Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
de nieuwe website ziet er strak uit!www.spykercars.com
Ja, maar met alleen een gelikte website win je geen enkele oorlog. ;-) Hoogstens goed om een private investeerder te imponeren. 't Blijft gebakken lucht. De koers van het aandeel zit dan ook muurvast.
Eind 2014 moet de eerste auto gemaakt worden, je moet wel een eindeloos geduld hebben en wat gebeurt er in die tussentijd? Omzet 0 en dat 2 jaar lang, veel aandelen erbij en YM die maar steeds belooft te betalen. Ik moet het allemaal nog zien, voor mij in ieder geval geen aandelen spyker meer.
Haha, wat een foto! Er groeit een propeller bij die Chinees uit zijn oor. VM lijkt zijn jongeheer uit zijn broek te hebben hangen, wat hij hopeloos probeert te verbloemen met een map. Die rechtse (voor de kijker links) Chinees klapt zo hard dat de sluitertijd van de camera het niet trekt. En verder zit die Chinees schuin achter VM er al tot zijn elleboog in. Het hele plaatje heeft sowieso een zwaar absurdistische uitstraling; met of zonder fantasie.www.spykercars.com/news/spyker-and-yo... De Lord
Lord Wanhoop schreef op 12 december 2012 20:58 :
Haha, wat een foto!
Er groeit een propeller bij die Chinees uit zijn oor. VM lijkt zijn jongeheer uit zijn broek te hebben hangen, wat hij hopeloos probeert te verbloemen met een map. Die rechtse (voor de kijker links) Chinees klapt zo hard dat de sluitertijd van de camera het niet trekt. En verder zit die Chinees schuin achter VM er al tot zijn elleboog in.
Het hele plaatje heeft sowieso een zwaar absurdistische uitstraling; met of zonder fantasie.
www.spykercars.com/news/spyker-and-yo... De Lord
Hahaha, schitterend commentaar! AB!
LOL ;-) Je vraagt je gelijk af wat er zich onder het beeld van de foto afspeelt.
Als er geen vertrouwen is gaan ze geen nieuwe website opzetten. De c8 aileron zal een aardige orderportefeuille hebben. De komende weken zal de koers up gaan verwacht ik zo.
antomaat schreef op 12 december 2012 22:02 :
Als er geen vertrouwen is gaan ze geen nieuwe website opzetten. De c8 aileron zal een aardige orderportefeuille hebben. De komende weken zal de koers up gaan verwacht ik zo.
Pffffftt, wat een grap.
www.spykercars.com/news/new-website-f... Kennelijk een dealtje om het niet. Anders vermeld je zo iets niet. En Victor fantaseert er weer lustig op los in de 'details'. Overigens hulde voor de jongens- en meisjes achter thispagecannotbefound.com/ , ze hebben er echt iets moois van gemaakt.
ik begrijp die negatieve berichten van forumspecialisten, maar dit wil niet zeggen, dat alles klopt. Ik denk wel degelijk dat Spyker zal produceren op langere termijn, maar of er veel zal worden verkocht is een andere vraag,omdat Porche de markt goed in zijn handen heeft zal dit niet makkelijk zijn. Om hier tussen te komen is een grote droom. Of Spyker dit voor een deel kan bewerkstelligen is een andere vraag. Als Spyker vertrouwen van de consument kan winnen dan zou je over een grote stap kunnen spreken. Ik heb wel aandelen in Spyker maar heb er grote spijt van, Ik heb mijn verlies geaccepteerd. Maar die negatieve berichten leveren geen bijdrage aan de forum. En ik zie dat heel veel mensen niets over Youngman weten. Youngman levert heel veel bussen in Arabische landen. Als ze gebruik kunnen maken van hun contacten daar, dan zouden ze wellicht wat Spykers kunnen verkopen maar dit zullen geen honderden of duizenden worden.
erco schreef op 13 december 2012 09:38 :
ik begrijp die negatieve berichten van forumspecialisten, maar dit wil niet zeggen, dat alles klopt. Ik denk wel degelijk dat Spyker zal produceren op langere termijn, maar of er veel zal worden verkocht is een andere vraag,omdat Porche de markt goed in zijn handen heeft zal dit niet makkelijk zijn. Om hier tussen te komen is een grote droom. Of Spyker dit voor een deel kan bewerkstelligen is een andere vraag. Als Spyker vertrouwen van de consument kan winnen dan zou je over een grote stap kunnen spreken. Ik heb wel aandelen in Spyker maar heb er grote spijt van, Ik heb mijn verlies geaccepteerd. Maar die negatieve berichten leveren geen bijdrage aan de forum.
En ik zie dat heel veel mensen niets over Youngman weten. Youngman levert heel veel bussen in Arabische landen. Als ze gebruik kunnen maken van hun contacten daar, dan zouden ze wellicht wat Spykers kunnen verkopen maar dit zullen geen honderden of duizenden worden.
Porsche is absoluut geen concurrent van Spyker en op geen enkele manier vergelijkbaar. Die negatieve berichten leveren een hele goede bijdrage, die hadden namelijk kunnen voorkomen dat jij nu grote spijt hebt. Misschien moet je ze eens lezen en proberen te begrijpen. Ongenuanceerde kletspraat laten we aan Muller over. Wij zorgen voor wat realiteitszin.
antomaat schreef op 12 december 2012 19:59 :
de nieuwe website ziet er strak uit!
www.spykercars.com Slecht gemaakt (zeker door het neefje van VM) o.a. past de site de grootte niet aan het formaat van de browser. Veel voorkomende fout van (zich noemende) webdesigner die denken dat iedereen nog een 15" scherm heeft en dus pagina's fullscreen openen.
Ik heb zo'n vermoeden dat ze die website gratis gebouwd hebben. Is namelijk een gloednieuw bedrijfje dat op deze manier mooi wat gratis PR hoopt binnen te slepen. Waarom zou je anders een fucking persbericht de deur uitdoen voor een nieuwe website waarin je 10x het bedrijf noemt dat de site gebouwd heeft.
AX lover schreef op 13 december 2012 12:36 :
Ik heb zo'n vermoeden dat ze die website gratis gebouwd hebben.
Is namelijk een gloednieuw bedrijfje dat op deze manier mooi wat gratis PR hoopt binnen te slepen.
Waarom zou je anders een fucking persbericht de deur uitdoen voor een nieuwe website waarin je 10x het bedrijf noemt dat de site gebouwd heeft.
Ik snap het wel. Ze willen graag met de wereld delen dat ze eindelijk een keer iets afgebouwd hebben. Is ze met auto's dit jaar nog niet gelukt.
BlueWonder schreef op 12 december 2012 23:43 :
www.spykercars.com/news/new-website-f... Kennelijk een dealtje om het niet. Anders vermeld je zo iets niet. En Victor fantaseert er weer lustig op los in de 'details'.
Overigens hulde voor de jongens- en meisjes achter
thispagecannotbefound.com/ , ze hebben er echt iets moois van gemaakt.
Zoals elders gezegd: ik ben niet enthousiast over het ontwerp van de nieuwe site. Het voornaamste belang is dat het mogelijk de voorbode is van meer activiteit in het bedrijf. Maar als er pas in 2014 Ailerons verkocht kunnen worden (volgens € althans), is het verhaaltje wel uit: zo lang gaan ze het echt niet trekken. Dat roept meteen de vraag op wat ze daar in de fabriek in Zeewolde uitspoken: hoe lang ligt de productie van Spyker al stil?
ik zeg niet dat porche een concurrent is, maar porche is ook een snelheidswagen. als je kijkt naar de consument zijn dat consumenten met het zelfde profiel. Mensen die van duur houden en niet kwaliteit. Waarom zullen mensen Spyker willen terwijl een goedkopere en betere auto kan kopen. Zo bedoel ik het, en ik vind het zeer vreemd dat een bedrijf zoals Youngman zich in het vuur gooit. Wie echt nuttige informatie heeft die mag aan me vertellen, maar a.u.b. niet met onzin verhalen. Want Yongman is een groot bedrijf dat heb ik met mijn eigen ogen in het Midden-Oosten gezien, dus kom feiten.
@Erco, het is Porsche, niet Porche. Laatstgenoemde is wellicht een Chinese kloon. Tip, lees alle draadjes eens door. Probleem is dat er niemand een Spyker wil kopen en dat als de Airelon op de markt komt, hij al verouderd is.... De doelgroep van Spyker koopt Mansory of iets anders wanstaltigs, maar wel voorzien van de modernste techniek
erco schreef op 13 december 2012 16:54 :
ik zeg niet dat porche een concurrent is, maar porche is ook een snelheidswagen. als je kijkt naar de consument zijn dat consumenten met het zelfde profiel. Mensen die van duur houden en niet kwaliteit.
Waarom zullen mensen Spyker willen terwijl een goedkopere en betere auto kan kopen. Zo bedoel ik het, en ik vind het zeer vreemd dat een bedrijf zoals Youngman zich in het vuur gooit. Wie echt nuttige informatie heeft die mag aan me vertellen, maar a.u.b. niet met onzin verhalen. Want Yongman is een groot bedrijf dat heb ik met mijn eigen ogen in het Midden-Oosten gezien, dus kom feiten.
4000 medewerkers is helemaal niets in automotive land. Youngman is een onbeduidende speler. Voor zover ik weet zitten ze helemaal niet in het midden-oosten.
Lord Wanhoop schreef op 12 december 2012 20:58 :
Haha, wat een foto!
Er groeit een propeller bij die Chinees uit zijn oor. VM lijkt zijn jongeheer uit zijn broek te hebben hangen, wat hij hopeloos probeert te verbloemen met een map. Die rechtse (voor de kijker links) Chinees klapt zo hard dat de sluitertijd van de camera het niet trekt. En verder zit die Chinees schuin achter VM er al tot zijn elleboog in.
Het hele plaatje heeft sowieso een zwaar absurdistische uitstraling; met of zonder fantasie.
www.spykercars.com/news/spyker-and-yo... De Lord
Parbleu... Lord! Weshalve meent gij een dergelijke, toch zeer indrukwekkende fotosessie - van ja haast histeurische proporties -, van zulk een plat ondercommentaar te moeten voorzien? Een mens van beschaving zou er zijn lorgnet spontaan door in zijn Koninginnesoep laten paleuren!
Bullish. schreef op 13 december 2012 19:35 :
[...]
Parbleu... Lord! Weshalve meent gij een dergelijke, toch zeer indrukwekkende fotosessie - van ja haast histeurische proporties -, van zulk een plat ondercommentaar te moeten voorzien?
Een mens van beschaving zou er zijn lorgnet spontaan door in zijn Koninginnesoep laten paleuren!
Als een heer van stand al niet verder komt dan een dergelijk banale verhandeling, wat moet het gemiddelde plebs - het marktsegment waar Spyker zich in wil meten met de besten, waar VM zich als een rat in het riool voelt, maar waar enkel geld zit en geen style - er dan wel niet van maken. Het doet mij pijn een hoog geëvolueerd mede-forummer al uzelf geen zielstrelende schets van deze historisch wanstaltige vertoning te kunnen geven... maar het is wat het is... De Lord
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)
Indices
AEX
870,27
-0,43%
EUR/USD
1,0730
+0,30%
FTSE 100
8.078,86
+0,48%
Germany40^
17.931,00
+0,08%
Gold spot
2.332,46
+0,02%
NY-Nasdaq Composite
15.611,76
-0,64%
Stijgers
Dalers