Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Wist u dat.........................?
Volgen
justin_case schreef op 3 juli 2011 01:17 :
Vroeger werd hier iemand verguisd - ook door mij - toen ie 100x per dag riep dat de koers naar 5,30 zou gaan; het toen meest negatieve advies van BNP Paribas. Nu denk ik dat we eerst maar die kant op moeten kijken, voor we verder kijken. Het kan verkeren...
Bijgaand het buy advies van ABN-AMRO (Buy 5 euro).
www.abnamro.nl/nl/beleggen/beurstrend... Ze geven aan dat het een volatiel aandeel is in een markt die snel kan veranderen. Goed dat weten we; en veranderen kan trouwens ook ten goede zijn.
Ze geven ook aan dat er nu sprake is van onderwaardering, omdat de markt inprijst dat PND verkopen per direct naar 0 gaan. En dat is natuurlijk ook weer niet zo. Al zou ik de recente outlook van tomtom niet willen bagatelliseren.
Beste Justin, zit je zelf nog in TomTom en tegen welke gemid.? Zelf zat ik al geruime tijd in T2, maar heb op 3 juni jl mijn stukjes verkocht op 5,65, ben toen in Aegon gestapt en ben sinds vorige week weer terug in T2 gestapt, gemid. op 3.56. Vind het zelf moeilijk om Long of kort te blijven in T2. Even goed kan de koers nog naar 3e gaan, maar ook dat het door stijgt boven de 4. Maar goed het blijft koffiedik kijken, en soms ga ik voor de korte ritjes. GR Charlie
Goeie uitstap, heeft je toch twee eurie bespaard. Ik heb wat calls die expireren in dec12 en zie het nog even aan, ook of er nog autodeals komen en wat de outlook voor verdere toekomst wordt. Mijn roze bril is wel af, ik hou rekening met waardeloos expireren en anders is mooi meegenomen. Verder instappen doe ik niet voorlopig, ben toch wel geschrokken van hun eigen trading update. Misschien weer als ze wat beters te melden hebben, een nieuwe samenwerking (automotive contract in september en lancering android app dit najaar) of opleving in de retail.
justin_case schreef op 3 juli 2011 12:03 :
Goeie uitstap, heeft je toch twee eurie bespaard. Ik heb wat calls die expireren in dec12 en zie het nog even aan, ook of er nog autodeals komen en wat de outlook voor verdere toekomst wordt. Mijn roze bril is wel af, ik hou rekening met waardeloos expireren en anders is mooi meegenomen. Verder instappen doe ik niet voorlopig, ben toch wel geschrokken van hun eigen trading update. Misschien weer als ze wat beters te melden hebben, een nieuwe samenwerking of opleving in de retail.
Tja het blijft altijd een gok, evengoed waren ze 2 euro gestegen en dan had ik spijt gehad dat ik ze tevroeg eruit had gedaan, maar inderdaad TomTom blijft op dit moment een gokaandeel en als ik ook nu maar een beetje winst kan pakken doe ik dat, vlgs mij is het wl een goed aandeel voor te traden, dus echt voor de korte ritjes. Ik wacht op Goddijn dat ie weer eens wat positief te melden heeft ipv altijd negatief en ook bij de volgende presentatie een betere houding voor de camara svp!Niet chagarijnig! GR Charlie
He Charlie, Ik heb recent nog eens wat oude berichten van die EP/straddleman zitten lezen. Hoewel ik vind dat ie zich bijzonder irritant en ook misleidend heeft gedragen (met meerdere aliassen tegen zichzelf praten), vond ik het toch ook interessant om te kijken wat ie zei. Een ding is me daarin opgevallen, en dat was een voorbeeld dat ie noemde. Dat de VHS in de tijd van de introductie van videobanden niet 'het beste systeem' was, maar toch de industriestandaard werd, doordat ze (JVC) slimmer waren omgegaan met het licenseren van hun technologie. Of het waar is weet ik niet, het is even for the sake of the argument. Wat hij wilde zeggen was denk ik dat het in huis hebben van de beste technologie niet automatisch betekent dat je ook als winnaar uit de bus komt. Ik denk dat we ons daar allemaal iets bij kunnen voorstellen. Ik vind dat TomTom zeker goede technologie heeft. Ze weten altijd op de minuut nauwkeurig mijn aankomsttijd te voorspellen en ook HD traffic werkt perfect. Maar weten ze het ook goed genoeg in de markt te zetten en mensen te overtuigen van de waarde? Daar is meer voor nodig dan een John Clease zonder humor (wat een verschrikkelijke filmpjes). Moet je hier eens kijken. www.tomtom.com/nl_nl/products/car-nav... Dat is toch een allegaartje van aanbiedingen? Ik kan daar echt niet uit kiezen. Ook zijn de functies per apparaat helemaal niet overzichtelijk weergegeven. En dat op de eigen homepage! Waarom staat er niet een beslisboom, zodat je als klant eerst aangeeft wat je wilt (kaarten Benelux, Europa of wereld, hoe groot scherm wil je, wil je HD traffic of niet) en dat er dan een keuze voor je uit rolt. Moet je kijken hoeveel overzichtelijker Apple dit doet store.apple.com/nl/configure/MC724N/A... Maar ja, die kun je ook zelf configureren, en dat kan bij een TT ook al niet. Al met al heb ik ook last gehad van wat ze cognitieve dissonantie noemen. Dat je je eigen keuze maar steeds bevestigt. Is heel normaal. Als je heel lang twijfelt tussen het kopen van een BMW en een audi, en je koopt daarna de BMW, dan lees je daarna ook alleen maar de goede recensies van de BMW om je eigen keuze te rechtvaardigen. Het is als een soort filter op je hoofd. Erg link bij beleggen. Ben ik dan mijn vertrouwen in TT kwijt? Nee, natuurlijk niet. Want hoewel ze richting de consument niet duidelijk zijn in hun aanbod, denk ik dat de professionele partijen (zoals autobouwers), die dus de technologie beter kennen, wel degelijk erg gecharmeerd zijn van TomTom. Ze weten dat TomTom kaarten heeft die heel erg up to date zijn, en bovendien wereldwijde dekking hebben en steeds weer updates krijgen in de meest exotische uithoeken. Zeker als je een wereldwijde autobouwer bent, vind je dat belangrijk. Ook zullen ze wel gezien hebben hoe succesvol TomTom en Renault samen zijn (miljoen inbouw systemen verkocht in 2 jaar). En ze weten vast ook dat tomtom tot nu toe het beste file vermijding systeem heeft. Ik denk dat professionele partijen zeker interesse hebben en houden in samenwerken met tomtom, en dat een groot deel van de toekomst ook in het licenseren zit. Met professionele partijen bedoel ik niet alleen autobouwers, maar ook telefoonbouwers (zoals HTC en Apple) en app developers (zoals Route66). Sinds kort licenseert tomtom HD traffic. Dat is dus niet meer exclusief voor tomtom apparaten (al is er nog niemand anders die het aanbiedt). Het is zelfs beschikbaar voor concurrerende PND fabrikanten. Theoretisch gezien is het dus zelfs mogelijk dat een Garmin een licentie op HD traffic neemt en dit op zijn apparaten zet. Ik zie dat niet zo gauw gebeuren (want het zijn kemphanen), maar het zegt wel iets over de nieuwe strategie van TomTom. Ze hoeven niet altijd direct de eindklant te bedienen. Ook Marique was op dit forum enthousiast over die beweging.
justin_case schreef op 3 juli 2011 10:53 :
Daarnaast ligt TomTom technologisch wel voor op Garmin, vooral op gebied van files vermijden. Dat, in combinatie met het feit dat ze eigen kaarten hebben moet ze een voorsprong geven in het sluiten van nieuwe samenwerkingsverbanden in de mobiele hoek (zoals nu met htc en mogelijk met Apple) en in de autobranche (zoals met Renault, fiat, Mazda, toyota, etc.)
justin_case, Ik lees altijd maar over die file melding. Lijkt me voor Nederland ook best een goede reden voor een abo. Maar hoe belangrijk is filemelding voor Europa of voor de US?
Onderzoek heeft uitgewezen dat Duitsers en dacht Belgen hek heel belangrijk vinden. Fransen vinden flits info belangrijk. Wat men in de vs belangrijk vind weet ik niet zal ook per stad verschillen waarschijnlijk
Ja Marique, dat is een goede vraag. Per regio zouden de behoeften wel eens erg kunnen verschillen. En ook hoever de markt technologisch is zal per regio verschillen. In ontwikkelende landen is simpel van A naar B al innovatief genoeg. Ik denk dat je voor file info sowieso in kleine dichtbevolkte landen als de onze moet kijken. En Belgie, met Brussel als de grootste filestad van Europa. Duitsland ook wel denk ik, zeker in stedelijke gebieden. En voor het Verenigd Koninkrijk weet ik het wel zeker, met London als verkeerdrama en veel Britse steden in de top van meest vastgelopen steden. Verder natuurlijk de grote groeisteden, zoals Shanghai, waar het fileprobleem echt enorm is. Al is China dus een markt op zich met moeilijke toetreding. Nederland is natuurlijk een goede thuisbasis om te experimenteren en technologie te bewijzen. Aangezien wij een dichtbevolkt land zijn. Het is net als met waterkering, daar zijn we ook heel goed in, en we leggen wereldwijd dijken en dammen aan, omdat we historisch gezien nou eenmaal veel ervaring hebben met (teveel) water. Misschien moet TomTom daar in zijn communicatie ook iets mee (dat ze uit Nederland komen en alles weten over congestie). In de VS zal het er maar aan liggen waar iemand woont. In de southern states heb je misschien helemaal geen file informatie nodig. En Frankrijk heeft ook heel erg uitgestrekte gebieden waar je geen kip tegenkomt. Maar woon je in NewYork of Parijs dan is het denk ik anders.
justin_case schreef op 3 juli 2011 13:38 :
Ja Marique, dat is een goede vraag. Per regio zouden de behoeften wel eens erg kunnen verschillen. En ook hoever de markt technologisch is zal per regio verschillen. In ontwikkelende landen is simpel van A naar B al innovatief genoeg.
justin_case, ik kwam op die gedachte omdat ik het sterke vermoeden heb dat HDT voor normale dagelijkse files geen of slechts beperkte oplossing biedt. Althans voor de doorsnee huis-werk-huis automobilist. Bij toevallige en/of uitzonderlijke files en in onbekende omgeving en voor zakelijke rijders is HDT natuurlijk altijd wel nuttig. Ik vraag me af of de doorsnee consument HDT wel nodig vindt.
marique schreef op 3 juli 2011 14:17 :
[...]
justin_case, ik kwam op die gedachte omdat ik het sterke vermoeden heb dat HDT voor normale dagelijkse files geen of slechts beperkte oplossing biedt. Althans voor de doorsnee huis-werk-huis automobilist.
Bij toevallige en/of uitzonderlijke files en in onbekende omgeving en voor zakelijke rijders is HDT natuurlijk altijd wel nuttig.
Ik vraag me af of de doorsnee consument HDT wel nodig vindt.
Dat is de grote hamvraag, of de doorsnee consument HD traffic nodig vindt. De zakelijke rijder natuurlijk wel. Ik ben zelf zakelijke rijder en heb een aantal keer een file omzeild die er anders voor had gezorgd dat ik een afspraak had gemist, die ik echt niet had willen missen. Voor vertegenwoordigers, salesmensen enzo is dat dus wel relevant. Maar nu niet mijzelf als referentiepunt nemend, maar de gemiddelde consument. Die zal HDT niet zo belangrijk vinden, maar wel fijn als het onderdeel is van het geheel. De prijsstelling zal dan erg belangrijk zijn. TomTom betaalt nu een fixed fee aan Vodafone dus niet meer per gebruiker. Dit betekent dat extra abonnementen niet leiden tot extra kosten. De kosten per gebruiker zijn dus nu nog relatief hoog, omdat de gebruikersgroep nog moet stijgen. Dit biedt denk ik wel mogelijkheden. Het enige wat je nu nodig hebt is massa. Of je nou 1 mln gebruikers hebt voor 60 euro per jaar of 10 mln voor 6 euro per jaar, dat maakt niet meer uit. Het systeem lijkt me volledig schaalbaar. Voor consumenten voor wie HD traffic niet meer dan een leuke bijkomstigheid is, zou je nog kunnen denken aan een kleine betaling per gebruik ofzo. Voor de rest wordt de massa natuurlijk ook bereikt doordat nu alle Renaults en ook steeds meer Fiats zijn ge-upgrade naar de live modellen. Ik denk dat de rekensommetjes waarmee we ons vroeger rijk rekenden (20 miljoen gebruikers in 2015 x 5 euro per maand = 100 mln per maand) wel naar de prullenbak kunnen. Ten eerste is de prijs van HD traffic in de tussentijd al verlaagd. Ten tweede zullen er zeker meer partijen in de markt springen als er dermate grote bedragen te verdienen zijn. Anderzijds denk ik dat het volume van 20 miljoen abonnees (indien de prijs laag is) wel gerealiseerd kunnen worden. Een paar euro per HTC telefoon bezitter en in de toekomst wellicht een paar euro per iphone bezitter. En licenties naar andere merken/apparaten en toepassingen toe. Dat kan nog wel wat worden.
Detailhandel Europa daalt 0,9% in de non-food www.belegger.nl/nieuws/109551/Detailh... Gebruik apps groeit snel www.belegger.nl/nieuws/109553/Gebruik... Volgens mij vlakte daarom de koerswinst vandaag af, na een sterke piek. De detailhandel laat weer een minnetje zien. Dat is ook al gebleken uit de winstwaarschuwing natuurlijk. De PND markt daalt in Europa met 10% (en in de VS met 30%). Van de detailhandel moet tomtom het dus steeds minder hebben. Maar in de smartphone markt is genoeg te halen. Die app markt blijft maar groeien. Kom dus maar op met die Android app!
Met hoeveel procent ging het aandeel Tomtom omhoog toen bekend werd gemaakt dat er een Iphone applicatie was uitgebracht op de markt? 17,6% in een dag? Vraag me af wat hoeveel dit zal worden met de Android applicatie:).
Dennizzz schreef op 5 juli 2011 14:07 :
Met hoeveel procent ging het aandeel Tomtom omhoog toen bekend werd gemaakt dat er een Iphone applicatie was uitgebracht op de markt? 17,6% in een dag?
Vraag me af wat hoeveel dit zal worden met de Android applicatie:).
Zo denk ik er exact over. En we weten al dat ie dit najaar komt. Maar wat zal de impact zijn? Ten tijde van de iphone was het allemaal nog nieuw. En apple een grote naam. Dus daarom destijds veel koerswinst. Anderzijds horen we nu steeds dat Android ze groot is, en dat het echt een groot gemis is dat tomtom daar niet is. Dat zeggen de gebruikers ook. Met de release is tomtom in een klap op zowat alle mobieltjes te verkrijgen. Wat ook kan meetellen is wat voor app het wordt. Net zoals die op de iphone? Of misschien zelfs met extra functionaliteit? Ze werken er namelijk al een tijdje aan. Een Android app zou ook een boost kunnen geven aan HD traffic. Dat heb ik nu op mijn iphone, en kan dan ook gekocht worden door Android gebruikers.
Customize TomTom GPS Devices With RoadsideAmerica.com Attractions and Oddities GPS Travel Guide From Spot It Out......www.finanznachrichten.de/nachrichten-...
Mischien weer instappen voor een dagtrade ?..maarre de mooie bied blokken van gisteren na 1600 uur staan nu allemaal aan de laat kant. Even aankijken wat de dowie gaat doen.. vrgr
Denk dat er nu een koers corectie{tje} gaat komen met een hoogstwaarschijnlijke groene dowie. Een paar k tussen de 3,445 en 3,453. Nu maar weer omhoog. Yep. vrgr
Verrek wat een goede timing weer...de blokken zijn weer omgedraait. Snel weer richting de 3,59..lol vrgr
Zet dus niet door. effe een stopie op 3,429..yep vrgr
....op de tab 'kaarten' van de ipad een nieuw fenomeen is geplaatst: verkeer..... Overigens ljikt 3,30 een bodem(pje)......
Mazda 5 en Mazda 6 nu als "TomTom business edition". www.cardor.de/nachrichten/anzeigen.ph... Eerst al in de UK, en nu ook in Duitsland! Dit lijkt een standaard uitvoering te gaan worden voor de zakelijke markt.
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)