Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
TomTom januari 2023 - een goed beursjaar toegewenst
Volgen
Weer zo’n mooie tomtom dag. Tov index -1,5%… heel goed gedaan die deals en samenwerkingen! Zullen vast enorm relevant zijn. HG hoe staat de wind vandaag?
Koos99 schreef op 27 januari 2023 12:00 :
[...]
De outlook 2025 met 2 vingers in de neus halen. Vergis je niet Justin, er is geen analist, niet eens de meest positieve, die denkt dat TomTom de outlook van 2025 gaat halen. Dan kunnen we met zijn alle roepen dat die analisten er geen pepernoot van begrijpen, maar dat is te kort door de bocht.
400 mio automotive plus wat enterprise. Dit lijkt me geen hoge lat. Dat alle analisten onder de prognoses zitten van tomtom zelf, dat heb ik gezien. Als ik de CMD goed heb beluisterd, ook de vraag en antwoord van ABN richting Goddijn dan is dit een outlook met conservatieve aannames. Het verschil met eerdere outlooks zit denk ik vooral in livegang platform. Die staat nu op eind Q2 en ik meen me te herinneren dat die eerst op begin 2023 stond. Hierdoor heb je nog twee magere Enterprise kwartalen. Met enerzijds heronderhandelde contracten met partijen die uncompiled map data in bulk afnamen zonder dat je hen al in het nieuwe verdienmodel hebt waarin je die ‘value adding layers’ probeert te ‘upsellen’. Ik gebruik geen Engels om dingen interessanter te laten lijken (is weleens een verwijt) maar om dezelfde termen te gebruiken die TT ook gebruikt.
[quote alias=dachthetniet id=14623768 date=202301271236] Weer zo’n mooie tomtom dag. Tov index -1,5%… heel goed gedaan die deals en samenwerkingen! Zullen vast enorm relevant zijn. HG hoe staat de wind vandaag? [/quo Matige zuidelijke wind maar volgende week kan die zuidelijke wind pittig kunnen gaan aansterken richting 5/6
Vreemd dat ING koersdoel deze week verlaagd en niet de cijfers en outlook afwacht.
Voor wat het waard is According to the report, HD Map for Autonomous Vehicles Market, the HD map for autonomous vehicles market was valued at $3.7 billion in 2025, and is estimated to reach $66.1 billion by 2035, growing at a compound annual growth rate (CAGR) of 33.4 percent from 2025 to 2035.thebrakereport.com/av-market-to-pass-...
sniklaas schreef op 27 januari 2023 12:07 :
[...]de reden dat dit niet gebeurd heeft 2 oorzaken;
1) TT heeft nog nimmer haar vrijval uit het orderboek behaald, voorzichtigheid halve pas ik de 80/20 regel toe, dus van de €2400 mio aan orderboek komt daadwerkelijk €2000 in de TT pocket.. dus de €400 mio voor 2025 wordt €320 mio...
2) TT heeft teveel kosten en doet allerlei uitgaves waarvoor geen terugverdienmodel bestaat...
die €7,50 van ING hanteer ik al een jaar als mediaan koers voor die zonder koers ondersteunende effort vanuit TT nog dit hele jaar en wellicht ook in 2024 valide blijft...
Om jouw 20% discount (80/20 regel) te realiseren is nodig dat de supply chain problemen aanhouden en dat we in een recessie geraken. Dit kan, maar is niet een basis scenario. Uiteraard heeft tomtom een underperformance laten zien afgelopen jaren. Dan kan je ofwel denken dat er nog wat inhaalvraag in het vat zit óf denken dat die underperformance een soort structurele trend is. Ik denk het eerste en jij het tweede. Jij hebt daarbij de cijfers/prestaties van afgelopen jaren aan jouw kant staan en ik wat ik om me heen hoor. Ook bijvoorbeeld wat Signify vandaag zegt over supply chain herstel.
Dutchy Ron schreef op 27 januari 2023 14:04 :
Vreemd dat ING koersdoel deze week verlaagd en niet de cijfers en outlook afwacht.
Het is vermoed ik zo’n rapport waarin ze voorspellen wat ze verwachten. Maar inderdaad, ze verlagen ook direct hun koersdoel (ietsje) dus verwachten niet veel goeds.
JustRevisited schreef op 27 januari 2023 12:36 :
[...]
400 mio automotive plus wat enterprise. Dit lijkt me geen hoge lat. Dat alle analisten onder de prognoses zitten van tomtom zelf, dat heb ik gezien. Als ik de CMD goed heb beluisterd, ook de vraag en antwoord van ABN richting Goddijn dan is dit een outlook met conservatieve aannames. Het verschil met eerdere outlooks zit denk ik vooral in livegang platform. Die staat nu op eind Q2 en ik meen me te herinneren dat die eerst op begin 2023 stond. Hierdoor heb je nog twee magere Enterprise kwartalen. Met enerzijds heronderhandelde contracten met partijen die uncompiled map data in bulk afnamen zonder dat je hen al in het nieuwe verdienmodel hebt waarin je die ‘value adding layers’ probeert te ‘upsellen’. Ik gebruik geen Engels om dingen interessanter te laten lijken (is weleens een verwijt) maar om dezelfde termen te gebruiken die TT ook gebruikt.
Natuurlijk, op de achterkant van een bierviltje valt uit te rekenen dat die outlook makkelijk gehaald gaat worden. Dat zou kunnen betekenen dat die analisten niet goed hebben opgelet tijdens de CMD, ze hebben niet goed door dat het Automotive orderbook nu EUR 2.4 milard is. Of, en dat zou ook kunnen, ze hebben het allemaal dondersgoed begrepen en stellen op basis van bredere marktontwikkelingen hun eigen modellen daar tegenover. Zoals reeds beargumenteerd, het is niet de eerste keer dat TomTom er behoorlijk naast zit (zie de outlook aanpassing van Q3 21 naar Q4 21, alle analisten hadden dat al zien aankomen). De daling van de koers van EUR 8 nu naar rond de EUR 6.6 vind ik verdacht. Het kan zijn dat er een negatieve ontwikkeling is waar wij geen weet van hebben. Vergeet niet TomTom heeft heel veel veelbelovende samenwerkingen aangekondigd, maar ze communiceren nooit dat die samenwerking is beëindigd (bv Bosch). Er zijn genoeg partijen die meer inzicht in de markt hebben en daar ook naar handelen, het is niet anders. Eigenlijk is de consensus van de analisten ook een uitvloeisel van, ze houden er rekening mee dat de uitgesproken plannen niet door TomTom gerealiseerd gaan worden. De werkelijkheid is dat we eerst maar eens mogen zien of TomTom zijn eigen outlook gaat halen, daarna verder kijken voor verdere groei. Ajax had ook met 2 vingers in zijn neus moeten winnen van Emmen, maar dat gebeurde toch niet, kan gebeuren.
Voor TT is er géén weg terug, ze moeten het maximale uit hun core business halen en dat kunnen ze niet alleen. Om te overleven zoeken ze de ene na de andere partner, in de hoop dat ze met Google en HERE de taart mogen verdelen. Zoals eerder aangegeven is van alle TT klanten Hyundai/KIA het verst, dat moet het visitekaartje worden voor TT, zodat Stellantis, VW-Cariad en wellicht Toyota en nieuwe Chinese OEM's in Europa volgen. Dus naast het opschalen naar andere continenten is het zaak dat je je beste klant(en) maximaal ondersteunt en blijft innoveren.
Hyundai will invest 10.5 trillion won ($8.5 billion) in 2023 as it moves to electrify more of its fleet to meet rising consumer demand for cleaner cars. The money will be spent primarily on research and development and on building a new plant in the U.S., the automaker said. The 2023 investment compares with a spend of around 8.5 trillion won in 2022. The company on Thursday increased dividends in an unusual move for the automaker, after operating profit more than doubled in the October-December quarter. “Favorable foreign-exchange rates and higher sales of value-added cars led the growth for 2022,” Hyundai Executive Vice President Seo Gang-Hyun said on an earnings call. He added the global chip shortage that has hampered automakers since late 2020 should ease in 2023. The company’s marketing costs may rise as competition intensifies, he said. Hyundai earlier this month said it aims to sell 4.3 million cars globally this year, or about 10 percent more than 2022. Affiliate Kia is also targeting growth of 10 percent for a total of 3.2 million vehicles.europe.autonews.com/automakers/hyunda...
Dutchy Ron schreef op 27 januari 2023 14:06 :
Voor wat het waard is
According to the report, HD Map for Autonomous Vehicles Market, the HD map for autonomous vehicles market was valued at $3.7 billion in 2025, and is estimated to reach $66.1 billion by 2035, growing at a compound annual growth rate (CAGR) of 33.4 percent from 2025 to 2035.
thebrakereport.com/av-market-to-pass-... Tsja, tijdens de CMD gaf Antoine Saucier een presentatie waarbij werd aangegeven dat de 'Addressable market size' voor Automotive location technology excl. China zou groeien van 1 miljard euro in 2021 naar 1,5 miljard euro in 2025.
SEOUL, Jan. 18 (Yonhap) -- Hyundai Motor Co. and its smaller affiliate Kia Corp. said Wednesday their combined sales in Europe rose 4.2 percent in 2022 from a year earlier amid a global chip shortage and the COVID-19 pandemic. Hyundai and Kia sold a combined 1,060,989 vehicles in Europe last year, up from 1,018,636 units a year ago, the companies said, citing data from the European Automobile Manufacturers' Association (ACEA). The two South Korean carmakers accounted for a record market share of 9.4 percent in Europe, up from 8.7 percent during the same period, the data showed. Hyundai and Kia ranked fourth in terms of market share in Europe, following Volkswagen Group with a share of 25 percent, Stellantis with 18 percent and Renault Group with 9.4 percent.en.yna.co.kr/view/AEN20230118008900320
Kortom, TT moet zien dat ze ook voor andere continenten dan Europa de spullen mogen leveren voor de modellen van Hyundai/KIA
Dutchy Ron schreef op 27 januari 2023 14:27 :
Voor TT is er géén weg terug, ze moeten het maximale uit hun core business halen en dat kunnen ze niet alleen. Om te overleven zoeken ze de ene na de andere partner, in de hoop dat ze met Google en HERE de taart mogen verdelen.
Zoals eerder aangegeven is van alle TT klanten Hyundai/KIA het verst, dat moet het visitekaartje worden voor TT, zodat Stellantis, VW-Cariad en wellicht Toyota en nieuwe Chinese OEM's in Europa volgen.
Dus naast het opschalen naar andere continenten is het zaak dat je je beste klant(en) maximaal ondersteunt en blijft innoveren.
Stellantis gebruikt net als Hyundai de volledige product suite (excl Indigo) dus die hoef je niet te overtuigen. Enige verschil tussen beiden is dat Hyundai kiest voor 100% take rate en alleen Europa en Stellantis niet geen 100% take rate (for as far as I know) maar wel wereldwijd, op China na
Koos99 schreef op 27 januari 2023 14:16 :
[...]
Natuurlijk, op de achterkant van een bierviltje valt uit te rekenen dat die outlook makkelijk gehaald gaat worden. Dat zou kunnen betekenen dat die analisten niet goed hebben opgelet tijdens de CMD, ze hebben niet goed door dat het Automotive orderbook nu EUR 2.4 milard is. Of, en dat zou ook kunnen, ze hebben het allemaal dondersgoed begrepen en stellen op basis van bredere marktontwikkelingen hun eigen modellen daar tegenover. Zoals reeds beargumenteerd, het is niet de eerste keer dat TomTom er behoorlijk naast zit (zie de outlook aanpassing van Q3 21 naar Q4 21, alle analisten hadden dat al zien aankomen).
De daling van de koers van EUR 8 nu naar rond de EUR 6.6 vind ik verdacht. Het kan zijn dat er een negatieve ontwikkeling is waar wij geen weet van hebben. Vergeet niet TomTom heeft heel veel veelbelovende samenwerkingen aangekondigd, maar ze communiceren nooit dat die samenwerking is beëindigd (bv Bosch). Er zijn genoeg partijen die meer inzicht in de markt hebben en daar ook naar handelen, het is niet anders. Eigenlijk is de consensus van de analisten ook een uitvloeisel van, ze houden er rekening mee dat de uitgesproken plannen niet door TomTom gerealiseerd gaan worden.
De werkelijkheid is dat we eerst maar eens mogen zien of TomTom zijn eigen outlook gaat halen, daarna verder kijken voor verdere groei. Ajax had ook met 2 vingers in zijn neus moeten winnen van Emmen, maar dat gebeurde toch niet, kan gebeuren.
Het zijn denk ik niet zoveel analisten waar dat gemiddelde op gebaseerd is. Misschien maar 4 ofzo. Er is er eentje die een 9% FCF voorspelt (versus de 10% van TT) dus die zit redelijk dichtbij de TT outlook. Ik zeg zeker niet dat analisten dom zijn of er niks van snappen of dingen over het hoofd zien. Ze lijken wel wat voorzichtig. Bosch is bij mijn weten nog steeds een relatie hoor.
Uit 2019 Edzard Overbeek, CEO of HERE Technologies, said, "We are excited to bring our longstanding partnership to the next level to drive innovation. HERE and Hyundai MNSOFT will combine our collective resources to better serve serve customers and further our HD mapping objectives in South Korea and globally ." "We are expecting the alliance to contribute greatly to the quality and development of mapping technology and map data, not only in South Korea but also worldwide." About Hyundai MnSOFT Inc. Hyundai MnSOFT, a vehicle infotainment company within the Hyundai Motor Group, provides services such as navigation software, HD (high definition) maps for autonomous driving, LBS (Location based service), and a data sharing platform. For the future autonomous driving era, a 16,000-kilometer-long road dedicated to autonomous driving in Korea has been precisely mapped by Hyundai MnSOFT. Hyundai MnSOFT has signed strategic partnerships with global companies including HERE, a global map company, to provide key technologies necessary for the autonomous driving era. Het lijkt er op dat Hyundai/KIA nu alleen voor Europa over zijn van HERE naar TT
Jullie zijn er maar geheel belangeloos druk mee hoor. Valt iemand anders nog de correlatie op tussen de lengte van de posts/berekeningen en de richting/hoogte van de koers. Iets met goed praten wat krom is.
Koos99 schreef op 27 januari 2023 14:16 :
[...]
De daling van de koers van EUR 8 nu naar rond de EUR 6.6 vind ik verdacht. Het kan zijn dat er een negatieve ontwikkeling is waar wij geen weet van hebben. Vergeet niet TomTom heeft heel veel veelbelovende samenwerkingen aangekondigd, maar ze communiceren nooit dat die samenwerking is beëindigd (bv Bosch). Er zijn genoeg partijen die meer inzicht in de markt hebben en daar ook naar handelen, het is niet anders.
Ik heb gezien dat hedgefunds echt actief de koers omlaag drukten bij het nieuws over Overture (na een 10% spike omhoog) en op andere momenten ook. Nu wordt dit natuurlijk ook ‘gefaciliteerd’ door TomTom, door een deal met Stellantis voor de SmartCockpit af te doen met een persbericht van 3 regels, door investor relations te benaderen als een afterthough en door geen persberichten meer te sturen over deals/partnerships maar in plaats daarvan blogs of tweets. Ik denk echter niet dat zij meer weten dan jij en ik. Het is ook een beetje de bedoeling dat mensen denken wat jij hierboven stelt. Twijfel of er misschien slecht nieuws is. Die er 9 van de 10 keer niet blijkt te zijn.
dachthetniet schreef op 27 januari 2023 15:02 :
Jullie zijn er maar geheel belangeloos druk mee hoor. Valt iemand anders nog de correlatie op tussen de lengte van de posts/berekeningen en de richting/hoogte van de koers. Iets met goed praten wat krom is.
en 1,5 uur eerder deze:
Weer zo’n mooie tomtom dag. Tov index -1,5%… heel goed gedaan die deals en samenwerkingen! Zullen vast enorm relevant zijn. HG hoe staat de wind vandaag?
Het andere draadje was toch voor deze sterke inhoudelijke bijdragen?
Biofoed schreef op 27 januari 2023 15:24 :
[...]
Het andere draadje was toch voor deze sterke inhoudelijke bijdragen?
sprookjes zijn voor deze draad?
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)