Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel UNIBAIL-RODAMCO-WESTFIELD PSE:URW.FR, FR0013326246

  • 74,880 18 apr 2024 17:35
  • +0,960 (+1,30%) Dagrange 74,100 - 75,260
  • 327.659 Gem. (3M) 375,5K

Unibail-Rodamco-Westfield 2022, het jaar van de comeback?

3.912 Posts
Pagina: «« 1 ... 191 192 193 194 195 196 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 8 Branco P 23 december 2022 09:09
    quote:

    Branco P schreef op 22 december 2022 21:00:

    [...]

    Morgen wellicht onder € 90

    Bij dat niveau is het prijsplafond al niet meer nodig.

    Enfin, het moet uiteraard uiteindelijk onder ca. € 50 dus we zijn er nog niet.
    Gas tikte zojuist de 87 euro aan. Als de winter verder erg mild zou mogen blijven, dan zijn de gasproblemen volgend jaar al verleden tijd.
  2. forum rang 7 HCohen 23 december 2022 09:24
    Eerste publicatie op 22 dec. 2022
    Zo drukken elektrische automakers hun stempel op de A1-winkellocaties
    www.vastgoedmarkt.nl/180170/zo-drukke...

    Makers van elektronische auto’s hebben hun oog laten vallen op de Nederlandse highstreet. In showrooms en clubs met veel voorzieningen op A1-locaties willen ze een gemeenschap bouwen rond hun merk. Director retail bij Colliers Chris Lanting en researcher Onno Slikker weten welke merken zich nog in Nederlandse winkelstraten willen vestigen. ‘Alle electric vehicle (EV)-fabrikanten gaan uit van een exponentiele groei.’

    Zo drukken elektrische automakers hun stempel op de A1-winkellocaties
    Lynk & co-club aan Rokin 75 in Amsterdam
    In de laatste coronajaren waren ze daar plots; blitse autoshowrooms van elektrische automakers op A1-winkellocaties. Toegeven, helemaal nieuw is het niet. Tesla had eind 2013 de primeur met een showroom in de PC Hooftstraat, een winkel die medio 2021 de deuren sloot. Polestar, het EV-merk van het Zweedse Volvo en het Chinese Geely, nam het stokje medio 2020 over met de aankondiging vier Polestar Spaces (belevingscentra) te openen in de binnensteden van Rotterdam, Amsterdam, Eindhoven en Mall of the Netherlands. Cupra, het EV-merk van Volkswagen, maakte een jaar later bekend vijf Cupra Garages te openen. Inmiddels kunnen consumenten in het centrum van Rotterdam (in de voormalige Baja Beachclub) kennismaken met de Cupra, er een proefrit boeken en hem kopen. Ook kunnen ze in Eindhoven of Amsterdam terecht.
    De Rotterdamse Meent ontpopt zich daarbij tot een opmerkelijke EV-hotspot. De hippe horeca- en winkellocatie telt drie EV-vestigingen van Polestar, de naastgelegen Volvo Studio en straks ook NIO. Deze Chinese Tesla-uitdager opent voorjaar 2023 een zogeheten NIO House van 657 m2 in de voormalige Suitsupply-winkel. Mall of the Netherlands-eigenaar Unibail-Rodamco-Westfield had ongetwijfeld gehoopt Tesla te contracteren zoals eerder gebeurde in zijn winkelcentra Mall of Berlin en Mall of Scandinavia. Het luxueuze winkelcentrum in Leidschendam telt niettemin drie EV-vestigingen – van het Chinese Xpeng, het Brits-Chinese MG Motor en Polestar – plus een showroom van dealerholding Wittebrug met hybride en elektrische auto’s.

    Werkplekken en kinderopvang
    Behalve Rotterdam en de megamall blijkt het centrum van Amsterdam een gewilde plek voor de nieuwe EV-merken. Zo heeft Lynk & Co – een ander EV-merk van Geely – een grote flagship club aan het Rokin geopend. Klanten kunnen hier behalve een auto kopen of een autoabonnement van 550 euro per maand afsluiten ook gebruik maken van een koffiebar en er zelfs gadgets, schoenen en kleren kopen. NIO pakt volgend jaar helemaal uit met een NIO House van bijna 3.000 m2 in de voormalige Abercrombie & Fitch-flagshipstore op de hoek van de Leidsestraat en de Keizersgracht. Het pand wordt veel meer dan een autoshowroom met plannen voor een yogacentrum, restaurant, werkplekken en zelfs kinderopvang, toegankelijk voor NIO-leden.
    Hoe deze opmars te duiden? Is het een kortstondige hype of staan we nog maar aan het begin? Volvo zelf denkt het laatste. De autoproducent schat dat in 2025 de helft van zijn verkochte auto’s volledig elektrisch is en in 2030 100 procent. Die verkoop zal steeds meer online en in de binnenstad plaatsvinden; Volvo gokt anno 2025 op de helft, aldus de Nederlandse dealer tegen automedia. Maarten Vet van de dit voorjaar geopende Volvo Studio Rotterdam is verbaasd over de welwillendheid van de consument. Het idee achter deze winkel was vooral om mensen kennis te laten maken met elektrische auto’s. Dat consumenten na een terrasje pakken of dagje winkelen daadwerkelijk een elektrische auto kopen, heeft hem positief verrast. ‘We dachten niet dat de consument al zo ver was’, zei Vet medio 2022 in het AD.

    Verschuivend consumentengedrag
    Dat verschuivende consumentengedrag verrast Chris Lanting, director Retail Colliers Nederland, allerminst. Lanting, die een automotive-achtergrond heeft, helpt EV-merken bij de uitrol van hun winkelbestand. ‘De automarkt is in korte tijd razendsnel veranderd. Vroeger ging de hele familie meerdere keren naar de autodealer langs de snelweg. Nu heeft een consument zich online al georiënteerd en voldoet een enkel bezoek. De EV-fabrikanten spelen daarop in met een omnichannelstrategie. Ze kunnen from scratch beginnen met clicks & bricks, zonder tussenkomst van een importeur en/of dealer. Met showrooms in drukke winkelgebieden willen ze laagdrempelig zijn. Ze richten hun winkels in voor ontmoeting en klantbinding. Met hun clubs faciliteren benadrukken ze identiteit en bouwen ze aan een community.’

    Hoe verklaart hij dat mensen bereid zijn grof geld neer te tellen voor amper bekende automerken? ‘De autoconsument met vaste waarden die zweert bij degelijke betrouwbare Duitse merken bestaat amper meer. Dat beeld begon al te schuiven toen Aziatische merken als Kia en Hyundai de markt betraden. Ze werden eerst met scepsis bezien, hun kwaliteit zou inferieur zijn. Nadat ze een Europese designstudio openden en hun techniek verbeterden, ging de consument overstag. Nu lopen ze zelfs voor op de Europese merken. Anno 2022 draait het om duurzaamheid en betaalbaarheid. De nieuwe EV-fabrikanten hebben de beste kaarten, concluderen consumenten. Tesla introduceerde auto’s vanaf 100.000 euro en was een speeltje voor de elite en early adaptors. Met de voortschrijdende techniek zakken de prijzen steeds verder en wordt een EV ook voor een smalle beurs bereikbaar. MG heeft al een model voor 35.000 euro, het Vietnamese VinFast wil op termijn een auto van 45.000 euro op de markt brengen.’

    Groot marktaandeel
    Nederland heeft met zijn hoge EV-penetratiegraad en ruime subsidiebeleid binnen Europa een streepje voor bij de nieuwkomers. ‘Dat merkte ik ook op vastgoedbeurs Mapic in Cannes half november. Zo sprak ik uitgebreid met NIO en het Amerikaanse Lucid, opgericht door een voormalig Tesla-man. Deze EV-fabrikanten willen hun merken uitrollen in Europa met Nederland als eerste of tweede uitvalsbasis. Alle EV-merken zoeken hightrafficlocaties in een populaire winkelstad, bij voorkeur plekken waar winkelen, leisure en verblijf samenkomen. Ze willen het liefst grote winkelpanden vanaf 500 m2, met uitschieters tot 3.000 m2. De winkel hoeft niet per se rendabel te zijn. De flagshipstore wordt deels betaald vanuit het marketingbudget en dient als uithangbord om merkbeleving te creëren en vergroten.’
  3. forum rang 7 HCohen 23 december 2022 09:25
    Vervolg;

    Veel potentie
    De potentie van de Nederlandse EV-markt is enorm, rekent Onno Slikker, research consultant Colliers, voor. ‘Werden in 2016 amper 4.000 zero-emissie EV’s in Nederland verkocht, in 2020 ging het al om 72.000. Daarmee is het marktaandeel nieuwe auto’s in vijf jaar gegroeid van 2 naar 20 procent. In Nederland rijden nu ruim 300.000 zero-emissie EV’s rond, 60.000 meer dan in 2021 en goed voor ongeveer 3 procent van het totaal aantal auto’s. Het Parijs-akkoord met daarin opgenomen 55 procent CO2-reductie in 2030 zijn de grote drijvers achter de elektrificering van de automarkt. De oorlog in Oekraïne en de energiekostencrisis hebben de urgentie van de energietransitie verder vergroot. En onlangs heeft de Europese Commissie bepaald dat nieuwe auto’s vanaf 2035 elektrisch moeten zijn. Met jaarlijks tussen de 300.000 tot 400.000 nieuwe verkopen is dat enorm. Ook zal een tweedehands EV-markt ontstaan.’
    Veel Chinese merken hebben de Nederlandse binnenstad in het vizier

    Nederland uitvalbasis
    Dat zal leiden tot een exponentiele groei van het aantal EV-winkels in binnensteden, verwacht Slikker. ‘Eind 2019 telde Nederland nog maar één EV-winkel op een toplocatie. Op dit moment gaat het om negen binnenstadswinkels. Het tempo gaat steeds sneller. Nu al zien we elke maand een nieuwe winkelverhuur of -opening. Heel veel Chinese merken hebben de Nederlandse binnenstad in het vizier: Geely-merk Zeekr en Xpeng gaan er winkels openen, JAC, BYD, Hongqi en Aiways willen de Nederlandse markt betreden. Dat geldt ook voor VinFast, een Vietnamese EV-fabrikant met een eigen R&D-afdeling en onderdeel van het een na grootste conglomeraat van Vietnam. VinFast wil heel Europa veroveren, met Noorwegen en daarna Nederland als eerste markten. VinFast opent deze december zijn eerste showroom in de Raadhuisstraat in Amsterdam. Daarna zijn Den Haag en Rotterdam aan de beurt, gevolgd door twee andere grote steden. Ook elektrische zonneautoproducenten als het Duitse Sono Motors en het Nederlandse Lightyear hebben grote ambities, terwijl Lucid zijn eerste Nederlandse vestiging in Hilversum heeft geopend.’
    Of het gewenste grote aandeel van EV’s in de automarkt dit decennium gehaald kan worden, is volgens Slikker evenwel de vraag. ‘Niet alleen personenauto’s maar ook de logistieke markt en het openbaar vervoer zullen massaal overgaan op elektrisch. Er zijn factoren die de groei van de EV-markt kunnen belemmeren. De capaciteit van het energienet is beperkt, merken we nu al. Ook is het de vraag of het laadpalennetwerk de vraag kan bijbenen. Nu al is het huidige aanbod aan laadpalen amper toereikend. Bovendien is de productie van EV’s afhankelijk van het aanbod op de grondstoffenmarkt zoals lithium.’

    Out-of-town hubs
    Terug naar de winkelstraat. Ziet retailhoofd Lanting de traditionele automerken ook de stap naar de highstreet zetten? ‘De EV-merken zijn een speedboot, de traditionele merken een olietanker. De laatste kunnen niet zomaar van hun bestaand vastgoed af, zitten vast aan huurcontracten en dealerafspraken en moeten hun bestaande klanten op perifere locaties blijven bedienen.’
    We zien een consolidatie op de traditionele automarkt

    ‘We zien dan ook een consolidatie op de traditionele automarkt,’ zegt Lanting. ‘Er zijn minder dealerbedrijven en het aantal perifere showrooms en verkooppunten neemt snel af. Peugeot heeft het nog geprobeerd met een groot experience center langs de A2 in Breukelen in de verwachting veel publiek te trekken. Het heeft niet gewerkt. De grote dealerholdings blijven over en zullen meer merken vertegenwoordigen. De kleine verdwijnen. De strategisch gelegen vestigingen zijn in trek bij de EV-fabrikanten. Zij maken er hun last mile-hubs van. Zo zoeken we voor Zeekr eerst out-of-town hubs voor aftersale-diensten en service en onderhoud, vervolgens retaillocaties en een kantoor. Zo’n hub is onontbeerlijk, want hier kunnen consumenten de auto ophalen of eerst een proefrit maken en daarna terecht voor after sales.’
    Dat EV/automotive straks een van de steunpilaren van de Nederlandse highstreet wordt, zal Lanting niet beweren. ‘Zoveel winkelmeters zullen ze ook weer niet nodig hebben. Maar het is zeker een welkome aanvulling in een retailmarkt die zeker volgend jaar kampt met hoge energiekosten, dito huurprijsindexatie, afnemende consumentenbestedingen en een mogelijke recessie. Wat de opkomst van EV-fabrikanten naar A1-locaties wel onderstreept, is de veranderende functie van de winkelstraat. Waar een winkel voorheen puur transactiegericht was, gaat het steeds meer om merk- en productbeleving. De EV-fabrikanten begrijpen dat als geen ander.’
  4. forum rang 8 Branco P 23 december 2022 10:39
    Ik ben benieuwd hoe het gaat aflopen met de EV-auto's. Op dit moment zijn ze vervuilender geworden dan voorheen omdat elektriciteit weer meer uit kolen komt (voorheen meer uit gas). Dat de schadelijke gassen niet meer uit de auto zelf komen is daarbij jezelf voor de gek houden uiteraard. Het bereik van de gemiddelde EV-auto is daarnaast nog niet groot genoeg en het laden is onhandig en tijdrovend. Is het idee echt dat in toekomst alle woonstraten met huizen zonder eigen garage vol staan met laadpalen? En wat is precies het recycleplan voor al die accu's? Ik rij nog een paar jaartjes vrolijk verder in mijn benzineautootje en wacht het nog even af. ;-)

    TTF gasprijs ondertussen op 85 euro!
  5. forum rang 7 HCohen 23 december 2022 10:49
    quote:

    Branco P schreef op 23 december 2022 10:39:

    Ik ben benieuwd hoe het gaat aflopen met de EV-auto's. Op dit moment zijn ze vervuilender geworden dan voorheen omdat elektriciteit weer meer uit kolen komt (voorheen meer uit gas). Dat de schadelijke gassen niet meer uit de auto zelf komen is daarbij jezelf voor de gek houden uiteraard. Het bereik van de gemiddelde EV-auto is daarnaast nog niet groot genoeg en het laden is onhandig en tijdrovend. Is het idee echt dat in toekomst alle woonstraten met huizen zonder eigen garage vol staan met laadpalen? En wat is precies het recycleplan voor al die accu's? Ik rij nog een paar jaartjes vrolijk verder in mijn benzineautootje en wacht het nog even af. ;-)

    TTF gasprijs ondertussen op 85 euro!
    Daling TTF gasprijs geeft hoop..

    Dat kolenverhaal is tijdelijk. Hoe het afloopt met EV-auto's; ik heb geen glazen bol.
    Obv EU-besluitvorming zou ik zeggen dat er nog héééél veel groei aan zit te komen, zie hieronder

    E.U. plans for only electric new vehicles by 2035 ‘without precedent’
    www.washingtonpost.com/climate-soluti...
    October 28, 2022

    After months of negotiations, the European Union reached a political agreement this week to effectively ban new nonelectric cars from 2035 onward.

    The agreement, reached at 9 p.m. on Thursday in Brussels and announced by the Council of the European Union and the European Parliament, amounts to a 100 percent carbon dioxide emission reduction target for new cars and vans by 2035.
  6. forum rang 5 tradersonly 23 december 2022 11:09
    Ik blijf voorlopig ook trouw aan mijn benzineauto.
    Voor veel mensen is een elektrische auto ook niet zo betaalbaar naar mijn mening. De aanschaf zal door schaalvergroting weliswaar steeds beter worden. Echter de levensduur van een accu is 5 a 6 jaar? Minder zelfs wellicht wanneer mensen deze vooral voor korte ritjes gebruiken. De vervangingskosten liggen al snel op de prijs van een goedkoop compacte tweedehands benzine auto. Dat valt voor veel gezinnen niet op te brengen. Komt bij dat lagere inkomens geen (of niet voldoende) zonnepanelen op hun dak kunnen leggen om én hun huis te verwarmen én de auto mee op te laden.
    Maar goed voor URW in elk geval gunstig indien EV aanbieders aaa winkelruimte willen huren. En de huidige daling gasprijs is gunstig voor winkeliers.
  7. forum rang 4 Neunelf4S 24 december 2022 11:06
    quote:

    tradersonly schreef op 23 december 2022 11:09:

    Ik blijf voorlopig ook trouw aan mijn benzineauto.
    Voor veel mensen is een elektrische auto ook niet zo betaalbaar naar mijn mening. De aanschaf zal door schaalvergroting weliswaar steeds beter worden. Echter de levensduur van een accu is 5 a 6 jaar? Minder zelfs wellicht wanneer mensen deze vooral voor korte ritjes gebruiken. De vervangingskosten liggen al snel op de prijs van een goedkoop compacte tweedehands benzine auto. Dat valt voor veel gezinnen niet op te brengen. Komt bij dat lagere inkomens geen (of niet voldoende) zonnepanelen op hun dak kunnen leggen om én hun huis te verwarmen én de auto mee op te laden.
    Maar goed voor URW in elk geval gunstig indien EV aanbieders aaa winkelruimte willen huren. En de huidige daling gasprijs is gunstig voor winkeliers.
    Verwachting is 10 a 20 jaar. Korte ritten hebben geen invloed op de levensduur i.i.t. ICE-auto's.
  8. Adyen-fanaat 24 december 2022 17:41
    Mag ik jullie een fiscale vraag stellen? Ik heb dit jaar meermaals aandelen URW gekocht. Hierbij is bij de aankoop uiteraard belasting betaald. Deze bedragen kan ik die opvoeren bij de aangifte van 2022? En valt het onder deze vraag bij de aangifte? Of mag je alleen dividendbelasting opgeven bij de aangifte?

    “Is er buitenlandse belasting ingehouden?

    Kies 'Ja' als er in 2022 verrekenbare buitenlandse belasting wordt ingehouden over deze belegging.

    Wij verrekenen de ingehouden buitenlandse belasting alleen als dat kan volgens het belastingverdrag met het betreffende land. In belastingverdragen staat welk percentage van de buitenlandse belasting u kunt verrekenen. De verdragen verschillen per land.

    Kijk voor het belastingverdrag op…”
  9. forum rang 5 tradersonly 24 december 2022 19:46
    quote:

    Neunelf4S schreef op 24 december 2022 11:06:

    [...]

    Verwachting is 10 a 20 jaar. Korte ritten hebben geen invloed op de levensduur i.i.t. ICE-auto's.
    Stel 10 jaar indien je pech hebt dan is dat direct een flinke kostenpost . Afijn we hebben nog 12 jaar en in 2034 evt nog een nagenoeg nieuwe kopen.
  10. forum rang 4 Neunelf4S 25 december 2022 00:04
    quote:

    Adyen-fanaat schreef op 24 december 2022 17:41:

    Mag ik jullie een fiscale vraag stellen? Ik heb dit jaar meermaals aandelen URW gekocht. Hierbij is bij de aankoop uiteraard belasting betaald. Deze bedragen kan ik die opvoeren bij de aangifte van 2022? En valt het onder deze vraag bij de aangifte? Of mag je alleen dividendbelasting opgeven bij de aangifte?

    “Is er buitenlandse belasting ingehouden?

    Kies 'Ja' als er in 2022 verrekenbare buitenlandse belasting wordt ingehouden over deze belegging.

    Wij verrekenen de ingehouden buitenlandse belasting alleen als dat kan volgens het belastingverdrag met het betreffende land. In belastingverdragen staat welk percentage van de buitenlandse belasting u kunt verrekenen. De verdragen verschillen per land.

    Kijk voor het belastingverdrag op…”
    URW is gevestigd in Fr, dus je kan div.bel. terug vragen.

    Bij aankoop heb je geen belasting betaald.
  11. forum rang 7 HCohen 27 december 2022 07:16
    A future development under the A86 to more easily connect the Westfield Vélizy 2 shopping center
    December 26, 2022
    time.news/a-future-development-under-...
    www.urw.com/en/website~o~content/asse...

    Work that will last two years began recently in Vélizy-Villacoublay (Yvelines). Developments worth 49 million euros will be created under the interchange between the N118 and the A86. A tunnel, a roundabout, soft traffic lanes and an exit ramp are planned, reports The Parisian. They will facilitate the connection by car between the Westfield Vélizy 2 shopping center and the Inovel business park.
  12. forum rang 7 HCohen 27 december 2022 08:24
    Een verkoop op de valreep van 2022!

    Paris, Amsterdam, December 27, 2022
    Press release
    Unibail-Rodamco-Westfield Sells The Village in San Fernando Valley
    cdn.urw.com/-/media/Corporate~o~Sites...

    Transaction takes URW’s total US deleveraging proceeds to $1.1 Bn1

    Unibail-Rodamco-Westfield (“URW”) today announced that it has completed the sale of The Village, an
    outdoor lifestyle destination in the San Fernando Valley of Los Angeles, to the Kroenke Organization. The
    sale price of $325 Mn (at 100%, URW share 55%), reflects an initial yield of 5.6% on the in-place Net
    Operating Income, and a 10.6% discount to the last unaffected appraisal.


    The Village is an A+-rated, 600,000 square foot property located next to the Promenade development site,
    which URW recently sold for $150 Mn (at 100%, URW share 55%). URW’s flagship property in the area,
    Westfield Topanga, was not a part of the transaction.


    With the sale of The Village, URW has made $1.1 Bn in total proceeds to date from the planned reduction
    of its financial exposure to the US, including the sales of Westfield Santa Anita for $537.5 Mn (URW share
    49%), the Promenade development parcel for $150 Mn (URW share 55%), the Palisade residential building
    for $238 Mn (URW share 50%), and the ownership transfer of five other regional properties.

    Fabrice Mouchel, Chief Financial Officer of URW, said: “This transaction is another step in the
    streamlining of our US regional asset portfolio as part of our wider plan to radically reduce our financial
    exposure to the US, and demonstrates the continued investor interest in high quality assets with strong
    operating performance.”

    -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
    Unibail verkoopt The Village in LA
    www.iex.nl/Nieuws/763802/Unibail-verk...
    dinsdag 27 december 2022

    (ABM FN-Dow Jones) Unibail-Rodamco-Westfield heeft The Village in San Fernando Valley in Los Angeles verkocht. Dit maakte het vastgoedfonds dinsdagochtend bekend.

    Het winkelcentrum gespecialiseerd in 'outdoor lifestyle' werd verkocht aan Kroenke Organization voor 325 miljoen dollar. Dat is een korting van 10,6 procent ten opzichte van de laatste taxatie.

    The Village is voor 55 procent eigendom van Unibail.

    Unibail heeft nu voor 1,1 miljard dollar aan desinvesteringen in de VS gedaan. Het vastgoedbedrijf wil zijn blootstelling aan de Amerikaanse markt "radicaal verminderen".
  13. forum rang 8 Branco P 27 december 2022 08:52
    Aardige verkoop zo op de valreep. NIY 5,6% wat een discount van ca. 11% betekent op de laatste boekwaarde. Als je heel US met 11% discount zou mogen verkopen, dan zou je een exeptioneel mooi resultaat boeken. Maar goed, de laatste boekwaarde van dit object kun je waarschijnlijk niet helemaal serieus nemen, dus ga voor het gemak even uit van een realistischere discount van 20%.. Dat zou nog steeds een prachtig resultaat zijn bij een volledige exit uit USA.

    Enfin, er zijn dus nog steeds kopers in de markt. In dit geval de bestaande JV-partner. Een logische koper, en dat is dus voor meerdere US centra een optie.
  14. forum rang 7 HCohen 27 december 2022 11:11
    quote:

    Branco P schreef op 27 december 2022 08:52:

    Aardige verkoop zo op de valreep. NIY 5,6% wat een discount van ca. 11% betekent op de laatste boekwaarde. Als je heel US met 11% discount zou mogen verkopen, dan zou je een exeptioneel mooi resultaat boeken. Maar goed, de laatste boekwaarde van dit object kun je waarschijnlijk niet helemaal serieus nemen, dus ga voor het gemak even uit van een realistischere discount van 20%.. Dat zou nog steeds een prachtig resultaat zijn bij een volledige exit uit USA.

    Enfin, er zijn dus nog steeds kopers in de markt. In dit geval de bestaande JV-partner. Een logische koper, en dat is dus voor meerdere US centra een optie.
    Hoe kom je erop dat het de bestaande JV-partner zou zijn?

    Volgens mij is dat het Canada Pension Plan Investment Board (CPPIB) en is the Kroenke Organisation(koper) de eigenaar van de Rams die eerder de Promenade development parcel heeft gekocht. Vergis ik me?
3.912 Posts
Pagina: «« 1 ... 191 192 193 194 195 196 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Unibail-Rodamco-Westfield keert weer dividend uit

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links