014 08:04
    quote:

    Crusader schreef op 2 december 2014 00:11:

    [...]

    Uithoflijn werd pas tegen einde beurs gepubliceerd.
    Morgenvroeg dan maar, met groene index.

    Die € 440 miljoen.. Zijn daar ook de voertuigen bij inbegrepen?

    Medio 2018 start de feitelijke exploitatie - het moment waarop reizigers gebruik kunnen maken van de Uithoflijn. De Uithoflijn rijdt dan in 17 minuten van Utrecht Centraal Station naar P+R De Uithof. De aanleg van de Uithoflijn kost in totaal circa € 440 miljoen
    ja het totaal plaatje. 23/12 horen we pas precies. Mijn schatting:
    In Birmingham kwamen 20 trams voor 40 GBP dus ca 2,5 miljoen euri per Urbos tram.
    Voor Utrecht dan 50 miljoen afhankelijk van het model.
  5. forum rang 4 bammie 2 december 2014 08:07
    quote:

    Wolfie67 schreef op 2 december 2014 08:00:

    I.o. slaat nergens op op dit tijdstip. Dus vermelden heeft dan ook geen zin. BAM zou begin december weer om tafel gaan met Engelsen inzake claim busbaan, hoop op snelle duidelijkheid en dat claim van tafel gaat. Het aandeel is zeer aantrekkelijk gewaardeerd en heeft enorme potentie, dit jaar hebben met name defensieve waarden de beurzen hoger gezet, als signalen van economische groei op groen komen zal er enorme verschuiving naar risk on aandelen plaatsvinden, denk hierbij aan de bouwwaarden, staalbedrijven en oliegerelateerde aandelen. In de laatste 3 sectoren moet je nu zitten de rest zal geen rendement meer laten zien. Succes allen
    Correctie, BAM gaat in januari om tafel met het Graafschap.

    Quote:
    "BUNNIK (AFN) - BAM gaat in januari weer om tafel met de opdrachtgever van de geleide busbaan die het bedrijf in Engeland heeft aangelegd. Dat zei bestuursvoorzitter Rob van Wingerden donderdag in een toelichting op het handelsbericht over de eerste 9 maanden van dit jaar." end Quote.

    Bron:
    www.beleggen.nl/financieel_nieuws/601...
  6. forum rang 6 €d_Modus Vivendi 2 december 2014 08:15
    Bouw nationaal stadion klein stapje dichterbij
    Bewaar artikel
    6
    Door: redactie
    2/12/14 - 05u25 Bron: Belga De Heizelvlakte, met parking C in de achtergrond. Daar zou het nieuwe stadion komen. © photo news.

    Op de valreep hebben de drie consortia hun 'tweede bieding' voor de bouw van het nationaal stadion ingediend. De drie gegadigden voor de bouw van het nationaal stadion (Besix en de consortia rond BAM/Ghelamco en Denys) moesten oorspronkelijk een tweede, meer gedetailleerd voorstel indienen tegen 5 november. Die datum werd verschoven naar 1 december. Twijfels over mobiliteit, financiering en vooral het strakke tijdschema wegen steeds meer op het project, schrijven De Tijd en L'Echo.

    Op 31 januari 2015 moet elk consortium zijn BAFO (best and final offer) neerleggen. Kort nadien zou de winnaar worden bekendgemaakt. Eind 2016 moet de bouw kunnen starten. Alle vergunningen moeten dan verkregen zijn en alle beroepen weerlegd. Dat is nooit eerder gezien voor een groot 'gevoelig' project.
6.671 Posts
Pagina: «« 1 ... 8 9 10 11 12 ... 334 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

BAM: sterk slotkwartaal opsteker voor nieuwe strategie

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links