Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Unilever verhoogt outlook Tweede kwartaal stuk beter dan verwacht. (ABM FN-Dow Jones) De omzet van Unilever is in het tweede kwartaal van 2022 sterker dan verwacht gestegen, ondanks dat de volumes daalden, en de onderneming verhoogde de outlook voor heel dit jaar. Dit bleek dinsdag voorbeurs uit de kwartaalcijfers van de Britse voedingsgigant. De omzet steeg op jaarbasis van 13,5 naar 15,8 miljard euro. Analisten rekenden op een omzet van 15,3 miljard euro. De markt hecht echter vooral waarde aan de ontwikkeling van de onderliggende omzet van Unilever. In het tweede kwartaal steeg de onderliggende omzet met 8,8 procent, waar analisten vooraf rekening hielden met 7,0 procent. De prijzen stegen met 11,2 procent, maar de volumes liepen met 2,1 procent terug, min of meer zoals analisten ook hadden verwacht. De consensus rekende op 9,0 procent hogere prijzen en 1,8 procent lagere volumes. Verder meldde Unilever dat vooral Home Care het goed deed met een groei van 12,2 procent. Beauty & Personal Care en Foods en Refreshments stegen met circa 8 procent. Unilever keert een kwartaaldividend uit van 0,4268 euro per aandeel, nadat in de eerste jaarhelft een vrije kasstroom werd gerealiseerd van 2,2 miljard euro. Dat was wel minder dan de 2,4 miljard euro een jaar eerder. Outlook omhoog Unilever verwacht voor 2022 een onderliggende omzetgroei die hoger uitvalt dan de 4,5 tot 6,5 procent waarop eerder werd gerekend. De analisten hadden al vertrouwen in deze outlook. De consensus mikte op een groei van 6,4 procent voor dit jaar. Unilever rekent verder op een operationele marge in 2022 tussen de 16 en 17 procent. Het bedrijf herhaalde dinsdag te verwachten aan de onderkant van deze bandbreedte uit te zullen komen. De analisten mikken voor heel 2022 ook op een marge van 16,0 procent. Plannen Het concern wil meer nadruk leggen op groeisectoren. Het gaat dan om de activiteiten op het gebied van persoonlijke verzorging, gezondheid en hygiëne. In deze segmenten ziet Unilever kans om een hogere duurzame groei te realiseren. Daarbij dienen grote overnames te worden afgewisseld met meer desinvesteringen van merken die minder opleveren. Zo hoopt Unilever na iedere overname dat de zogeheten gearing weer vlot terugkeert naar het huidige niveau. Ook streeft Unilever naar een vereenvoudiging van het organisatiemodel. In plaats van een matrixstructuur kiest Unilever voor vijf divisies: Beauty & Wellbeing, Personal Care, Home Care, Nutrition en Ice Cream. Dat zou beter zijn voor de groei. Dit resulteert in circa 15 procent minder banen in het senior management en 5 procent minder bij het junior management. In totaal schrapt Unilever 1.500 banen wereldwijd. In de komende twee jaar wil Unilever 600 miljoen euro aan kosten besparen. Door: ABM Financial News.info@abmfn.nl Redactie: +31(0)20 26 28 999
Ziet er goed uit, u maar hopen dat ze er op de beurs ook zo over denken.
“Unilever zeer lange staat van dienst op gebied van kostenreductie” Halfjaar resultaten Unilever stuk beter dan gedacht Door WILLEMIJN VAN BENTHEM 6 min geleden in FINANCIEEL AMSTERDAM - De halfjaarcijfers zijn bekend van Unilever: een onderliggende omzetgroei van 8,1%, de omzet steeg met 14,9%, inclusief een valuta-impact van 5,6%. De onderliggende operationele marge is 17%, een daling van 180 basispunten als gevolg van inflatie van inputkosten is gestegen, ondanks dalende volumes. CEO Alan Jope: „Unilever heeft in het eerste halfjaar een prestatie geleverd die voortbouwt op ons momentum van 2021, ondanks de uitdagingen van hoge inflatie en tragere wereldwijde groei.” Een fameuze quote van CEO Alan Jope van Unilever: „Je krijgt niet wat je verwacht, maar wat je onderzoekt”.? GETTY IMAGES De hogere kosten voor ingrediënten hebben voor levensmiddelen- en verzorgingsproductenconcern Unilever weinig invloed gehad op de resultaten in de eerste helft van dit jaar. Het bedrijf achter merken als Knorr, Ola en Dove verhoogde zelf eveneens de prijzen. Daardoor werden wat minder producten verkocht, maar per saldo ging de omzet omhoog. Door de hogere inkoopprijzen daalde de winstmarge wel licht. De nettowinst bleef op peil en ging van €3,4 miljard in de eerste zes maanden van vorig jaar naar €3,2 miljard dit jaar. De operationele winst was dit jaar in het eerste halfjaar wel hoger dan vorig jaar. Unilever heeft verdere vooruitgang geboekt ten opzichte van de strategische prioriteiten, aldus Jope. „We blijven sterk investeren in onze merken, ondersteunen van 9,4% onderliggende omzetgroei in onze miljard + euro merken.” De e-commerceverkopen vertegenwoordigen nu 14% van omzet, en dat is een stijging van 6% in 2019. „Van onze drie prioriteitsmarkten groeiden de VS en India opnieuw sterk, terwijl de omzet in China in het tweede kwartaal getroffen werd door de lockdowns.” Unilever wil haar portfolio blijven hervormen. „Ook willen we de verkoop van het wereldwijde theebedrijf Eekaterra en de overname van Nutrafol voltooien.” De laatste is leverancier van haarproducten. Unilever is volgens analist Pierre Tegner van Oddo Securities vooral goed in het beheersen van inflatie en prijsstijgingen. „En dan voornamelijk in opkomende landen. Dat verklaart wel waarom de volumedaling beperkt is, terwijl er niet de volumegroei is die we gewend zijn te zien.” Juiste balans Om het hoofd te bieden aan de huidige economische onzekerheden door alle problemen die wereldwijd spelen, denk aan inflatie, denk aan de oorlog in Oekraïne, is het de komende tijd voor veel bedrijven een uitdaging om de juiste balans te vinden tussen het verlagen van kosten versus het kunnen doorberekenen van de inflatie. Tegner verwachtte al dat Unilever dat goed oppakt: „Unilever heeft een zeer lange staat van dienst op het gebied van kostenreductie en is de afgelopen 22 jaar een drijvende kracht geweest achter margeverbetering.” De analist wijt dat aan de lange geschiedenis van de herpositionering van portefeuilles, en ook aan de opkomende markten. „Unilever heeft inderdaad te maken met de geïmporteerde inflatie en daarom moeten ze deze incrementele kosten compenseren door een voortdurende optimalisatie van hun kostenstructuur bovenop de prijsstijgingen.” Betere concurrentiepositie Zijn verwachting is dat Unilever het jaar met een betere concurrentiepositie zal afsluiten. „Maar dan moeten ze wel op de juiste manier investeren in de daling van de operationele marge die de groep heeft besloten in 2022 aan te nemen.” Volgens Tegner komt de daling van de operationele marge meer voort uit de beslissing voor groei versus ondersteunende marges. Unilever, in 1930 ontstaan vanuit een fusie van de Brabants Margarine Unie en het Engelse Lever Brothers, is wereldwijd voor miljarden mensen een bekende naam die ergens in huis op een pakje boter, fles shampoo of op de ijsjes in de vriezer staat vermeld. Na jarenlang een duale structuur te hebben gekend, met een hoofdkantoor in zowel Rotterdam als Londen, is Unilever inmiddels 100% in Engeland gezeteld. Sinds 1 juli 2022 heeft het bedrijf zich georganiseerd in vijf zogeheten business groups: Beauty & Wellbeing, Personal Care, Home Care, Nutrition en Ice Cream.www.telegraaf.nl/financieel/150158940...
Prima cijfers. Kosten kunnen grotendeels worden doorberekend. Op het moment dat de grondstofkosten omlaag gaan (de aangepaste prijzen uiteraard niet!) zal er alleen maar sprake zijn van een grotere winstmarge!
Update: Unilever verhoogt outlook Tweede kwartaal stuk beter dan verwacht. (ABM FN-Dow Jones) De omzet van Unilever is in het tweede kwartaal van 2022 sterker dan verwacht gestegen, ondanks dat de volumes daalden, en de onderneming verhoogde de outlook voor heel dit jaar. Dit bleek dinsdag voorbeurs uit de kwartaalcijfers van de Britse voedingsgigant van merken als Dove, Axe en Ben & Jerry's. De omzet steeg op jaarbasis van 13,5 naar 15,8 miljard euro. Analisten rekenden op een omzet van 15,3 miljard euro. De markt hecht echter vooral waarde aan de ontwikkeling van de onderliggende omzet van Unilever. In het tweede kwartaal steeg de onderliggende omzet met 8,8 procent, waar analisten vooraf rekening hielden met 7,0 procent. De prijzen stegen met 11,2 procent, maar de volumes liepen met 2,1 procent terug, min of meer zoals analisten ook hadden verwacht. De consensus rekende op 9,0 procent hogere prijzen en 1,8 procent lagere volumes. Verder meldde Unilever dat vooral Home Care het goed deed met een groei van 12,2 procent. Beauty & Personal Care en Foods en Refreshments stegen met circa 8 procent. In de eerste jaarhelft bedroeg de onderliggende omzetgroei 8,1 procent. Onderliggend verdiende Unilever in de eerste zes maanden 3,44 miljard euro, nipt minder dan de 3,49 miljard euro een jaar eerder. Unilever keert een kwartaaldividend uit van 0,4268 euro per aandeel, nadat in de eerste jaarhelft een vrije kasstroom werd gerealiseerd van 2,2 miljard euro. Dat was wel minder dan de 2,4 miljard euro een jaar eerder. Outlook omhoog Unilever verwacht voor 2022 een onderliggende omzetgroei die hoger uitvalt dan de 4,5 tot 6,5 procent waarop eerder werd gerekend. Daarbij profiteert het bedrijf van hogere prijzen, maar zullen de volumes wel verder onder druk komen te staan. De analisten hadden al vertrouwen in deze outlook. De consensus mikte op een groei van 6,4 procent voor dit jaar. Unilever rekent verder op een operationele marge in 2022 tussen de 16 en 17 procent. Het bedrijf herhaalde dinsdag te verwachten aan de onderkant van deze bandbreedte uit te zullen komen. De analisten mikken voor heel 2022 ook op een marge van 16,0 procent. In 2023 en 2024 verwacht Unilever dat de marges zullen stijgen, dankzij onder meer een combinatie van hogere prijzen en kostenbesparingen. Plannen Het concern wil meer nadruk leggen op groeisectoren. Het gaat dan om de activiteiten op het gebied van persoonlijke verzorging, gezondheid en hygiëne. In deze segmenten ziet Unilever kans om een hogere duurzame groei te realiseren. Daarbij dienen grote overnames te worden afgewisseld met meer desinvesteringen van merken die minder opleveren. Zo hoopt Unilever na iedere overname dat de zogeheten gearing weer vlot terugkeert naar het huidige niveau. Ook streeft Unilever naar een vereenvoudiging van het organisatiemodel. In plaats van een matrixstructuur kiest Unilever voor vijf divisies: Beauty & Wellbeing, Personal Care, Home Care, Nutrition en Ice Cream. Dat zou beter zijn voor de groei. Dit resulteert in circa 15 procent minder banen in het senior management en 5 procent minder bij het junior management. In totaal schrapt Unilever 1.500 banen wereldwijd. In de komende twee jaar wil Unilever 600 miljoen euro aan kosten besparen. Update: om meer informatie toe te voegen. Door: ABM Financial News.info@abmfn.nl Redactie: +31(0)20 26 28 999
Cijfers aardig ontvangen ;-) Succes
Beursblik: mooie meevaller bij Unilever Degroof blikt al vooruit naar 2023. (ABM FN-Dow Jones) Unilever heeft in de eerste helft van dit jaar zowel meer omzet als marge behaald en zag dan ook ruimte om de omzetoutlook voor heel dit jaar te verhogen. Dit concludeerde analist Fernand de Boer van Degroof Petercam dinsdag. "Een mooie meevaller", oordeelde De Boer. Unilever denkt meer omzet te kunnen behalen in 2022 dan eerder voorzien. De margeoutlook bleef onveranderd. En omdat de marge in de eerste helft hoger uitviel dan voorzien, betekent dit dat analisten hun taxaties voor de tweede jaarhelft wat zullen gaan verlagen, aldus de analist. De Boer zal zijn winsttaxaties voor heel 2022 iets naar boven bijstellen, maar de belangrijkste vraag is wat de margeontwikkeling in de komende zes maanden betekent voor 2023, aldus de analist. Unilever zelf gaf vanochtend aan hogere marges in 2023 en 2024 te verwachten. Degroof Petercam heeft een Houden advies op Unilever met een koersdoel van 48,00 euro. Het aandeel wint dinsdag 2,7 procent op 47,31 euro. Door: ABM Financial News.info@abmfn.nl Redactie: +31(0)20 26 28 999
Beursblik: Unilever overtreft verwachtingen ING handhaaft koopadvies. (ABM FN-Dow Jones) Unilever heeft met de resultaten over de eerste zes maanden van dit jaar de verwachtingen overtroffen. Dit oordeelde analist Reginal Watson van ING dinsdag. Een dubbelcijferige prijsstijging in combinatie met positieve valutakoersen zorgden voor een omzetstijging met 17,5 procent op jaarbasis en een onderliggende omzetgroei van 8,8 procent. Op basis van deze beter dan voorziene resultaten, verhoogde Unilever de outlook voor dit jaar van een onderliggende omzetgroei van 4,5 tot 6,5 procent naar meer dan 6,5 procent. Wel blijft de kosteninflatie in de tweede jaarhelft hoog, zo waarschuwde Unilever, waardoor de operationele marge aan de onderkant van de bandbreedte 16 tot 17 procent kan komen. Volgens ING is dit een realistisch scenario. Hoewel de outlookverhoging welkom nieuws was, mikte ING al op een onderliggende omzetgroei dit jaar van 6,7 procent bij een operationele marge van 16,4 procent. "Unilever slaagt er duidelijk in om de kosteninflatie het hoofd te bieden, ondanks dat het ten koste gaat van de vraag", aldus Watson, die het koopadvies op Unilever handhaafde met een koersdoel van 58,90 euro. Het aandeel Unilever steeg dinsdagochtend met 2,9 procent tot 47,40 euro. Door: ABM Financial News.info@abmfn.nl Redactie: +31(0)20 26 28 999
Een paar koersdoelverhogingen eerdaags en de 50 euro komt weer in beeld. Op daghoog gesloten, wordt vervolgd.
nl.investing.com/portfolio/?portfolio... Koopadvies, koersdoel €56 15% er bovenop richting eind 2022
vanochtend goed op koers nu ingezakt als een plumpudding. Dividend wordt ook niet verhoogd helaas maar had ik al verwacht .
dit aandeel wil gewoon niet ongeacht outlook en cijfers
Iwab schreef op 28 juli 2022 09:52 :
dit aandeel wil gewoon niet ongeacht outlook en cijfers
Het is maar net hoe hoog je bent ingestapt. De koers heeft het de laatste tijd goed gedaan. Maar voor echt spektakel moet je dit aandeel niet hebben. Tenzij er iets bijzonders (splitsing bijvoorbeeld) gebeurt.
Vandaag gaat Unilever € 0,4268 ex dividend (staat niet op IEX vermeld), geen paniek dus om die opening straks. Sowieso is paniek niet nodig: unilever zit in een mooie opgaande trend, brak door 45, laat de zone 46 achter zich en worstelt nu met de 48, allemaal mooi te zien in de grafiek van Ad Nooten op www.adnbeursanalyse.nl/Aandelen/UNI-g...
Haleon, het bedrijf waar Unilever toen 50 miljard pond op bood, staat nu op de beurs met een market cap van 30 miljard pond en 10~ miljard schuld. Het management van Unilever heeft bijna Unilever om zeep geholpen met het bod op Haleon, maar het management van GSK kan er ook wat van qua incompetentie.
Relatie tussen Unilever en Ben & Jerry’s ijskoud: ’U kunt ons helemaal niet aanklagen’ Vandaag, 09:52 in FINANCIEEL NEW YORK (ANP/BLOOMBERG) - IJsmerk Ben & Jerry’s heeft de bevoegdheid helemaal niet om moederconcern Unilever aan te klagen in de rechtszaak over de verkoop van activiteiten in Israël. Dat heeft een advocaat van Unilever betoogd voor de rechter in New York. ANP / HH Het ijsmerk, dat een activistisch imago heeft, haalde zich in Israël eerder de woede van veel Israëliërs op de hals door aan te kondigen geen ijs meer te willen verkopen in de nederzettingen in Palestijns gebied. Volgens de oprichters van het ijsmerk past de verkoop niet bij de normen en waarden van het Amerikaanse merk, dat binnen Unilever een een verregaande autonomie heeft met betrekking tot zijn sociale missie. BEKIJK OOK: ’Unilever betaalt bestuur Ben & Jerry's niet meer’ Maar in juni kondigde Unilever aan zijn belang in het ijsmerk in Israël over te doen aan Avi Zinger, eigenaar van branchegenoot American Quality. Door die stap blijft Ben & Jerry’s onder de Hebreeuwse en Arabische naam toch beschikbaar in Israëlische nederzettingen in Palestijns gebied. Daarop stapte Ben & Jerry’s naar de rechter. Volgens Unilever zou dat laatste juridisch helemaal niet moeten kunnen. Het bestuur van Ben & Jerry’s zou weliswaar speciale bevoegdheden hebben, maar alleen die bevoegdheden „die er uitdrukkelijk en specifiek aan zijn gegeven”, aldus de advocaat van het levensmiddelen- en verzorgingsproductenconcern. En daar zou het aanklagen van de eigenaar volgens hem niet bij horen. BEKIJK OOK: Unilever spekkoper dankzij torenhoge inflatie Een raadsman van Ben & Jerry’s keek in zijn betoog anders tegen de zaak aan. Hij benadrukte juist de grote mate van autonomie van het Amerikaanse ijsmerk en diens sociale missie. Ben & Jerry’s zette zich eerder ook in voor bijvoorbeeld het homohuwelijk en de Black Lives Matter-beweging. Nadat vorige maand de gang naar de rechter werd aangekondigd is de zaak ook nog twee weken opgeschort geweest. Beide partijen onderzochten toen met een bemiddelaar de mogelijkheid van een schikking. Maar vorige week lieten ze de rechter weten dat de gesprekken op niets waren uitgelopen, vandaar dat een rechter zich nu alsnog over de kwestie moet buigen.www.telegraaf.nl/financieel/126642889...
www.reuters.com/legal/haleon-not-part... Had Unilever bijna een lijk in de kast gekocht... Misschien dat Unilever nu het bedrijf voor de helft kan kopen ;)
Niet zozeer recent (artikel van 12 augustus), maar misschien wel aardig om toch hier te plaatsen:www.morningstar.nl/nl/news/225788/kos...
Iwab schreef op 28 juli 2022 09:52 :
dit aandeel wil gewoon niet ongeacht outlook en cijfers
't Is maar waarom je dit aandeel hebt. Voor het defensieve deel van je portef levert het ipv sparen ca 4%/jr op. Jaar in jaar uit. Een flinke pluk van je beleggingsbudget in Unilever op de plank en ieder Q dividend herbeleggen. Daarnaast kun je toch lekker spectaculairdere dingen doen. Hup volop in de volatiele groeiers en derivaten. Daar wordt je rijk van. Ik dus niet.
Ik heb het al eerder gemeld: Unilever is een heerlijk aandeel om telkens zowel put als call-opties te schrijven. Helaas kan je bij de Rabobank geen puts meer schrijven. Onzinnige actie welke ze niet kunnen uitleggen, anders dan dat ze er veel werk van hebben omdat hun systemen niet efficiënt zijn. Maar naar een andere broker kan ik niet met deze portefeuille omdat ze nergens meer een rechtspersoon als klant aannemen i.v.m. CDD. Gaat me best wat opbrengsten schelen ( op basis van resultaten uit het verleden).
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)