Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

PLUG

2.428 Posts
Pagina: «« 1 ... 94 95 96 97 98 ... 122 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 9 mei 2014 16:05
    quote:

    DeZwarteRidder schreef op 9 mei 2014 15:20:

    [...]

    Overdrijven is ook een vak: 182 accu's verkocht, dat is de moeite niet waard.

    Hoe veel omzet en winst levert dat op....??

    Jij begrijpt nog steeds niets van hoe ik beleggen zie. Dat geeft niet. Jouw stijl is ook een bewezen methode. Je bent alleen zo negatief over alles wat niet bij jouw denkwijze past.

    Dat je uberhaupt energie steekt in kotsen op aandelen waar je uit overtuiging niet in zit, spreekt boekdelen over je grondhouding.
  2. gustaaf1e 9 mei 2014 16:12
    Ja Ridder,
    Dat je een nuancerend geluid afgeeft, daar is niks mis mee, maar je toonzetting is erg negatief. Je roept op deze manier irritatie op. En de vraag is terecht: als je zo negatief over een aandeel of bedrijf bent, waarom blijf je er dan zo over lang bezig? Het lijkt erop dat je alleen bezig bent je gelijk te halen. Dan is wat je hier post geen constructieve bijdrage meer.
    G
  3. [verwijderd] 9 mei 2014 16:26
    "Hydrogen fuel cells run longer and maintain consistent power as they operate and are refueled more quickly than batteries," said Ken Nameth of Central Grocers. "Our operators are pleased with the lift trucks powered by GenDrive, and management has been impressed by the high levels of productivity within our facility."

    Plug Power has a history of customers who have reinvested in the GenDrive solution. Central Grocers is added to a list that includes such customers as Walmart, BMW, Kroger, Wegmans and Bridgestone.
  4. Kahoona1962 9 mei 2014 16:54
    quote:

    DeZwarteRidder schreef op 9 mei 2014 16:48:


    Overdrijven is ook een vak: 182 accu's verkocht, dat is de moeite niet waard
    .

    Nog steeds geen antwoord gekregen: WAT KOST ZO'N ACCU PER STUK???

    Is er geen enkele fan die dit weet...??
    Wie het kleine niet eert, is het grote niet weerd ... ik heb geen idee hoeveel heftrucks dat bedrijf heeft, maar ik kan me niet voorstellen dat dit alles is. Servicecontract van 5 jaar geeft terugkomende inkomsten.
    Verder is dat een bevestiging en business case voor nieuwe klanten.

    Als Fission weer eens een gat boort, zet dat ook geen zoden aan de dijk. Wat kost zo'n gat wel niet ? ... en hoeveel inkomsten levert het op ? ... het antwoord op de laatste vraag weet ik: op dit moment nul komma nul.
  5. [verwijderd] 9 mei 2014 18:04
    quote:

    DeZwarteRidder schreef op 9 mei 2014 16:48:


    Overdrijven is ook een vak: 182 accu's verkocht, dat is de moeite niet waard
    .

    Nog steeds geen antwoord gekregen: WAT KOST ZO'N ACCU PER STUK???

    Is er geen enkele fan die dit weet...??
    Spui jij hier ook al je frustraties?

    Ik ben geen aandeelhouder van Plug meer, maar heb wel de rit van 3,74 naar 11,xx meegedaan en verkocht op 9,87. Moet ik de winst even berekenen voor je?

    Stop nou eens met draden te vervuilen. Negatief nieuws mag ten alle tijde, maar geen gezever.
  6. [verwijderd] 9 mei 2014 18:11
    quote:

    MattB schreef op 9 mei 2014 18:04:

    [...]

    Spui jij hier ook al je frustraties?

    Ik ben geen aandeelhouder van Plug meer, maar heb wel de rit van 3,74 naar 11,xx meegedaan en verkocht op 9,87. Moet ik de winst even berekenen voor je?

    Stop nou eens met draden te vervuilen. Negatief nieuws mag ten alle tijde, maar geen gezever.
    Daar ben ik het 200 % mee eens.
  7. [verwijderd] 9 mei 2014 18:56
    quote:

    DeZwarteRidder schreef op 9 mei 2014 16:48:


    Overdrijven is ook een vak: 182 accu's verkocht, dat is de moeite niet waard
    .

    Nog steeds geen antwoord gekregen: WAT KOST ZO'N ACCU PER STUK???

    Is er geen enkele fan die dit weet...??
    Het is geen accu.

    Afhankelijk van het model pak hem beet 20.000 dollar.

    Concurreert met aanschafwaarde li-ion batterij.

    Mijn werkgever heeft net kleine li-ion accu vervangen in een loopstapelaar a 9000 euro.
  8. forum rang 10 DeZwarteRidder 9 mei 2014 19:08
    quote:

    doewap schreef op 9 mei 2014 18:56:

    [...]
    Het is geen accu.

    Afhankelijk van het model pak hem beet 20.000 dollar.

    Concurreert met aanschafwaarde li-ion batterij.

    Mijn werkgever heeft net kleine li-ion accu vervangen in een loopstapelaar a 9000 euro.
    OK, nu komen we ergens; bovengenoemde order is dus goed voor ca 3,5 miljoen.
  9. [verwijderd] 10 mei 2014 02:05
    quote:

    DeZwarteRidder schreef op 9 mei 2014 19:08:

    [...]

    OK, nu komen we ergens; bovengenoemde order is dus goed voor ca 3,5 miljoen.
    Ik lees op SA in de Stocktalk over 5 mln. Jij rekent zonder de GenCare inkomsten, ze tekenen voor 5 jaar dus plm 3 ton per jaar. Geef ik toe dat ik niet meteen weet wat dat oplevert qua marge.

    Het gaat weer niet om de winst op deze order, maar om het voortdurende momentum in de markt.

    Een deal met een grotere omvang is zeer welkom. De voorzichtige belegger kan beter wachten tot BMW of Bridgestone weer iets doet.

    Of BMW een GenCare klant wordt betwijfel ik wel, want die halen hun gas uit de lokale storthoop. Geweldig idee.
  10. [verwijderd] 10 mei 2014 02:11
    quote:

    DeZwarteRidder schreef op 9 mei 2014 19:08:

    [...]

    OK, nu komen we ergens; bovengenoemde order is dus goed voor ca 3,5 miljoen.
    Je zou zelf wat dd kunnen doen he. Nu komen we ergens. Alsof er zonder jouw kritische vragen (hahahaha) hier geen intelligente beslissingen genomen kunnen worden.

    Ik vraag jou nogmaals: wat is je rendement in de afgelopen 12 maanden? Want dat is hoe we hier aan ver-plassen doen.
  11. forum rang 10 DeZwarteRidder 12 mei 2014 00:29
    Plug Power: This Former High-Flyer Faces A Lot Of Uncertainty
    May. 11, 2014 3:42 PM ET | 10 comments | About: PLUG, Includes: BLDP

    Summary
    Numerous dilutive offerings and a history of shareholder disappointment form a negative bias toward the Plug Power’s future, but that might change soon.
    The number of recent deals and the Hyundai Hysco joint venture are indicating a better future for the company.
    Although there are expectations for high growth in the future, the company has not yet delivered sustainable growth.
    A range between $3.00 and $3.50 is the place where Plug Power’s share price might finds its bottom.

    Plug Power's (PLUG) share price has lost 70% of its value from its early March high, and the story surrounding the company is full of hype and elevated expectations on the bull side, and utter pessimism on the bear side, with expectations for further price drops (Citron Research has a $0.50 price target). The company is yet to deliver sustainable revenue and earnings growth, although the recent trends are quite encouraging. The stock has yet to find a bottom, and I am looking at $3.50 and $3.00 levels for a possible bottom, but the company needs to deliver on its promises in order to stop the collapse of its share price.
    The negative side

    There has been a lot of negativity surrounding Plug Power in the last two months, and the consequence is a 70% price decline from early March. The year-long price ascent was disrupted by Citron's report, which valued the stock at $0.50. Citron stated that the company has "a history of broken promises and failure to deliver." While that may be true, I believe that Citron is merely extrapolating past results into the future. Although I am certain that Plug's shareholders are not happy with the massive dilution, it seems necessary, given the company's weak balance sheet and the threat of bankruptcy, so dilution is certainly better than the alternative. On the other hand, the future appears to be changing for the better. The company has made several deals which have significantly increased its bookings, but more on that later.

    Another negative catalyst for Plug Power was the statement of Global Equities Research analyst Trip Chowdhry. He said that:

    fuel cell cars are a complete failure and a nonevent. A fuel cell-powered car lacks in power density, hence, a typical fuel cell-powered car will go 0-60 miles per hour in 11 seconds, which is much slower than Tesla Model S, which goes 0-60 in 5.4 seconds.

    But after all, Plug Power does not make fuel cell cars. The company is involved with trucks and forklifts and plans to expand fuel cell usage into different areas, such as airport support vehicles and refrigerated trucks. I doubt that 0-60 MPH is an issue for forklifts and other areas of Plug Power's potential markets.

    The valuation seems on the negative side too. Kerrisdale Capital Management's "best case DCF value" is $2.50, but the estimates from the article may be far too conservative, and around half of the current consensus for 2017 (Kerrisdale's 2017 revenue estimate is $140 million, while the Wall Street consensus is $280 million). If Plug Power delivers what it is expected from it, the value of the company should be much higher than $2.50 in the next couple of years. Cash burn and further dilution should not be issues down the road (perhaps from 2015 or 2016, and the company should have enough cash until then). But this is still a big "if." I would ask Plug Power to "show me the money" in the next couple of quarters in order to get a better picture of the promised execution.
2.428 Posts
Pagina: «« 1 ... 94 95 96 97 98 ... 122 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Indices

AEX 875,15 +0,13%
EUR/USD 1,0726 +0,27%
FTSE 100 8.097,87 +0,72%
Germany40^ 17.975,00 -0,63%
Gold spot 2.324,58 +0,37%
NY-Nasdaq Composite 15.712,75 +0,10%

Stijgers

UNILEV...
+5,85%
Flow T...
+5,38%
NX FIL...
+2,93%
Fugro
+2,53%
JUST E...
+1,84%

Dalers

ADYEN NV
-12,11%
WDP
-4,54%
VIVORY...
-2,46%
BAM
-1,59%
BESI
-1,58%

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links