Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Forum geopend voor Euronav
Volgen
Ik heb mij gepermitteerd om een press release van vorig jaar boven te halen, kwestie van de geesten nog es op te frissen (dat EURN reeds de groenste jongen van de klas is)www.euronav.com/media/66434/20210706-...
... dat ze zich dan WEL aan dat samenwerkingsakkoord houden... dat lijkt me niet het plan van frederiksen, al zullen ze dat wel proberen te minimaliseren... Frederiksen heeft 1 van zijn directie ontslagen, om naar verluidt een van zijn luienanten te plaatsen... er is dus geen eensgezindheid, en weet je wat dictators doen... wie niet akkoord is wordt vervangen door een getrouwe...(je mag me gerust je stemrechten voor de algenene vergadering toevertouwen...) ik ga niet akkoord met deze fusie, tenzij men mij kan overtuigen dat decarbonisatie nog altijd primeert boven cijfermatige rentabilitiet. en dat aan fredriksen toevertrouwen?? Nee dus. Ik blijf erbij decarbonisatie moet volgens plan verlopen, dus met Antwerps Maritiem Centrum, en in de plannen van frederiksen is decarbonisatie niet prioritair, dus in strijd met de rechten van de mens..
Vanaf 2023 is er nieuwe strenge reglementering waaraan elke tankervloot zich MOET houden, toch? Dus ik zie het probleem niet. Euronav is Shell niet. >>>>fredriksen is geen dictator, hij bezit 40% van FRO, dus hij doet wat hij wil, dat is toch een groot verschil, sorry. Wat ik evenmin goed begrijp, ik lees nu 2 jaar al je postings, nooit heb ik je een woord horen zeggen over decarbonisatie, integendeel, enkele weken terug was je opnieuw de winst aan het berekenen op je rekenmachine en dat de winst er niet op kon ERROR
Mijn stemrechten zijn al naar Hugo!! Die is de enige juiste beslissing. CMB zijn zakkenvullers! Eerst kotsen ze Euronav uit. Nu ruiken ze “gratis” geld en is het hun kindje….
GiGa schreef op 3 mei 2022 18:39 :
Mijn stemrechten zijn al naar Hugo!! Die is de enige juiste beslissing.
CMB zijn zakkenvullers! Eerst kotsen ze Euronav uit. Nu ruiken ze “gratis” geld en is het hun kindje….
Volledig mee eens! 2 jaar geleden hun 'kindje' laten vallen als een baksteen en nu zien ze een kans om het terug te laten renderen. Neenee, geef mij maar de fusie!
Fredriksen heeft zijn belang opnieuw een beetje uitgebreid (SEC Filing) "C.K. Limited just filed a "Statement of acquisition of beneficial ownership", which is also known as a 13D. In the filing, it appears as though C.K. Limited claims to own 24,216,865 shares. This represents 12.01% of Euronav."
Heb gisteren het laatste stuk van mijn positie verkocht. Dit verhaal wordt me te onduidelijk. Ik blijf ook steeds naar het grotere geheel kijken: heroriëntatie van verbruik (wellicht minder) en productie: zie Rusland, maar ook Iran dat nu sterk in zijn schoenen staat tov de Westerse bedeltocht) En tenslotte de komende deal zelf: Saverijs is wellicht heel dicht bij een blokkeringsgroep: de Antwerpse haut finance, enkele fondsen, Europese sympathie en de 15 % die de familie snel opbouwt. Vooral dat laatste verraste mij. In een vorige bijdrage dacht ik dat De Stoop de grote (Amerikaanse) fondsen wel achter zich had via een goede marketing, maar 75 % opbouwen is heel wat....Ik zou graag weer inkopen maar lager, en ik denk dat dat gaat lukken, maar niet als CMB tech het voor het zeggen krijgt.
nu fusie ja ben ik wel voor. En het ziet er niet zo goed uit voor morgen...het begin van q2 zal me eerder tegenvallen, als ik de resultaten van insw ziet: het momentum is niet voor VLCC: die boten zijn er vooral voor china...en blijkbaar speelt de lockdown 'zero covid' een grote rol. Maar cijfermatig blijft de toekomst dichterbij komen, waar men veel schepen naar scrap zal moeten afvoeren...De krapte is er nu nog niet, en ook de benodigde investeringen door de oliemaatschappijen zijn nogal hoog voor een volle vlcc.. Het momentum is nu voor de insw vloot.. LR en MR die mooie winsten opleveren, in tegesnstelling tot vorig jaar. Nu, ik ben een beetje bang door de uitlatingen van HDStoop dat men de lijn van CMB zou verlaten. ik weet niet in hoeverre de akkoorden van vorig jaar princiepsakkoorden waren of ontwikkelingsplannen...Maar mijn 'lezing' is dat frederiksen niet zo ver wil gaan als de belgische clan: met 250 boten (ik tel er insw al bij) kan hij de ontwikkeling mee sturen, en ook invloed uitoefenen. Europa wil een voortrekkersrol spelen en ik denk dat dat ook moet... dat er minder winst zou zijn? misschien wel 30% minder winst? als die niet duurzaam en volgens convenience is dn zal de waardering van he aandeel ook wel 25% lager zijn ...130% winst -25% blijft 97,5% , dus uiteindelijk toch een hogere waardering en veel beter toekomstperspectief! en dan zou dat al 30% meer mogen zijn, het verschil, maar dat denk ik niet. Het is mischien een onverantwoord wantrouwen, maar ben waakzaam... en als de fusie er komt hoop ik maar dat ze hun politiek niet omkeren, dus verduurzamen, en wat mij betreft hoe meer hoe liever. De plannen van CMB, we weten er zo weinig over...ik denk dat ze over de nodige know-how, kapitaal en ervaring beschikken, samen met hun Antwerpse partners. Ik hoop dat ze hun plannen, met of zonder euronav kunnen uitvoeren .. Zonder euronav...wat zal hun aandeel dan zijn, je-m'en foutistische aanpak van de teloorgang van de Oliehoek?
PERSMEDEDELING Donderdag 5 mei 2022 – 10.00 am CET BRIEF VAN DE RAAD VAN TOEZICHT AAN DE AANDEELHOUDERS VAN EURONAV ANTWERPEN, België, 5 mei 2022 – Euronav NV (NYSE: EURN & Euronext: EURN) (“Euronav” of de “Vennootschap”) richtte de volgende brief van de Raad van Toezicht aan haar aandeelhouders in de aanloop naar de AV op 19 mei 2022. In bijlage vind je de inhoud.
Jammer dat de koersstijging, ondanks de accumulatie van beide partijen, vooralsnog beperkt blijft. Toch vrij veel verkopers die het zekere voor het onzekere nemen?
Euronav: kemphanen blijven bijkopen De strijd tussen de redersfamilies Fredriksen en Saverys om de controle bij olietankerrederij Euronav EURN 2,86% blijft in alle hevigheid woeden, leren transparantiemeldingen bij de Amerikaanse beurswaakhond SEC. John Fredriksen zit nu via Famatown aan 12 procent, de Saverysen zitten via Saverco aan 17,5 procent. De raad van bestuur van Euronav heeft overigens vandaag de brief over het fusievoorstel met rivaal Frontline, van Fredriksen, op de post gedaan naar de aandeelhouders.www.tijd.be/markten-live/live-blog/ar...
Als 1 van de 2 binnenkort in het zand bijt... Verkoop/verkopen die dan zijn/hun belang weer? Kunnen we dan na 19 mei een dip van de aandeelprijs verwachten?
Becb schreef op 5 mei 2022 12:27 :
Als 1 van de 2 binnenkort in het zand bijt... Verkoop/verkopen die dan zijn/hun belang weer?
Kunnen we dan na 19 mei een dip van de aandeelprijs verwachten?
Ze gaan eerst het zand uit hun mond wegspoelen... (lees: commentaren leveren). Imho hebben die zich reeds veilig gesteld met allerlei financiele constructies.
cijfers over de reeele waarde van de beide bedrijven heb ik nog niet gezien. of heb ik wat gemist.?
Becb schreef op 5 mei 2022 12:27 :
Als 1 van de 2 binnenkort in het zand bijt... Verkoop/verkopen die dan zijn/hun belang weer?
Kunnen we dan na 19 mei een dip van de aandeelprijs verwachten?
Hi, what does this date represent? Thanks in advance
Francesco L. schreef op 5 mei 2022 22:16 :
[...]
Hi, what does this date represent? Thanks in advance
Annual shareholders meeting
DW Services schreef op 6 mei 2022 09:02 :
[...]
Annual shareholders meeting
Thanks
uitleg over het verschil cmb strategy en frontline (eerst de kritiek erop lezen...om juist te interpreteren)... wordt dan heel intressant at bericht van euronav is dan ook desinformatie tot en met,sorry...otp.tools.investis.com/clients/us/eur... Tussen de regels kun je heel wat lezen: Dit is al wat interessanter dan een eerste reactie van euronav board,die me deed vermoeden dat men 'niet alles wou zetten op the green deal' Blijkt eerder een uitbouw van een onderhandelingspositie, waarbij euronav teveel risico zou inhouden... Daarbij valt te lezen dat het grootste risico, de miljardeninvestering, inderdaad niet in de tankers gaat: normaal, gezien in die sector geen nieuwbouw is te voorzien, en dat na 2026 de nood aan olietransport zo zal slinken, dat er automatisch een groeiend overschot ontstaat aan tankers: de scrap zal op zich niet volstaan om het dalende olieverbruik te compenseren. Frederiksen wil blijven investeren in olietransport? ja men kan niet alles doen, het is het een of het ander. Neen, in de reuzentankers moet niet meer geinvesteerd... en dat kan dus niet meer afgetrokken van belastbare winst.. CMB wil een meer gediversifieerde vloot, en die 'miljardeninvestering' die als hoog risico wordt beschreven is juist het tegenovergestelde: het is continuïteit in vlootexploitaite, en de normale cashflow, laat gewoon 2 miljard nieuwe investeringen toe over 5 jaar, en dat zonder de financiële positie te verslechteren of de winstgevendheid te beperken. Investeren in 'olie transport'? dat is een vloek, wordt door de investeerders gepenaliseerd met 25% wegens 'inconvenience': minder olie is de doelstelling dus moet euronav wel iets anders doen... andere oliemaatschappijen of eigen aandelen kopen is wellicht (bruto) rendabeler op korte termijn... maar loont niet in de waardering Het lijkt me dat in bij de Freriksen strategie, in de belgische wetgeving, fiscaal heel wat meer winst zal belast worden, wat niet het geval is als men in nieuwe schepen investeert. Stel dat cmb jaaarlijks 20% cash verdiend op zijn vloot ( scrpa inbegrepen) van 4 miljard: dan gaat wellicht een half miljard naar belastbare winst... in het plan van Frediksen. CMB doet de geplande investeringen en realiseert binnen de onderneming eveneens synergiën en belastingsefficientie. Dat sluit een fusie niet uit, op een beter momentum, maar een combinatie met cmb-tech is fiscaal intressant en essentieel in de europese transitie. Daarvan afwijken, secundaire deelprojecten die niet de miljardeninvestering in boten zijn, als extreem risicovol beschouwen ... daar kan wellicht nog over gediscussieerd worden maar er zijn ook belgische garanties (de vroegere delcredere, kan nu op naam niet komen)... nu ja Frederiksen en zijn commentaar in bovenstaande link hebben het er niet over, en creeren een onverantwoord wantrouwen. Ik denk, dat betere herberekening en beter momentum voor euronav (bij een tekort dat vooral VLCC zal begunstigen) zal de echte waardeverhouding, de commerciële waarde van de vloot, op identieke manier gewaardeerd, en die hangt ook voor een groot deel af van de contractwaarden, van de nieuwe bestelde boten, de time charters en de mate van afschrijving: als men daarmee rekening houdt is de ruilverhouding ongunstig voor euronav. Men wil via recente cijfers laten uitschijnen dat euronav minder cashflow genereert, meer personeel en minder ebitda heeft... men had beter als referentie 2020 genomen...Natuurlijk wegen de nieuwe boten op de ebitda van euronav, en de inzinking van de vlcc spot, de overdreven afschrijvingen op de laatste resultaten...Maar dat is oogverblinding. Ik blijf wel voorstander van de fusie... maar in het Frederiksen plan zie ik niet echt continuiteit, alleen fiscaal ongunstig niet toekomstgericht. Bovendien een breuk met een ingeslagen weg... naar decarbonisatie. Er is al heel wat 'investment banking' in de directie... Een investeringsbank raadplegen om de fusie te smeden... wie weet wat daar dan uitkomt? Een bijgeschaafde fusie?
Is olie een eindigend verhaal? Als brandstof wellicht, maar 30% van de olie wordt voor allerlei andere dingen gebruikt. Dat de decarbonisatie in afzienbare tijd een feit zal zijn (binnen 10j bijvoorbeeld, is wishful thinking. De oprichting van windmolens, zonnepanelen of kerncentrales als je wil verloopt niet bepaald snel. Evenmin de uitrol van laadpalen. Ook voor verwarming gaat men pas vervangen na slijt van ketels (15j) of de intrede van een nieuwe generatie (30j). Aangezien de schepen na 22 jaar versleten zijn, zie ik dus niet zo een probleem.
men kan die evolutie versnellen of vertragen: ik denk dat het CMB traject de evolutie zal bevorderen, terwijl het verder investeren in 'frederiksen' technieken kan vertragen. Ik kan daarbij verkeerd zijn! Maar de communicatie van euronav heeft me (nog)niet kunnen overtuigen... ik hoop nog altijd dat een europees project, met bindende afspraken tussen partners met synergieen. Combineer de vloten van cmb, bocimar, cfe, insw, euronav, fro.... en dan heb je een vloot die voor 1 mljard moet vernieuwd worden elk jaar. Dat zou voor de volledige vloot een zeker voordeel opleveren: daar waar ze concurrentieel zijn kunnen ze de beste prijzen afdwingen, de beste technieken ontwikkelen. Dat er intussen een tekort zou ontstaan aan crude carriers? goede zaak, sneller behoeftes afbouwen en hogere koersen op spot! Meer tankers en minder technische oplossingen? Nee. Dat is de foute keuze. Maar wellicht is er een combinatie mogelijk: als de samenwerking met cmb maar blijft bestaan, moet het niet ten koste zijn van de euronav aandeelhouder, maar ook niet ten koste van de vlootvernieuwing. Intussen hoop ik wel dat er enige evolutie komt in het dossier, en dat de plannen van CMB niet worden gestoord door het afhaken van een partner, en voor de komst van Fredriksen verliep alles gesmeerd. Euronav heeft nu eenmaal veel cash-flow en kon in de strategie een doorslaggevende rol spelen. Het verschil in waardering van de technische inspanningen tov de schepen is geen nieuw risico, het is zinvol nemen van verantwoordelijkheid, maar Frederiksen wil de wereld naar de knoppen helpen...effen Greta roepen... GRETA!!! O ja, men zal dus op de aandeelhoudersvergadering met beter argumenten moeten afkomen, of een gewijzigd plan... zowel van cmb als van frederiksen?
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)