Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
boem! schreef op 14 september 2022 08:56 :
[...]
Er is slechts 1 koers die je als belegger zelf mag bepalen en dat is de "verwachtingskoers".
uitgaande van de afwachtingskoers (= de huidige koers) zal deze door jou zelf bepaalde verwachtingskoers het rendement aangeven wat jij maakt.
Om 06.27 uur mag ik lezen dat 'de afwachtingskoers' € 8,50 is. Nu mag ik lezen dat de 'de afwachtingskoers' de actuele koers is. Zo raak je toch echt de weg kwijt.
Wereldbelegger schreef op 14 september 2022 19:25 :
Moet ik nu ook alle posts van vandaag van marathon 11 lezen en ook tellen hoeveel het er zijn?
Of kan ik dat geneuzel over andere posters overslaan?
Weinig verheffend en een grijs gedraaide plaat.
De hoop op een inhoudelijke post van de eigen roem stinkt meneer heb ik al een lange tijd geleden opgegeven.
Maar het vervuilen van dit forum door steeds maar weer over hetzelfde te leuteren is wel ergerlijk.
Tel ze dan van je vrienden ook svp. En nee je hoeft mijn posts absoluut niet te lezen hoor. Ik geef altijd tegengas aan onze top 5 posters. Succes verder.
marathon 11 schreef op 14 september 2022 19:16 :
[...]
Ook een prettige avond!!!
Ik corrigeer zelden of nooit taal-,spel- of typefouten. Ik zou er de tijd niet voor (over)hebben. Ik probeerde alleen te benadrukken dat het onzin is mij te verdenken van dubbele aliassen met posters die de -dt materie etc. niet beheersen. Ik hecht erg aan het correcte gebruik van mijn moerstaal en heb moeite met de hedendaagse verloedering daarvan. Zoals meer van mijn generatiegenoten. Maar dat is mijn probleem. Tevens hoop ik van u eens iets inhoudelijks over TomTom of de koers van het aandeel te lezen. Daarvoor bestaat dit forum toch!
Wereldbelegger schreef op 14 september 2022 19:28 :
Proficiat voor de heren die vandaag aan TT wat centen hebben verdiend.
Jullie hebben het vandaag beter gedaan dan ik.
Zat er steeds naast.
Mijn belang blijft bij een koers onder de 9,50 voor aanstaande vrijdag.
Alleen de heren? :-) Al een tijdje is het ‘s ochtends verkopen en ‘s middags terugkopen. Heel typisch maar uiterst aantrekkelijk. Natuurlijk gaat het een keer mis, maar in mijn geval heb ik aan deze tactiek inmiddels genoeg verdiend om een plotse daling tot € 6,10 verliesloos te weerstaan en bij een onverwachte stijging heb ik plezier aan mijn langlopende kale callopties. Dankzij de hier zo verguisde NewKidInTown heb ik geleerd hoe je kan verdienen aan dit slecht bestuurde succesloze bedrijfje.
Riet v. Milt schreef op 14 september 2022 20:28 :
[...]
Ik corrigeer zelden of nooit taal-,spel- of typefouten. Ik zou er de tijd niet voor (over)hebben. Ik probeerde alleen te benadrukken dat het onzin is mij te verdenken van dubbele aliassen met posters die de -dt materie etc. niet beheersen. Ik hecht erg aan het correcte gebruik van mijn moerstaal en heb moeite met de hedendaagse verloedering daarvan. Zoals meer van mijn generatiegenoten. Maar dat is mijn probleem.
Tevens hoop ik van u eens iets inhoudelijks over TomTom of de koers van het aandeel te lezen. Daarvoor bestaat dit forum toch!
Met alle respect maar de tijd dat er serieus gereageerd werd op inhoudelijke posts ligt al lang achter ons. Gaat altijd om de content in het belachelijke te trekken. Verder ben ik niet degene die hier over dubbele aliassen rept. Zodra dit Forum weer over inhoudelijke dingen gaat en het ge-emmer over bestuur,aankopen, koersverwachtingen en persoonlijke winsten is opgehouden zal ik ook weer van de partij zijn maar ben bang dat dit ijdele hoop is.
marathon 11 schreef op 14 september 2022 20:47 :
[...]
Met alle respect maar de tijd dat er serieus gereageerd werd op inhoudelijke posts ligt al lang achter ons. Gaat altijd om de content in het belachelijke te trekken. Verder ben ik niet degene die hier over dubbele aliassen rept.
Zodra dit Forum weer over inhoudelijke dingen gaat en het ge-emmer over bestuur,aankopen, koersverwachtingen en persoonlijke winsten is opgehouden zal ik ook weer van de partij zijn maar ben bang dat dit ijdele hoop is.
Geen koersverwachtingen, geen adviezen over aan- en verkoopmomenten? Beide lijken me zeer interessant voor een beleggersforum. Wilt u liever inhoudelijk over IndiGO posten waar geen hond belangstelling voor lijkt te hebben? Of over Consumer waar TT groot mee is geworden en dat o.l.v. mevr. Goddijn ter ziele is gegaan? Dat is toch niet relevant om winst op beleggingen mee te maken?
Odessadream schreef op 11 september 2022 09:42 :
Levert TT ook data aan voor het "Petal Maps" navigatie systeem ? Jullie als kenners moeten dit toch weten.
JADeze service bevat gegevens die door TomTom N.V. zijn geleverd en waarop auteursrecht rust. Als dank graag GEEN meldingen meer van privé transacties meer. Oh ja, de info kun je ook gewoon vinden bij de copyrights www.petalmaps.com/setting/copyright en en.wikipedia.org/wiki/Petal_Maps
Riet v. Milt schreef op 14 september 2022 20:37 :
[...]
Alleen de heren? :-)
Al een tijdje is het ‘s ochtends verkopen en ‘s middags terugkopen. Heel typisch maar uiterst aantrekkelijk. Natuurlijk gaat het een keer mis, maar in mijn geval heb ik aan deze tactiek inmiddels genoeg verdiend om een plotse daling tot € 6,10 verliesloos te weerstaan en bij een onverwachte stijging heb ik plezier aan mijn langlopende kale callopties. Dankzij de hier zo verguisde NewKidInTown heb ik geleerd hoe je kan verdienen aan dit slecht bestuurde succesloze bedrijfje.
U heeft gelijk! Ook proficiat voor de dames die (dagelijks) rendement maken op TT. De nieuwe Beurswijsheid: Geen 'afwachtingskoers' zo hoog of de koers daalt wel weer.
[Modbreak iex: gelieve geen inhoudsloze berichten te plaatsen]
Autosalon Detroit test voor gepijnigde sector Na 3,5 jaar afwezigheid vindt het autosalon van Detroit, het grootste in de VS, opnieuw plaats. Slechts een handvol nieuwe modellen wordt voorgesteld. Het zijn uitdagende tijden voor organisatoren van autoshows. Zelfs voor covid toesloeg, werden ze geconfronteerd met afnemende belangstelling van zowel het publiek als de industrie. De autoshow van Genève werd in 2022 voor de vierde keer op rij geannuleerd en verhuist in 2023 naar Doha, terwijl de show van Frankfurt naar München verhuisde en opnieuw werd uitgevonden als een 'mobiliteitsevenement'. De Brusselse Heizelpaleizen maken zich in januari op voor een 100-jarige jubileumeditie. De autoshow van Detroit, het epicentrum van de Amerikaanse auto-industrie, kan daarvoor als een belangrijke test gelden. Woensdag begint in Detroit de NAIAS, de North American International Auto Show, na 3,5 jaar afwezigheid. Het salon werd verplaatst van de koude wintermaanden naar de late zomer om meer bezoekers te lokken. Voor het eerst wordt er ook buiten geëxposeerd. Langs de Riverfront in Detroit wordt bijvoorbeeld het nieuwste model van een ultieme Amerikaanse klassieker - de Ford Mustang - gedoopt. Eigenaars van een Mustang zullen in een soort konvooi mee kunnen rijden langs de rivierbedding naar het expositiecentrum. De nieuwe Mustang is het hoogtepunt in de schaarse lijst met premières. Er zouden volgens Amerikaanse autobladen ongeveer acht debuten van nieuwe modellen gepland staan. Op het hoogtepunt van het salon waren dat er meer dan 70 bron:www.tijd.be/dossiers/dit-wordt-nieuws...
[quote alias=Wereldbelegger id=14411429 date= 202209150700] [...] Toch bent u er dagelijks met uw ge-emmer. Wat let u om daar verandering in te brengen en iets inhoudelijks te posten. [/quote] Ik ben er alleen om te reageren op het negatieve ge-emmer van enkele bashers. Ik ga er inderdaad voorlopig mee ophouden en alleen lezen wat de serieuze groep beleggers hier te melden heeft. Succes met uw dagelijkse voorspellingen over dagkoersen uw aan en verkopen de gerealiseerde winsten, de aanvallen op het bestuur etc etc.
marathon 11 schreef op 15 september 2022 07:37 :
[...]
Ik ben er alleen om te reageren op het negatieve ge-emmer van enkele bashers. Ik ga er inderdaad voorlopig mee ophouden en alleen lezen wat de serieuze groep beleggers hier te melden heeft.
Succes met uw dagelijkse voorspellingen over dagkoersen uw aan en verkopen de gerealiseerde winsten, de aanvallen op het bestuur etc etc.
Dan zult u het volgens uw eigen zeggen weinig te lezen hebben. Dat u "er verder mee ophoudt" heeft u al meerdere malen hier gepost. Maar echt aan een afspraak houden doet u niet.
Dit is het slechtste automerk voor het milieu volgens Greenpeacewww.ad.nl/auto/br-dit-is-het-slechtst...
Is het SUV-succes tijdelijk? SUV’s worden steeds populairder in Europa. In de eerste zes maanden van 2022 vertegenwoordigden ze 2 miljoen verkochte auto’s, een succes dat uiteraard ten koste gaat van andere categorieën. Ondanks de crisis lijken SUV’s nog altijd aan populariteit te winnen. De Europese verkoopcijfers getuigen van hun blakende gezondheid: in de eerste zes maanden van 2022 werden 970.863 kleine SUV’s verkocht en nog eens 834.085 compacte SUV’s, goed voor bijna 2 miljoen stuks in totaal. Deze prestatie verdringt de categorie die normaliter op kop staat naar de derde plaats: het segment van de kleine auto’s of stadswagens (Renault Clio, Peugeot 208 enzovoort). Meer marge Deze cijfers zijn natuurlijk niet alleen het resultaat van het enthousiasme van het publiek voor deze auto’s. Constructeurs duwen je vandaag ook meer richting SUV’s dan klassieke auto’s. Begrijpelijk, zeker gezien de pandemie en de onderdelentekorten. De winstmarges die ze halen op SUV’s liggen namelijk aanzienlijk hoger dan die op kleine auto’s. bron:gocar.be/nl/autonieuws/auto-industrie...
De eerste tekenen laten zien dat de autoproductie zeer waarschijnlijk gaat afnemen. Productie industrie eurozone daalt door impact hoge inflatie LUXEMBURG - De industrie in de eurozone heeft in juli minder goed geproduceerd dan de maand ervoor. Ook op jaarbasis, ten opzichte van juli 2021, bracht de industrie minder producten voort, meldt het Europese statistiekbureau Eurostat. Eerder bleek al uit cijfers over de mate van bedrijvigheid in de sector dat de Europese industrie gebukt gaat onder de gevolgen van de hoge inflatie en energieprijzen. Door de hogere kosten voor levensonderhoud bezuinigen consumenten op andere zaken. Steeds meer fabrieken schroeven daardoor de productie terug, ook omdat magazijnen vol liggen met onverkochte voorraden. In mei en juni nam de productiegroei in het eurogebied juist nog toe als gevolg van achterstallige orders. De productie nam in juli op maandbasis met 2,3 procent af. Ten opzichte van dezelfde maand een jaar geleden daalde de productie met 2,4 procent. De daling werd vooral veroorzaakt door een sterke afname, ruim 4 procent, van de productie van kapitaalgoederen zoals vrachtauto's en bedrijfsmachines.Ook in de sector duurzame consumentengoederen, zoals personenauto's, meubels en witgoed, werd minder geproduceerd. Bij de categorie tussenproducten, die nog verder moeten worden verwerkt tot eindproducten, daalde de productie eveneens. De productie van niet-duurzame consumptiegoederen, zoals etenswaren en andere verbruiksgoederen, nam daarentegen toe en ook in de energiesector werd meer geproduceerd. De Ierse industrie kende de grootste productievermindering op maandbasis, gevolgd door Estland en Oostenrijk. De grootste toename werd gemeten in Litouwen, Zweden en Malta. In Duitsland, de grootste economie van het eurogebied en een belangrijke handelspartner van Nederland, daalde de productie met 0,7 procent. Ook in andere grote economieën als Frankrijk en Spanje nam de productie af. In Nederland was daarentegen sprake van een lichte stijging. bron:www.transport-online.nl/site/144939/p...
Ook ADAS deskundige worden? - Lees het artikel. Wat weet mijn rijhulpsysteem van mij? Sinds juli 2022 beschikt elke nieuw op de markt gebrachte personenauto over een black box, plus een reeks verplichte digitale hulpsystemen. Welke systemen zijn dat, wat doen ze, en hoe doen ze dat? En: welk effect hebben ze op de privacy van de automobilist? Onder de noemer ADAS (Advanced Driver Assistance Systems) vallen allerlei elektronische systemen die bijvoorbeeld zorgen dat de auto binnen de wegbelijning blijft, bestuurders attent worden gemaakt op een auto die in hun dode hoek zit, helpen bij parkeren, monitoren of de bestuurder vermoeid is of dreigt te raken en de auto volautomatisch laat afremmen in gevaarlijke situaties. De Europese Unie heeft bepaald dat per juli 2022 een aantal van die hulpsystemen verplicht wordt op nieuw geïntroduceerde personenauto’s. Twee jaar later worden ze verplicht op alle auto’s die dan de showroom verlaten. We zetten ze op een rijtje en leggen uit wat ze doen: • Intelligente snelheidsassistent (ISA, Intelligent Speed Assistance) - Past automatisch de snelheid aan de geldende limiet aan. In- en uitschakelbaar door de bestuurder. • Rijstrookondersteuning (Emergency lane keeping) – geeft stuurcorrectie en/of waarschuwing wanneer u onbedoeld uw rijstrook dreigt te verlaten, ongeacht aan welke kant van de weg. Staat standaard aan. • Autonoom noodremsysteem (Autonomous Emergency Braking) – Grijpt bij gevaar in door het voertuig middels een noodstop tot stilstand te laten komen. Staat standaard aan. • Vermoeidheidsherkenning (Driver drowsiness and attention warning) – Herkent vermoeidheid bij bestuurder en geeft een waarschuwingssignaal of grijpt in d.m.v. een gecontroleerde stop en sneller • ingrijpen van Safety ADAS. Instelbaar, blijft ingeschakeld staan op laatst gebruikte instelling. • Noodstopsignaal (Emergency stop signal) – attendeert de omgeving op een noodstop met (knipper)lichtsignalen. • Achteruitrijdetectie (Reversing detection) – voorkomt aanrijdingen met kruisend verkeer of voetgangers bij achteruitrijden. bron:www.plusonline.nl/auto/wat-weet-mijn-...
Voor bij het koffieapparaat of op een verjaardagspartijtje. Beetje complotter ziet hier de nieuwe wereldorde in. Zwarte doos, alcoholslot en privacy Sinds juli is elke nieuwe auto ook verplicht uitgerust met een EDR, ofwel Event Data Recorder. Een piepkleine chip (of kastje) waarin bepaalde essentiële rijgegevens worden bijgehouden en opgeslagen. Is de auto betrokken bij een ongeluk, kunnen de gegevens van 30 seconden voor tot 10 seconden na het ongeluk worden uitgelezen. Het gaat dan om technische gegevens, niet om bijvoorbeeld de gesprekken van de inzittenden, zoals bij de zwarte dozen in verkeersvliegtuigen. Van de EDR-gegevens mogen alleen de autofabrikanten zelf gebruikmaken (om de veiligheid van hun producten verder te kunnen verbeteren) en politie en justitie, om voor de hand liggende redenen. De EU garandeert dat verzekeraars geen gebruik van de gegevens mogen maken, omwille van de privacy van de automobilist. Ook zijn autofabrikanten verplicht om elke nieuwe auto te voorzien van een voorbereiding voor een alcoholslot. Dat betreft dus alleen een technische oplossing voor het snel en eenvoudig kunnen aanbrengen van een alcoholslot. Of en wanneer dat slot ook moet worden gemonteerd, bepaalt de wetgever. bron:www.plusonline.nl/auto/wat-weet-mijn-...
Nieuwe rechtszaak tegen Tesla over 'misleiding' met Autopilot Een Amerikaanse Tesla-bezitter heeft de autofabrikant aangeklaagd in een collectieve rechtszaak. Tesla wordt beschuldigd van 'misleiding van het publiek' met valse claims over de rijhulpsystemen Autopilot en Full Self-Driving. De aanklacht stelt dat Tesla en ceo Elon Musk sinds 2016 de werking van de rijhulpsystemen 'bedrieglijk' hebben aangeprezen als volledig zelfrijdend of dat zo'n volledig autonome functie 'bijna klaar' zou zijn, terwijl ze wisten dat dat niet zo was. Volgens de eiser, Briggs Matsko, deed Tesla dit om 'opwinding' over zijn auto's te genereren, investeringen aan te trekken, de verkoop te stimuleren, een faillissement te voorkomen, de aandelenkoers op te drijven en een 'dominante speler' op de markt van elektrische auto's te worden. Schadevergoeding "Tesla heeft nog niets geproduceerd dat zelfs maar in de buurt komt van een volledig zelfrijdende auto", stelt Matsko. Gebruikers van Tesla's rijhulpsystemen hebben volgens hem tal van problemen ondervonden terwijl ze de functies gebruikten, zoals het insturen op tegenliggers en door rood licht rijden. Hij eist een schadevergoeding voor alle consumenten die sinds 2016 Tesla's met Autopilot en Full Self-Driving hebben gekocht of geleased. Het bedrag van de schadeclaim is nog niet bekend. Toezichthouder ook in actie De nieuwe rechtszaak is aangespannen in San Francisco in Californië. In diezelfde staat diende de verkeerstoezichthouder DMV eind juli ook al een klacht in tegen Tesla wegens het overdrijven van de werking van zijn rijhulpsystemen. bron:www.msn.com/nl-nl/auto/nieuws/nieuwe-...
terugkoopmoment komt steeds dichterbij :-) De inflatie en de stijgende rente daalt nu snel in in de beurskoersen zoals voorspeld.
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)