Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
koers vrijdag 6 juli Tom Tom
Volgen
Flower Tucci schreef op 6 juli 2012 21:40 :
Als iemand denkt dat de koers zakt dan hoef je geen basher te zijn toch?
Daar heb je gelijk in, wat men denkt mag ieder zijn mening er over zeggen. Iedere dag het zelfde negatieve piet praat van bepaalde personen ook met mooie deals van TT word wel erg opvallend en afgezaagd.
Kom net thuis en zie Tomtom nog ruim boven de 3 waar hij vandaag al onder zou gaan? Wat zeg ik vorige week al volgens sommige..
Misschien schreef:
[...]
Nee, zeker niet, maar de wijze waarop dit de afgelopen periode gebeurd is wel tekenend gedrag van bashers.
Hoe ziek moet je zijn om dag in dag uit, de godsganse dag te zitten bashen. Die Bart plakt op een bepaald moment om de paar minuten een berichtje/antwoord. Die gabber moet in een 24-uurs luier zitten. En dan 's avonds op de bank zitten en denken: Dit was een nuttige dag, ik ben tevreden. Yeeeezzzz Groet
bart1805 schreef op 6 juli 2012 17:50 :
Wel zuur trouwens, zelf fors investeren in R-Link, knikkeren ze je uit de standaarduitrusting. Wat denken jullie, presenteert Goddijn wel zelf de jaarcijfers, of voert er een accountmanager, hoofd Benelux, Pauwels of weet ik wie het woord? Interessante dag vandaag.
R-link is voor Renault net zo goed erg belangrijk. Zij verdienen ook aan de tomtom producten die ze verkopen, en zullen daar hun best voor blijven doen. Ook moet die appstore volume gaan maken. Ik vind het verhaal van SNS daarom nogal overtrokken. Wat TomTom bij Renault heeft gedaan had nog niemand laten zien. Daar zijn andere partijen op ingesprongen en dan is het gevolg dat je exclusiviteit verliest. Voorlopig echter maar bij 1 model en binnen dat model 2 uitvoeringen. Dat Clio nu standaard navi krijgt van LG is onfortuinlijk. Maar laat ook zien dat in stadsautootjes navigatie een standaard aan het worden en geen accessoire dat af en toe wordt aangekruist. Dat zal dan ook betekenen dat er groeimogelijkheden zijn bij Mazda dat met de mazda2 concurreert met de clio. Officieel zit tomtom in mazda 5, cx5 en nieuwe 3. Maar ik heb ook al acties gezien waarbij ze hem inbouwen in de kleinere "mazda 2 Navigator". www.mazda.nl/upload/country/nl-nl/pdf... De hevigere concurrentie is een bevestiging dat inbouwnavigatie een groeimarkt is. Genoeg kansen dus, maar geen exclusiviteit.
@bart, jouw reactie is tekenend. je hebt niet meer in de gaten hoeveel reacties je geeft op berichten met een positieve ondertoon en die reacties zijn volgens jou kritisch. ik kwalificeer ze als negatief omdat het enige argument, dat je gebruikt op positieve postings is dat het allemaal nog zo onzeker is als er gedacht, gedroomd, gefantaeerd wordt wat deze nieuwe deal voor tom2 in positieve kan gaan brengen. daarnaast grijp je iedere aanname in negatieve zin aan om dit als waarheid neer te zetten(vb sns vandaag). beschouw mijn opmerking als gemeend advies. Een trieste afgang van de narrow-minded en respectloze jerry( met zijn secondanten de hork en de gup) is wat mij betreft genoeg.
twister schreef op 6 juli 2012 22:13 :
Kom net thuis en zie Tomtom nog ruim boven de 3 waar hij vandaag al onder zou gaan? Wat zeg ik vorige week al volgens sommige..
ja joh het gaat hartstikke goed met de koers,niks aan het handje..ruim 3 euri geweldig toch?
Ronka schreef op 6 juli 2012 17:01 :
Ding-Dong. Attentie, de trein naar het zuiden staat nu op perron 3.088. U kunt nog uitstappen indien u niet verder mee wenst te rijden in zuidelijke richting.
www.plaatjesdump.nl/upload/e1d318bc71... Nou goed advies hoor..stap ik uit en hij gaat weer omhoog..
kos_0 schreef op 7 juli 2012 10:42 :
dit vond ik in de gewone mensenwereld
www.computeridee.nl/artikel/app/navfr... Ik ga zo naar de Renaultdealer. Zit toevallig in de straat hier... Ik bestel gelijk een CLIO met navfree, een LG breedbeeld TV, de grote wegenkaart van Falkplan, een IAS systeem van Raymarine en een pakketje shorts TomTom. Gelukkig leven we nog in de gewone mensenwereld. Maandag TT in het rood. Een downgrade van ING...
martinmartin schreef op 7 juli 2012 01:45 :
@bart,
jouw reactie is tekenend.
je hebt niet meer in de gaten hoeveel reacties je geeft op berichten met een positieve ondertoon en die reacties zijn volgens jou kritisch.
ik kwalificeer ze als negatief omdat het enige argument, dat je gebruikt op positieve postings is dat het allemaal nog zo onzeker is als er gedacht, gedroomd, gefantaeerd wordt wat deze nieuwe deal voor tom2 in positieve kan gaan brengen.
daarnaast grijp je iedere aanname in negatieve zin aan om dit als waarheid neer te zetten(vb sns vandaag).
beschouw mijn opmerking als gemeend advies. Een trieste afgang van de narrow-minded en respectloze jerry( met zijn secondanten de hork en de gup) is wat mij betreft genoeg.
Ik grijp iedere aanname iedere aanname in negatieve zin aan om dit als waarheid neer te zetten. En je geeft als voorbeeld het SNS verhaal over Renault. Het is je misschien niet opgevallen dat als er iets wordt gepubliceerd ik probeer om het tegengetelde te bewijzen. Soms lukt dat niet en houd ik het bericht voorlopig voor waar aan. Het SNS verhaal over renault is daar een voorbeeld van. Het bleek namelijk te kloppen dat de R-Link een add on is en dat in de standaarduitrusting een ander systeem is verwerkt. Je kunt dan vervolgens discussiëren wat de gevolgen daar van zijn. Renault heeft geen verkoopcerwachting gegeven, maar ik vermoed dat (gezien de eerdere modellen) het gaat om ongeveer 2,5 miljoen. Daarmee is het overduidelijk een hoog volume auto. Goddijn heeft aangegeven dat van iedere 10 verlichtte Renaults er vijf zijn uitgerust met TomTom. Je mag er van uitgaan dat het percentage auto's met navigatie in de komende jaren toe gaat nemen. Ga even conservatief uit van zes op de 10. Als Tom Tom standaard zou zijn betekent het dat tomtom 2,5 miljoen eenheden afzet. Daarmee meer dan er tot nu toe in totaal zijn geleverd via Renault. Ga er nu ook eens van uit dat eenderde van de Clio kopers kiest voor de R-Link (lijkt me hoog in dit segment, maar vooruit). De conclusie is dan dus dat TomTom ongeveer 835.000 eenheden afzet. Zet dat af tegen de 2,5 miljoen aan verkopen en zie de ernst van het probleem. Bij het vorige SNS verhaal over China lukte het wel om het negatieve bericht voor mij voldoende te weerleggen. Dat heb ik op het forum laten zien inclusief de bronnen (oa verslag AVA AutoNavi). Daar is mijn voorlopige conclusie dat de deal van AutoNavi en Samsung geen negatief effect heeft op TomTom.
Waar het om gaat Martin is dat dit een manier van beleggen is. Proberen om stellingen altijd te ontkrachten (lang leve Popper!). Als je dit forum af en toe eens leest dan kan de enige conclusie zijn dat TomTom een geweldig bedrijf is met een prachtige toekomst. Dat zie je niet aan de koers omdat er voortdurend sprake is van duistere krachten en manipulatie. Daar tegenin gaan helpt om te kijken of dat houdbaar blijkt. Wat mij betreft niet. Ik open dit weekend een draadje om te laten zien dat er iets geks aan de hand is met de uitspraken en persberichten van TomTom. Doe er mee wat je wilt, mijn beeld van TomTom is in elk geval inmiddels wel redelijk uitgekristalliseerd. En daarmee heb ik ook een beeld hoe ik in de komende weken ga handelen.
bart1805 schreef op 7 juli 2012 12:12 :
[...]
Ik grijp iedere aanname iedere aanname in negatieve zin aan om dit als waarheid neer te zetten. En je geeft als voorbeeld het SNS verhaal over Renault. Het is je misschien niet opgevallen dat als er iets wordt gepubliceerd ik probeer om het tegengetelde te bewijzen. Soms lukt dat niet en houd ik het bericht voorlopig voor waar aan. Het SNS verhaal over renault is daar een voorbeeld van. Het bleek namelijk te kloppen dat de R-Link een add on is en dat in de standaarduitrusting een ander systeem is verwerkt. Je kunt dan vervolgens discussiëren wat de gevolgen daar van zijn. Renault heeft geen verkoopcerwachting gegeven, maar ik vermoed dat (gezien de eerdere modellen) het gaat om ongeveer 2,5 miljoen. Daarmee is het overduidelijk een hoog volume auto. Goddijn heeft aangegeven dat van iedere 10 verlichtte Renaults er vijf zijn uitgerust met TomTom. Je mag er van uitgaan dat het percentage auto's met navigatie in de komende jaren toe gaat nemen. Ga even conservatief uit van zes op de 10. Als Tom Tom standaard zou zijn betekent het dat tomtom 2,5 miljoen eenheden afzet. Daarmee meer dan er tot nu toe in totaal zijn geleverd via Renault.
Ga er nu ook eens van uit dat eenderde van de Clio kopers kiest voor de R-Link (lijkt me hoog in dit segment, maar vooruit). De conclusie is dan dus dat TomTom ongeveer 835.000 eenheden afzet. Zet dat af tegen de 2,5 miljoen aan verkopen en zie de ernst van het probleem.
Bij het vorige SNS verhaal over China lukte het wel om het negatieve bericht voor mij voldoende te weerleggen. Dat heb ik op het forum laten zien inclusief de bronnen (oa verslag AVA AutoNavi). Daar is mijn voorlopige conclusie dat de deal van AutoNavi en Samsung geen negatief effect heeft op TomTom.
nou Bart ge licht onder vuur...zal ik er nog een schepje bovenop doen. Nee doe ik niet want het is tijd voor "ontspanning"...het is zaterdag. Tenzij je lekker achter de toonbank in de winkel staat....
bart1805 schreef op 7 juli 2012 12:17 :
Waar het om gaat Martin is dat dit een manier van beleggen is. Proberen om stellingen altijd te ontkrachten (lang leve Popper!). Als je dit forum af en toe eens leest dan kan de enige conclusie zijn dat TomTom een geweldig bedrijf is met een prachtige toekomst. Dat zie je niet aan de koers omdat er voortdurend sprake is van duistere krachten en manipulatie. Daar tegenin gaan helpt om te kijken of dat houdbaar blijkt. Wat mij betreft niet.
Ik open dit weekend een draadje om te laten zien dat er iets geks aan de hand is met de uitspraken en persberichten van TomTom. Doener mee wat je wilt, mijn beeld van TomTom is in elk geval inmiddels wel redelijk uitgekristalliseerd.
Ik hoor graag want ik ben, echt serieus, de weg met de koersontwikkeling van T2 kwijt.
Verwoede pogingen worden er hier gedaan om te laten zien dat er van bashen geen sprake is. Er wordt zelfs een nieuw draadje voor geopend om door te kunnen bashen. Ik stel me bij deze mensen altijd voor,hoe het zou zijn om er mee te moeten werken... Conclusie vertel ik maar niet.
DirkFrank schreef op 7 juli 2012 12:20 :
[...]
Ik hoor graag want ik ben, echt serieus, de weg met de koersontwikkeling van T2 kwijt.
Luisterde vanmorgen op B.N.R over auto,s etc.,een medewerker van TT aan het woord, werd positief over TT gesproken over verschillende onderwerpen van TT.[ word in het weekeend herhaald ]
bart1805 schreef op 7 juli 2012 12:17 :
Waar het om gaat Martin is dat dit een manier van beleggen is. Proberen om stellingen altijd te ontkrachten (lang leve Popper!). Als je dit forum af en toe eens leest dan kan de enige conclusie zijn dat TomTom een geweldig bedrijf is met een prachtige toekomst. Dat zie je niet aan de koers omdat er voortdurend sprake is van duistere krachten en manipulatie. Daar tegenin gaan helpt om te kijken of dat houdbaar blijkt. Wat mij betreft niet.
Ik open dit weekend een draadje om te laten zien dat er iets geks aan de hand is met de uitspraken en persberichten van TomTom. Doe er mee wat je wilt, mijn beeld van TomTom is in elk geval inmiddels wel redelijk uitgekristalliseerd. En daarmee heb ik ook een beeld hoe ik in de komende weken ga handelen.
Ik heb persoonlijk nooit moeite met je berichten, je reageert vaak op onbenullige berichten maar verder vind ik het vaak onderbouwd. Heb me in het verleden ook weleens gered door op tijd te verkopen en ook te luisteren naar "negatieve mensen". Verwachtingen, hoop en geld is vaak geen goede combinatie! Verwacht dat kwartaal 2 met sterk gestegen autoverkopen goed is maar ben nog meer benieuwd naar de outlook en uitleg. Heb nog niet bijgekocht in ieder geval.. Het Renault verhaal kom ik toch op terug en hoop maar dat ze veel meer marge halen op de R-link om de massa te compenseren. Maar ja het blijft TomTom en HG kan aan het einde van het jaar weer ieders held zijn:-)
bart1805 schreef op 7 juli 2012 12:17 :
Waar het om gaat Martin is dat dit een manier van beleggen is. Proberen om stellingen altijd te ontkrachten (lang leve Popper!). Als je dit forum af en toe eens leest dan kan de enige conclusie zijn dat TomTom een geweldig bedrijf is met een prachtige toekomst. Dat zie je niet aan de koers omdat er voortdurend sprake is van duistere krachten en manipulatie. Daar tegenin gaan helpt om te kijken of dat houdbaar blijkt. Wat mij betreft niet.
Ik open dit weekend een draadje om te laten zien dat er iets geks aan de hand is met de uitspraken en persberichten van TomTom. Doe er mee wat je wilt, mijn beeld van TomTom is in elk geval inmiddels wel redelijk uitgekristalliseerd. En daarmee heb ik ook een beeld hoe ik in de komende weken ga handelen.
bart volledig geaccepteerd. ik herken je wel in de persoon die de stellingen probeert te ontkrachten en dat vond/ vind ik belangrijk zoals reeds door mij aangegeven want tegengas hoort erbij. ik had alleen de indruk dat je op een gegeven moment op alle berichten in ontkrachtende zin aan het reageren was en daardoor mijn gemeend advies spaar je reacties op tot er weer wat voorbij komt waarbij ook onderbouwing belangrijk is. by the way met een totaal cumulatief aantal tot en met 2012 van 1 mio stuks zal een substantieel gedeelte van 2.5 mio per jaar in mijn ogen zeker geen negatief omzeteffect hebben. ik herken in de laatste allinea weer dat ik tom2 loop te promoten maar daar was mijn reactie voor bedoelt die wil alleen maar duidelijk maken dat ik jouw rol in het geheel erken en respecteer.
martinmartin schreef op 7 juli 2012 16:31 :
[...]
bart volledig geaccepteerd. ik herken je wel in de persoon die de stellingen probeert te ontkrachten en dat vond/ vind ik belangrijk zoals reeds door mij aangegeven want tegengas hoort erbij.
ik had alleen de indruk dat je op een gegeven moment op alle berichten in ontkrachtende zin aan het reageren was en daardoor mijn gemeend advies spaar je reacties op tot er weer wat voorbij komt waarbij ook onderbouwing belangrijk is.
by the way met een totaal cumulatief aantal tot en met 2012 van 1 mio stuks zal een substantieel gedeelte van 2.5 mio per jaar in mijn ogen zeker geen negatief omzeteffect hebben.
ik herken in de laatste allinea weer dat ik tom2 loop te promoten maar daar was mijn reactie voor bedoelt die wil alleen maar duidelijk maken dat ik jouw rol in het geheel erken en respecteer.
Ok, helder en dank voor je advies. Weer terug naar de inhoud. Tot maart 2012 waren er 1,3 miljoen Renault systemen verkocht. Een substantieel deel van 2,5 miljoen leidt wellicht niet een negatief omzeteffect tov de huidige omzet bij Renault. Mijns inziens gaat het echter om de toekomstige omzet. De groei van de omzet (of stabilisatie zo je wil) van TomTom moet voor een belangrijk deel uit automotive komen. Een exclusieve deal om alle systemen voor de Clio te leveren (of in de standaarduitrusting de kaarten en navigatie) zou daar een flinke bijdrage aan geleverd hebben. Deze deal doet dat vermoedelijk niet.
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)