Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Gaussin PSE:ALGAU.FR, FR0013495298

  • 0,249 23 apr 2024 17:20
  • -0,001 (-0,20%) Dagrange 0,242 - 0,250
  • 26.320 Gem. (3M) 146,9K

Gaussin 2022

358 Posts
Pagina: «« 1 ... 8 9 10 11 12 ... 18 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. symbol 26 april 2022 21:31
    Chiffre d’affaires et revenus de licences : 52,8 M€ contre 40,6 M€
    Résultat net : -7,3 M€ contre 1,2 M€
    EBITDA : -0,4 M€ contre 5 M€
    Capitaux propres : 24,3 M€ pour 19,5 M€
    Trésorerie : 16 M€ au 15 avril 2022
    De solides perspectives de développement grâce à un carnet de commandes fermes de 80 M€ et un objectif 2022 de 75 M€ de CA
  2. Bearded Fisher 28 april 2022 16:44
    Hallo beste mede beleggers, ik heb besloten om ook even een acount aan te maken om samen met u te speculeren.

    Ik heb nooit gedacht dat jullie zo aan bearish kunnen zijn over gaussin.
    Die jaarcijfers zijn toch best ok? Zeker in deze huidige markt...
    Eigenlijk vind ik het best jammer dat de beurs jullie sentiment niet wil volgen, anders had ik mijn positie enorm versterkt, zodat mijn gemiddelde aankoop waarde fors kan zakken.
    Ik geloof in gaussin, zeker voor de lange termijn. En groei aandelen hebben het nu eenmaal lastig deze periode. Zeker als ze nog niet winstgevend zijn.
    Best jammer van de aandelenemissie bij gaussin, toch zal hier wel een goede reden achter zitten.

    Nu wil ik toch beetje afwachten wat er de volgende weken zal gebeuren, ik hoop een flinke val om daarna terug te stijgen richting de 6.
    Volgens mij is dat de waarde dat gaussin momenteel verdient.

    Groetjes,
    BF.
  3. marinier 29 april 2022 14:25
    Mijn aandelen bezit in Gaussin heb ik al afgeschreven. Verkopen heeft geen zin meer. Het kan in de toekomst alleen maar op zin minst iets beter worden. Een trieste constatering en een zeer slechte keuze geweest om maanden geleden in Gaussin te stappen. Het is niet anders en gelukkig kan ik het geld missen. Waarschijnlijk en al eerder aangegeven moet ik nu zeeeeer lang wachten door mijn eigen gemaakte zeer slechte keuze!!!.
  4. Bearded Fisher 29 april 2022 17:14
    De uitspraken van Gaussin volg ik mischien iets te weinig, toch probeer ik te kijken naar de evolutie binnen het bedrijf.

    De samenwerking met Aramco, plug power, hun waterstof racetruck...
    Voor de vergroening van het transport zijn er maar weinig opties.
    Elektrische vrachtwagens wegen te zwaar. Ook heeft Gaussin andere mooie voertuigen ontwikkeld.
    Jammer genoeg heb ik hun niet kunnen bezoeken in Zeebrugge tijdens hun worldtour.
    Dan had ik mischien zelf kunnen oordelen hoeveel belangstelling er is.

    Ik blijf er dus in geloven, al zal ik natuurlijk voorzichtig blijven, al geloof ik nog steeds dat het aandeel terug zal stijgen. Volgens mij zullen de volgende kwartaalcijfers wel beter worden.

    We zien wel.

    Grtz!
  5. M c M 1 mei 2022 05:45
    quote:

    marinier schreef op 29 april 2022 14:25:

    Mijn aandelen bezit in Gaussin heb ik al afgeschreven. Verkopen heeft geen zin meer. Het kan in de toekomst alleen maar op zin minst iets beter worden. Een trieste constatering en een zeer slechte keuze geweest om maanden geleden in Gaussin te stappen. Het is niet anders en gelukkig kan ik het geld missen. Waarschijnlijk en al eerder aangegeven moet ik nu zeeeeer lang wachten door mijn eigen gemaakte zeer slechte keuze!!!.
    Je schrijft iig snel af! Voor de boekhouding wel makkelijk iig..
    Denk dat je gewoon op een slecht punt bent ingestapt, als bij zovele groeiaandelen horen emissies er helaas bij. En ja, soms wordt het te mooi voorgedaan zoals nieuws op donderdag aankondigen voor de maandag erop zonder dan met echt nieuws te komen. Zelf ook geirriteerd geweest dat ik te gierig was en mn verkoop op n duppie niet gehaald werd ergens rond de 9,80. Had veel geld gescheeld. Aan de andere kant was de algehele ineenstorting van groeiaandelen voor mij iig niet te zien aankomen. Wordt helaas ff wachten nu, ik doe ze zeker niet weg op deze marktcap. En afschrijven al helemaal niet..
  6. [verwijderd] 4 mei 2022 10:58
    Mogelijkheid voor Gaussin.
    Only four U.S. ports currently have automated terminals, including Los Angeles and Long Beach, which handle about 42% of all U.S. containerized trade with East Asia.

    Automated Ports See West Coast Dockworkers Clock More Hours.

    www.supplychainbrain.com/articles/349...
  7. forum rang 6 Theo3 6 mei 2022 11:51
    quote:

    M c M schreef op 11 januari 2022 02:36:

    [...]

    Er krijgt altijd wel iemand ergens gelijk, niet?
    - Nog even afwachten of ze ook gelijk krijgen met de 4,50 eur waar het naartoe ging.
    - terugval naar tussen de 2 en 3 euro vervolgens herinner ik me ook nog van jou (via bourso uiteraard..)

    Heb je zelf ook een koersdoel en/of vooruitzichten voor dit aandeel?
    Of wie exact is jouw Franse bron waar ik dit bij na kan gaan om deze geweldige nieuwe inzichten te verkrijgen?
    Gaat het dan toch gebeuren McM ik denk het van wel 3.00 euro zou best wel eens tot de mogelijkheid kunnen worden
  8. marinier 6 mei 2022 17:20
    De koers zou vanaf nu 100% moeten stijgen en dan heb ik nog steeds verlies. Kun je nagaan wat ik voor een fantastische keuze heb gemaakt. Groeiaandeel noemen ze Gaussin. Laat me niet lachen. Eerst tot een historisch diepte punt zakken en dan groeien maar zou ik zeggen. Ik moet er helaas in blijven geloven. Tegen beter weten in!!!! Al eerder voorspelt dat me dit jaren gaat kosten. Ik ben nu 70 dus zeg het maar!!!! Hopelijk hebben mijn kleinkinderen er nog iets aan straks!!
  9. [verwijderd] 9 mei 2022 11:56
    Een artikel over Gaussin dat ze deze week op de expo in Long Beach aanwezig zijn.
    Vooral het laatste deel is interessant.

    According to a recent California Fuel Cell Partnership report “Achieving California’s Zero-Emission Future for Freight Movement,” 70,000 hydrogen HD long-haul trucks are needed to sustain the West coast trades. This would not only service instate but also interstate commerce connected to the California ports and businesses. The report highlights the need of transitioning to H2 trucks replacing “the high-emitting drayage truck sector, including 17,000 vehicles registered to the ports of Los Angeles and Long Beach alone.” Thus, Gaussin hopes to capitalize on this market with its port logistics and potentially heavy-duty offerings.

    The Dakar Hydrogen Racer Comes To The ACT Expo In Long Beach

    www.forbes.com/sites/davidblekhman/20...
358 Posts
Pagina: «« 1 ... 8 9 10 11 12 ... 18 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium drie voorbeelden van IEX Premium: de exclusieve content op de site, de app op een smartphone en IEX Magazine.

Benieuwd naar onze analyses en kooptips?

Word nu abonnee van IEX en krijg onbeperkt toegang tot onze (koop)tips en succesvolle modelportefeuilles. Nu 3 maanden voor slechts €19,95! Profiteer van 58% korting!

Word abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links