Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Bart Meerdink schreef op 5 oktober 2022 19:16 :
[...]
Waar haal je Landis nou vandaan in relatie tot Ebusco? Straks ga je overal spoken zien. Dan kun je beter niet beleggen.
En, de markt heeft zelden gelijk. Wel is er soms informatie in slechts beperkte kring bekend, waarop dan desondanks gehandeld wordt. Gelukkig gebeuren er niet al te vaak echt grote ongelukken daarmee.
Maar volgens mij is Ebusco redelijk transparant als bedrijf.
Dat Ebusco daalt op goed nieuwsbericht in een stijgende markt geeft toch serieus te denken. Je kunt er allerlei redenen bij bedenken maar het is in de basis niet positief. En dat is de relatie tot Landis in mijn geheugen, alles rozengeur en maneschijn tot ineens alles anders bleek.
Wacko Winger schreef op 5 oktober 2022 20:59 :
[...]
Dat Ebusco daalt op goed nieuwsbericht in een stijgende markt geeft toch serieus te denken. Je kunt er allerlei redenen bij bedenken maar het is in de basis niet positief. En dat is de relatie tot Landis in mijn geheugen, alles rozengeur en maneschijn tot ineens alles anders bleek.
Er is gewoon te weinig handel in dit aandeel. Vandaag 90.000 aandelen wat natuurlijk heel weinig is en een koers naar beneden gezet kan worden om paniek te zaaien.
Uiteraard snijden de opmerkingen van Bart Meerdink hout! Wat een BS over complottheorieën. Ken hem overigens niet ofzo.
De weg omhoog na absurde en onterechte daling is weer ingezet. Nog veel koersherstel in het vooruitzicht. Gemiddeld koersdoel is € 28.
Sinds 4 oktober staan deze 2 vacatures op de website van Ebusco:www.ebusco.com/jobs/foreman-productio... www.ebusco.com/jobs/production-mechan... "We can’t wait to open our doors at our new factory in Cléon, spring 2023."
Wat een fakeordertjes toch weer tot nu toe, 1, 7, 8 en 9 stuks komen voor. We laten ons niet piepelen door een stel onverlaten.
Het is verdacht stil in de handel, misschien willen ze suggereren dat de bodem bereikt is om ons te verleiden om in te stappen om dan weer te gaan dumpen
Chiclana schreef op 7 oktober 2022 12:38 :
Het is verdacht stil in de handel, misschien willen ze suggereren dat de bodem bereikt is om ons te verleiden om in te stappen om dan weer te gaan dumpen
Ja dat denk ik ook
Het volume is niks, dus makkelijk manipuleerbaar met kleine orders.
Meer lukt ook gewoon niet
Wat verwachten de kenners van de cijfers as dinsdag?
Alfie Solomons schreef op 9 oktober 2022 22:04 :
Wat verwachten de kenners van de cijfers as dinsdag?
Marge ontwikkeling en cashflow komend jaar zijn meest belangrijk. Als dat er goed uitziet kan koers impuls krijgen
ingestapt, volg hier graag mee.
Men wil de stijging tegenhouden, of goedkoop bijkopen.
Verkoopseizoen OV-bussen goed van start Productieverhoging blijft op schema Peter Bijvelds, oprichter en CEO: “Na de zomervakantie zien we nog steeds een sterke dynamiek in de markt voor emissievrij openbaar vervoer en een nog sterkere interesse in onze innovatieve lichtgewicht Ebusco 3.0. De sterke orderintake aan het begin van het bestelseizoen voor OV-bussen is voor ons het bewijs dat we op de goede weg zijn. We zijn erg trots op de prestaties van onze bussen, waarbij beide modellen een hoge toegevoegde waarde bieden aan onze klanten door onder andere een zeer laag energieverbruik. Dit werd nog eens benadrukt door de eerste Ebusco 2.2 voor BVG die met één lading van Deurne naar Berlijn reed en aanhoudend sterke prestatiegegevens vanuit München. Op basis van ons zich ontwikkelende orderboek, de aanbestedingspijplijn en de feedback van klanten, zijn we doorgegaan met het opvoeren van de capaciteit in Deurne door extra personeel toe te voegen. Ondertussen blijven we ons ook voorbereiden op de opening van de vestiging in Rouen (Frankrijk) volgend jaar. Als gevolg hiervan steeg het personeelsbestand, inclusief aannemers, tot 558 eind september, vergeleken met 492 in het halfjaar. Verstoringen in de toeleveringsketen blijven veel tijd en moeite kosten om te omzeilen, maar we zien tekenen van verbetering en de beschikbaarheid van onderdelen verbetert. Dit gezegd hebbende, blijven we de impact zien van hogere transportkosten, valutaschommelingen en inflatie van de componentkosten. In de veronderstelling dat de huidige geopolitieke, supply chain- en COVID-19-situatie niet verslechtert, herhalen we onze vooruitzichten zoals gecommuniceerd bij de halfjaarresultaten” Levering & Verzendingen In het derde kwartaal hebben we nog eens 56 bussen verscheept. De zendingen betroffen deelzendingen voor BVG (33 bussen) en verschillende bestellingen van Nobina (23 bussen). Daarnaast zijn er leveringen gedaan aan Wartburg (twee 12 meter bussen 2.2) en Schwalmtal (vier 12 meter bussen 2.2). De eerste bus voor BVG kwam ook aan in Berlijn en kon vanaf Deurne de 600+ kilometer afleggen zonder op te laden. Bij zijn aankomst in het BVG-depot had de Ebusco 16% resterende batterijcapaciteit, wat de efficiëntie benadrukt. Orderboek ontwikkeling Sinds de resultaten van het eerste halfjaar hebben we aanzienlijke commerciële tractie behouden met nieuwe orders voor 76 bussen van Nobina (22 Ebusco 3.0-bussen van 12 meter en 54 Ebusco 3.0-bussen van 18 meter) en 47 bussen voor Connect Bus een nieuwe klant in Zweden (29 Ebusco 3.0 12 meter en 18 Ebusco 3.0 18 meter). Opmerkelijk is het aantal extra bussen van 18 meter dat is besteld naar aanleiding van de aanvankelijke interesse van Rouen voor dit model. Klanten worden vooral aangetrokken door het lage gewicht van de Ebusco 3.0, wat resulteert in een laag energieverbruik. In tijden van hoge elektriciteitsprijzen en een groeiend bewustzijn van het belang van energie-efficiëntie is dit een belangrijke onderscheidende factor. Het feit dat deze verbruiksgegevens worden ondersteund door real-road gegevens van onze bussen in München en onafhankelijke e-Sort-tests, heeft onze positie verder versterkt. De uitzonderlijke energie-efficiëntie in combinatie met onze niet-aflatende focus op rijeigenschappen, passagierscomfort en veiligheid heeft geresulteerd in een uniek productaanbod dat veel erkenning heeft gekregen bij InnoTrans. De lancering van de eerste Ebusco 2.2 met het stuur rechts in Australië resulteerde in ondersteunende feedback van transportautoriteiten, operators en overheden. De beschikbaarheid van de bus om te testen zou de komende 12-18 maanden het commerciële momentum in de regio moeten stimuleren. Naast de nieuwe bestellingen voor bussen werd het eerste contract getekend voor een Energy Storage Solution (ESS) die door Emmett Green zal worden ingezet. De ESS is in eigen huis ontwikkeld op basis van onze ervaring met heavy-duty batterijen en batterijmanagementsystemen. We zien meerdere use cases voor deze ESS-systemen waarbij energie tijdelijk moet worden opgeslagen. Deze use-cases omvatten onder meer netbalancering, ondersteuning van slimme laadinfrastructuur op busdepots evenals maritieme oplossingen. Aanbestedingsactiviteit De aanbestedingsactiviteit blijft sterk en we hebben aanbestedingen geïdentificeerd voor meer dan 3.800 bussen die naar verwachting in de komende 12-18 maanden zullen worden gegund. Deze aanbestedingspijplijn is een mix van Ebusco 2.2- en Ebusco 3.0-bussen, waardoor we een evenwicht kunnen vinden tussen de twee modellen tijdens de opvoering van de Ebusco 3.0-capaciteit. Aangezien batterij-elektrische bussen de duidelijke norm worden voor emissievrij openbaar vervoer, willen een aantal (lokale) overheden en operators zinvolle stappen zetten om hun wagenpark te verduurzamen. Hierdoor hebben we meerdere grote raamaanbestedingen in de markt geïdentificeerd. De besprekingen voor meer dan 100 bussen in het kader van de bestaande raamcontracten vorderen ook, wat inzicht geeft in volgend jaar. Verder zien we een toenemend aantal particuliere vervoerders die belangstelling tonen voor het ondertekenen van raamcontracten voor meerdere landen. Deze sterke aanbestedingsactiviteit toont aan dat de elektrificatie van het openbaar vervoer, als onderdeel van het bredere duurzaamheidsstreven, ondanks de macro-economische achtergrond hoog op de agenda blijft staan ??van (lokale) overheden en vervoerders.
Productie opvoeren Tijdens het derde kwartaal hebben we onze productiecapaciteit op de locatie Deurne verder opgevoerd en blijven we op schema met onze opstartplannen. Nog eens 39 FTE kwamen bij ons productieteam, wat de aantrekkelijkheid van Ebusco als werkgever benadrukt. Naarmate de beschikbaarheid van onderdelen verbeterde, hebben we extra sprongen voorwaarts gemaakt in de leercurve. In het vierde kwartaal van 2022 bereiken we de mijlpaal van het produceren van één bus per dag op onze locatie in Deurne. Deze capaciteit wordt eind Q1/begin Q2 2023 opgevoerd tot twee bussen per dag. Om deze capaciteit te bereiken, moeten 100-110 FTE extra worden aangeworven en moeten onze bestaande Ebusco 2.2 Pre-Delivery Inspection (PDI)-activiteiten worden verplaatst. Om deze verhuizing te vergemakkelijken, worden meerdere locaties in de buurt van onze bestaande faciliteiten onderzocht. Met betrekking tot de faciliteit in Frankrijk verloopt het project zoals gepland. Er zijn orders geplaatst voor productieapparatuur met een lange doorlooptijd en er is een toegewijd projectteam gevormd. Dit team werkt samen met een projectteam van de faciliteitseigenaar om Ebusco in staat te stellen de faciliteit in het tweede kwartaal van 2023 te betrekken. Na de verdere renovatie van de fabriek, installatie van de productieapparatuur, training en inhuur van personeel, is de faciliteit zal naar verwachting eind 2023 operationeel zijn. Eenmaal volledig operationeel zal de fabriek in Rouen een productiecapaciteit hebben van 500 bussen per jaar. Gezien de omvang van deze locatie kan Ebusco de capaciteit de komende jaren verder opschalen. De initiële investeringsuitgaven voor het Rouen-project worden bevestigd op € 10 miljoen. Terwijl we de 3.0-productiecapaciteit opschalen en ondanks een krappe arbeidsmarkt, hebben we ook onze PDI-capaciteit verder kunnen vergroten om de bestaande 2.2-orders te kunnen leveren. Ontwikkelingen in de toeleveringsketen De situatie in de toeleveringsketen bleef zich in het derde kwartaal normaliseren, maar blijft soms grillig. Hoewel de beschikbaarheid van onderdelen is verbeterd, hebben we nog steeds te maken met late leveringen, wat soms leidt tot hogere transportkosten en inefficiënties tijdens de montage. Om schokken in de toeleveringsketen te weerstaan, blijft Ebusco een aanzienlijke veiligheidsvoorraad aanhouden, waardoor de productie kan worden voortgezet, zij het ten koste van de efficiëntie van het werkkapitaal. Naast het ondersteunen van het huidige productieschema, stelt de veiligheidsvoorraad ons ook in staat om nieuwe bestellingen op te nemen voor verzending in 2023 tot ver in het volgende jaar. We blijven werken aan het optimaliseren van onze toeleveringsketen met een sterke focus op het identificeren van leveranciers met twee bronnen om risico's te verminderen en het gebruik van schaalvoordelen om de kosten van verkochte goederen te verlagen. Vooruitzichten 2022 Ervan uitgaande dat de huidige geopolitieke situatie, de toeleveringsketen en de COVID-19-situatie niet verslechteren, herhaalt het management van Ebusco de eerder verstrekte vooruitzichten; op basis van de huidige en lopende aanbestedingsactiviteit, verwachte leveringen en verzending in 2022, wordt een sterke stijging van de omzet in 2022 verwacht ten opzichte van 2021, waarbij 285 bussen bijdragen aan de omzet van 2022.investors.ebusco.com/wp-content/uploa...
Een prachtige update van een almaar groeiend bedrijf.
Ebusco blijft rekenen op scherpe omzetstijging in 2022 Situatie in aanvoerketen blijft normaliseren. (ABM FN-Dow Jones) Ebusco heeft in het derde kwartaal de trends uit de eerste jaarhelft zien doorzetten. Dit maakte de Deurnse bussenbouwer dinsdag voorbeurs bekend. "Na de zomerstop hield het sterke momentum aan", aldus CEO Peter Bijvelds in een toelichting. Er blijven veel aanbestedingen. Ebusco schat dat er 3.800 bussen worden aanbesteed in de komende 12 tot 18 maanden. Het orderboek van Ebusco stond aan het einde van het derde kwartaal op 442 bussen, plus 253 'call offs' en nog eens 729 in optie. ING rekende vooraf op 325 bussen, plus 253 'call offs' en 729 in optie. Ebusco blijft hard werken aan de uitbreiding in Deurne en de voorbereidingen in het Franse Rouen. Het aantal werknemers steeg zo van 492 aan het einde van het eerste halfjaar naar 558 eind september. "In het vierde kwartaal van 2022 halen we de mijlpaal om in Deurne 1 bus per dag te bouwen", meldde Ebusco dinsdag. En eind eerste kwartaal of begin tweede kwartaal volgend jaar wordt dit 2 bussen per dag. Daarvoor moeten nog wel ruim 100 extra medewerkers voor worden gevonden en een nieuwe locatie voor inspectiewerkzaamheden. In het Franse Rouen vorderen de zaken zoals gepland, aldus Ebusco. Vermoedelijk kan het bedrijf in het tweede kwartaal van 2023 zijn intrek nemen en eind 2023 operationeel zijn. Uiteindelijk zal de jaarcapaciteit 500 bussen zijn, wat in de jaren daarna nog kan worden uitgebreid. De aanvankelijke kosten begroot Ebusco op 10 miljoen euro. Ten aanzien van de verstoringen in de aanvoerketen, merkte Ebusco op dat de situatie blijft normaliseren, maar nog wel altijd "grillig" is. "Hoewel de beschikbaarheid van onderdelen is verbeterd, hebben we nog steeds te maken met late leveringen, wat soms leidt tot hogere transportkosten en inefficiënties tijdens de montage", aldus de fabrikant, die daarom een flinke voorraad aanhoudt om niet in te grote problemen te komen. Dat heeft uiteraard wel impact op het werkkapitaal. Outlook Ebusco herhaalde voor 2022 een scherpe omzetstijging te zien en denkt dat circa 285 bussen aan deze omzet zullen bijdragen. Daarbij gaat Ebusco er wel vanuit dat de huidige geopolitieke problemen en coronasituatie niet verergeren. Door: ABM Financial News.info@abmfn.nl Redactie: +31(0)20 26 28 999
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)