Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
OnoMatopee schreef op 26 januari 2023 08:13 :
Aalberts wil de voormalige CFO van BAM, Thessa Menssen, en ex-CTO van Festo Frank Melzer, benoemen als commissaris. Dit maakte Aalberts donderdagochtend bekend.
good luck ;]
Haha. Maar bij Aalberts rijgen ze kralen, toch? Steeds een klein bedrijfje erbij. Misschien zijn die CFO en CTO daar heel goed in :-)
[ Ik betwijfel of dat dit jaar ook zo zal zijn. De cijfers over 2022 zullen best netjes zijn. Maar de vooruitzichten zijn met name in Nederland onzeker. Op dit moment worden er nog veel gebouwd en zijn er nog wat projecten klaar voor de start omdat het vereiste percentage van een project verkocht is. Nieuwe projecten worden echter bij bosjes geannuleerd door gebrek aan belangstelling van kopers. Bestaande woningen zakken snel in prijs. Bij nieuwbouw valt er weinig te zakken. Materialen zijn peperduur, lonen hoog en ook voor de grond is veelal de hoofdprijs betaald. Gevolg is dat projecten in de ijskast belanden of slechts voor een kleiner deel dan gepland uitgevoerd worden. Wanneer deze situatie niet snel veranderd zal de werkvoorraad op het gebied van woningbouw snel afnemen. Ook bij infra zijn er zorgen. De stikstofproblematiek zorgt voor af- en uitstel. In cobouw las ik dat de verlenging van de a 15 richting de a12 uitgesteld dan wel afgeblazen dreigt te worden. In dit miljardenproject is ondertussen 250 miljoen aan voorbereidingskosten uitgegeven. Ook andere projecten dreigt een zelfde lot. Toch is de situatie bij infra minder rampzalig dan bij de woning- en utiliteitsbouw. Er is veel herstelwerk aan wegen en bruggen en waterschappen in het rivierengebied besteedden miljarden aan het versterken en verhogen van de rivierdijken. Ook Rijkswaterstaat heeft nog een flinke opgave om Nederland water veiliger te maken. Hoe de situatie in het Verenigd Koninkrijk is, kan ik niet beoordelen. Bam is daar vooral actief in de sectoren infra en nutsgebouwen. Dat lijkt wanneer ik de berichten op dit forum volg, best goed te gaan. Probleem is wel dat de het koninkrijk de negatieve gevolgen van de Brexit steeds meer begint te voelen en de overheidstekorten oplopen. Kortom ik verwacht best goede cijfers over 2022. Maar wat somberheid over de komende tijd. De ceo sprak bij de presentatie van de cijfers over het derde kwartaal niet voor niets over ‘uitdagende’ omstandigheden. Wat de koers betreft reken en hoop ik op een stijging richting de 2,75 en daarna zal het totdat er nieuws komt over Ierlandof het fiodonderzoek wel pas op de plaats zijn en meehobbelen met het algemene sentiment op de beurs.De ontwikkelingen rond de oorlog in Oekraïne kunnen de situatie sterk ten goede of ten slechte keren en natuurlijk kunnen er altijd elders ontwikkelingen zijn die invloed hebben op sentiment en koersen. Het dividend zal door de door mij geschetste situatie ook niet positief verrassen. Ik verwacht acht tot twaalf cent. Bb
De gebiedsontwikkeling, inclusief inrichting openbaar gebied en civiele kunstwerken, is in handen van Kwadijkerpark CV (een samenwerking van gebiedsontwikkelaar AM en woningcorporatie Rochdale). Het aanbod in deze eerste fase omvat 67 koopwoningen en 48 sociale huurwoningen. In Kwadijkerpark worden in totaal 240 koopwoningen en 100 sociale huurwoningen gerealiseerd.www.bam.com/nl/pers/persberichten/202...
Network Rail opens Nithsdale Road railway bridge 26 JAN 2023 Network Rail opened the new Nithsdale Road bridge to traffic last Friday (20 January), completing an important phase of the Glasgow to Barrhead electrification project. It’s part of a wider Scottish Government investment to decarbonise passenger services across Scotland’s Railway by 2035. Nithsdale Road has been closed since May 2022 to allow Network Rail, working with contractor Bam Nuttall Ltd, to demolish and replace the road bridge over the railway between Darnley Road (B763) and Moray Place in Glasgow’s southside. The new structure now provides the required clearance to erect overhead powerlines beneath the bridge, ahead of the electrification of the route later this year. In excess of 40,000 hours were worked to complete this element of the project, with the team removing over 1,000 tonnes of material. The former bridge was removed last summer, followed by construction work that included a 750-tonne crane lifting 10 new bridge beams into position, with over 450 tonnes of concrete poured to create the new bridge deck. Sandstone from old structure was kept and redressed as part of the finish to the new bridge. Michelle McCaig, Network Railway project manager for the bridge work, said: “The new bridge at Nithsdale Road plays a critical part in enabling the electrification of the line through this part of the city, allowing us to deliver a more reliable and greener railway for all. “We appreciate the inconvenience this closure had for road users, businesses and the community, particularly our neighbours living closest to the bridge, as engineering work of this type cannot be delivered without some degree of disruption. “Through a collaborative approach with our contractor Bam Nuttall, every effort was made to minimise the impact of our work. I want to thank the community for their patience and understanding while we carried out this vital part of the Barrhead electrification project.” A road closed at the entrance of Moray Place during the bridge work also reopened today. With Nithsdale Road re-opened, work now focuses on replacing the footbridge between Moray Place and Darnley Road from this month until July 2023.
bartbas schreef op 26 januari 2023 09:24 :
[
Ik betwijfel of dat dit jaar ook zo zal zijn. De cijfers over 2022 zullen best netjes zijn. Maar de vooruitzichten zijn met name in Nederland onzeker. Op dit moment worden er nog veel gebouwd en zijn er nog wat projecten klaar voor de start omdat het vereiste percentage van een project verkocht is. Nieuwe projecten worden echter bij bosjes geannuleerd door gebrek aan belangstelling van kopers. Bestaande woningen zakken snel in prijs. Bij nieuwbouw valt er weinig te zakken. Materialen zijn peperduur, lonen hoog en ook voor de grond is veelal de hoofdprijs betaald. Gevolg is dat projecten in de ijskast belanden of slechts voor een kleiner deel dan gepland uitgevoerd worden. Wanneer deze situatie niet snel veranderd zal de werkvoorraad op het gebied van woningbouw snel afnemen. Ook bij infra zijn er zorgen. De stikstofproblematiek zorgt voor af- en uitstel. In cobouw las ik dat de verlenging van de a 15 richting de a12 uitgesteld dan wel afgeblazen dreigt te worden. In dit miljardenproject is ondertussen 250 miljoen aan voorbereidingskosten uitgegeven. Ook andere projecten dreigt een zelfde lot. Toch is de situatie bij infra minder rampzalig dan bij de woning- en utiliteitsbouw. Er is veel herstelwerk aan wegen en bruggen en waterschappen in het rivierengebied besteedden miljarden aan het versterken en verhogen van de rivierdijken. Ook Rijkswaterstaat heeft nog een flinke opgave om Nederland water veiliger te maken.
Hoe de situatie in het Verenigd Koninkrijk is, kan ik niet beoordelen. Bam is daar vooral actief in de sectoren infra en nutsgebouwen. Dat lijkt wanneer ik de berichten op dit forum volg, best goed te gaan.
Probleem is wel dat de het koninkrijk de negatieve gevolgen van de Brexit steeds meer begint te voelen en de overheidstekorten oplopen.
Kortom ik verwacht best goede cijfers over 2022. Maar wat somberheid over de komende tijd. De ceo sprak bij de presentatie van de cijfers over het derde kwartaal niet voor niets over ‘uitdagende’ omstandigheden.
Wat de koers betreft reken en hoop ik op een stijging richting de 2,75 en daarna zal het totdat er nieuws komt over Ierlandof het fiodonderzoek wel pas op de plaats zijn en meehobbelen met het algemene sentiment op de beurs.De ontwikkelingen rond de oorlog in Oekraïne kunnen de situatie sterk ten goede of ten slechte keren en natuurlijk kunnen er altijd elders ontwikkelingen zijn die invloed hebben op sentiment en koersen. Het dividend zal door de door mij geschetste situatie ook niet positief verrassen. Ik verwacht acht tot twaalf cent.
Bb
Mooi overzicht, Bb. Bij de bouw moet je (nog) niet zijn voor de feestjes. Daarnaast heb ik iets meer vertrouwen in Heijmans dan in Bam. Daar dan ook voorizchtig ingestapt. We zullen het op 16 en 17 februari zien.
He he eindelijk rood ,ondanks dat de vlag uithangt om de hoek.(bij BAM)
Een beetje positief leesvoer (voor wie daar oog voor heeft): - Woningcorporaties als reddende engelen? - aedes.nl/nieuwbouw/aedes-voorzitter-v... - België - Defensie werkt samen met bouwsector - www.gva.be/cnt/dmf20230125_95905832 - Leuk uitje, de BouwBeurs - www.change.inc/infra/de-bouwbeurs-202...
bartbas schreef op 26 januari 2023 09:24 :
[
Ik betwijfel of dat dit jaar ook zo zal zijn. De cijfers over 2022 zullen best netjes zijn. Maar de vooruitzichten zijn met name in Nederland onzeker. Op dit moment worden er nog veel gebouwd en zijn er nog wat projecten klaar voor de start omdat het vereiste percentage van een project verkocht is. Nieuwe projecten worden echter bij bosjes geannuleerd door gebrek aan belangstelling van kopers. Bestaande woningen zakken snel in prijs. Bij nieuwbouw valt er weinig te zakken. Materialen zijn peperduur, lonen hoog en ook voor de grond is veelal de hoofdprijs betaald. Gevolg is dat projecten in de ijskast belanden of slechts voor een kleiner deel dan gepland uitgevoerd worden. Wanneer deze situatie niet snel veranderd zal de werkvoorraad op het gebied van woningbouw snel afnemen. Ook bij infra zijn er zorgen. De stikstofproblematiek zorgt voor af- en uitstel. In cobouw las ik dat de verlenging van de a 15 richting de a12 uitgesteld dan wel afgeblazen dreigt te worden. In dit miljardenproject is ondertussen 250 miljoen aan voorbereidingskosten uitgegeven. Ook andere projecten dreigt een zelfde lot. Toch is de situatie bij infra minder rampzalig dan bij de woning- en utiliteitsbouw. Er is veel herstelwerk aan wegen en bruggen en waterschappen in het rivierengebied besteedden miljarden aan het versterken en verhogen van de rivierdijken. Ook Rijkswaterstaat heeft nog een flinke opgave om Nederland water veiliger te maken.
Hoe de situatie in het Verenigd Koninkrijk is, kan ik niet beoordelen. Bam is daar vooral actief in de sectoren infra en nutsgebouwen. Dat lijkt wanneer ik de berichten op dit forum volg, best goed te gaan.
Probleem is wel dat de het koninkrijk de negatieve gevolgen van de Brexit steeds meer begint te voelen en de overheidstekorten oplopen.
Kortom ik verwacht best goede cijfers over 2022. Maar wat somberheid over de komende tijd. De ceo sprak bij de presentatie van de cijfers over het derde kwartaal niet voor niets over ‘uitdagende’ omstandigheden.
Wat de koers betreft reken en hoop ik op een stijging richting de 2,75 en daarna zal het totdat er nieuws komt over Ierlandof het fiodonderzoek wel pas op de plaats zijn en meehobbelen met het algemene sentiment op de beurs.De ontwikkelingen rond de oorlog in Oekraïne kunnen de situatie sterk ten goede of ten slechte keren en natuurlijk kunnen er altijd elders ontwikkelingen zijn die invloed hebben op sentiment en koersen. Het dividend zal door de door mij geschetste situatie ook niet positief verrassen. Ik verwacht acht tot twaalf cent.
Bb
gezien recente ontwikkelingen blijft ik er verlopig vanaf
boldie schreef op 26 januari 2023 15:57 :
[...]gezien recente ontwikkelingen blijft ik er verlopig vanaf
verstandige praat, had je altijd al moeten doen....
Mobiliteit van de toekomst in Merwede 26 januari 2023 AM bv Mobiliteit van de toekomst in Merwede (Nieuwsbericht gemeente Utrecht:) Utrecht, 24 januari 2023 - De nieuwe stadswijk Merwede wordt autovrij. Om een autovrije wijk met ruim 10.000 bewoners bereikbaar te houden, richten de projectontwikkelaars en gemeente Utrecht in januari 2023 een Mobiliteitsbedrijf op. Dit mobiliteitsbedrijf verzorgt en garandeert allerlei vormen van vervoer binnen de wijk en van en naar de wijk. Het samenwerkingsverband van overheid en private partners geeft zo de gebiedsontwikkeling en mobiliteit van morgen vorm en is daarmee uniek in Nederland. De wijk Merwede wordt autovrij. Dat betekent dat bewoners en bezoekers die met de auto reizen direct vanaf de Europalaan naar ondergrondse parkeergarages aan de rand van de wijk worden geleid. De rest van het gebied is niet toegankelijk voor auto’s, tenzij een tijdelijke ontheffing is verleend voor bijvoorbeeld een verhuizing. De gemeente kiest in de nieuwe stadswijk Merwede voor schone manieren van vervoer die zo min mogelijk ruimte innemen. Daardoor is er meer ruimte voor groen en plekken om te spelen. Bewoners worden gestimuleerd te fietsen en wandelen, te reizen met deelvervoer en het openbaar vervoer. De wijk wordt met nieuwe fiets- en wandelroutes over het Merwedekanaal met de stad verbonden. In de wijk komen verschillende deelvervoerhubs: plekken waar (elektrische) deelauto’s en andere vormen van deelmobiliteit staan. Ook wordt de Hoogwaardig Openbaarvervoerbaan aan de Europalaan verbeterd zodat mensen met snel OV van en naar de stad kunnen. Mobiliteitsbedrijf Merwede Het Mobiliteitsbedrijf voorziet in verschillende aspecten van de mobiliteit binnen Merwede, zoals het exploiteren van parkeergarages en bezoekersfietsparkeergarages, het verzorgen en aanbieden van deelmobiliteit voor bewoners en het aan- en bijsturen van het concept als geheel. Daarnaast richten we een Gebiedsorganisatie Merwede op. Deze organisatie fungeert als een soort VvE voor de wijk, en krijgt als belangrijkste taken de invulling van de logistieke kant met servicewinkels, pakketwanden en lichte elektrische voertuigen en daarnaast de aanstelling van een of meerdere buurtconciërges die als ogen en oren in de wijk zullen fungeren. Alle toekomstige gebouweigenaren worden lid van die vereniging. De ontwikkeling van de nieuwe stadswijk is een samenwerking van de projectontwikkelaars AM, Boelens de Gruyter, BPD, Greystar, G&S Vastgoed, Janssen de Jong Projectontwikkeling, Lingotto, Round Hill Capital, Synchroon, 3T Vastgoed, en de gemeente Utrecht. De partijen investeren de komende tien jaar gezamenlijk fors in dit Mobiliteitsbedrijf. Daarmee steunen ze langdurig het mobiliteitsconcept. Ze zijn dus ook samen verantwoordelijk voor het slagen daarvan. Na tien jaar is er veel ervaring opgedaan en moet het Mobiliteitsbedrijf op eigen benen kunnen staan. Parkeren Merwede is een wijk die voorsorteert op het reizen van de toekomst. De wijk wordt autovrij en kent dus een lage parkeernorm. Er is niet voor elk huishouden een parkeerplaats. Toekomstige bewoners en bezoekers met een auto kunnen kiezen om te parkeren in de ondergrondse parkeergarages (1.800 parkeerplekken) aan de rand van Merwede, voor parkeren op afstand bij een P+R zoals Westraven of de nieuwe Mobiliteitshub XL in Papendorp, die naar verwachting klaar is in 2025. Daarnaast komen er 25.000 fietsparkeerplekken in de gebouwen. Planning We verwachten dat de eerste woningen en mobiliteitsservicepunten in 2025 of 2026 klaar zijn. De nieuwe P+R Mobiliteitshub XL voor 500 tot 700 plekken in Papendorp zal rond diezelfde tijd klaar zijn. Als woningen eerder worden opgeleverd, leggen we daar tijdelijke servicepunten voor aan.
boldie schreef op 26 januari 2023 15:57 :
[...]gezien recente ontwikkelingen blijft ik er verlopig vanaf
Dan zal de koers wel stijgen :-)
Eerst fase sociaal georiënteerde gebiedsontwikkeling Kwadijkerpark in Purmerend van start 26 januari 2023 - AM bv / BAM Wonen bv Eerst fase sociaal georiënteerde gebiedsontwikkeling Kwadijkerpark in Purmerend van start Purmerend, 26 januari 2023 - Op vrijdag 27 januari wordt het startsein gegeven voor de bouw van de eerste fase van het Kwadijkerpark in Purmerend. De gebiedsontwikkeling, inclusief inrichting openbaar gebied en civiele kunstwerken, is in handen van Kwadijkerpark CV (een samenwerking van gebiedsontwikkelaar AM en woningcorporatie Rochdale). Het aanbod in deze eerste fase omvat 67 koopwoningen en 48 sociale huurwoningen. In Kwadijkerpark worden in totaal 240 koopwoningen en 100 sociale huurwoningen gerealiseerd. De woningen komen in hetzelfde park als de reeds gerealiseerde nieuwbouw van zorginstelling Prinsenstichting. Het creëren van een aantrekkelijke, veilige en vrije omgeving staat centraal met volop gelegenheid voor interactie tussen bewoners van de zorginstelling en de nieuwe bewoners. Parkachtig wonen in Noord-Hollands Kwadijkerpark Het woningaanbod in de eerste fase met 67 koopwoningen en 48 sociale huurwoningen bestaat uit 56 rijwoningen, waarvan 11 in de sociale huur en 22 twee-onder-een-kapwoningen en 37 sociale huurappartementen. Het plan ligt aan de rand van Purmerend, naast het lintdorpje Kwadijk en betreft een natuurrijke en sociaal georiënteerde wijk. De wijk is gevormd rond de bestaande bomen in het park. Het hart wordt gevormd door een centrale waterpartij en er zijn slingerende wandelpaadjes door de wijk, waarmee bewoners het gevoel beleven in een groot park te wonen. Om de woongebieden heen loopt een rondweg die verbonden is met de wegen naar de op terpen gelegen woningen. De buurtjes in de wijk zijn hiermee autoluw. De architectuur is ingetogen en doet typisch Noord-Hollands aan. De vormen van de gevels en het gebruik van metselwerk, hout en glas maakt dat de architectuur aansluit op de kenmerkende stijl van Broek in Waterland, Kwadijk en de Beemster. Het ontwerp, afkomstig van FKG architecten, biedt een duurzame harmonie tussen bebouwing, groen en water. De prijzen van de woningen variëren van € 450.000,- tot € 765.000,- v.o.n. De bouw is in handen van BAM Wonen. Sociale interactie met bewoners zorginstelling Kwadijkerpark CV, zorginstelling Prinsenstichting en de gemeente Purmerend ontwikkelen Kwadijkerpark in nauwe samenwerking. De Prinsenstichting is in hetzelfde park gevestigd en biedt zorg aan mensen met een verstandelijke beperking. Hierdoor ontstaat in Kwadijkerpark op een natuurlijke wijze sociale interactie tussen nieuwe en bestaande bewoners. Planning Naar verwachting worden de eerste woningen in het vierde kwartaal van dit jaar opgeleverd. Op dit moment zijn 58 woningen verkocht en de overige negen woningen onder optie. Kijk voor meer informatie over het plan en de actuele beschikbaarheid op kwadijkerpark.nl/nl/. Over AM Inspirerende en duurzame leefomgevingen bedenken en ontwikkelen, dat is de passie van AM. Wij werken samen met belanghebbenden op basis van conceptuele kracht, innovatie en co-creatie. AM legt de lat hoog als het gaat om gebiedsontwikkeling en geeft invulling aan haar missie aan de hand van vijf kernthema’s: Gedurfde duurzaamheid, Inclusieve stad, Healthy Urban Living & Working, Stad- en gebiedmaker en Gelukkig leven. Geïnspireerd door deze maatschappelijke thema’s, leggen wij in het bijzonder het accent op betaalbaar wonen en klimaatpositieve gebiedsontwikkeling. Wij doen dit betrokken, creatief, daadkrachtig, transparant en vol bezieling. In samenwerking met overheden, vastgoedbeleggers, woningcorporaties, maatschappelijke organisaties, bewoners en overige vastgoedgebruikers ontstaan hierdoor bijzondere en kwaliteitsrijke gebieden om in te wonen, werken, winkelen en recreëren. AM, onderdeel van Koninklijke BAM Groep, zorgt hiermee voor kwaliteit van ruimte én kwaliteit van leven. Zie ook www.am.nl. Over Rochdale Goede en betaalbare woningen, in sterke buurten, voor mensen met een relatief laag inkomen. Dat is waar woningcorporatie Rochdale voor staat, al bijna 120 jaar. Speelveld is de metropoolregio Amsterdam. Daar verhuren wij 38 duizend woningen aan zo’n 80.000 bewoners. Meer info: www.rochdale.nl/opkoers. Nadere informatie: AM, afdeling in- en externe communicatie, (030) 609 72 22 of communicatie@am.nl . Illustraties in hoge resolutie zijn te downloaden bij het persbericht op www.am.nl.
innicksname schreef op 26 januari 2023 16:18 :
[...]
Dan zal de koers wel stijgen :-)
hoop het voor je
210k dagvolume, ARMOE TROEF
boldie schreef op 26 januari 2023 15:57 :
[...]gezien recente ontwikkelingen blijft ik er verlopig vanaf
Misschien waait de wind morgen wel weer uit een andere hoek:-)).
OnoMatopee schreef op 26 januari 2023 16:28 :
210k dagvolume, ARMOE TROEF
Shorters zijn uitgekocht:-).
HenkdeV schreef op 26 januari 2023 16:42 :
[...]
Shorters zijn uitgekocht:-).
Of er is te weinig aanbod en zal betekenen dat koers zal te snel stijgen
Het tekort van 390.000 woningen in 2022 zal in 2023 nog verder oplopen tot ver boven de 400.000. Achteruit leunen helpt niet echt.
2,358 eindveiling, dit smaakt naar meer haha..
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)