Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

AEX test stijgend trendkanaal

Meld u aan voor de dagelijkse Beursupdate

Dagelijks een update van het laatste beursnieuws en beleggingskansen in uw mailbox!

 

Analyse door: Royce Tostrams

Royce Tostrams werkt sinds eind jaren zeventig op de financiële markten, onder andere bij Rabobank, Robeco, IRIS en de ING Groep als hoofd van de afdeling Technische Analyse. Hij heeft eind negentiger jaren de Tostrams Groep opgericht. Dit bureau biedt onafhankelijke beleggingsadviezen op basis van technische analyse voor par...

Meer over Royce Tostrams

Recente analyses van Royce Tostrams

  1. 07:50 Nieuwe koopkansen aanstaande als de correctie doorzet 1
  2. 18 apr Olieprijs nog niet uitgebroken 59
  3. 17 apr Paniekbarometer springt op Alert-fase I 79

Reacties

176 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 ... 9 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 2 maart 2023 09:29
    quote:

    De verhapstukkende bekokstover schreef op 2 maart 2023 08:47:

    Aegon.

    Na 19 minuten in de wacht gestaan te hebben werd de telefoon nog steeds niet opgenomen.

    Na een e-mail gestuurd te hebben op 16 februari die beloofd vóór 2 maart beantwoord zou worden nog geen respons ontvangen.

    Kopen.
    Ben je daarom sacho?
  2. forum rang 6 De verhapstukkende bekokstover 2 maart 2023 09:33
    quote:

    Hadrianus schreef op 2 maart 2023 09:29:

    [...]Ben je daarom sacho?
    Nee, helemaal niet. 'Aangebrand', 'irritant' etc. is geen sprake van. 't Is maar net hoe je het leest.

    Heb daar een veels te opgeruimd en easy going karakter voor. ;O)
  3. Realist 1976 2 maart 2023 09:38
    quote:

    Hadrianus schreef op 2 maart 2023 08:10:

    [...]Volgens mij zitten we Qua markten op een kritiekpunt S&P lijkt er doorheen te zakken .
    Gaat wel heelgecontroleerd tot nu toe,
    Ik vind da zo top he..
    …zuidwaarts aub zo diep mogelijk..
    Da vind ik pas 123 reeel. :)

    Tis toch te zot dat een bedrijf enkel levensvatbaar is middels goedkoop geld en subsidie op goederen..
    En zelfs dan lukt het sommigen niet on overeind te blijven of winst te maken. Ps een jaar geen winst hoeft niet erg te zijn als je maar genoeg vet op de botten heb(bedoel daarmee niet de vrouw op een subaru :))

    De verhoogde rente gaat de echte ondernemes testen , de ondernemens die vooruit hebben gekeken en niet die korte termijn kortzichtige zakkenvullers.

    spannend

    Blijven lachen…
  4. [verwijderd] 2 maart 2023 09:39
    quote:

    De verhapstukkende bekokstover schreef op 2 maart 2023 09:33:

    [...]

    Nee, helemaal niet. 'Aangebrand', 'irritant' etc. is geen sprake van. 't Is maar net hoe je het leest.

    Heb daar een veels te opgeruimd en easy going karakter voor. ;O)
    Ik ook ,alleen driftig en afgrijselijke woedeaanvallen,maar meestal vrolijk
  5. forum rang 7 PietKeizer 2 maart 2023 09:42
    quote:

    De verhapstukkende bekokstover schreef op 2 maart 2023 09:33:

    [...]

    Nee, helemaal niet. 'Aangebrand', 'irritant' etc. is geen sprake van. 't Is maar net hoe je het leest.

    Heb daar een veels te opgeruimd en easy going karakter voor. ;O)
    soms is t fijn om je te vergissen (mn post v gister , kuch)
  6. [verwijderd] 2 maart 2023 09:55
    quote:

    De verhapstukkende bekokstover schreef op 2 maart 2023 08:47:

    Aegon.

    Na 19 minuten in de wacht gestaan te hebben werd de telefoon nog steeds niet opgenomen.

    Na een e-mail gestuurd te hebben op 16 februari die beloofd vóór 2 maart beantwoord zou worden nog geen respons ontvangen.

    Kopen.
    moet je NN is belle.

    in 3 dagen bij elkaar 2uur in de wacht en toen verkeerd door verbonde en weer half uur in de wacht.

    begon bij de zelf regelen site....

    moest via medewerker want systeem werkte nog niet goed
  7. forum rang 7 Unimog 2 maart 2023 10:02
    quote:

    easy56 schreef op 2 maart 2023 09:55:

    [...]moet je NN is belle.

    in 3 dagen bij elkaar 2uur in de wacht en toen verkeerd door verbonde en weer half uur in de wacht.

    begon bij de zelf regelen site....

    moest via medewerker want systeem werkte nog niet goed
    klantenservice bestaat alleen wanneer je ergens aan wilt beginnen

    daarna is het klanten afschepen niemand thuis en nergens een vestiging waar je kan binnenlopen
176 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 ... 9 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links