Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Wachten wachten op de stelling van Teslin. Ik geloof er in. Teslin 17 juni 2022 Wij zien veel potentie voor TomTom om de aankomende jaren hard te groeien en daarmee de operationele winst te verbeteren. Door beperkte investeringen in vaste activa zal dit ook leiden tot een stevige positieve kasstroom. Het bedrijf heeft de potentie om haar lange termijn omzetdoelstelling van € 1,5 – 2,0 miljard[3] te realiseren en kan dit doen met relatief beperkt extra investeringen. Wij verwachten dat als dit gebeurt de markt anders naar TomTom gaat kijken met een andere waardering als gevolg. Wij zien dan ook veel ruimte voor waardecreatie en verwachten een aantrekkelijk lange termijn rendement. Ik deel de mening van Teslin voor 100%. Ik tip op 30 posten 20-09-2022 :-):-):-)
Wat geeft de Net Debt / EBITDA ratio voor informatie? De Net Debt / EBITDA ratio geeft aan in hoeveel jaar een instelling haar rentedragende schuld kan terugbetalen bij een gelijkblijvende jaarlijkse vrije kasstroom. Wat is een goede debt EBITDA ratio? Bij een branche met een volatiele EBITDA liggen de risico's wat hoger en daarmee de debt/Ebita wat lager. In de huidige tijd zien we dat deze ratio, en daarmee de wil om te financieren, afneemt. In recente hoogtij dagen was een Debt/Ebitda van tussen de 4-5 acceptabel. Je zal maar een negatieve ebitda hebben en de 300 miljoen uitdelen aan de aandeelhouders. Gaan bedrijven met een hoge schuld in de problemen komen. Hoge schuld en teruglopende ebitda en de banken gaan van 4 - 5 naar 2 - 3 bij nieuwe afspraken :-) TJA ! Je moet als bedrijf ook een mindere periode kunnen overleven. Ik kan mij wel vinden in de uitspraak op de laatste AVA van de voorzitter van de RVC. De voorzitter Nu de bespreking van het dividendbeleid. De Raad van Bestuur is niet voornemens dividend uit te keren. Het dividendbeleid blijft ongewijzigd. TomTom geeft prioriteit aan de uitbreiding van investeringen in technologie om op die manier haar capaciteiten en concurrentiepositie te versterken, en is van mening dat hiermee de doelstelling van TomTom om waarde op de lange termijn te creëren het beste wordt gerealiseerd en de belangen van de aandeelhouder op de lange termijn worden behartigd.
PEG-ratio is veel belangrijker.
fcf 2022 0 fcf 2023 52 mio fcf 2024 88 mio fcf 2025 128 mio fcf 2026 176 mio
Hele artikel op de IEX site te lezen. (ABM FN) Ford waarschuwde maandagavond dat de winst in het derde kwartaal met 1 miljard dollar geraakt wordt door hoger dan voorziene kosten en tekorten die ertoe leiden dat er minder auto's kunnen worden geproduceerd. Ford verwacht aan het einde van het lopende kwartaal 40.000 tot 45.000 auto's in voorraad te hebben die nog aanvullende onderdelen nodig hebben en zodoende niet naar de dealer kunnen. Het gaat vooral om trucks en SUV's, waar Ford relatief hoge marges op boekt. Ford verwacht de auto's in het vierde kwartaal af te leveren en te verkopen. Ford zegt ook meer geld kwijt te zijn aan onderdelen en materialen als gevolg van de inflatie. Dit leidt tot 1 miljard dollar aan onvoorziene kosten in het derde kwartaal. bron:www.iex.nl/Nieuws/756025/Ford-waarsch...
boem! schreef op 20 september 2022 11:32 :
fcf 2022 0
fcf 2023 52 mio
fcf 2024 88 mio
fcf 2025 128 mio
fcf 2026 176 mio
2026???? TT zelf is niet eens in staat om qua cijfers en verwachtingen 3 maanden vooruit te kijken en jij Martin denkt de kennis en kunde in huis te hebben om 5 jaar vooruit te voorspellen…
potlood, lineaal en trek die streep maar. Gummetje bij de hand ?
tatje schreef op 20 september 2022 11:00 :
Wat geeft de Net Debt / EBITDA ratio voor informatie? De Net Debt / EBITDA ratio geeft aan in hoeveel jaar een instelling haar rentedragende schuld kan terugbetalen bij een gelijkblijvende jaarlijkse vrije kasstroom.
(...)
EBITDA = vrije kasstroom ?
Energiecrisis brengt elektrische auto-industrie in gevaar. Bosch: “We hebben geen alternatieven te bieden” De aanhoudende Europese energiecrisis lijkt de elektrische auto-industrie een harde les te leren over de risico’s van het gebruik van één brandstofbron. Stijgende grondstofkosten maken de productie van EV-batterijen namelijk onhoudbaar. De productie van EV-batterijen zijn afhankelijk van slechts één brandstofbron: lithiumbatterijen. Een grondstof die voor de elektrische auto-industrie van cruciaal belang is en de kostprijs van EV-batterijen enorm bepaalt. Nu die grondstof, net als vele andere, de hoogte is ingeschoten, is het bij de auto-industrie al enkele maanden tandenbijten. Vijf voor twaalf Volgens Markus Heyn, hoofd mobiliteitsdiensten voor auto-onderdelenbedrijf Bosch, is het vijf voor twaalf voor de auto-industrie. “We zien momenteel de gevolgen van het gastekort voor Duitsland en Europa omdat we te weinig alternatieven hebben voorbereid”, vertelt Heyn in de maandageditie van Stuttgarter Zeitung. “Die zijn er wel, maar dat vraagt tijd”, voegt hij eraan toe. bron:businessam.be/energiecrisis-brengt-el...
Autoverkopen in China maken grote sprong vooruit De Chinese autoverkopen zijn in augustus ruim 32 procent hoger uitgekomen dan in dezelfde maand vorig jaar. Dat was weer een iets grotere sprong dan de 29 procent groei in de voorafgaande maand en de 24 procent groei in juni. In de maanden daarvoor was steeds sprake van een forse daling op jaarbasis. bron:www.automobielmanagement.nl/auto-econ...
De wereldwijde autoproductie lijkt aan kracht te winnen Volgens S&P Mobility zal de wereldwijde autoproductie dit jaar 5,7 procent hoger liggen dan vorig jaar. Daarbij worden eerdere vooruitzichten naar boven bijgesteld. Half augustus had de consulent immers nog van een stijging met 5,1 procent gewag gemaakt. Tijdens het tweede kwartaal van dit jaar had S&P World Mobility zijn prognoses over de autoproductie steevast verlaagd. De schaarste aan halfgeleiders en de oorlog in Oekraïne bleven immers zwaar op de productie te wegen. Vanaf juni begon de consulent zich echter optimistischer op te stellen. Daarbij werd gewag gemaakt van een verbetering in de aanvoer van kabelbomen, die onder meer in Oekraïne worden geproduceerd. S&P World Mobility stelt zijn verwachting voor de autoproductie dit jaar nu al vier maanden op rij naar boven bij. Ook voor volgend jaar maakt S&P World Mobility gewag van een wereldwijde productiestijging met 5,3 procent. bron:businessam.be/wereldwijde-autoproduct...
Wereldwijde autoproductie kan weer op groei rekenen; er is echter één uitzondering De wereldwijde autoproductie lijkt aan kracht te winnen, maar Europa zal tegenover die positieve vooruitzichten achterop blijven. Dat blijkt uit een rapport van consulent S&P World Mobility. De Europese autoproductie zal dit jaar volgens de onderzoekers met een inkrimping rekening moeten houden. Daarbij wordt gewezen naar de aanhoudende tekorten in de aanvoer van halfgeleiders en een vertragende vraag. Volgens het rapport zal de Chinese autoproductie dit jaar uiteindelijk 3,9 procent hoger liggen dan vorig jaar. De rest van Azië zou een stijging met 5,5 procent laten optekenen, terwijl op de Amerikaanse continenten een groei met 11,7 procent zou mogen worden verwacht. “De vooruitzichten voor Europa zijn echter totaal anders”, waarschuwen de analisten. “Daar moet dit jaar een inkrimping met 0,5 procent worden verwacht. Europa is dit jaar de enige regio in de wereld waar minder auto’s zullen worden geproduceerd dan vorig jaar.” In augustus had S&P World Mobility voor Europa nog een bescheiden vooruitgang naar voren geschoven. “De regio werd echter door de tekorten aan halfgeleiders bijzonder zwaar getroffen”, werpen de analisten op. “Geraamd wordt dat het probleem de Europese autoproductie dit jaar een verlies van ruim 1,44 miljoen exemplaren zal opleveren.” bron:businessam.be/wereldwijde-autoproduct...
sniklaas schreef op 20 september 2022 10:23 :
[...]
Mijn omzet verwachting voor 2022, €450 mio (€275 automotive & €175 enterprise) wordt voor het automotive deel bij lange na niet gehaald, zelfs compensatie van de €397 mio omzet van 2021 zal lastig worden, cijfers 2022-Q1 & Q2 hebben dat al laten zien en verwacht voor Q3 van hetzelfde laken een pak…
waar jij de 275 mio vandaaan haalt is mij een raadsel.. tt geeft in haar backlog zelf aan een ifrs omzet te verwachten van 227 mio resp 247 mio voor 2022 en 2023 een omzet van 275 mio zou een groei betekenen van 23% tov 2021.
boem! schreef op 20 september 2022 13:52 :
[...]waar jij de 275 mio vandaaan haalt is mij een raadsel..
tt geeft in haar backlog zelf aan een ifrs omzet te verwachten van 227 mio resp 247 mio voor 2022 en 2023
een omzet van 275 mio zou een groei betekenen van 23% tov 2021.
Martin, dat jij op dagbasis ‘waan van de dag’ verwachtingen het forum opslingert betekend niet dat ik mij met dit soort fantasie praktijken bezighoud… Mijn 2022 verwachting van €275 mio voor automotive heb ik aan het begin van dit jaar gemeld, ruim voordat de 2021 cijfers bekend zijn gemaakt. Deze verwachtingen zijn afgeleid van de 2020, 2021-Q1, Q2 en Q3 resultaten en daarnaast verwachtingen gebaseerd op gesloten ‘deals’ , productontwikkelingen en uitspraken van bestuurders. Samengevat, €227 mio was de automotive omzet in 2020, Indigo komt erbij, deal met CARIAD komt erbij en als kers op de taart de oktober 2021 uitspraak van Taco, automotive omzet plust 20….30% in 2022, samengevat mijn €275 mio verwachting zit zelfs aan de onderkant van Taco’s bandbreedte… Nog belangrijker is de conclusie dat Taco heeft aangetoond een onbetrouwbare bestuurder te zijn en dat jouw dagelijkse voorspellingen voor de komende jaren de reinste flauwekul is en feitelijk forumvervuiling.. EDIT, wanneer ik op basis van de huidige situatie en informatie een nieuwe voorspelling voor automotive zou maken kwam ik uit op afgerond €225 mio. Plus de €175 mio voor enterprise samen een teleurstellende €400 mio en qua financiele prestatie ruimschoots 10% lager dan 2021, in tegenstelling tot bij jouw Martin heerst er in de rest van de wereld een forse inflatie met flinke prijsstijgingen tot gevolg…
NewKidInTown schreef op 20 september 2022 12:55 :
potlood, lineaal en trek die streep maar. Gummetje bij de hand ?
Vierde 'aanval' in twee weken op de steunlijn 7,60 Pietparticulier en de Teslins op deze aarde zien blijkbaar weinig in steunaankopen bij deze koers. Maar met de beurswijsheden deze maand gaat het goed - De koers is de koers. - 10 voor 9 is hetzelfde als 15 voor 6. - Afwachtingskoers van 8,50 euro die nu op de borden prijkt. - Er is slechts 1 koers die je als belegger zelf mag bepalen en dat is de "verwachtingskoers". - uitgaande van de afwachtingskoers (= de huidige koers) zal deze door jou zelf bepaalde verwachtingskoers het rendement aangeven wat jij maakt.
boem! schreef op 20 september 2022 13:52 :
[...]
waar jij de 275 mio vandaaan haalt is mij een raadsel..
tt geeft in haar backlog zelf aan een ifrs omzet te verwachten van 227 mio resp 247 mio voor 2022 en 2023
een omzet van 275 mio zou een groei betekenen van 23% tov 2021.
Operational automotive omzet was 139 miljoen eerste halfjaar dus 275 zou wel operational kunnen. Toch zijn het nog steeds magere bedragen. Jaar in jaar uit behaalt tomtom deals ter waarde van meer dan 400 miljoen en vervolgens weet je 227 miljoen te rapporteren. Deels door deferred revenue (in cash ontvangen vs gerapporteerd en geleidelijk in cijfers laten lopen). Maar ook door afwaardering bestaande contracten die plaatsvond door de chips problematiek. Begin dit jaar werd verteld dat er 100 miljoen af ging van bestaande contracten, terwijl er meer dan 400 miljoen aan orders binnenkwam en en er - met de omzet 2021 die uit de boeken loopt - het orderboek per saldo met 100 miljoen euro toenam naar 1,9 miljard. Dit soort afwaarderingen in orderboek gaan nu niet meer plaatsvinden, al die chips ellende is inmiddels geabsorbeerd. Nu moet die automotive omzet gaan groeien naar 400+, gelijk aan het orderniveau dat er al meerdere jaren is. Realiseer je dat dit de cash winst per aandeel boven de EUR 1,00 kan brengen en ik denk ook gaat brengen. Maar dat duurt nog lang.
Wereldbelegger schreef op 20 september 2022 14:30 :
[...]
Vierde 'aanval' in twee weken op de steunlijn 7,60
Pietparticulier en de Teslins op deze aarde zien blijkbaar weinig in steunaankopen bij deze koers.
Maar met de beurswijsheden deze maand gaat het goed
- De koers is de koers.
- 10 voor 9 is hetzelfde als 15 voor 6.
- Afwachtingskoers van 8,50 euro die nu op de borden prijkt.
- Er is slechts 1 koers die je als belegger zelf mag bepalen en dat is de "verwachtingskoers".
- uitgaande van de afwachtingskoers (= de huidige koers) zal deze door jou zelf bepaalde verwachtingskoers het rendement aangeven wat jij maakt.
Morgen komt er wel weer een nieuwe aanval op de steun van 7,60 (rentebesluit US). Wat je meestal ziet dat als na een aantal pogingen je er eindelijk doorheen komt je er dan ook flink doorheen gaat.
Odessadream schreef op 20 september 2022 17:08 :
[...]
Morgen komt er wel weer een nieuwe aanval op de steun van 7,60 (rentebesluit US). Wat je meestal ziet dat als na een aantal pogingen je er eindelijk doorheen komt je er dan ook flink doorheen gaat.
Natuurlijk!!! Misschien ook wel niet!!! PFF wat een niveau. Succes met je voorspellingen.
*JustMe* schreef op 20 september 2022 16:51 :
[...]
Operational automotive omzet was 139 miljoen eerste halfjaar dus 275 zou wel operational kunnen.
Toch zijn het nog steeds magere bedragen. Jaar in jaar uit behaalt tomtom deals ter waarde van meer dan 400 miljoen en vervolgens weet je 227 miljoen te rapporteren. Deels door deferred revenue (in cash ontvangen vs gerapporteerd en geleidelijk in cijfers laten lopen). Maar ook door afwaardering bestaande contracten die plaatsvond door de chips problematiek.
Begin dit jaar werd verteld dat er 100 miljoen af ging van bestaande contracten, terwijl er meer dan 400 miljoen aan orders binnenkwam en en er - met de omzet 2021 die uit de boeken loopt - het orderboek per saldo met 100 miljoen euro toenam naar 1,9 miljard.
Dit soort afwaarderingen in orderboek gaan nu niet meer plaatsvinden, al die chips ellende is inmiddels geabsorbeerd. Nu moet die automotive omzet gaan groeien naar 400+, gelijk aan het orderniveau dat er al meerdere jaren is. Realiseer je dat dit de cash winst per aandeel boven de EUR 1,00 kan brengen en ik denk ook gaat brengen. Maar dat duurt nog lang.
Redenatie en berekeningen kan ik volgen. maar wel een kanttekening bij: "al die chips ellende is inmiddels geabsorbeerd" TT is voor zijn omzet afhankelijk van de het aantal auto's wat van de band loopt is de geldende opvatting. De autoproductie is Europa staat nog steeds onder druk en er wordt zelfs al gewaarschuwd dat deze ook in 2023 lager zal zijn dan in 2021. Ik heb daarom zo mijn bedenkingen bij bovenstaande opmerking over geabsorbeerd.
Odessadream schreef op 20 september 2022 17:08 :
[...]
Morgen komt er wel weer een nieuwe aanval op de steun van 7,60 (rentebesluit US). Wat je meestal ziet dat als na een aantal pogingen je er eindelijk doorheen komt je er dan ook flink doorheen gaat.
In tegenstelling tot de bekende Pruiltrol denk ik dat u wel eens gelijk zal krijgen. De koers is de koers zegt men hier maar deze staat toch stevig lager dan de bejubelde 9,36 in januari. De koers zou niet meer onder de negen geraken........ Alleen moeten we niet vergeten dat een eventuele hogere rente in de US de dollar sterker maakt en daar heeft TT wel enig voordeel aan. Wat de Q3 cijfers een beetje zal opkrikken.
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)