Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
April doet wat hij wil, TomTom going on!
Volgen
Overtake schreef op 24 april 2022 12:51 :
[...]
Lees hier veel minder onderbouwde berichten, maar een softwarepakket vergelijken van de grootste softwareleverancier ter wereld, waarin de hele kantoorautomatisering is opgenomen, waar bijna onmogelijk (praktisch) een alternatief voor te vinden is, met een soort van luxe, inwisselbare software, waar google een gratis alternatief biedt, is complete nonsens.
En dan de gedachte dat het onderhoud van dat volledig pakket goedkoper zou zijn dan een navigatie-pakket....Erg jammer dit allemaal hoor.
mijns inziens een misplaatste reactie van uw hand op een prima onderbouwde post van mijn zijde, overduidelijk heeft u de kern van mijn post niet begrepen, of je nu een vergelijking maakt met de s/w van MICROSOFT, KASPERSKY enz enz de jarenlange prijs erosie tonen aan dat TOMTOM geen pricing power heeft… Onderhoud van office s/w zijn voornamelijk bugfixes en veranderingen die vanuit regelgeving zijn vereist, behoudens security gerelateerd 0,0 noodzaak voor ‘near real time’ verwerking en nieuwe functionaliteit wordt een volgende versie van het s/w pakket… Onderhoud van navigation s/w is ‘near real time’ verwerken van probes, infrastructurele veranderingen en wijzigingen welke vanuit regelgeving zijn vereist, vele malen kostbaarder en risicovoller dan onderhoud van office gerelateerde s/w…
boem! schreef op 24 april 2022 12:59 :
volkswagen alle voertuigen van de groep
stellantis alle modellen
tesla ook klant
hoe moet ik het backlog van 1,9 mia dan zien, indien daarin nu reeds alle toekomstige baten zitten is dat zwaar teleurstellend
ik zeg dit op basis van de uitspraak tijdens de AVA waarin een bedrag van 50 euro werd genoemd voor stellantis.
dit zou impliceren dat er in het orderboek rekening isgehouden met 1,9 mia - 440 mio deferred = 30 mio voertuigen.
Het worden - op den duur - alle voertuigen, dus waarschijnlijk niet nu al. Daarnaast is het de vraag, wat dan nu al als een soort zekerheden aan het orderboek kunnen worden toegevoegd en waar de voorzichtigheid gebiedt dat deze nog niet tot een orderboek kunnen worden gerekend.
Blz 1 van Q4 laat ook de jaarcijfers zien. ebitda - 19,5 ebit - 93,2 Op blz 3 en 4 staan de cijfers van C en Locatie technologie tel je die op dan is de ebitda - 13,9 en ebit - 87,5 Dat is - 5,6 in zowel ebit als ebitda . Geen C en geen locatie technologie. Wat dan :-)
Oproep bij Just Eat Takeaway om aantal RvC leden (o.a. tante Cor) weg te sturen bij de AvA op 4 mei. Volledig terecht m.i.
NewKidInTown schreef op 24 april 2022 10:34 :
Black Monday op komst, krijg ik toe gemaild.
Be careful out there !
Minus 2,96% valt nog mee voor een Black Monday. Veel erger is dat deze daling gepaard gaat met een omzet van 400k in welgeteld 1 uur.
NewKidInTown schreef op 25 april 2022 10:15 :
[...]
Minus 2,96% valt nog mee voor een Black Monday.
Veel erger is dat deze daling gepaard gaat met een omzet van 400k in welgeteld 1 uur.
De "grote inkoper" is "grote verkoper" geworden. Misschien wel in opdracht van de heer Goddijn om de koers onder de 7,83 te houden tot 6 mei.
Overtake schreef op 24 april 2022 12:51 :
[...]
Lees hier veel minder onderbouwde berichten, maar een softwarepakket vergelijken van de grootste softwareleverancier ter wereld, waarin de hele kantoorautomatisering is opgenomen, waar bijna onmogelijk (praktisch) een alternatief voor te vinden is, met een soort van luxe, inwisselbare software, waar google een gratis alternatief biedt, is complete nonsens.
En dan de gedachte dat het onderhoud van dat volledig pakket goedkoper zou zijn dan een navigatie-pakket....Erg jammer dit allemaal hoor.
Complete nonsens? U slaat de plank compleet mis met uw redenatie. En ja! Het onderhoud van het kantoorautomatiseringspakket is vele malen goedkoper dan het up to date houden van een navigatiepakket. het is niet voor niets dat TT tot op heden niet in staat blijkt te zijn de operationele kosten van het navigatiepakket significant omlaag te brengen ondanks het interne verbeteringsprogramma wat daar toe zou moeten leiden.
uiteraard wil HG geen cent verdienen aan zijn opties. Hoe kortzichtig kan je zijn, de koers wordt bepaald door het verdienmodel dat door de markt op het aandeel wordt geplakt.
Pauwels heeft niets verkocht en gekregen, is dus het ijkpunt. Verschil tussen Harold en Pauwels zijn de opties en de RSU. Tot nu toe heeft Harold ze steeds op de plank gelegd. De RVC krijgt geen aandelen en mag ze niet kopen. Verschil tussen Pauwels en Harold momenteel 621077 aandelen en nog 689000 opties en 259670 RSU. Schat tegen 2025 dat Harold een 2 miljoen aandelen meer heeft dan Pauwels. Komt er dan een change of control dan zijn die 2 miljoen aandelen bij 50 100 miljoen waard en bij 100 200 miljoen. Tja bij 50 100 miljoen is netjes voor 15 jaar langer besturen :-)
Mooi bedrijf toch tomtom. Zoveel onontdekt potentieel. Niemand die dat ziet en toch gouden bergen achter de horizon. (Die elke keer weer een zekerheid is volgens posters maar nooit gezien worden).
Het verschil tussen Pauwels 14.702.531 en Geelen 14.140.030 is 562501 delen door 9 en vermenigvuldigen met 16 geeft 1 miljoen. Geelen heeft eind 2017 toch 1 miljoen aandelen verkocht ! 1.000.000 delen door 16 maal 9 is 562 500. Dus 562.500 nu was 1 miljoen aandelen in 2017 :-) Niet verrassend :-)
tatje schreef op 25 april 2022 11:06 :
Pauwels heeft niets verkocht en gekregen, is dus het ijkpunt.
Verschil tussen Harold en Pauwels zijn de opties en de RSU.
Tot nu toe heeft Harold ze steeds op de plank gelegd.
De RVC krijgt geen aandelen en mag ze niet kopen.
Verschil tussen Pauwels en Harold momenteel 621077 aandelen en nog 689000 opties en 259670 RSU.
Schat tegen 2025 dat Harold een 2 miljoen aandelen meer heeft dan Pauwels.
Komt er dan een change of control dan zijn die 2 miljoen aandelen bij 50 100 miljoen waard en bij 100 200 miljoen.
Tja bij 50 100 miljoen is netjes voor 15 jaar langer besturen :-)
Tralalalalala, de luchtfietserij is werkelijk niet meer te harden hier. Misschien kun je het ook nog even uitrekenen voor 1000?
tatje schreef op 25 april 2022 11:06 :
Pauwels heeft niets verkocht en gekregen, is dus het ijkpunt.
Verschil tussen Harold en Pauwels zijn de opties en de RSU.
Tot nu toe heeft Harold ze steeds op de plank gelegd.
De RVC krijgt geen aandelen en mag ze niet kopen.
Verschil tussen Pauwels en Harold momenteel 621077 aandelen en nog 689000 opties en 259670 RSU.
Schat tegen 2025 dat Harold een 2 miljoen aandelen meer heeft dan Pauwels.
Komt er dan een change of control dan zijn die 2 miljoen aandelen bij 50 100 miljoen waard en bij 100 200 miljoen.
Tja bij 50 100 miljoen is netjes voor 15 jaar langer besturen :-)
Indien Pauwels zou willen zit niets hem in de weg om op gelijke hoogte te komen als HG.
Uit notulen AVA TomTom: Tweede vraag ging over TomTom IndiGO. We hebben daar een klant voor. Dat hebben we ook aan kunnen kondigen en we zijn druk bezig om dat verder uit te breiden. Dat ziet er echt wel positief uit. De heer Reiff U zei klanten. Harold Goddijn Ja inderdaad. En de laatste vraag. De heer Reiff Ja, wacht even. Omdat u zei het eerste half jaar hit die ‘the road’, dus dan wordt die ook bekend neem ik aan. Harold Goddijn Ja. De heer Reiff Is het een grote, is het een kleintje? Hoe werkt dat? Hoe loopt dat? De voorzitter U bedoelt de huidige klant? De heer Reiff Ja. Minstens. Zo niet klanten. Harold Goddijn Ja, we hebben TomTom IndiGO inderdaad verkocht. We zijn druk bezig om dat verder uit te rollen, ook naar andere klanten. Wij verwachten dat aan het eind van dit jaar, begin volgend jaar, die klant z'n auto naar de markt gaat brengen en dat de fabriek dan begint. Dat we daar dan verder over kunnen praten hoe dat eruitziet. Maar we zijn gehouden door onze klant natuurlijk aan allerlei regelingen omtrent vertrouwelijkheid. En daar kunt u zich wel iets bij voorstellen. De heer Reiff Ja, ik kan daar weinig mee. Dat kan ik me altijd voorstellen, want dat hoor je ook altijd. Ja. De orde van grootte van die klant, is dat een grote klant? Is dat een kleine klant? Harold Goddijn Dat gaat niet om een heel hoog volume. De heer Reiff Zijn er klanten in het vooruitzicht die wel groot zijn? Harold Goddijn Ja. De heer Reiff Zijn dat aantal klanten te tellen op één hand of op twee handen? Harold Goddijn Nou, dat hangt er een beetje van af hoe je daar naar die handen kijkt. Zeg maar, hoever ben je dan in die onderhandelingen en hoe hoog schat je je kansen in? Als je zegt van, die kans moet boven de vijftig procent zitten, dan kijk je naar één hand. Maar als je kijkt naar de totale markt waar we ons op richten, die is wel twee handen groot. Waar we denken iets te kunnen doen. De heer Reiff En wordt dit een belangrijk ding voor TomTom? Harold Goddijn Dat weet ik nog niet. Dat is lastig in te schatten, hoe belangrijk dat gaat worden. We moeten daar echt eventjes de tijd voor nemen. Er zijn ook twee verschillende type klanten waar we ons op richten. Aan de ene kant heb je de mainstream grotere merken met veel volume. Daar kan het een bepaalde rol spelen. Maar je kunt ook kijken naar allerlei startups en kleinere bedrijven die het lastig vinden om al die technologie bij elkaar te krijgen. En daar bieden we een heel efficiënt platform aan om snel en tegen lage kosten iets te maken wat echt heel goed werkt. Dus daar moet je denken aan vrachtwagens. Dat zijn kleine volumes, maar wel belangrijk. Ook een hoge waarde. ‘Electrical vehicles’, startups, waarvan er ook veel zijn in Azië, in Europa, in Noord-Amerika. Die ook op zoek zijn om binnen korte periode met weinig kapitaalinvesteringen toch iets naar de markt te brengen. Wat state-of-the-art is. De heer Reiff Maar mijn indruk klopt dat de grote jongens het zelf doen. Harold Goddijn Bij de grote jongens is het anders, die hebben ook behoefte aan iets wat goed werkt en waar wij ze snel op kunnen ontwikkelen. Maar die omgeving is gewoon complexer. Er zit meer historie, er zit meer erfenis in. Om daar in te komen, dat vereist meer tijd. De heer Reiff Maar u heeft zelf ook historie, dus liggen daar dwarsverbanden waarvan u denkt die gaan we aftikken? Harold Goddijn Ja, zeker natuurlijk. Ja. En we kennen onze klanten. We weten ook redelijk goed de uitdagingen van onze klanten waar ze mee worstelen. Dus we hebben een goed zicht op die markt. De heer Reiff Als u dan over het totaal moet kijken, want dan weet ik eindelijk voor mezelf hoe dat ligt. Vijf procent van de omzet, in de toekomst tien procent? Harold Goddijn Dat vind ik lastig in te schatten. Het gaat ook niet alleen maar om TomTom IndiGO, zeg maar het platform. Maar als je TomTom IndiGO hebt, dan kunnen we daar vervolgens ook veel makkelijker onze eigen diensten weer aan koppelen en dan een compleet systeem opleveren. Dus het gaat niet alleen maar om de omzet bij TomTom IndiGO, maar ook om onze marktpositie. Het is ook een product waarbij we veel meer controle hebben over hoe het werkt en hoe het eruitziet. Dus dat geeft ons ook qua marketing en image wel weer wat tools om aan te geven wat er allemaal mogelijk is. De heer Reiff Ja, dan is het een vehikel om verdere diensten te verkopen. Harold Goddijn Correct. De heer Reiff Maar het product op zichzelf is dat ook verkoopbaar? Harold Goddijn Is ook verkoopbaar. Ja, is licentieerbaar. We zijn eigenaar en we kunnen dat onder verschillende modellen licenseren.
0m 10 uur al 400000 Om 12 uur 445000 In de laatste 2 uur dus 45000 totaal. Tralalalalala bijna de laatste la vergeten.
Philips zakt zo door het ijs (25 euro grens) en AEX onderweg naar -3% ….. ik snap HG vwb IndiGO maar het is gerommel in de marge voorlopig. De VW deal moet het meeste exposure geven de komende jaren
Je kunt schrijven wat je wilt, maar daar verander je niets aan. Ik houd me maar liever aan een van de belangrijkste beleggingswijsheden: de koers is de koers.
Mobility 2022 takes place live in San Mateo, California, on May 18 and May 19. On May 20, Diess will join as special guest to our online analyst commentary to talk about everything, from the company’s pursuits in EVs and autonomous vehicle technology, to his thoughts on the newer competitors like Tesla and how it has affected VW Group, to plans for the future.
Eine modernere Fahrzeugplattform mit fortschrittlicherer Software ist erst für 2026 geplant. Das Projekt hört auf den Namen Trinity. Es ist so etwas wie der letzte Strohhalm der VW-Aktie. Software bei der VW-Aktie: Eine große Baustelle Branchenbeobachter attestieren Volkswagen immerhin große Ambitionen bei der Softwareentwicklung. Die Wolfsburger wollen ein eigenes Betriebssystem entwickeln und möglicherweise sogar eigene Chips entwerfen. Doch da hört es mit dem Lob auch schon auf. Die Software-Tochter Cariad sei überfordert, sie sei Volkswagens größte Baustelle, sagten Insider zuletzt dem Handelsblatt. Volkswagen hatte Softwareentwickler aus allen Marken zusammengezogen, um eine zentrale Software-Architektur für den gesamten Konzern zu entwickeln. Dennoch kochen viele Marken weiter ihr eigenes Süppchen – sowohl bei der Software als auch bei der Hardware. Reihenweise Mitarbeiter verlassen Cariad.
Vanwege krapte op de arbeidsmarkt is er overal leegloop en veel verloop van (goed) personeel, ook bij Cariad zo te zien. Benieuwd of het verloop bij TT onder het gemiddelde ligt ….. ze doen wel veel aan medewerkerstevredenheid en hoge salarissen … van de personeelsopties hoeven ze het niet te hebben in elk geval
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)