Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Unibail-Rodamco-Westfield 2022, het jaar van de comeback?
Volgen
Hi, Bestaat er ook niet een kans dat Niel het samen met zijn schoonvader gaat kopen?
RdJ-1986 schreef op 12 april 2022 19:38 :
Hi,
Bestaat er ook niet een kans dat Niel het samen met zijn schoonvader gaat kopen?
Lijkt me sterk, want dan hadden zij dat al lang gedaan. Ik denk eerder dat zij hun eigen winst gaan creëeren door een goede deal in de US tot stand te brengen. Indien een straight sale van de US flagships niet lukt kunnen Niel/Arnault onderdeel worden van een JV met financiële partijen die een belang van 75% in de US Flagships voor een goede prijs kopen van URW kopen. Wellicht betalen ze dan wat veel voor het JV aandeel in de US flagships maar dat krijgen ze dubbel en dwars terug in de koersstijging van URW.
! Zo ! Gisteren kreeg URW de relatief grootste koersdoelverhoging ooit van een analist , nl van Citygroup; Verkopen naar Neutraal en van 27.70E naar 77.60E www.trivano.com/aandeel/unibail-rodam... 12 apr Hoger Verkopen» Neutraal € 27,70 » € 77,60 NB gemm koersdoel analisten is inmiddels 67,97 EUR
Wat een mooi baantje toch eigenlijk. Het maakt niet uit wat je doet. Je goochelt random een koersdoel uit de hoed en je wordt er nog goed voor betaald!
hahaha 27,70 per aandeel, die gasten zaten er fors naast. 4 jaar dividend en je hebt je geld eruit :). Gemiddeld koersdoel analisten is nog steeds vrij bescheiden op eur 68. Dat is maar 10 keer de winst.
“Westfield Mall of the Netherlands bewijst de vitale rol van de fysieke winkel”www.retaildetail.be/nl/news/vastgoed/... Naar 15 miljoen bezoekers Met 117.000 m² en 280 winkels is Westfield Mall of the Netherlands, in Leidschendam bij Den Haag, het grootste overdekte winkelcentrum van Nederland. Een jaar na de opening kan het shoppingcenter tevreden terugblikken, ondanks de bijzonder moeilijke omstandigheden. “We zijn op 18 maart 2021 van start gegaan met shoppen op afspraak. Pas enkele maanden later konden we alles loslaten, op 18 december moesten we weer dicht, 15 januari mochten we weer open... Dus een normaal jaar kan je het niet noemen”, zegt COO Jurn Hoeksema van Unibail-Rodamco-Westfield (URW). “We zijn dan ook ontzettend trots dat we bij de opening 94% verhuurd waren en dat we in een jaar toch dertien miljoen mensen over de vloer hebben gekregen. We hadden gemikt op tussen de twaalf en de veertien miljoen in een ‘normale’ markt, dus we kunnen alleen tevreden zijn. Op termijn willen we wel doorgroeien naar veertien à vijftien miljoen bezoekers.”Een dagje uit “Voor Nederland is dit een exceptioneel product”, benadrukt Hoeksema. Er is uiteraard veel discussie over het bestaansrecht van zulke grote 'malls', maar URW heeft hier geen nieuwe mall gebouwd - wel een bestaand winkelcentrum versterkt. “In 2009 zijn we begonnen met het herontwikkelen van winkelcentrum Leidsenhage. Op dat moment waren er ongeveer tachtig eigenaren. De afgelopen twaalf jaar hebben we het winkelcentrum gebracht tot waar het nu is. Dat is onvergelijkbaar met een typische mall-ontwikkeling in het buitenland, waar je een stuk grond koopt, bouwt en opent. Dit is een ‘urban regeneration’ project, waarbij we een bestaande locatie die eigenlijk meer potentie heeft, verbeteren naar de standaard van vandaag.” Een belangrijk onderdeel van het succes is de evenwichtige en eigentijdse mix. Westfield Mall of the Netherlands zet vol in op groeisectoren als horeca, entertainment, sport, wellness... “Die categorieën zien we in heel onze portefeuille groeien. Hier maken ze ongeveer één derde uit van onze footprint, dat is al veel meer dan in bestaande malls.” De bedoeling is om met dat aanbod handen en voeten te geven aan het concept van ‘een dagje uit’. “Dit is geen winkelcentrum waar je snel wat koopt en weer weg. De verblijftijd wordt versterkt door dat brede aanbod. We hebben hier bijvoorbeeld de beste bioscoop van Nederland.”Van mode tot auto’s Het winkelcentrum is opgebouwd rond drie bestemmingszones, met een eigen sfeer en identiteit. In de Fresh Food Market treffen shoppers een rijk aanbod delicatessen en mooie verswinkels: bakker, slager, kaasboer, groenteman... In het Eettheater op de eerste verdieping vinden bezoekers een gevarieerde mix van restaurants en eetkiosken. The Gallery tot slot is een zone met een onderscheidende architectuur en een ander type winkels: kleinere boetieks in een sfeervolle setting. Daarnaast heeft Westfield Mall of the Netherlands met Jumbo Foodmarkt en Albert Heijn XL een indrukwekkend supermarktaanbod – dit is de enige plek in Nederland waar die twee grote formules naast elkaar bestaan. En de grote moderetailers hebben hier allemaal hun flagships. “Dus we hebben hier de grootste en beste Zara, H&M, The Sting, Peek & Cloppenburg…” Opmerkelijk is bovendien de aanwezigheid van enkele (elektrische) automerken, wat je in een winkelcentrum niet meteen zou verwachten: Polestar, MG, Volkswagen-dealer Wittebrug, zelfs het Chinese Xpeng met een vliegende auto…Fysieke winkel blijft relevant De internationale uitstraling van Westfield helpt: “We hadden hier met de opening meteen tien internationale nieuwkomers voor de Nederlandse markt. Merken die kiezen om de Nederlandse consument als eerste hier aan te spreken, en niet in de Kalverstraat of op de Lijnbaan. Waarom? Omwille van het product, maar ook om de track record van Westfield. Ze hebben er vertrouwen in. Daar zie je de kracht van actief zijn over de hele wereld met de beste kwaliteit. Dat is een uniek voordeel.” “We hebben ook huurders aangetrokken die voorheen enkel online actief waren, zoals Pink Gellac of Miccy’s. Hier openen ze hun eerste fysieke winkel en dan zien ze niet alleen uitstekende verkopen in hun winkel, maar ook een halo-effect: de onlineverkopen in de regio Den Haag nemen toe omdat ze hier een winkel hebben. Andersom biedt 60% van onze retailers hier click & collect aan. Voor hen is dit ook een versterking van hun onlinekanaal.” Ziet Hoeksema dat koopgedrag ingrijpend gewijzigd is, na corona? “We zien dat de interesse voor de beste locaties nog steeds toeneemt. Afgelopen jaar hebben onze top 50 retailers hun winkeloppervlakte met gemiddeld 7% vergroot. De grote merken zeggen het in hun jaarverslagen: we sluiten winkels, maar de bestaande winkels worden belangrijker, als fulfilment center, en voor de merkidentiteit. Wij denken dat wij daarvoor goed geplaatst zijn. De vitale rol van de fysieke winkel is er. Als er na de perfecte storm van de pandemie nog steeds een fysieke winkel is, dan moet die wel heel relevant zijn...”Mikken op sneeuwbaleffect Maar er zijn ook locaties die herontwikkeld zullen worden, geeft Hoeksema aan. “Kijk naar de impact op de grote steden: de toplocaties houden wel stand, maar secundaire gebieden krijgen het moeilijker. In Nederland was het speelveld altijd anders: de randstad zou in een ander land gewoon een stad zijn. In Frankrijk zit onze portefeuille in Parijs en Lyon. In Nederland zitten we in Almere, Zoetermeer, Amstelveen en Leidschendam. Dat is een heel ander spel.” Kortom, de Nederlandse consument – die voor Westfield Mall of the Netherlands vrij lokaal is – moet nog wennen aan het idee dat je drie kwartier rijdt om dan een hele dag te besteden met het gezin op een plek waar je alles onder één dak vindt, mét gratis parkeren. “Die aantrekkingskracht zijn we nog aan het bouwen. In Parijs is drie kwartier rijden voor een dagje uit een vanzelfsprekendheid. Maar in Nederland… Het product ‘mall’ is nog niet zo bekend. Maar als mensen eenmaal geweest zijn, dan krijg je een sneeuwbaleffect.” Op welk verzorgingsgebied mikt het winkelcentrum? “Het zou fantastisch zijn als we een household name worden in Rotterdam, Utrecht en Amsterdam. In Den Haag zijn we dat al.”Bestemming voor evenementen Welke verdere ambities koestert Westfield Mall of the Netherlands nu? “Eerst hebben we nog zo’n 5% te verhuren. Ten tweede willen we door marketing en promotie meer aantrekkingskracht krijgen buiten ons directe marktgebied. En ten derde gaan we enkele upgrades van het merk doen, om net iets hoger gepositioneerd te zitten. We hebben net Tommy Hilfiger mogen verwelkomen, dat is een eerste stap. We zijn met meer merken in gesprek.” URW wil ook sterk inzetten op het gebruik van het winkelcentrum als een bestemming voor events. “We hebben erg grote ambities op het vlak van commerciële partnerships: merkintroducties, media en events. Onze Central Plaza is gebouwd als een evenementenruimte voor activaties. Nu staat er bijvoorbeeld een stand van Samsung met de nieuwste smartphones. Vorig weekend hadden we een verrassingsoptreden van Ronnie Flex, dat tegelijk ook live gestreamd werd op al onze schermen en op onze socialemediakanalen. Met dit soort events willen we in Europa op bedrijfsniveau 75 miljoen euro additionele inkomsten genereren in de komende drie jaar. We hebben de infrastructuur. Dit moet een lifestyle destination merk worden.
Dank voor het artikel.De internationale uitstraling van Westfield helpt : “We hadden hier met de opening meteen tien internationale nieuwkomers voor de Nederlandse markt. Merken die kiezen om de Nederlandse consument als eerste hier aan te spreken, en niet in de Kalverstraat of op de Lijnbaan. Waarom? Omwille van het product, maar ook om de track record van Westfield. Ze hebben er vertrouwen in. Daar zie je de kracht van actief zijn over de hele wereld met de beste kwaliteit. Dat is een uniek voordeel.” URW wil ook sterk inzetten op het gebruik van het winkelcentrum als een bestemming voor events. “We hebben erg grote ambities op het vlak van commerciële partnerships: merkintroducties, media en events. Onze Central Plaza is gebouwd als een evenementenruimte voor activaties. Vorig weekend hadden we een verrassingsoptreden van Ronnie Flex, dat tegelijk ook live gestreamd werd op al onze schermen en op onze socialemediakanalen. Met dit soort events willen we in Europa op bedrijfsniveau 75 miljoen euro additionele inkomsten genereren in de komende drie jaar. We hebben de infrastructuur. Dit moet een lifestyle destination merk worden. Iemand nog twijfels over het merk Westfield in Europa? Dat gaat dus 100% zeker niet van de gevel in Europa.Welke verdere ambities koestert Westfield Mall of the Netherlands nu? “Eerst hebben we nog zo’n 5% te verhuren. Ten tweede willen we door marketing en promotie meer aantrekkingskracht krijgen buiten ons directe marktgebied. En ten derde gaan we enkele upgrades van het merk doen, om net iets hoger gepositioneerd te zitten. We hebben net Tommy Hilfiger mogen verwelkomen, dat is een eerste stap. We zijn met meer merken in gesprek.” Upgrade bestand lijkt me een goede zet. De Bijenkorf klant moet ook zijn gading vinden hetgeen nu nog niet geheel het geval is.
Een artikel is het niet echt te noemen, vooral citaten / PR van URW. Niet gek dat men de eigen strategie steunt en herhaalt, en vooral willen benoemen dat MOTN (onee, Westfield MOTN) een (bezoekers / verhuur) succes is. Retailers hebben niet alleen naar het Westfield plakkertje gekeken, maar (naar ik verwacht) vooral naar het NL plan met koppeling aan Mall of Scandinavia (de blauwprint/kopie was voor MOTN - daarmee betere indicatie positionering winkelformule dan Westfield US). Nu WMOTN even open is zullen huurders hun winkel bijstellen op basis van de ervaringen (o.a. footfall) en ontwikkelingen in retail. Vraag blijft of de Westfield merknaam meer waarde heeft in US of EU, als dit in US is dan zou verkoop van de Westfield merknaam met US assets voor mij (en hopelijk ook URW management) meer logisch zijn. Nu URW in de EU merknaam blijft investeren en verkoop van merknaam met US assets een strategische draai is die management moeilijk kan verantwoorden (i.v.m. eerdere strategie uitingen), eens dat daarmee de grootste kans is dat de Westfield merknaam in EU blijft (en uit US vertrekt). Deze tekst vond ik opvallend: Maar in Nederland… Het product ‘mall’ is nog niet zo bekend. Maar als mensen eenmaal geweest zijn, dan krijg je een sneeuwbaleffect.” Op welk verzorgingsgebied mikt het winkelcentrum? “Het zou fantastisch zijn als we een household name worden in Rotterdam, Utrecht en Amsterdam. In Den Haag zijn we dat al.” Ik zie het 'merk' in NL ook vooral als de 'mall' en niet als Westfield. Is de 'household name' (of het product) die URW in NL verlangt in grotere delen van de randstad nu de 'mall' of 'Westfield'? Of is Westfield alleen bedoeld voor het trekken van huurders, en is de mall de naam voor het trekken van bezoekers? Een hoop vragen, zoals je ziet ben ik nog niet 100% overtuigd (met mijn beperkte kennis van merkstrategie).
junkyard schreef op 14 april 2022 00:02 :
Een hoop vragen, zoals je ziet ben ik nog niet 100% overtuigd (met mijn beperkte kennis van merkstrategie).
Vragen doen geen kwaad, je komt wel terug op je eerder bericht. Westfield lijkt echt een allergie voor je te zijn. Het artikel staat vol met info en quotes van URW, dus deels PR, maar de argumenten lijken me valide(oa inzake Westfield). Over PR; het mooie pr-filmpje op de site al gezien? De verwijzing naar de Mall is een verwijzing naar de US Mall-cultuur die hier nieuws is. Imo niets met merkbeleving te maken(cultuurbeleving). Nu zijn er wel een hoop mensen in omgeving MotN die 'het ding' inmiddels liefkozend 'de Mall'(couleur locale) noemen. Diezelfde localen klaagden steen en been voor de opening(meerdere nieuwsberichten pre-opening) waarom het centrum een engelstalige naam moest krijgen... kruideniersmentaliteit ;-) ? Branding kost tijd en diezelfde Leidscherdammer komt terug na een weekend London en zegt 'hey in London hebben ze ook een Westfield Mall'. De volgende keer zijn ze met de famillie in Madrid en komen ze er weer een Westfield tegen. Bij de volgende vakantie kijken ze vooraf of er geen Westfield mall op locatie is, want het is toch genieten. En ja Branding heeft potentiele positieve effecten op de hele keten omdat allen onlosmakelijk verbonden zijn(stakes).
Voor ouders/ opa's en oma's met (klein)kinderenNu ook dansen, zingen, knuffelen en springen met Peppa Pig in Mall of The Netherlands www.ad.nl/den-haag/nu-ook-dansen-zing... De Peppa Pig World of Play binnenspeeltuin in de Westfield Mall of The Netherlands is nog maar twee maanden geopend en introduceert nu al iets nieuws: de Fun Time show . Tijdens de Fun Time Show kunnen kinderen Peppa Pig ontmoeten en samen met haar spelen, dansen, zingen, knuffelen en springen in modderpoelen. Redactie Den Haag 13-04-22, 16:45 Tijdens de Fun Time Show verkennen kinderen en hun ouders spelenderwijs samen met Peppa haar speelwereld. De Fun Time Show wordt meerdere keren per dag gegeven en wordt afgewisseld met meet-and-greets. Peppa wordt begeleid door een presentator die de kinderen entertaint. Iedereen die Peppa Pig World of Play bezoekt kan meedoen aan de Fun Time Show; er zijn geen extra kosten aan verbonden.
Op dit moment zit ik bij meerdere aandelen short, maar grootst zit ik vanaf vandaag in Unibail. Dit wordt volgens mij makkelijk geld verdienen.
Reality schreef op 14 april 2022 09:12 :
Op dit moment zit ik bij meerdere aandelen short, maar grootst zit ik vanaf vandaag in Unibail. Dit wordt volgens mij makkelijk geld verdienen.
Vanwege...?
AVM (Altijd Verkeerde Moment) schreef op 14 april 2022 09:18 :
[...]
Vanwege...?
Vanwege stijgende rentes en inflatie. Dit bedrijf heeft heel wat schulden. Daarnaast, een stijgende inflatie gaat de hele economie raken de komende maanden. Alles wordt duur en de consument gaat minder uitgeven wat minder klanten gaat betekenen voor de winkels in een Mall. Plus, tegenwoordig koop ik en meerdere consumenten de meeste spullen op internet en dat zal alleen maar meer worden in de toekomst. Maar goed, wij gaan het meemaken.
inflatie = hogere prijzen, huur bij urw is gedeeltelijk op basis van percentage omzet. Bedrijf denk eur 8,20 tot eur 8,40 te verdienen per aandeel van eur 70. (vorig jaar ook de verwachting waargemaakt ondanks corona). Maar goed reality je kan gelijk krijgen, maar makkelijk geld denk het niet. Zit zeker risico aan. Wat als het management lukt om daadwerkelijk de verwachte winst te leveren? Wat als een gedeelte van de vs verkocht gaat worden? Wat als Niel besluit nog een percentje bij te kopen? Wat als de professionele shorters de posities moeten sluiten (shortsqueeze)? Zelf zit ik long (maar dat was natuurlijk duidelijk op basis van bovenstaande) Wel interessant om de andere kant van het verhaal te lezen.
roel schreef op 14 april 2022 10:56 :
inflatie = hogere prijzen, huur bij urw is gedeeltelijk op basis van percentage omzet. +wegsmelten schulden op termijn, huurindexatie in het EU-deel van porto URW Zie voor dit onderwerp tevens Q&A Investorsday 2022
Bedrijf denk eur 8,20 tot eur 8,40 te verdienen per aandeel van eur 70. (vorig jaar ook de verwachting waargemaakt ondanks corona). Maar goed reality je kan gelijk krijgen, maar makkelijk geld denk het niet. Zit zeker risico aan. Wat als het management lukt om daadwerkelijk de verwachte winst te leveren? Wat als een gedeelte van de vs verkocht gaat worden? Wat als Niel besluit nog een percentje bij te kopen? Wat als de professionele shorters de posities moeten sluiten (shortsqueeze)? Zelf zit ik long (maar dat was natuurlijk duidelijk op basis van bovenstaande) Wel interessant om de andere kant van het verhaal te lezen .
Roel en HCohen: dank voor jullie onderbouwing! Het kan ook zomaar gebeuren dat jk er naast zit. Een ding...inflatie is na een bepaalde tijd te duur en men gaat niet zo snel over tot een aankoop. Winkels zullen minder omzet draaien en dus wellicht failliet gaan....dus geen of weinig inkomsten voor unibail. En wij weten nu eenmaal dat die recessie gaat aankomen eind dit jaar of begin volgend jaar. Eerste puts zijn binnen geharkt bij 71.30-71.50 range. En bij een mooie winst ben ik er weer uit.
Ik zit natuurlijk ook long, maar tegelijkertijd verdien ik elke maand al (premie)cashflows met geschreven put opties. Vanochtend heb ik iets te snel een put geschreven P62.00 20MAY22 om mijn aflopende P56.00 14APR22 te vervangen. Premie is wederom iets meer dan 100 (115 om exact te zijn), maar als ik even had gewacht, dan had ik op dit moment 130 kunnen binnentikken (vanwege de licht dalende koers en daardoor licht oplopende put optie premies) ;-p Anyway: elke maand ca 100-130 binnentikken is op jaarbasis ca 1200-1500. Dat is voor een relatief kleine positie in URW die ik nu heb een best behoorlijk (cashflow)rendement van 20%-25%. Belastingvrij... @Reality: op welke manier (constructie) zit je short? Aandelen URW verkocht die je later weer moet terugleveren, put opties gekocht, call opties geschreven, of iets anders (complexe combinaties die ik nog niet goed kan volgen etc.)?
Reality schreef op 14 april 2022 11:31 :
Roel en HCohen: dank voor jullie onderbouwing! Het kan ook zomaar gebeuren dat jk er naast zit. Een ding...inflatie is na een bepaalde tijd te duur en men gaat niet zo snel over tot een aankoop. Winkels zullen minder omzet draaien en dus wellicht failliet gaan....dus geen of weinig inkomsten voor unibail. En wij weten nu eenmaal dat die recessie gaat aankomen eind dit jaar of begin volgend jaar. Eerste puts zijn binnen geharkt bij 71.30-71.50 range. En bij een mooie winst ben ik er weer uit.
De vraag is in hoeverre de URW klant wordt getroffen door de inflatie en of dit tot gevolg heeft dat hij dan bezuinigt op zijn bezoek aan URW centra of bezuinigt op bezoek op meer lokale centra/winkels. De URW flagship malls liggen bovendien in de meest kapitaalkrachtige gebieden in Europa (en de US). Ik denk dat de inflatie eerder grotere gevolgen heeft voor de WHA centra, omdat deze meer afhankelijk zijn van lagere middeninkomens die de inflatie harder voelen. Ik vind het derhalve ook een goede zet om bij de MoTN iets meer in te zetten op duurdere winkels, aangezien hogere inkomens minder last hebben van inflatie. Overigens, dit staat er nu op de Westfield website: Aangepaste openingstijden Op Goede Vrijdag, 1e Paasdag en 2e Paasdag zijn wij geopend. Vanwege de verwachte drukte, adviseren wij om met het openbaar vervoer te komen. Bekijk hier de aangepaste openingstijden en reisopties.
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)