Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Volkswagen JV Ewiva to build EV Charging Network in Italy Strategic Research Institute Published on : 3 Jan, 2023, 3:30 am The Volkswagen Group and Enel X Way have announced the launch of their equally-owned joint venture Ewiva, which aims to accelerate the uptake of electric mobility in Italy promoting the development of a reliable and capillary high-power charging network across the country. This announcement and opening of the first Ewiva’s premium recharging station in Rome mark the successful continuation of the close cooperation between the Enel Group and Volkswagen to provide a full e-mobility ecosystem in Italy. Ewiva is already deploying the largest ultra-fast charging network in Italy, with 750 points, some of which currently awaiting activation, in 233 locations, adding to the approximately 17,000 charging points operated by Enel X Way. The joint venture expects to have charging points in a total of 500 locations by the end of 2023, with the aim to reach 3,000 charging points, each with up to 350 kW and powered by 100% renewable energy, by 2025. Overall, Ewiva will operate more than 800 sites focused on city centers, suburban areas, and main roads used by commuters and tourists. Drivers of all types of electric vehicles from all manufacturers can benefit from the joint venture’s HPC network. Ewiva has been launched in Rome at the grand opening of its first premium recharging station in Via Flaminia 871, which will offer a lounge open to all customers and 14 ultra-fast charging points each with up to 300 kW, all under a solar roof made of PV panels manufactured at the Enel’s 3Sun Gigafactory in Sicily.
En wat is nu uw uw reactie, mw. Meloni? U kunt ontwikkelingen niet tegenhouden. Of wilt u vast blijven houden aan koetsen en gaslantaarns?
Weet iemand waarom ik het dividend nog niet bijgeschreven heb gekregen? Heeft het te maken dat ik Volkswagen prefs heb?
nee hoor, de uitkering is ergens in deze maand
om precies te zijn moet het vandaag worden bijgeschreven
Tesla verlaagd op meerdere modellen de prijzen met 14 tot wel 20%. Beleggers van Volkswagen en Stellantis raken hierdoor van de wijs en zetten de aandelenkoersen van beiden fors lager. Ongegronde schrikreactie. Volgende week zullen de koersen zich herstellen Van de gelegenheid gebruikt gemaakt en stukken van Volkswagen en Stellantis opgepikt.
Ford en Volkswagen liggen alweer in een scheiding Artikel van Konrad Adenauer • 17 minuten geleden © Aangeboden door Autobahn In de zomer van 2021 maakten Volkswagen en Ford bekend een nieuwe samenwerking aan te gaan op het gebied van elektrische personenwagens. De deal was simpel: Ford zou de beschikking krijgen over het MEB-platform van de ID-serie voor twee nieuwe modellen, en Volkswagen zou hulp krijgen bij het onderzoek naar autonoom rijden via het bedrijf Argo AI. De nieuwe Fords zouden afgeleiden worden van de ID.4 en ID.5, waardoor het partnerschap raakvlakken vertoont met de Galaxy/Sharan/Alhambra-deal eind jaren '90. VW, bedankt Iets meer dan een jaar later is de liefde echter alweer over. In oktober 2022 werd Argo AI opgeheven en opgesplitst tussen de twee merken, waardoor één van de banden al verbroken werd. Ford heeft nu besloten zich helemaal los te snijden, zo meldt het Duitse Automobilwoche. Na de twee geplande MEB-modellen zal het concern namelijk overstappen op een eigen platform. Het merk gebruikte VW kennelijk om even op gang te komen in de periode voor de introductie van de eigen EV-lijn. De MEB-Fords zullen van de band gaan rollen in Keulen, terwijl de nieuwe in-house EV's Valencia als thuisbasis krijgen. Toch verliefd Ford Tourneo Connect / Volkswagen Caddy 4 Het einde van het EV en AI-huwelijk betekent echter niet dat Ford en Volkswagen helemaal klaar zijn met elkaar. De twee werken immers nog innig samen bij het delen van CO2-credits en in de bedrijfswagensector. Zo is de huidige Tourneo/Transit Connect een Caddy en wordt de volgende Transporter juist een omgekatte Transit. Wat de busjes betreft zijn de twee merken dus nog helemaal verliefd. Of de situatie AutoLatina-achtige vormen aan zal nemen valt echter nog te bezien.www.msn.com/nl-nl/auto/nieuws/ford-en...
Artikel van Konrad Adenauer • 17 minuten geleden Toch niet DE Konrad Adenauer? Kan niet, die is allang "da hin gegangen".
Voda, dank voor het delen van het bericht. (De koers wil nog niet echt vooruit. Misschien iets mis met de motor?)
Efficient Electrical Steel Built Motors Power Flying Tiger eVTOL Strategic Research Institute Published on : 24 Jan, 2023, 4:19 am Volkswagen China’s had launched electrical Vertical Take-off and Landing air vehicle eVTOL prototype the V.MO in July 2022. Project Manager & Product Owner Mr Zhou Jin had said “We nicknamed this initial 001 prototype the Flying Tiger due to its black and gold livery, which we painted to commemorate its launch in the Year of the Tiger. In Chinese, there is a famous saying, rú hu tian yì, which means, ‘like a tiger that has grown wings’, you are resolved to take on a task or challenge with redoubled effort. We like to think that we have a ‘Flying Tiger’ attitude towards vertical mobility!” The V.MO’s luxury x-wing configuration has an 11.2-meter-long, 10.6-meter-wide setup with 8 rotors fixed upwards for vertical lift and 2 rear forward propulsion propellers for horizontal flight, and it is already capable of much more than just hovering above the company parking lot. In its final stage, Volkeswagen aim for it to carry 4 people plus luggage into the air, travelling up to 200km/h with maximum flight duration of 60 minutes on a single charge. This allows Volkeswagen to not only provide a concept which can be used for the urban commute or for leisure, but also intercity transportation and airport shuttle services. In the first phase of its commercial use, V.MO is likely to be pitched as a premium product for high-net worth individuals, for example for VIP air shuttle services. Sitting at the heart of the Flying Tiger is Volkswagen’s highly efficient electric motor. Silent, reliable and producing zero exhausts gases, these motors will power the future of urban mobility. Electric motors rely on the unique properties of steel to function. Electrical steel is specially manufactured for its magnetic properties and is fundamental to the operation of an electric motor’s stators and rotors. Able to withstand the heat and mechanical pressures generated by the high RPM seen in an electric motor, electrical steel helps minimise core energy losses which is vital in boosting the Flying Tiger’s range. Vertical mobility is likely to be a major part of the future of urban and intercity transportation in China’s megacities, where eVTOL air vehicles will be able to transport passengers faster, more efficiently, and with greater flexibility than existing ground-based solutions over short and medium distances. The eVTOL industry is booming and is attracting players from traditional aviation, auto as well as start-ups. Worldwide there are more than 200 eVTOLs in development, with less than 10 undergoing certification. In China, the authorities have signaled a willingness to open low-altitude airspace as a possible solution to traffic congestion, which means there is a real buzz within the local market.
D'ieteren schreef op 24 januari 2023 09:30 :
3 interessant geprijsde Europese aandelen :
www.belegger.nl/column/765336/3-inter... www.beursduivel.be/column/765336/3-in... Volkswagen De Duitse autofabrikant kan dankzij een conservatief gefinancierde kapitaalstructuur goed door de nasleep van de coronapandemie en het chiptekort heen komen, stelt Morningstar. Volkswagen is wereldwijd aanwezig en dat vermindert de afhankelijkheid van bepaalde regio’s. Het biedt ook groeikansen, aangezien emerging markets harder groeien dan de gevestigde. Ook biedt het concern een breed scala aan segmenten, van compacte auto’s tot ultraluxe wagens en ook bedrijfswagens. Volgens Martin Crum worden traditionele autobouwers zoals Volkswagen, maar ook Mercedes en BMW, uitzonderlijk laag gewaardeerd. "De markt toont zich hierin somber. Dat heeft te maken met de lastige opgave waar zij voor staan: nog een aantal jaar blijven investeren in auto’s met een verbrandingsmotor, en tegelijkertijd omschakelen naar de EV-business, dat ook handenvol geld kost. Wij hebben er echter vertrouwen in dat Volkswagen daarin zal slagen." De Fair Value van Morningstar voor het aandeel ligt op maar liefst 328 euro. Hier vindt u de actuele koers van Volkswagen.
Volkswagen ziet niets in auto's op waterstof Artikel van RTL Nieuws • 3 uur geleden Volkswagen ziet geen toekomst in waterstofauto's. Concurrenten als Toyota en Hyundai maken wel waterstofauto's, maar het Duitse autoconcern heeft geen plannen om in dit decennium een personenauto die rijdt op waterstof te produceren. Een waterstofauto van Toyota © Toyota "Waterstof is niets voor ons", zegt Volkswagen-ceo Thomas Schafer tegen Autobild. Hij wijst op de nadelen van waterstofauto's ten opzichte van stekkerauto's met accu's. "Het is niet competitief, zeker niet voor personenauto's, de tanks nemen ruimte in de cabine in. Misschien is het wat voor bedrijfsauto's, maar niet in de personenauto. Ik zie dit niet gebeuren in dit decennium. Niet bij Volkswagen." Toyota en BMW Concurrenten als Toyota, Hyundai, BMW en Renault hebben de afgelopen jaren wel geïnvesteerd in waterstoftechnologie voor auto's. Hyundai verkoopt al jaren de Nexo-waterstofauto's. Toyota kwam onlangs nog met een nieuwe conceptauto die op waterstof rijdt, de Corolla Cross H2 Concept en BMW start dit jaar met de productie 'in kleine aantallen' van zijn iX5-waterstofauto's. Ook ontwikkelt Renault een waterstofversie van de Master-bestelwagen. Nog last van chiptekort Volgens Schafer stappen steeds meer klanten over van een auto met brandstofmotor op een elektrische auto. "We zijn er heel tevreden over. Het is mainstream geworden." De vraag naar de stekkerauto's van Volkswagen en zijn zustermerken Skoda, Seat en Cupra is volgens de topman groot, maar bij de productie kampt de fabrikant ook dit jaar nog met tekorten aan bepaalde chips. "We zouden dit jaar onze productie verhoogd hebben als we het probleem met de chips niet hadden gehad." Nieuwe Chinese merken De Volkswagen-topman maakt zich weinig zorgen om de toegenomen concurrentie van elektrische auto's van nieuwe Chinese merken, zoals Nio, Aiways, Xpeng en MG. "Concurrentie is goed. Daardoor behouden we onze strijdlust. Het is voor de nieuwe merken ook niet makkelijk. Sommigen moeten vanaf nul beginnen in een markt waarvan ze nog weinig begrijpen." Volkswagen gaat de komende jaren volgens Schafer meer "kleine elektrische auto's" in Spanje produceren. Dat gebeurt in fabrieken in Martorell en Pamplona. Ook bouwt het Duitse concern een batterijfabriek in Valencia. Volkswagen ID.7 Tijdens de techbeurs CES in Las Vegas toonde Volkswagen begin deze maand een voorproefje van zijn eerste elektrische sedan ID.7, een concurrent voor de Tesla Model 3. In het tweede kwartaal worden daar meer details over bekendgemaakt. De afgelopen jaren kwam Volkswagen al met de elektrische auto's ID.3, de ID.4 en de ID.5, en het elektrische busje ID.Buzz. Het bedrijf werkt ook aan nieuwe zelfrijdende systemen, maar Schafer verwacht op het gebied van autonoom rijden voor personenauto's 'niets nieuws in de komende twee of drie jaar'. Met sub-links:www.msn.com/nl-nl/auto/nieuws/volkswa...
Toyota blijft Volkswagen voor als grootste autoproducent ter wereld – wel lichte daling verkopen in 2022 Artikel van ANP • Gisteren om 12:14 De Japanse autofabrikant Toyota heeft in 2022 zijn toppositie in de wereldwijde automarkt behouden. Ondanks een lichte daling van de verkopen vorig jaar, wist Toyota zijn Duitse rivaal Volkswagen opnieuw op afstand te houden. In 2020 wist Toyota voor het eerst in vijf jaar de koppositie in de autowereld weer in handen te krijgen door Volkswagen van de troon te stoten. Toyota, waartoe ook autofabrikant Daihatsu en de fabrikant van bedrijfsvoertuigen Hino Motors behoren, verkocht vorig jaar wereldwijd 10,5 miljoen voertuigen. Dat is 0,1 procent minder dan vorig jaar. Ondanks de knelpunten in de aanvoer van halfgeleiders als gevolg van de coronapandemie, wist Toyota de productie vorig jaar op een hoog niveau te houden. In totaal produceerde Toyota vorig jaar 10,6 miljoen voertuigen. Dat is ruim 5 procent meer dan in het voorgaande jaar. Concurrent Volkswagen, die ook kampte met chiptekorten, zag de productie in 2022 dalen met 7 procent tot bijna 8,3 miljoen voertuigen. LEES OOK: Autoverkoop 2022: KIA stoot Volkswagen van de troon als populairste merk – Peugeot 208 meest verkochte autowww.msn.com/nl-nl/geldzaken/nieuws/to...
Opties Hildo Laman, 8 feb 13:10 Optietip 306 | Aandeel Volkswagen naar boven de €180 Leestijd ongeveer 4 minuten De optietip van deze week is een call op het aandeel Volkswagen. Verder: updates over optietips op AkzoNobel, Alphabet, Arcadis, Continental en Vopak. Het aandeel Volkswagen staat, mede door een uitgekeerd superdividend van €19, niet heel ver boven de bodem van 2022. In 2021 stond het aandeel nog ruim boven €200, op het moment van schrijven is het ongeveer €130. Voor dit en de komende jaren wordt er een winst per aandeel verwacht van €30 tot €35. De gemiddelde k/w was de afgelopen vijf jaar 6,2. Een koers van bijvoorbeeld €180 of €190 eind dit jaar zou dus niet buitensporig zijn. Met de optietip van deze week speel ik in op zo’n soort waardering. Om de kosten laag te houden heb ik gekozen voor een call met een redelijk hoge uitoefenprijs (€180). Optieconstructie aandeel Volkswagen Koop de VOW3 dec23 180 call voor €1,40.
Optieconstructie: koop de call :-) Maar goed, ik zit ook long in het aandeel vanwege de bekende argumenten. Duurt wel langer dan ik dacht om het dividend van 20 euro weer in te lopen maar lijkt me toch een kwestie van tijd.
Opties op VOW3 zijn overigens bijzonder slecht verhandelbaar, zeer lage omzet en hebben een spread waar een vrachtwagen door heen kan. Wat dat betreft kan je beter het aandeel kopen.
Zelfs in Amerika is de VR6-motor van Volkswagen nu geschrapt Artikel van Mattijn Nederend • 2 uur geleden De VR6 is een gevalletje ‘je snapt het of je snapt het niet’. Er zullen talloze mensen best teleurgesteld zijn vanwege dit bericht en er zullen nog meer mensen zijn die niet snappen waarom het jammer is dat een auto die je hier niet kunt kopen, niet meer leverbaar is met een motor die in Nederland al jaren niet meer verkocht wordt. VR6 Volkswagen © Volkswagen Vroeger kon je de bijzondere zescilinder van Volkswagen in Nederland krijgen in bijvoorbeeld de Golf of Vento. De bijzondere motor wint de harten van een hoop fans vanwege het kenmerkende geluid en omdat mensen nu eenmaal van afwijkende dingen houden. Vanwege zaken als uitstoot is de motor hier al eventjes uit het aanbod, maar in Amerika lag de VR6 nog in de Volkswagen Atlas en Atlas Cross Sport. De vernieuwde versies van de Volkswagen Atlas en Atlas Cross Sport zijn zojuist onthuld, maar bij de ingang van de nieuwste levensfase laat het merk de zescilinder vallen. In plaats daarvan krijgt de grote Atlas een viercilinder met ongeveer hetzelfde vermogen. De zescilinder met turbo had 280 pk en de nieuwe 2.0 TSI heeft 273 pk. Daarmee is de laatste VR6 voor de Amerikaanse markt helaas gesneuveld. VR6 Volkswagen Volledig scherm 1 van 11 foto's in galerij© Volkswagen VR6 Volkswagen De prijs van de Volkswagen Atlas zonder VR6 in Amerika De nieuwe Atlas is een mooi moment om je weer even te verbazen over de prijzen in Amerika. Wat denk je dat zo’n grote SUV daar kost? In Nederland kost een Tiguan je al minimaal 42.000 euro. De Atlas? Die heb in Amerika voor omgerekend slechts 32.000 euro. Een Tiguan kost in Amerika omgerekend ongeveer 24.000 euro, trouwens. Volkswagen bouwt nog VR6-motoren In China is de VR6-motor nog wel leverbaar in de Atlas, die daar Teramont heet. Ook de iets grotere Talagon kun je daar nog kopen met de VR6-motor. In China noemt Volkswagen de motor trouwens een V6, waarschijnlijk omdat dat minder uitleg behoeft. Ook is er in China nog een Audi Q6 met de zescilinder.www.msn.com/nl-nl/auto/nieuws/zelfs-i...
Grootste Volkswagen-feest ter wereld verdwijnt vanwege milieuzorgen Artikel van Dylan Smit • Gisteren om 14:09 © Aangeboden door Autobahn Sinds 1982 konden Volkswagen-freaks zich helemaal uitleven rond een Oostenrijks meer. De Wörthersee GTi Treffen groeide al snel uit tot het grootste VAG-feestje ter wereld, waarbij eigenaren en fans van allerlei merken van het concern zich te buiten konden gaan. Volkswagen greep het evenement zelfs aan om special editions, concept cars en jubileumodellen te presenteren. Slachtoffer van succes Het festival had echter een keerzijde. De populariteit van de GTi Treffen zorgde er namelijk voor dat het kleine dorpje overspoeld werd door VAG-fans, met alle gevolgen van dien. Met slechts drie toegangswegen stond het verkeer al snel stil en de gemeente was continu bezig met afval ruimen. Daarbij kwam de overlast van enkele rotte appels met een sterke bewijsdrang. Burnouts, geluidsoverlast en snelheidsovertredingen werden helaas routine. Zelfs het meer was niet veilig. © Aangeboden door Autobahn Milieu, ecosystemen en de duurzaamheid Meer dan veertig jaar na dato is de toenemende druk op het evenement toch teveel geworden. Maar niet om de redenen die je zou denken. Na drie afgelaste edities vanwege een of ander virus (waarbij alsnog honderden boetes werden uitgedeeld) heeft de gemeente Maria Wörth een punt achter GTi Treffen gezet vanwege het milieu. In een statement benoemt de gemeente de druk op het stadje en de overlast, maar worden er veel meer woorden gewijd aan het beschermen van lokale ecosystemen en het milieu en het voortbouwen aan de duurzaamheid. Voor foto's en sub-links, zie link:www.msn.com/nl-nl/nieuws/overig/groot...
On March 14, 2023 the Volkswagen Group will publish its results for the year 2022. Wellicht gaan de cijfers en vooruitzichten wat beweging aan de koers geven, voorlopig schiet het niet echt op. Het afgesplitste Porsche doet het uitstekend op 114 (IPO 82,50), aandelen VW en de holding Porsche SE blijven ver achter. Porsche AG heeft nu een marktkapitalisatie van 100 miljard waarvan VW nog 75% in handen heeft, dat is meer dan VW zelf waard is bij de huidige koersen.
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)
Premium
Word nu abonnee van IEX en krijg onbeperkt toegang tot onze (koop)tips en succesvolle modelportefeuilles. Nu 3 maanden voor slechts €19,95! Profiteer van 58% korting!
Word abonnee