Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Air France-KLM PSE:AF.FR, FR001400J770

  • 9,942 24 apr 2024 13:09
  • +0,008 (+0,08%) Dagrange 9,898 - 10,110
  • 450.491 Gem. (3M) 1,8M

Koersdoel 31 dec 2013?

107 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. Zoumoetenkunnen 29 januari 2013 20:17
    Dat iemand hoogtevrees heeft, begrijp ik; dat iemand vliegangst heeft begrijp ik ook; en uit een vliegtuig springen is niet aan te raden :-) Maar waarom uitstappen uit een KLM aandeel dat mooi aan het stijgen is? Misschien duurt het een half of een heel jaar, maar wie zegt dat KLM niet doorstijgt tot 15, of 16? Of zijn jullie allen dagtraders? (In dit geval zwijg ik wijselijk, want daar hoor ik niet bij (geen kennis en geen centen :-)
    Groeten.
  2. [verwijderd] 30 januari 2013 13:52
    Goedenmiddag,
    Kunnen jullie mij vertellen waarom dit aandeel zo hard daalt?? Heb zelf aandelen gekocht op € 8,72 en heb wel vertrouwen in dat het goed zal komen met dit aandeel. Ik hoop op een koersdoel van € 11,00 aan het einde van het jaar.
    Wat zijn jullie verwachtingen met bertrekking tot de jaarcijfers??
  3. B_B 30 januari 2013 14:57
    bennie, op 29 januari 2013 om 22:38 uur
    Olie is sinds kerst met 10 dollar gestegen (bijna 100 dollar nu).
    Stijging brandstof kosten heeft minder impact op langer termijn, maar meer impact op korte termijn.

    DOW weer positief, maar alle Amerikaanse airline aandelen negatief vandaag (en gisteren).

    Het is een lose lose situation voor Air France KLM.

    Positieve beurs: rotatie (best presterende aandelen (KLM) verkopen en achterblijvers (KPN) kopen).
    Negatieve beurs: dalen de grootste stijgers meer.

    bennie, op 29 januari 2013 om 22:42 uur
    Morgen wordt het duidelijk of ze Alitalia willen overnemen.
    Bij een overname moeten ze aandelen uitgeven, hoe hoger de koers des te beter.

    Als ze morgen de koers NIET positief manipuleren, dan komt er geen overname Alitalia.

    bennie, op 30 januari 2013 om 09:50 uur
    Azie zeer positief gesloten, maar Cathay Pacific -3,69%.
    Olie blijft hoog.
  4. [verwijderd] 30 januari 2013 15:32
    Heren Air France fans (of moet ik zeggen "te late rallyrijders"). Kijk es naar de laatste Technische Analyse (ja, ja met hoofdletters). Mogelijk heeft meneer/mevrouw Tradingcentral het aandeel de laatste tijd voortdurend omhoog gepraat, dus ........
    Ben benieuwd; inmiddels is Zijn/Haar "Technisch omslagpunt" bijna bereikt en moeten we "het scenario overwegen dat 8.25 opgegeven zal worden met 7.76 en vervolgens 7.46 als volgende koersobjectieven".
    Tenminste als we vinden dat "een verdere daling gewenst is" !!

    Wat een onzin die lijntjestrekkerij in grafiekjes, waarvan je hoopt, dat ze in de toekomst hetzelfde doen als in het (verre) verleden.
    Eén goed, geloofwaardig, verkocht gerucht van een andere GURU en weg zijn alle dagelijkse indicatoren die er steeds zo positief uitzien. Het is gewoon een zwaar verlieslijdend bedrijf. Dus wacht nou eerst 7 en 22 februari maar eens af. (En voor de gokkers en hopers: nu even winst pakken voor de zekerheid.
  5. [verwijderd] 30 januari 2013 16:16
    quote:

    Hoppestein schreef op 30 januari 2013 15:32:

    Heren Air France fans (of moet ik zeggen "te late rallyrijders"). Kijk es naar de laatste Technische Analyse (ja, ja met hoofdletters). Mogelijk heeft meneer/mevrouw Tradingcentral het aandeel de laatste tijd voortdurend omhoog gepraat, dus ........
    Ben benieuwd; inmiddels is Zijn/Haar "Technisch omslagpunt" bijna bereikt en moeten we "het scenario overwegen dat 8.25 opgegeven zal worden met 7.76 en vervolgens 7.46 als volgende koersobjectieven".
    Tenminste als we vinden dat "een verdere daling gewenst is" !!

    Wat een onzin die lijntjestrekkerij in grafiekjes, waarvan je hoopt, dat ze in de toekomst hetzelfde doen als in het (verre) verleden.
    Eén goed, geloofwaardig, verkocht gerucht van een andere GURU en weg zijn alle dagelijkse indicatoren die er steeds zo positief uitzien. Het is gewoon een zwaar verlieslijdend bedrijf. Dus wacht nou eerst 7 en 22 februari maar eens af. (En voor de gokkers en hopers: nu even winst pakken voor de zekerheid.
    Aandeel is hard gestegen maar zeker niet verkopen gaat wel weer omhoog dit was te verwachten en als klijne belegger is het langtermijn 6/12 maanden en dan staat er wel 11/12 euro op de borden
    door jou verkoopt iedereen maar en dan gebeurt dit
  6. B_B 31 januari 2013 00:43
    Will Oil Break Airline Stocks?
    January 30, 2013

    Airline stocks have done quite well over the past year despite fears of an impending collapse in the Eurozone and as business confidence has suffered due to government inertia. While it would make sense to be bullish on the sector on hopes for a global economic recovery, intermarket analysis is beginning to warn of a coming risk-off period. Our ATAC models used for managing our mutual fund and separate accounts have positioned defensively last week as deterioration picks up, at the same time Nouveaux Bulls pile in around the Dow (DIA) 14,000 level. As I have been noting, a correction is ever more likely given the disconnect between absolute and relative sentiment, and airlines in particular could go down meaningfully.

    It may be oil which serves as the catalyst for a breakdown as I stated on a recent CNBC appearance (here). There has been an interesting divergence underway as crude nears the century mark, while other commodities and the behavior of emerging markets fail to confirm the cyclical trade.
    .....

    seekingalpha.com/article/1143621-will...
  7. Kecks 31 januari 2013 10:57
    SBM lijkt mij nog niet zo handig om in te stappen, die hebben een zwaar van Damocles nog hangen tot maart. Ze hebben een leuke stijging gehad ook net, daar had je in moeten zitten. Tevens ook erg aanwezig in het short selling circuit, net als Aperam. Dan heb ik ook precies de 3 fondsen, incl AF/KLM, waar je afgelopen vrijdag short op moest gaan. Heb ik gisteren eind van de dag PHI bijgepakt. Februari wordt geen beste maand namelijk, de rest van het jaar komt het wel weer goed overigens.
107 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Air France-KLM behoort tot de laagst gewaardeerde aandelen in Nederland

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links