Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Ben het met je eens Martijn. Vager wordend en minder beloftenvol (koers-)perspectief voor het aandeel Post in deze rare, instabiele tijden. TNT en de koersontwikkeling van TNT na de winstwaarschuwing gaf de doorslag: heb gisteren een helft Post verkocht en vanochtend de andere helft.Jammer maar het is niet anders. Hoop gauw weer terug te zijn.
PostNL met Den Helder in zee voor Burgernet(25-09-2014) RSS PostNL gaat als eerste, grote particuliere onderneming buiten de veiligheidssector samen met de gemeente Den Helder en de politie in Den Helder een pilotproject Burgernet beginnen. Door de postbezorgers te stimuleren zich bij Burgernet aan te melden wil het bedrijf een positieve bijdrage leveren aan de leefbaarheid van – in dit geval – de Helderse samenleving. Als de proefperiode goed uitpakt, rolt PostNL de interne WERVING landelijk uit. Burgernet is een samenwerkingsverband tussen burgers, gemeente en politie. Met Burgernet worden deelnemende burgers vanuit hun woon- en werkomgeving op directe wijze (per SMS of spraakbericht) betrokken bij het vinden van personen of voertuigen waarnaar de politie (naar aanleiding van een urgente melding) op zoek is. Burgernet is inmiddels een bewezen succes, maar hoe meer MENSEN er aan deelnemen, hoe beter het werkt. Den Helder zet onverminderd in op de veiligheid van de stad, want prettig wonen betekent op de eerste plaats: veilig wonen. Daarom heeft de gemeente besloten de campagne om deelnemers te werven, uit te breiden met particuliere bedrijven waarvan de medewerkers zich vaak op straat begeven, als doelgroep. Gezamenlijk belang De gemeente Den Helder heeft ook PostNL benaderd, omdat postbezorgers meer dan de gemiddelde burger zien wat er op straat gebeurt. Zij komen in alle wijken, op ieder adres. Zij staan hierdoor midden in de samenleving. Omdat zij vooral WERKEN in de wijk waar zij zelf wonen, kennen ze de buurt en de bewoners als geen ander. Postbezorgers kunnen daarom voor de politie een belangrijke troef zijn bij de urgente opsporing en leefbaarheid in de wijken. PostNL voelt zich betrokken bij de maatschappij en wil daaraan waar mogelijk een bijdrage leveren. Ook PostNL heeft het onderwerp veiligheid hoog in het vaandel staan. Daarom hebben de directie en de ondernemingsraad van het bedrijf positief gereageerd op de vraag van de gemeente om de 89 Helderse postbezorgers te enthousiasmeren zich als deelnemer bij Burgernet aan te melden. Hun deelname kan niet alleen voor Den Helder wat opleveren, maar ook voor de postbezorger. Die kan door zijn betrokkenheid het gevoel krijgen meer grip te hebben op zijn eigen veiligheid in zijn eigen woon- en werkomgeving. De deelname is wel op basis van vrijwilligheid. De aanmelding moet zijn gebaseerd op een persoonlijke gevoel te willen bijdragen aan het veiligheidsvraagstuk van – in dit geval - de gemeente Den Helder. Proef Voor een pilot is gekozen omdat het bedrijf eerst wil ervaren of de postbezorgers – als privépersoon maar tevens als postbezorger – zich wel willen aanmelden voor Burgernet. Het zou kunnen zijn dat zij dat beschouwen als een privékeuze die niet aangereikt hoeft te worden tijdens hun werk. Daarnaast mag een burgernetmelding de medewerkers niet extra (emotioneel) belasten en mag het geen extra werktijd kosten. Verder is het van belang dat de proefperiode in Den Helder een voldoende aantal nieuwe deelnemers oplevert om te kunnen bepalen of de interne actie wordt overgenomen door de andere regio’s van PostNL. Het proefproject vindt plaats in Den Helder omdat juist de gemeente Den Helder het bedrijf heeft benaderd voor samenwerking.
Beur schreef op 26 september 2014 10:08 :
Ben het met je eens Martijn. Vager wordend en minder beloftenvol (koers-)perspectief voor het aandeel Post in deze rare, instabiele tijden. TNT en de koersontwikkeling van TNT na de winstwaarschuwing gaf de doorslag: heb gisteren een helft Post verkocht en vanochtend de andere helft.Jammer maar het is niet anders. Hoop gauw weer terug te zijn.
Ok... then 'see you later alligator'! ;-) PS. Je hebt wel een drastisch besluit genomen door juist op dit lage niveau helemaal uit te stappen; maar goed, ik weet dat jij ook weer zo terug bent zodra de koers ineens omhoog zou springen... toch?
Martijn van M schreef op 26 september 2014 11:18 :
[...]
Ok... then 'see you later alligator'!
;-)
PS. Je hebt wel een drastisch besluit genomen door juist op dit lage niveau helemaal uit te stappen; maar goed, ik weet dat jij ook weer zo terug bent zodra de koers ineens omhoog zou springen... toch?
Het punt is dat ik voor de KT nu niet echt een duidelijk perspectief meer zie om boven de 3,65 te geraken. Maar aan de andere kant: het is Post en het blijft een raar aandeel. Post heb ik overigens ingewisseld voor Arseus, dat fundamenteel m.i. goed op orde is, op ongeveer 38 euro. Dat is m.i. momenteel laag. Bij een eventuele 3,30/3,35 ben ik weer terug in Post. Kan sowieso, want ik zit toch voor ongeveer 50% cash nu.
TNT Express inmiddels weer akelig dicht bij het dieptepunt van 2 dagen terug (net als PostNL). Opmerkelijk hoe goed de AEX afgelopen dagen/weken telkens weer vlot weet te herstellen (vooral via aandelen waar zogenaamd weinig risico aan kleeft).
Ook maar weer opgepakt. 10 a 20 centjes moet toch te doen zijn binnen redelijk korte termijn.
En ik ben waarschijnlijk een koppige ezel want positie verdubbeld, hetzelfde gedaan met TNT. Moet toch ooit eens goedkomen.
Ik ben er maar weer ingestapt. Belachelijke koers!
Op termijn wel weer boven de 4, naar mijn verwachting. Beetje technisch: bodem lag eerder dit jaar rond de 3; na persbericht drie maanden terug 40 centjes omhoog; bodem nu rond 3.40 wellicht?
Als postnl eind van het jaar boven de 3.90 euro staat, vreet ik mijn hoed op:)))))) Gewoon een klotenfonds en dat weten we allemaal, is vrij duidelijk, hoef je geen grafiekjes en geneuzel voor te bedenken.
snuf13 schreef op 27 september 2014 17:36 :
Als postnl eind van het jaar boven de 3.90 euro staat, vreet ik mijn hoed op:))))))
Gewoon een klotenfonds en dat weten we allemaal, is vrij duidelijk, hoef je geen grafiekjes en geneuzel voor te bedenken.
Zielige posting.
snuf13 schreef op 27 september 2014 17:36 :
Als postnl eind van het jaar boven de 3.90 euro staat, vreet ik mijn hoed op:))))))
Gewoon een klotenfonds en dat weten we allemaal, is vrij duidelijk, hoef je geen grafiekjes en geneuzel voor te bedenken.
oriëntatie en even wat breder kijken als je een fond beoordeeld en waardeert, helpt vaak om een reëel beeld te krijgen van de potentie voor de toekomst. bedrijfsmatig heeft PostNL z'n zaakjes keurig voor elkaar. wat mij vooral aanspreekt is efficiency van dit bedrijf wat in de toekomst zeker in de koers zal worden uitgedrukt. Ze hebben gewoon veel pech gehad dat de overname van TNT niet doorging. Dan waren ze gelijk volledig schuldenvrij geweest. komt absoluut goed met PostNL. Je hoeft allen maar even naar de US te kijken. alle ontwikkelingen lopen daar een jaar of 5 voor op west Europa. Per hoofd van de bevolking koopt men daar 5 x vaker en meer online als hier. DE PAKKETBEZORGERS GAAN HIERVAN ENORM PROFITEREN!
Gewoon instappen.......net als in de trein, alleen deze heeft mankementen
Ik maar weer eens fors ingekocht.
PostNL bouwt communities met Salesforce PostNL heeft een paar jaar geleden gekozen voor een full cloud-strategie. Een strategie waarbij de it-organisatie en -investeringen sterk kunnen worden teruggebracht, terwijl schaalbaarheid, beschikbaarheid en flexibiliteit maximaal blijven. Om een steeds flexibeler workforce te faciliteren is met Salesforce een crm-clouddienst ontwikkeld, die het ontbreken van directe communicatie op de werkvloer ondervangt en extra functionaliteit biedt. De 'nieuwe' consument verstuurt steeds minder brieven, maar shopt daarentegen wel meer online. Daarbij wil hij (of zij) steeds meer keuze over aflevertijdstip en -plaats van zijn pakketjes. Informatie is derhalve steeds meer de drijvende kracht achter het logistieke proces waarmee PostNL per dag een half miljoen pakketten bezorgt . Doordat het bezorgen van brieven steeds minder rendabel wordt en de markt van pakketpost directe concurrentie krijgt van nieuwe toetreders, moet PostNL enerzijds de kosten maximaal beheersen en anderzijds uiterst flexibel blijven om mee te kunnen blijven bewegen bij de vaak grote marktbewegingen. Onder leiding van cio Marcel Krom heeft PostNL een paar jaar geleden gekozen voor een full cloud-strategie. Een strategie waarbij de it-organisatie en -investeringen sterk kunnen worden teruggebracht, terwijl schaalbaarheid, beschikbaarheid en flexibiliteit maximaal blijven. Het postbedrijf heeft in 2012 de knoop op het hoogste niveau doorgehakt: alle it-systemen die over kunnen naar de cloud, gáán ook over naar die cloud. Marcel Krom: 'Dat noemen we de cloud-only-strategie. Het zijn de snel veranderende omstandigheden die zorgen voor een zekere druk achter de beslissing om naar de cloud over te gaan. Er is een concrete en harde noodzaak om mee te kunnen veren met de markt. Post krimpt en pakketten groeit. Over opschalen valt altijd goed te praten met traditionele it-leveranciers, maar over krimp is het gesprek een stuk lastiger.' Meer flexibiliteit De cloudstrategie is niet alleen gericht op kostenbeheersing. 'Als je meer part-timers flexibeler inzet, heb je ook te maken met meer verloop. De jarenlange kennis van de traditionele postbode moeten we daarom centraal vastleggen. We verzamelen straks zoveel data over elk poststuk en elke wijk, dat we bij het sorteren een tas in exact de juiste volgorde kunnen vullen. Die plaatsen we in een depot, de bezorger krijgt een seintje zodra zijn tas er is en beschikt ook nog over eventuele extra informatie.' Als gevolg daarvan moeten bezorgers zelfstandiger werken. Om deze flexibele workforce te faciliteren is een crm-clouddienst ontwikkeld, die het ontbreken van directe communicatie op de werkvloer ondervangt en extra functionaliteit biedt. Zo kunnen bezorgers onder meer zien hoeveel werk ze kunnen verwachten, wat het gewicht van huis-aan-huis-post zal zijn en wat voor weer ze in hun wijk kunnen verwachten. Die bezorger moet op de 'consumentenmanier', dus met zijn eigen pc, laptop of mobieltje, bij deze informatie kunnen. Dat maakt de inzet van cloud computing bijna een no-brainer. Krom: 'Die wens om aan te kunnen sluiten op consumenten-it was, samen met flexibel kunnen meegroeien en -krimpen met de organisatie, juist het beginpunt van onze reis.' Snelheid PostNL wist in korte tijd een goed functionerende sociale communicatietoepassing neer te zetten, onder meer door gebruik te maken van Salesforce Employee Communities, een onderdeel van Force.com, de PaaS-dienst (platform-as-a-service) van Salesforce.com. 'Dit project is een echte waterscheiding en markeert voor PostNL de overgang van het specificeren van maatwerk naar het adapteren van wat de markt biedt. Alleen op deze manier hebben we de crm-dienst zo snel kunnen opleveren. In slechts drie maanden tijd kwamen we - zonder al te gedetailleerde specificaties, maar wel met alle teamleden bij elkaar - tot een Salesforce.com-gebaseerd portal voor de dertigduizend bezorgers', zegt Krom. De afhankelijkheid van de leveranciers is wat Krom betreft niet anders dan nu. 'Je moet blijven kiezen voor partners op wie je kunt bouwen. Dat is een kwestie van een goede selectie vooraf en goed onderhandelen over je contract. Dat begint steevast over hoe je afscheid van ze kunt nemen. En het is soms ook simpel: als 120.000 klanten zaken doen met Salesforce, mogen wij wel aannemen dat ze hun zaken goed voor elkaar hebben. En dat is ook zo gebleken.' Naast de portal voor bezorgers gebruikt PostNL ook Salesforce Service-cloud voor de klantenservice van zowel de pakket- als de postdienst. Het zakelijk klantportaal wordt momenteel gemigreerd naar Customer Communities. Dit corporate portaal wordt opgetuigd voor alle divisies (Mail & Pakketten) van PostNL in het kader van de 1PostNL-visie. Het consumenten-klantportaal volgt daarna.
Merkcampagne TNT stelt menselijk contact voorop nieuws TNT lanceert een nieuwe merkidentiteit, onder de noemer 'The People Network'. Deze identiteit wordt begeleid door een grootscheepse reclamecampagne in acht Europese landen en promotionele activiteiten in 26 landen, ondersteund door direct marketing. Met de reclamecampagne (van Etcetera) positioneert TNT zich als de menselijke uitdager in de markt voor kleine en middelgrote bedrijven. TNT presenteert in het kader van haar Outlook-strategie een nieuwe merkidentiteit, waarin de medewerker en het unieke Europese netwerk centraal staan. De nieuwe tagline, ‘The People Network’, weerspiegelt de bedrijfscultuur en de ambitie om de relatie met de klant te versterken. De slogan positioneert TNT als een netwerkorganisatie van gemotiveerde mensen die de klant helpen meer business te realiseren. De afgelopen zeventig jaar bouwde TNT het grootste Europese netwerk voor weg- en luchttransport van vracht en pakketten. Tex Gunning, CEO van TNT: 'We hebben een heldere strategie waarin we focussen op ons sterkste punt: onze mensen, de persoonlijke wijze waarop ze de klant tegemoet treden en ons unieke netwerk. Klanten zijn geen streepjescodes en wij zijn geen robots. We beseffen allemaal wat onze klanten willen: meer business. Wij geven de klant tijd en aandacht, en dat onderscheidt ons van anderen. Wij zijn The People Network.' De nieuwe merkidentiteit van TNT onderstreept de uitdagersrol en de menselijke focus van de onderneming. Het weerspiegelt de strategie van het bedrijf om haar klanten nog beter van dienst te zijn en haar Europese netwerk verder te versterken. De komende maanden gaat TNT nieuwe initiatieven ontplooien om meer MKB-klanten te werven. Campagne van Etcetera Het grootschalige Europese reclame-offensief, dat naast radio- en TV-commercials ook billboard-uitingen en loyalty-programma’s omvat, maakt duidelijk dat TNT investeert vanuit de overtuiging dat persoonlijk contact het verschil maakt in de hedendaagse pakketbezorging. De campagne wordt ondersteund met direct marketing (DM) en elektronische direct marketing (eDM) programma’s in zestig landen. De campagne werd ontwikkeld door het Nederlandse reclamebureau Etcetera. Managing director Dick van der Lecq: 'Vroeger kochten klanten producten of merken. Vandaag koopt de klant heel bewust een bedrijf. Hij kiest voor het DNA en de mensen achter het merk. In gesprekken met tientallen TNT-medewerkers werd duidelijk dat hun benadering van de klant is samen te vatten in één concept: de menselijke vervoerder. In een tv-commercial maken we dat concept zichtbaar met een menselijke vrachtwagen.' De 'making of' van de commercial – deels met TNT-medewerkers – is te bekijken op social media, zoals Facebook en Twitter. Nieuwe merkidentiteit TNT ontwikkelde in samenwerking met het internationale merkdesignbureau Design Bridge een nieuwe merkidentiteit. Design Bridge leverde de nieuwe tagline ‘The People Network’ en gaf het logo een strakkere, stoerdere en meer eigentijdse uitstraling. Piers Bebbington, Client Services Director van Design Bridge: 'Het was voor ons een geweldige uitdaging – het ging er niet om het wiel opnieuw uit te vinden, maar om aan te sluiten bij de uitdagersrol die TNT van nature vervult. En we wilden de diepe waarheid en relevantie van het merk tot uitdrukking brengen, zodat de klant van TNT die waarden ook daadwerkelijk voelt en ervaart.' De nieuwe bedrijfsidentiteit en merkexpressie worden de komende anderhalf jaar stapsgewijs uitgerold over heel TNT. Het nieuwe design wordt zichtbaar in een veelheid aan uitingen en contactmomenten door het wereldwijde netwerk van TNT, van voertuigbelettering en generieke (ATL) communicatie, tot en met bedrijfskleding en verpakkingsmaterialen. In de komende tien weken krijgen nieuwe klanten het aanbod om ‘the TNT experience’ te testen met gratis vervoer van een zending tot 100 kilo binnen Europa. TNT is een toonaangevend bedrijf op het gebied van expressdiensten. TNT vervoert dagelijks ongeveer 1 miljoen pakketten, documenten en gepalletiseerde vracht. Het bedrijf beschikt over een netwerk voor wegvervoer en luchtvervoer in Europa, het Midden-Oosten, Afrika, Azië-Pacific en Amerika. In 2013 realiseerde TNT een omzet van 6,7 miljard euro.
Kan er iemand enthousiasme opbrengen voor het nieuwe motto van TNT Express? Ik vind 'The People Network' erg algemeen klinken (alsoof het een social media website betreft - terwijl je die lui meestal in een busje of vliegtuig aantreft), en ik begrijp ook niet zo goed waarom ze van de term 'Express' af willen - laagste koers sinds ruim anderhalf jaar vanochtend bij TNT Express, dus het lijkt er op dat beleggers deze keuzes ook nauwelijks erg aanspreekt:www.iex.nl/Nieuws/ANP_ANP-290914-081/... AMSTERDAM (AFN) - TNT Express gaat een andere slogan voeren. Daarbij maakt 'Sure we can' plaats voor 'The People Network', zo maakte de pakketbezorger maandag bekend. Ook de commerciële bedrijfsnaam gaat op de schop, waarbij Express verdwijnt. De juridische naam blijft overigens gewoon TNT Express NV. TNT lanceert een grootscheepse campagne rondom TNT The People Network in zijn vijf grootste markten, Nederland, Frankrijk, Duitsland, het Verenigd Koninkrijk en Italië, en in Portugal, Polen en Tsjechië. De slogan Sure we can werd sinds 2008 gebruikt.
Martijn van M schreef op 29 september 2014 11:24 :
Kan er iemand enthousiasme opbrengen voor het nieuwe motto van TNT Express? Ik vind 'The People Network' erg algemeen klinken (alsoof het een social media website betreft - terwijl je die lui meestal in een busje of vliegtuig aantreft), en ik begrijp ook niet zo goed waarom ze van de term 'Express' af willen - laagste koers sinds ruim anderhalf jaar vanochtend bij TNT Express, dus het lijkt er op dat beleggers deze keuzes ook nauwelijks erg aanspreekt:
www.iex.nl/Nieuws/ANP_ANP-290914-081/... AMSTERDAM (AFN) - TNT Express gaat een andere slogan voeren. Daarbij maakt 'Sure we can' plaats voor 'The People Network', zo maakte de pakketbezorger maandag bekend.
Ook de commerciële bedrijfsnaam gaat op de schop, waarbij Express verdwijnt. De juridische naam blijft overigens gewoon TNT Express NV.
TNT lanceert een grootscheepse campagne rondom TNT The People Network in zijn vijf grootste markten, Nederland, Frankrijk, Duitsland, het Verenigd Koninkrijk en Italië, en in Portugal, Polen en Tsjechië. De slogan Sure we can werd sinds 2008 gebruikt.
Hiermee garandeert het bedrijf een optimale dienstverleningen en doen ze waar ze voor staan
Is dit wel de juiste tijd om geld over de balk te gooien voor reclame stunts? Het verkooppraatje maakt de consument volgens mij weinig uit, zolang het maar goedkoop en op tijd is. Dat ze het kunnen uit hun slogan halen geeft ook niet erg veel vertrouwen. Maar goed, ik ben geen marketing expert en kijk er even nuchter tegen aan.
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)