Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel PostNL Koninklijke AEX:PNL.NL, NL0009739416

  • 1,225 19 apr 2024 17:35
  • -0,016 (-1,29%) Dagrange 1,212 - 1,238
  • 1.717.700 Gem. (3M) 2,2M

PostNL november 2021 - Black Monday in aankomst

3.946 Posts
Pagina: «« 1 ... 108 109 110 111 112 ... 198 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 4 Boir 15 augustus 2022 16:23
    Ze mochten niet verhogen en volgend jaar ook niet, als het volgens de regels/afspraken gaat. De huidige inflatie en vermindering post KAN voor zegelprijsbepaling 2024 ruimte bieden voor verhoging, voor 2023 kan het nogmaals niet, daarvoor was 2021 te goed. Ja het lijkt USSR wel, maar ze zijn ermee accoord gegaan en Herna heeft bij cijfers 2021 ook al aangegeven dat een zegelprijsverhoging voor het jaar 2023 ook uitgesloten is. Ze zullen de politiek wel proberen te pushen om de regeling aangepast te krijgen, al zal dat enkel lukken als er een mooi verlies wordt geleden :)
  2. forum rang 5 Cerburus 15 augustus 2022 16:29
    [quote alias=Boeren verstand id=14354246 date=202208151543]

    Ik denk dat die prijsstijging wel tot volumedaing leidt, dus daar verschillen we van mening, en dat is prima.
    De populariteit van zo'n kerstzegel, en de moeite die mensen nemen om naar zo'n winkel te gaan om die dingen aan te schaffen is een voorbeeldje.
    Ander voorbeeld is natuurlijk de pakketprijs. DHL zit gewoon steeds net 5, 20 25 cent onder PNL, en pakt gewoon steeds meer markt aandeel.

    Onzin, als je gewoon pakket met normale opties verstuurd (zoals de meeste pakket verstuurd worden) -> met label, en gewoon bij je thuis zit er exact 0 cent tussen DHL en PostNL...Dat ze meer marktaandeel pakketten pakken zit um minder in de consumentenhoek, maar meer in het feit dat DHL gewoon geprofiteerd heeft van een aantal overstappers van postNL in de corona periode (PostNl zat al vrijwel direct aan max capaciteit, DHL wat later) en het feit dat Amazon gewoonweg groeit als kool in Nederland (stuurt meeste via DHL) ten koste van BOL (stuurt het meeste via PostNL) van 0 tot 12 marktaandeel in 2 jaar..gaat snel daar. De delta tussen de prijzen van DHL en PostNL zijn nog nooit zo klein geweest, scheelde een paar jaar geleden nog meer dan een euro (ten faveure van DHL)
  3. forum rang 5 Cerburus 15 augustus 2022 16:32
    quote:

    Boir schreef op 15 augustus 2022 16:23:

    Ze mochten niet verhogen en volgend jaar ook niet, als het volgens de regels/afspraken gaat. De huidige inflatie en vermindering post KAN voor zegelprijsbepaling 2024 ruimte bieden voor verhoging, voor 2023 kan het nogmaals niet, daarvoor was 2021 te goed. Ja het lijkt USSR wel, maar ze zijn ermee accoord gegaan en Herna heeft bij cijfers 2021 ook al aangegeven dat een zegelprijsverhoging voor het jaar 2023 ook uitgesloten is. Ze zullen de politiek wel proberen te pushen om de regeling aangepast te krijgen, al zal dat enkel lukken als er een mooi verlies wordt geleden :)
    dacht altijd dat je op de UPD geen verlies 'kon' lijden? ja in de praktijk wel maar dat dit dan gecompenseerd werd? zal het nogeens nalezen.

    (update) laat maar dit was input voor de nieuwe postwet...
  4. forum rang 6 Jestbread 15 augustus 2022 17:25
    quote:

    Boir schreef op 15 augustus 2022 16:23:

    Ze mochten niet verhogen en volgend jaar ook niet, als het volgens de regels/afspraken gaat. De huidige inflatie en vermindering post KAN voor zegelprijsbepaling 2024 ruimte bieden voor verhoging, voor 2023 kan het nogmaals niet, daarvoor was 2021 te goed. Ja het lijkt USSR wel, maar ze zijn ermee accoord gegaan en Herna heeft bij cijfers 2021 ook al aangegeven dat een zegelprijsverhoging voor het jaar 2023 ook uitgesloten is. Ze zullen de politiek wel proberen te pushen om de regeling aangepast te krijgen, al zal dat enkel lukken als er een mooi verlies wordt geleden :)
    Bevestig dit maar, want nog nooit ergens gelezen dat het over een periode van 2 jaar gaat + wat zou Herna bevestigd hebben? Ik kan me altijd herinneren dat ze vanaf volgend jaar wel weer ging verhogen die postzegelprijs. Heeft ze in eerdere calls gezegd.
  5. forum rang 4 Filasoft 15 augustus 2022 18:23
    @ boir
    onjuist.
    De postzegelprijs is de afgelopen jaren steeds verhoogd.
    Alleen in 2022 was het resultaat door corona zodanig dat ‘men’ de postzegelprijs heeft gehandhaafd op 96 cent.
    Ik heb er nog niets over gelezen maar verwacht in 2023 wederom een verhoging.
    Wat mij betreft wordt het €1,07. Hoewel procentueel fors is dat dan fijn samen te stellen uit 2 oude zegeltjes van 39 en één oude kerstzegel van 29c. Die moeten tenslotte ook een keer worden weggeplakt voordat postnl ze ongeldig verklaart.

    Terugkomend op het verhaaltje over de twee-jaarlijkse verhoging: dat is dus onjuist.
    Ik zou het geen gpjf-je willen noemen, maar gewoon verzonnen.
  6. forum rang 4 Boir 15 augustus 2022 18:35
    Ergens in de loop van het jaar wordt aan de hand van de jaarcijfers bepaald of het volgend jaar de zegelprijs omhoog mag. Ergens tijdens 2021 keek men dus naar 2020 en die cijfers bepaalden dat in 2022 de zegelprijs niet mocht stijgen. Ergo cijfers 2021 bepalen of 2023 zegelprijs mag stijgen en laat Herna daar nu al op de jaarvergadering iets over gezegd hebben. Zijn jullie soms net zo oud als de aandeelhouders op die jaarvergadering :D
  7. forum rang 6 Jestbread 15 augustus 2022 19:08
    quote:

    Boir schreef op 15 augustus 2022 18:35:

    Ergens in de loop van het jaar wordt aan de hand van de jaarcijfers bepaald of het volgend jaar de zegelprijs omhoog mag. Ergens tijdens 2021 keek men dus naar 2020 en die cijfers bepaalden dat in 2022 de zegelprijs niet mocht stijgen. Ergo cijfers 2021 bepalen of 2023 zegelprijs mag stijgen en laat Herna daar nu al op de jaarvergadering iets over gezegd hebben. Zijn jullie soms net zo oud als de aandeelhouders op die jaarvergadering :D
    Kom maar met je bewijzen uit het transcript. Zo herken ik dit helemaal niet.
  8. forum rang 6 Boeren verstand 15 augustus 2022 19:14
    quote:

    Cerburus schreef op 15 augustus 2022 16:29:

    [quote alias=Boeren verstand id=14354246 date=202208151543]

    Ik denk dat die prijsstijging wel tot volumedaing leidt, dus daar verschillen we van mening, en dat is prima.
    De populariteit van zo'n kerstzegel, en de moeite die mensen nemen om naar zo'n winkel te gaan om die dingen aan te schaffen is een voorbeeldje.
    Ander voorbeeld is natuurlijk de pakketprijs. DHL zit gewoon steeds net 5, 20 25 cent onder PNL, en pakt gewoon steeds meer markt aandeel.

    Onzin, als je gewoon pakket met normale opties verstuurd (zoals de meeste pakket verstuurd worden) -> met label, en gewoon bij je thuis zit er exact 0 cent tussen DHL en PostNL...Dat ze meer marktaandeel pakketten pakken zit um minder in de consumentenhoek, maar meer in het feit dat DHL gewoon geprofiteerd heeft van een aantal overstappers van postNL in de corona periode (PostNl zat al vrijwel direct aan max capaciteit, DHL wat later) en het feit dat Amazon gewoonweg groeit als kool in Nederland (stuurt meeste via DHL) ten koste van BOL (stuurt het meeste via PostNL) van 0 tot 12 marktaandeel in 2 jaar..gaat snel daar. De delta tussen de prijzen van DHL en PostNL zijn nog nooit zo klein geweest, scheelde een paar jaar geleden nog meer dan een euro (ten faveure van DHL)
    Sorry, misschien niet duidelijk genoeg geweest, maar natuurlijk verliest PNL het niet op die paar pakketjes rechtstreeks aan consumenten....
    DHL is al jaren net 20, 30 cent goedkoper voor ecommercde partijen. Die paar consumenten die via marktplaats of zelf een pakketjes versturen doen er niet toe. ALS dat wel zo was geweest, was de marge van PNL fabelhaftfantastisch geweest... Dan zouden ze 4 euro marge op elk pakket maken. Denk je nu echt dat PNL 6,75 of 7,25 voor een pakketje krijgt? Al jaren daalt de gemiddelde opbrengst per pakketje bij PNL.

    Uit ACM rapport over 2021:
    Er werden in 2021 ruim 654 miljoen pakketten binnenlands verstuurd, een kwart meer dan een jaar eerder. De omzet in de markt voor pakketten die bedrijven naar consumenten sturen is met bijna 40 procent toegenomen tot € 1,85 miljard. Dat meldt de ACM in het jaarlijkse onderzoek naar de post- en pakketmarkt.

    Dan heb je het -gemiddeld- over 2,86 euro per pakket! Dus tuurlijk heb ik t niet over die paar lullige consumenten. Amazon is nog maar 1 jaar een beetje actief, en valt nog steeds in het niet bij bol.com of zalando.
    Hier zie de cijfers over 2021 www.delaatstemeter.nl/boeken/de-nieuw...,naar%20de%20post%2D%20en%20pakketmarkt. maar als je een grafiekje over de afgelopen 6 jaar zoekt, zie je jaar op jaar dat de gemiddelde prijs van een pakketje daalt. En niet van 7,25 naar 6,75 maar van 4 euro in 2016 naar afgelopen jaar dus 2,86.... En dat de PNL daar nog maar 0,00000niks aan over houd snap ik wel.

    En 5 cent op 2,86 GEMIDDELD (bol.com betaalt nog veel minder, want in het gemiddelde zitten ook die consumenten met hun 7,25 euro) doet ze wel overstappen naar DHL. De inkoper van Bol.com krijgt een dikke aai over de bol als ie voor zijn80 miljoen pakketjs per jaar 5 cent minder betaalt. Dat levert bol.com namelijk 4 miljoen op.

    Briefjes valt ook genoeg over te zeggen, maar ik het is me duidelijk dat jij gelooft dat een consument net zo makkelijk 1,19 betaalt als 0,96.
    Sorry
  9. forum rang 4 Filasoft 15 augustus 2022 20:04
    quote:

    Boir schreef op 15 augustus 2022 18:35:

    Ergens in de loop van het jaar wordt aan de hand van de jaarcijfers bepaald of het volgend jaar de zegelprijs omhoog mag. Ergens tijdens 2021 keek men dus naar 2020 en die cijfers bepaalden dat in 2022 de zegelprijs niet mocht stijgen. Ergo cijfers 2021 bepalen of 2023 zegelprijs mag stijgen en laat Herna daar nu al op de jaarvergadering iets over gezegd hebben. Zijn jullie soms net zo oud als de aandeelhouders op die jaarvergadering :D
    Interessant statement.
    Klinkt zelfs logisch, ware het niet dat het lopende jaar bepalend is voor de prijsstelling van het jaar erop.
    Op de UPD mag 9% (?) winst gemaakt worden. Wordt dat rendement niet gehaald (obv volume prognose) dan legt men de voorgestelde prijsverhoging in het najaar voor aan de ACM. Die geeft dan haar goedkeuring.
    Nee, zo’n log apparaat is Postnl nu ook weer niet.

    “ Wie bepaalt de prijs van de postzegel?
    PostNL moet van de overheid verplicht een basispakket postdiensten leveren. Zo moet PostNL zorgen voor een netwerk van servicepunten en brievenbussen. De kosten voor deze verplichte postdiensten mag PostNL terugverdienen via bijvoorbeeld de postzegelprijzen.

    Mag PostNL de postzegelprijzen zomaar verhogen?
    Als er minder post wordt verstuurd, dan wordt de uitvoering van het basispakket van postdiensten voor PostNL relatief duurder. PostNL kan de postzegelprijs verhogen. Maar hij mag dat niet zomaar. Er zijn regels voor het vaststellen van de postzegelprijs. Daarmee zorgt de overheid ervoor dat consumenten niet teveel betalen voor de postbezorging, maar PostNL wel de post kan blijven bezorgen.

    Wie bepaalt de prijs van een postzegel?
    Er zijn regels voor de tarieven van het basispakket van postdiensten. De Autoriteit Consument en Markt (ACM) berekent aan de hand van die regels hoe hoog de tarieven voor het basispakket van postdiensten maximaal mogen zijn. Dit wordt de tariefruimte genoemd. PostNL doet vervolgens een voorstel voor de postzegelprijs. Als PostNL de postzegelprijs verhoogt dan controleert de ACM of deze verhoging binnen de tariefruimte valt. “

    Bron: consuwijzer.nl
  10. forum rang 5 Cerburus 16 augustus 2022 10:19
    Boeren verstand, waarom heb je dan überhaupt aandelen? Als je gelooft dan PostNl de prijzen niet kan verhogen, het continue marktaandeelverlies. Het klaarblijkelijk goedkoper kunnen werken van de concurrente (gezien de winstcijfers daar). Dan is het 1 rode lijn naar beneden vanaf nu...
    Ik zie het toch wat minder zwart . DHL heeft voor alle lopende contracten de prijzen met 5 a 6% [verhoogt ca 1.5 maand geleden. Dit bovenop de jaarlijkse verhoging per 1 jan. PostNl gaat dit ook doen, maar heeft contractueel gewoonweg geen ruimte om dit te doen, ze dienen dit bij de verlenging /verniewing van de contracten op te nemen. Vandaar dat het bij PostNl wat langer duurt.........

    Ik zei trouwens dat een consument net zo gemakkelijk 1 euro betaald als 96 cent. (niet 1,19) Opdat vrijwel iedereen die ik spreek toch al denkt dat de prijs 1 euro is omdat er een mooi 1 op elke zegel prijkt :P. Maar ook bij postzegels is de consumentenbusiness een mooie kers op de taart maar draait natuurlijk om primair de b2c mailings. Hier zo PostNl trouwens wel de prijzen van mogen verhogen is namelijk non upd.
  11. the legend 16 augustus 2022 10:42
    Bank of America verhoogt het verkoopadvies voor PostNL naar houden
    dinsdag 16 augustus 2022 - 06:54u -

    Bank of America verlaagt het koersdoel van PostNL naar € 2,10 van € 2,60. Het verkoopadvies van donderdag 12 mei 2022 wordt vervangen door een houdadvies. Dit vorige advies heeft geresulteerd in een rendement van 7,37%.
  12. forum rang 6 prinszicht 16 augustus 2022 13:45
    quote:

    the legend schreef op 16 augustus 2022 10:42:

    Bank of America verhoogt het verkoopadvies voor PostNL naar houden
    dinsdag 16 augustus 2022 - 06:54u -

    Bank of America verlaagt het koersdoel van PostNL naar € 2,10 van € 2,60. Het verkoopadvies van donderdag 12 mei 2022 wordt vervangen door een houdadvies. Dit vorige advies heeft geresulteerd in een rendement van 7,37%.
    Je wordt er best verdrietig van toch. Maar zeker voorspelbaar. Vorige week een paar. Deze week de volgende. Bofa stond idd op mijn lijst. Ing al geweest? Berenberg. Die laatste zou wel eens de eerste met 1,xx kunnen worden. Zijn de optimisten.

    Wat zeggen onze aandeleninkopers? Dat 2,10 goed is terwijl ze net een programma hebben afgerond voor gemiddeld 3,50. Elk van hun adviezen werd opgevolgd door een koers die er onder komt. Vandaar dat ik kijk naar 2,08. Ze kopiëren gewoon mijn koersdoel. Beetje laf.

    Wat zegt 2,10 verder. Dat je 3,5 miljard omzet kunt draaien, de grootste bent in logistiek in de Benelux, winst maakt en schuldenvrij. Maar dat 6 keer die winst ongeveer de max is. Dus ze vinden deze parel een miljard euro waard op basis van voortschrijdend inzicht. 6 keer 2021 is 80 procent meer. Een multiple zoals die van menig concurrent, en je praat over minimaal 4,50. Tis een spelletje en door de selectie van bofa voor inkoop, zit het mt in het zadel van dit spel.
  13. forum rang 6 Boeren verstand 16 augustus 2022 14:30
    quote:

    Cerburus schreef op 16 augustus 2022 10:19:

    Boeren verstand, waarom heb je dan überhaupt aandelen? Als je gelooft dan PostNl de prijzen niet kan verhogen, het continue marktaandeelverlies. Het klaarblijkelijk goedkoper kunnen werken van de concurrente (gezien de winstcijfers daar). Dan is het 1 rode lijn naar beneden vanaf nu...
    Ik zie het toch wat minder zwart . DHL heeft voor alle lopende contracten de prijzen met 5 a 6% [verhoogt ca 1.5 maand geleden. Dit bovenop de jaarlijkse verhoging per 1 jan. PostNl gaat dit ook doen, maar heeft contractueel gewoonweg geen ruimte om dit te doen, ze dienen dit bij de verlenging /verniewing van de contracten op te nemen. Vandaar dat het bij PostNl wat langer duurt.........

    Ik zei trouwens dat een consument net zo gemakkelijk 1 euro betaald als 96 cent. (niet 1,19) Opdat vrijwel iedereen die ik spreek toch al denkt dat de prijs 1 euro is omdat er een mooi 1 op elke zegel prijkt :P. Maar ook bij postzegels is de consumentenbusiness een mooie kers op de taart maar draait natuurlijk om primair de b2c mailings. Hier zo PostNl trouwens wel de prijzen van mogen verhogen is namelijk non upd.
    Tja, zoals zovelen had ik er graag van afgeweest voor 3,50, of 4 of nog meer. Ik heb afscheid genomen van 75 %, 3 maanden geleden, maar die 25% is nog steeds een enorme bult. Ik had toen graag alles verkocht. Ik blijf nu maar zitten, niet omdat ik niet verwacht dat het nog veel verder kan zakken, dat kan zeker wel in komende 6 maanden. Maar daarna moet het ook mogelijk zijn weer naar de 3 te gaan.

    Maar ik heb ondertussen wel veel meer vertrouwen in andere bedrijven zoals Ahold, ASML en BESI.

    Overigens denk ik niet dat concurrenten goedkoper kunnen werken... DHL maakt in NL volgens mij ook een beroerde marge (ik meende 2,3 %), maar het moederconcern verdient bakken met geld met de luchtvaart en transport tak. Dus die kunnen zich gewoon inkopen, en inkopen en inkopen in NL. Maar het lijkt me sterk dat GLS en DPD, laat staan die zogenaamde innovatieve bezorgers als redjepakketje, instabox en anderen goedkoper kunnen werken... dat kunnen ze denk ik niet. de uitbuiting van die medewerkers gebeurt niet alleen bij PNL, maar ook bij de anderen, en vroeger was het bij SANDD ook stukprijs loon voor niks....
    Het is de markt die zo moeilijk is, door macht van grote partijen, en teveel concullegas....
  14. Schuinsmarcheerder 16 augustus 2022 18:05
    quote:

    prinszicht schreef op 16 augustus 2022 13:45:

    [...]

    Je wordt er best verdrietig van toch. Maar zeker voorspelbaar. Vorige week een paar. Deze week de volgende. Bofa stond idd op mijn lijst. Ing al geweest? Berenberg. Die laatste zou wel eens de eerste met 1,xx kunnen worden. Zijn de optimisten.

    Wat zeggen onze aandeleninkopers? Dat 2,10 goed is terwijl ze net een programma hebben afgerond voor gemiddeld 3,50. Elk van hun adviezen werd opgevolgd door een koers die er onder komt. Vandaar dat ik kijk naar 2,08. Ze kopiëren gewoon mijn koersdoel. Beetje laf.

    Ik heb je al een paar keer zien schrijven dat PostNL het aandeleninkoopprogramma heeft afgerond voor gemiddeld €3,50. Dit is niet juist, Prinszicht. Volgens hun eigen rapportage is de gemiddelde inkoopprijs €3,12 (51M aandelen voor €159.2M). Dat is toch significant minder dan wat jij rondbazuint. Voorts wil ik wel opmerken dat ik het vaak met je analyses eens ben. PostNL is hard op weg om een 'basket case' te worden, als ze dat al niet zijn ..........
  15. forum rang 6 prinszicht 16 augustus 2022 23:15
    quote:

    Schuinsmarcheerder schreef op 16 augustus 2022 18:05:

    [...]

    Ik heb je al een paar keer zien schrijven dat PostNL het aandeleninkoopprogramma heeft afgerond voor gemiddeld €3,50. Dit is niet juist, Prinszicht. Volgens hun eigen rapportage is de gemiddelde inkoopprijs €3,12 (51M aandelen voor €159.2M). Dat is toch significant minder dan wat jij rondbazuint. Voorts wil ik wel opmerken dat ik het vaak met je analyses eens ben. PostNL is hard op weg om een 'basket case' te worden, als ze dat al niet zijn ..........
    Das mooi. Dat scheelt 40 cent. Maar je ontkent of negeert een patroon. Koers doet 4 euro plus, bofa zegt 3,20. Wij verklaren deze bank voor gek. Koers zakt significant en dezelfde bofa wordt aangewezen voor inkoop. Koers zakt onder de 3,20 en dan komt q1. Bofa zegt 2,60 en rond inkoop versneld af. Voor gemiddeld 3,10. Betaald dus 50 cent teveel. Nu is er in aanloop naar q2 geen inkoop meer en de shorts bouwen af. Q2 komt. HV heeft niet eens het fatsoen om een winstwaarschuwing te geven. Slechte cijfers. En we staan op 2,35. Dan komt nu het koersdoel van 2,10. We hebben het over 3 tot 4 maanden waarin de ellende zich aandient. We geven 3,10 uit voor iets wat 2,10 waard is. We geven straks dezelfde aandelen uit voor het dividend en maken een gigantisch transactie verlies. En dan maar hopen dat het huidige advies, gestolen van mij, de bodem vertegenwoordigd.
  16. forum rang 4 tmaster 17 augustus 2022 07:34
    quote:

    prinszicht schreef op 16 augustus 2022 23:15:

    [...]

    Das mooi. Dat scheelt 40 cent. Maar je ontkent of negeert een patroon. Koers doet 4 euro plus, bofa zegt 3,20. Wij verklaren deze bank voor gek. Koers zakt significant en dezelfde bofa wordt aangewezen voor inkoop. Koers zakt onder de 3,20 en dan komt q1. Bofa zegt 2,60 en rond inkoop versneld af. Voor gemiddeld 3,10. Betaald dus 50 cent teveel. Nu is er in aanloop naar q2 geen inkoop meer en de shorts bouwen af. Q2 komt. HV heeft niet eens het fatsoen om een winstwaarschuwing te geven. Slechte cijfers. En we staan op 2,35. Dan komt nu het koersdoel van 2,10. We hebben het over 3 tot 4 maanden waarin de ellende zich aandient. We geven 3,10 uit voor iets wat 2,10 waard is. We geven straks dezelfde aandelen uit voor het dividend en maken een gigantisch transactie verlies. En dan maar hopen dat het huidige advies, gestolen van mij, de bodem vertegenwoordigd.
    Allemaal leuk een aardig dat JIJ of Bofa PostNL 2.10 'waard' vind, maar een aandeel wordt gevormd op basis van vraag en aanbod.
    Op dit moment vind de markt het aandeel 2.35 waard. En die nutteloze adviezen kunnen mij gestolen worden want iedereen lult naar zijn eigen positie.
    Waarom geeft Bofa dit gratis advies aan ons? Waarom denk je dat er zoveel spreiding zit in alle adviezen ?
    Je hebt koop, verkoop, houden alles door elkaar. De één geeft 2 euro als koersdoel de andere weer 3,80.. Ik snap niet dat mensen daar nog zoveel waarde aan hechten..
  17. forum rang 4 Filasoft 17 augustus 2022 08:57
    quote:

    max2 schreef op 16 augustus 2022 21:18:

    Vanmiddag een klein licht pakketje aangeboden bij Primera voor postbezorging. Schrok van de prijs wat ik moest afrekenen. €7,25!
    Als je.online frankeert betaal je al 50 cent minder.
    Vervelend is dan wel dat je het verzendbewijs met de track&trace code per mail krijgt toegezonden.
    Beter is het om te kiezen voor frankeren met postzegels met waarde in euro.
    Dan ben je voor € 5,80 klaar.
    Even google-en.
    Mvg
    Filasoft
  18. forum rang 6 prinszicht 17 augustus 2022 09:14
    quote:

    tmaster schreef op 17 augustus 2022 07:34:

    [...]
    Allemaal leuk een aardig dat JIJ of Bofa PostNL 2.10 'waard' vind, maar een aandeel wordt gevormd op basis van vraag en aanbod.
    Op dit moment vind de markt het aandeel 2.35 waard. En die nutteloze adviezen kunnen mij gestolen worden want iedereen lult naar zijn eigen positie.
    Waarom geeft Bofa dit gratis advies aan ons? Waarom denk je dat er zoveel spreiding zit in alle adviezen ?
    Je hebt koop, verkoop, houden alles door elkaar. De één geeft 2 euro als koersdoel de andere weer 3,80.. Ik snap niet dat mensen daar nog zoveel waarde aan hechten..
    Ook jij negeert een patroon ten aanzien van bofa. Waar ik het expliciet over heb. Niet de andere. En ik kan er verder niets, helemaal niets aan doen dat ze een week later exact mijn advies overnemen. Een jbl-en advies wat vaak uitkomt. Sterkte en succes!
3.946 Posts
Pagina: «« 1 ... 108 109 110 111 112 ... 198 »» | Laatste |Omhoog ↑

Direct naar Forum

Premium

Het is water naar de zee dragen: prognose PostNL valt vies tegen

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links