Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
trend is nu dat we elke dag nu zo'n 5 - 10 cent down gaan tot ......
Ik zou het niet weten, hoe en waarom. Gisteren tot 10 uur 174 duizend aandelen verhandeld. Van 10 uur tot 17.35 uur 254 duizend stuks. Natuurlijk valt of staat alles met de kansen die TT kan benutten. Terugrekenen. Ik wil een ebit van 2 euro per aandeel :-) ebit 132 miljoen maal 2 is 264 miljoen opex ( hoog ) 500 gross profit 764 gross margin 90% omzet 850 Ik denk dat ze de opex incl D en A van 25 tot 35 nemen, intangible assets zijn weg :-) D en A PPE en lease. TT heeft een ijzersterke balans, nu de omzet nog. De vorige CMD, voor allerlei ziekten, plagen, tekorten en oorlogen, sprak de ambitie uit, location technology in 2021 van 500 met een CARG van 15%. De ambitie WAS LT 500 in 2021 2022 575 2023 661 2024 760 alleen al LT. Opex zou wel hoger zijn, dan men nu van plan is. Hoe kan ik nu die 3 jaar, die ik verloren heb, door corona leverproblemen chip te kort oorlog, inhalen cq verkorten. Ik denk dat ze zeker 1 tot 1,5 jaar inhalen door opex vermindering. Misschien nog een inhaalslag ! Maar ja, inflatie houdt de knip op de beurs. Benieuwd naar de komende CMD. Ik sluit af met een quote van Harold. TomTom is helder over 2019: u gaat 17 procent meer investeren, terwijl de omzet waarschijnlijk licht terugloopt. Is dat geen lastig verhaal voor aandeelhouders? ‘Nou, onze omzet zal redelijk stabiel blijven. Daarbinnen zien we wel een duidelijke verschuiving: de omzet in consumentenproducten – de bekende navigatiekastjes – neemt sterk af, terwijl de verkoop van onze producten op het gebied van locatietechnologie sterk toeneemt. Ja, dat kan lastig zijn voor de buitenwereld, maar onze balans is sterk en we kunnen tegen een stootje. Het feit dat we al meer dan 25 jaar in de business zitten, altijd onze afspraken nakomen en nog steeds onafhankelijk zijn, spreekt ook in ons voordeel. In deze branche is het cruciaal om tijdig te transformeren. Wij hebben in het verleden laten zien dat wij dat kunnen. Wie zich niet continu kan aanpassen – en dan maakt het niet uit of je Google, een OEM, Facebook, een autofabrikant of TomTom bent – hoort in onze tak van sport niet thuis.’ "" Wie zich niet continu kan aanpassen – en dan maakt het niet uit of je Google, een OEM, Facebook, een autofabrikant of TomTom bent – hoort in onze tak van sport niet thuis.’ "" Doei :-)
Wat is de schaalbaarheid van een bedrijf? Schaalbaarheid is een manier om snel te groeien. Een schaalbaar bedrijf is zo ingericht dat je kunt opschalen en zo snel kunt groeien. Harold ! U kunt technologische concepten alleen ontwikkelen, maar ook in partnerships. Zo is Microsoft zowel klant als partner – denk aan uw levering van locatiedata aan Microsofts Azure-cloudplatform. Hoe bepaal je wanneer het verstandiger is te partneren? ‘Dat is erg afhankelijk van de casus, daar kun je geen algemene regels voor geven. Het kan slim zijn om technologie niet zelf te ontwikkelen, maar in te kopen of te partneren met iemand die die technologie al heeft. Auto’s zullen steeds meer verbonden worden met de cloud, maar het zou onzin zijn als wij zelf cloudtechnologie zouden gaan bouwen. Dus daarvoor gaan we dan op zoek naar een partner. Maar er zijn ook andere redenen denkbaar om een alliantie aan te gaan. Zo kun je er makkelijker je schaalbaarheid mee vergroten.’ "" . Zo kun je er makkelijker je schaalbaarheid mee vergroten.’ "" Dus alleen een grote partij kan iets, ( veel ), met de assets. Volgens mij is die grote partij er al, alleen ( nog ) niet als koper, maar als partner. Zo ben weg :-)
Qualcomm Incorporated (NASDAQ:QCOM) QCT segment revenue grew 45% year-over-year to $9.378 billion, and QTL segment revenue grew 2% year-over-year to $1.519 billion. “We are pleased to report strong quarterly results, with record QCT Automotive and IoT revenues in a challenging macroeconomic environment,” said Cristiano Amon, President and CEO of Qualcomm Incorporated.www.investing.com/news/stock-market-n...
Mercedes zet in op duurdere auto De Duitse autofabrikant Mercedes-Benz verwacht dat de groepswinst dit jaar iets hoger zal uitvallen dan vorig jaar. Eerder ging het concern uit van een onveranderde winst. Ook de omzetverwachting voor het gehele jaar werd opgeschroefd. Mercedes rapporteerde resultaten over het tweede kwartaal die de verwachtingen overtroffen. De nettowinst kwam uit op 3,2 miljard euro, tegen 3,1 miljard euro een jaar geleden. Ondanks dat Mercedes minder auto's verkocht, steeg de omzet met 7 procent tot ruim 36 miljard euro. Het bedrijf richt zich vanwege het chiptekort in de autosector meer op de productie van duurdere modellen met hogere winstmarges. (ANP) bron:www.nrc.nl/nieuws/2022/07/28/kwartaal...
Vierde of vijfde positief signaal deze maand over vermindering chiptekort. Britse autoproductie stijgt in juni doordat problemen met de toeleveringsketen afnemen De Britse autoproductie is in juni met 5,6% gestegen ten opzichte van een jaar eerder, omdat de problemen met de toeleveringsketen begonnen af te nemen en er een recordmaand was voor auto's met nulemissie, aldus een organisatie van de industrie op donderdag. De Society of Motor Manufacturers and Traders (SMMT) zei dat er in juni 72.946 eenheden werden gebouwd, tegen 69.097 eenheden vorig jaar, maar de productie blijft bijna een derde onder het niveau van 2019. De SMMT zei dat het de productieverwachting voor 2022 naar beneden bijstelde tot 866.000 eenheden, nadat de productie in de eerste helft het zwakst was sinds de pandemie die 2020 trof en slechter was dan in 2009, toen de wereldwijde financiële crisis de vraag decimeerde. Maar de productie zal naar verwachting in 2023 verbeteren tot 956.575 eenheden, alvorens tegen 2025 de grens van 1 miljoen eenheden te overschrijden, naarmate de problemen met de toeleveringsketen wegebben, aldus het verslag. bron:nl.marketscreener.com/koers/aandeel/K...
Vernietigend artikel over Herbert Diess. Hoe zal het verder gaan met Cariad? Niet onbelangrijk voor TomTom lijkt me. Gezien de verlenging van het bestaande contract in nov 2021. Op dit forum ook wel "Megadeal" genoemd. VW baas ontslagen: waarom? Het palmares van Dies was dermate indrukwekkend dat Elon Musk hem graag naar Tesla wilde brengen. Elon Musk kan dat nu alsnog doen, want Herbert Diess werd afgelopen weekend vrij plotseling vervangen. Nu is ook duidelijk waarom: Herbert Diess heeft er een potje van gemaakt, dat meldt Bloomberg. De transitie naar EV’s heeft Ome Herbert niet goed aangepakt, aldus de aandeelhouders. Waar ging het fout: Diverse elektrische Audi’s, Bentley’s en Porsches vertraagd op de markt gebracht wegens software-issues Diverse slecht functionerende software op de Volkswagen ID-lijn. Vertraging marktintroductie Volkswagen ID-lijn. Geen solide over-the-air-update netwerk Te ‘harde’ managementstijl Dies maakt weinig vrienden door te zeggen dat VW het ging verliezen van Tesla, als er niets ging gebeuren. Diverse clashes met werknemersbonden.Cariad Uiteindelijk bleken bovenstaande punten allemaal nog te kunnen, maar het falende software bedrijf Cariad (onderdeel van VW) was de uiteindelijke druppel. Op zich opmerkelijk, want er zijn diverse software-issues in bovenstaand lijstje te vinden. De geluiden dat Diess zijn spullen mocht pakken, kwamen vanuit de Porsche-familie. In december werd Herbert al gewaarschuwd. Hij kreeg veel minder te zeggen en ontdaan van een hoop privileges. De enige opdracht: zorg dat Cariad functioneert. Daarin is hij kennelijk gefaald. bron:www.autoblog.nl/nieuws/vw-baas-ontsla...
Mannen wat denken jullie als aandelhouders van TT van AEGON ? Op 18/8 komen zij met Q2 cijfers.
'Grote IT-problemen kosten Diess de kop' Afgelopen vrijdagavond kwam het nieuws naar buiten dat Diess moet vertrekken -saillant detail is dat dit gebeurde op het moment dat Diess zelf op werkbezoek was in de VS-. Meteen werd ook zijn opvolger gepresenteerd: vanaf 1 september neemt Porsche-ceo Oliver Blume de leiding over. De reden van zijn ontslag is niet officieel bekend gemaakt, maar er werd al langere tijd gespeculeerd over de houdbaarheid van zijn positie, mede vanwege de verstoorde relatie met de OR vanwege zijn bezuinigingsplannen en zijn verstandhouding met de raad van commissarissen. Strubbelingen Vorig jaar moest hij noodgedwongen al afstand doen van een aantal verantwoordelijkheden. Zijn takenpakket werd aangepast en hij kreeg minder macht. Volkswagen-baas Ralf Brandstaetter werd in 2021 aan de Raad van Bestuur toegevoegd met de verantwoordelijkheid over de merken VW, Skoda en Seat, maar Diess bleef wel ceo. Eind vorig jaar werd Diess verantwoordelijk voor de software-tak Cariad vanwege strubbelingen met software waardoor de presentatie van modellen, waaronder de elektrische Porsche Macan en Audi's Project Artemis voor zelfrijdende auto's, in gevaar kwam. Eerder liep ook de Volkswagen ID-modelreeks vertraging op door IT-problemen. De families Porsche en Piëch, meerderheidsaandeelhouder in het concern, zouden Diess al die tijd hebben gesteund, tot afgelopen vrijdag. Diess had nog een contract van twee jaar als ceo van VW. Hij was vanaf 2015 topman bij het concern en volgde topman Martin Winterkorn op die vanwege het dieselschandaal moest opstappen. bron:automotive-online.nl/management/laats...
beurs zakt in het rood, TT gaat mee dus trend van 5 - 10 ct per dag down zet zich voort.
Wereldbelegger schreef op 28 juli 2022 10:53 :
'Grote IT-problemen kosten Diess de kop'
Afgelopen vrijdagavond kwam het nieuws naar buiten dat Diess moet vertrekken -saillant detail is dat dit gebeurde op het moment dat Diess zelf op werkbezoek was in de VS-. Meteen werd ook zijn opvolger gepresenteerd: vanaf 1 september neemt Porsche-ceo Oliver Blume de leiding over. De reden van zijn ontslag is niet officieel bekend gemaakt, maar er werd al langere tijd gespeculeerd over de houdbaarheid van zijn positie, mede vanwege de verstoorde relatie met de OR vanwege zijn bezuinigingsplannen en zijn verstandhouding met de raad van commissarissen.
Strubbelingen
Vorig jaar moest hij noodgedwongen al afstand doen van een aantal verantwoordelijkheden. Zijn takenpakket werd aangepast en hij kreeg minder macht. Volkswagen-baas Ralf Brandstaetter werd in 2021 aan de Raad van Bestuur toegevoegd met de verantwoordelijkheid over de merken VW, Skoda en Seat, maar Diess bleef wel ceo.
Eind vorig jaar werd Diess verantwoordelijk voor de software-tak Cariad vanwege strubbelingen met software waardoor de presentatie van modellen, waaronder de elektrische Porsche Macan en Audi's Project Artemis voor zelfrijdende auto's, in gevaar kwam. Eerder liep ook de Volkswagen ID-modelreeks vertraging op door IT-problemen. De families Porsche en Piëch, meerderheidsaandeelhouder in het concern, zouden Diess al die tijd hebben gesteund, tot afgelopen vrijdag. Diess had nog een contract van twee jaar als ceo van VW. Hij was vanaf 2015 topman bij het concern en volgde topman Martin Winterkorn op die vanwege het dieselschandaal moest opstappen.
bron:
automotive-online.nl/management/laats... Dishonorable discharge at CARIAD means…, Diess will get little comfort from having his contract fully paid to the end of the next three years, a payment reported to be of some €30 million, since the curse of being fired from such a post is to find that it is tough to ever work again.
Odessadream schreef op 28 juli 2022 10:57 :
beurs zakt in het rood, TT gaat mee dus trend van 5 - 10 ct per dag down zet zich voort.
Waarom koopt Shell TT niet...??? Is een habbekrats voor hen. Zijn wij van die eeuwig durende dalende trend af...
bert190 schreef op 28 juli 2022 11:18 :
[...]
Waarom koopt Shell TT niet...??? Is een habbekrats voor hen. Zijn wij van die eeuwig durende dalende trend af...
Dat is niet hun business.
SimonCA schreef op 28 juli 2022 11:06 :
[...]
Dishonorable discharge at CARIAD means…,
Diess will get little comfort from having his contract fully paid to the end of the next three years, a payment reported to be of some €30 million, since the curse of being fired from such a post is to find that it is tough to ever work again.
Then he can buy shares of TomTom. Or even better: join the TT Supervisory Board to share knowledge about Cariad with Mr. Goddijn.
SimonCA schreef op 28 juli 2022 11:06 :
[...]
Dishonorable discharge at CARIAD means…,
Diess will get little comfort from having his contract fully paid to the end of the next three years, a payment reported to be of some €30 million, since the curse of being fired from such a post is to find that it is tough to ever work again.
hmmm met 30 miljoen hoeft hij ook niet meer te zoeken naar een andere baan.
Is Teslin de weg kwijt :-) Of Hebben ze Tom Tom goed geanalyseerd. Stel de analyse was heel goed. Je bent tenslotte van 28 jan 2022 tm 14 juni 2022 naar 6. 637.500 gegaan Een vermeerdering in ongeveer 95 beursdagen van 2,6 miljoen aandelen, zeg 26000 per dag. Koop je momenteel nog ! Dat hoef je ons niet te zeggen tot de 10% :-) Waarom zit je dan in Tom Tom. het volgende zei Teslin over Tom Tom. Wij zien veel potentie voor TomTom om de aankomende jaren hard te groeien en daarmee de operationele winst te verbeteren. Door beperkte investeringen in vaste activa zal dit ook leiden tot een stevige positieve kasstroom. Het bedrijf heeft de potentie om haar lange termijn omzetdoelstelling van € 1,5 – 2,0 miljard[3] te realiseren en kan dit doen met relatief beperkt extra investeringen. Wij verwachten dat als dit gebeurt de markt anders naar TomTom gaat kijken met een andere waardering als gevolg. Wij zien dan ook veel ruimte voor waardecreatie en verwachten een aantrekkelijk lange termijn rendement. Wij zullen het bedrijf ondersteunen in zijn ontwikkeling als constructieve maar ook kritische aandeelhouder. We lezen er zo makkelijk overheen. - veel potentie om de komende jaren hard te groeien. - bijna geen investeringen, betekent bijna of geen capex , dus een hogere FCF - wij geloven in de potentie om 1,5 tot 2 miljard om te zetten, zonder veel investeringen - maakt Tom Tom waar, waarin wij geloven , dan plakt de markt ook een andere koers op Tom Tom - Wij zien dus veel ruimte voor waarde creatie. Simpeler kan ik de mening niet weergeven. Doei.
Odessadream schreef op 28 juli 2022 08:54 :
trend is nu dat we elke dag nu zo'n 5 - 10 cent down gaan tot ......
Volgens mij is de trent nu komkommertijd..
Indien vanmiddag Q2 ook negatief is en dus US officieel in een recessie zit dan gaan we diep rood. In NL zou dat wel eens bij Q3 kunnen zijn (we zijn hier in europa altijd wat later) maar we niemen hier al wat voorschot op.
Odessadream schreef op 28 juli 2022 14:00 :
Indien vanmiddag Q2 ook negatief is en dus US officieel in een recessie zit dan gaan we diep rood. In NL zou dat wel eens bij Q3 kunnen zijn (we zijn hier in europa altijd wat later) maar we niemen hier al wat voorschot op.
En maar negatief blijven afgeven, gemiddeld 10 maal per dag!
Autoproducent Stellantis heeft een recordwinst geboekt in de eerste helft van dit jaar, ondanks een tekort aan chips en stijgende grondstofprijzen. Volgens het moederbedrijf van merken als Fiat, Chrysler, Citroën, Peugeot en Opel werd de winst vooral gestuwd door de verkoop van auto's met hoge winstmarges, waaronder elektrische auto's. "We lopen voor op Tesla in Europa met de verkoop van elektrische voertuigen en we zitten niet ver achter Volkswagen", zei financieel topman Richard Palmer in een toelichting. Hij blijft echter wel voorzichtig over de tekorten van chips in zijn sector. "We zien elk kwartaal enkele verbeteringen, maar het is een langzaam proces", stelt de financieel directeur.
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)