Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Air France-KLM PSE:AF.FR, FR001400J770

  • 9,934 23 apr 2024 17:35
  • -0,151 (-1,50%) Dagrange 9,934 - 10,145
  • 1.126.343 Gem. (3M) 1,8M

Air France-KLM 2022

1.580 Posts
Pagina: «« 1 ... 60 61 62 63 64 ... 79 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. SanderW123 31 juli 2022 13:36
    quote:

    GakGak schreef op 29 juli 2022 09:33:

    Of een zwanezang.

    Een heel fraai hosannaverhaal eindigend met:

    Het operationeel resultaat wordt geraamd op een verlies van 189 miljoen euro
    Tot slot wordt er een nettoverlies voorspeld van 507 miljoen euro.

    Ook moet nog de achterstallige uitgestelde (loon)belasting worden betaald.
    En hoe heeft die uitgestelde loonbelasting dan een effect op het resultaat volgens jou?
    Dit staat gewoon als schuld op de balans.
  2. fymanth 1 augustus 2022 11:32
    Ik ben benieuwd, Doet KLM-air France ook openheid over hoeveel claims er nog openstaan?
    Zoals ik al eerder zei. Op onze vlucht 23 april 2022 ging ons volledig toestel zonder koffers naar India. Claim ingediend, nu nog geen reactie. Er gaan (collectieve) rechtszaken volgen, want geen gehoor geven is niet (of juist wel) van deze tijd. Volgens mij staan er grofweg 400.000 claims open. keer 500 euro. Hoe bedoel je winst? En nog steeds gaat er veel mis. Maar goed, als KLM struisvogel politiek doet. Dan kan ik ook winst maken. Mijn god
  3. arconati 1 augustus 2022 12:38
    De aandelen van Air France vertonen meer gelijkenissen met assignaten dan met een aandeel.
    De vraag is of de tegenwind op langere termijn voor vliegtuigmaatschappijen blijft duren? In de US schijnt dat gekeerd: fors hogere tarieven, zodat de kosten tenminste gedekt zijn. Dat was maar mogelijk door grote consolidatie.
  4. forum rang 8 GakGak 2 augustus 2022 10:23
    quote:

    arconati schreef op 1 augustus 2022 12:38:

    De aandelen van Air France vertonen meer gelijkenissen met assignaten dan met een aandeel.
    De vraag is of de tegenwind op langere termijn voor vliegtuigmaatschappijen blijft duren? In de US schijnt dat gekeerd: fors hogere tarieven, zodat de kosten tenminste gedekt zijn. Dat was maar mogelijk door grote consolidatie.
    assignaten, dat lijkt wel gebakken lucht en even opzoeken dus....waardepapieren.

    en altijd tegenwind dat lukt meteorologisch niet en misschien even nu orkaan Nancy over het
    Verre Oosten raast.
  5. marietje 2 augustus 2022 18:40
    quote:

    GakGak schreef op 2 augustus 2022 15:58:

    ¨Gemiddelde dagelijkse volume is 14 miljoen , zoveel heb ik er niet¨

    Als je de beurs maar elk jaar met een enorme emissie opzadelt dan zegt 14M ook niet meer zoveel.
    Ik gaf alleen maar antwoord op de vraag of die 50K stukkies kwijt zou kunnen.
    Maar voorlopig is er geen haar op m'n hoofd die daar aan denkt
1.580 Posts
Pagina: «« 1 ... 60 61 62 63 64 ... 79 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Air France-KLM behoort tot de laagst gewaardeerde aandelen in Nederland

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links