Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
TOMTOM Februari 2022 - Is 2022 in navolging van 2020 en 2021 ook een transitiejaar
Volgen
pwijsneus schreef op 26 februari 2022 14:37 :
@BDB, all the best.
Vraagje, moeten we de acquisitie van Atlatec door Bosch zien als showstopper voor TT, of is de soep niet zo heet?
Coming back on the acquisition of Atlatec by Bosch I think you might have to see this in the margin. Atlatec the company, which was spun off from the Karlsruhe Institute of Technology in 2014, employs around 25 people in Germany, Japan, and the United States. Atlatec is playing in another league as TomTom.
pwijsneus schreef op 26 februari 2022 14:37 :
@BDB, all the best.
Vraagje, moeten we de acquisitie van Atlatec door Bosch zien als showstopper voor TT, of is de soep niet zo heet?
Ik dacht dat het samenwerking was, geen acquisitie, maar heb het niet meer nagekeken. Ik denk niet dat het een showstopper is, per slot van rekening heeft ook TT diverse samenwerkingsovereenkomsten* met Bosch. En wat dat Atlatec nu eigenlijk voorstelt is ook de vraag. In Amerika werden een paar nerds achter een computer soms ook voor miljoenen opgekocht. Ik denk dat Bosch voor het direct verwerken van sensordata niet alleen afhankelijk wil zijn van TT. Bedenk dat zij die sensoren deels zelf maken en verkopen. * Al kan je je bij TT afvragen wat "samenwerkingsovereenkomsten" voorstellen. Ze publiceren er bijna maandelijks een, waar je dan later niks meer van hoort. Ik herinner me iets van TT met Cisco en voertuigen tellen m.b.v. glasvezel langs de (snel)weg. Fysisch/technisch interessant, maar organisatorisch/logistiek/institutioneel lastig. Ik geloof dat ik daar destijds al kritisch over geschreven heb. En idd, nooit meer iets van gehoord.
SimonCA schreef op 26 februari 2022 14:49 :
[...]
Coming back on the acquisition of Atlatec by Bosch I think you might have to see this in the margin.
Atlatec the company, which was spun off from the Karlsruhe Institute of Technology in 2014, employs around 25 people in Germany, Japan, and the United States.
Atlatec is playing in another league as TomTom .
Which other league?
quote: pwijsneus schreef op 26 februari 2022 14:37: @BDB, all the best. Vraagje, moeten we de acquisitie van Atlatec door Bosch zien als showstopper voor TT, of is de soep niet zo heet?SimonCA schreef op 26 februari 2022 14:49 :
[...]
Coming back on the acquisition of Atlatec by Bosch I think you might have to see this in the margin.
Atlatec the company, which was spun off from the Karlsruhe Institute of Technology in 2014, employs around 25 people in Germany, Japan, and the United States.
Atlatec is playing in another league as TomTom.
Atlatec is klein bier voor Bosch. Maar met deze acquisitie haalt Bosch kennis in huis. Inzetbaar bij het beoordelen van mogelijke aanbiedingen van Cariad/TomTom producten waarin Bosch wil participeren. Het is maar een gedachte.
Beperktedijkbewaking schreef op 26 februari 2022 12:58 :
NKIT:
Je weet dat RT.com de spreekbuis van het Kremlin is?
Yep, mij bekend, maar het is op z'n minst nuttig om ook de info/visie/lezing van die kant, vriend of vijand te lezen te zien. Ik lees hier ook wel eens info van mij niet welgezinde partijen zoals sp, gl, pvda, ja zelfs standpunten van de vvd neem ik wel eens tot me, al weet je van te voren dat je belogen en bedrogen wordt door hun nr1. Afgezien daarvan, het is heel goed om de standpunten van je vijand te lezen. Beside that, het beste met je gezondheid.
NewKidInTown schreef op 26 februari 2022 16:33 :
[...]
Yep, mij bekend, maar het is op z'n minst nuttig om ook de info/visie/lezing van die kant, vriend of vijand te lezen te zien.
Ik lees hier ook wel eens info van mij niet welgezinde partijen zoals sp, gl, pvda, ja zelfs standpunten van de vvd neem ik wel eens tot me, al weet je van te voren dat je belogen en bedrogen wordt door hun nr1.
Afgezien daarvan, het is heel goed om de standpunten van je vijand te lezen.
Beside that, het beste met je gezondheid.
Dank je. Ik ben 'schoon' verklaard, dus 'genezen'. Wel zonder een groot deel van m'n slokdarm en maag, dus "eat as much as you can" zit er voor mij niet meer in. Het donderdagse lopend buffet bij de Chinees bij mij om de hoek ook niet...Het is net als bij TomTom: het lijkt goed en lekker, maar je zit al gauw te vol . Verder gaat het goed met mij, ik heb geluk gehad, de beginprognoses waren veel slechter. Nogmaals wil ik mijn enorme waardering uitspreken voor de lieve zorgers in het Reinier de Graaf Gasthuis in Delft. Zij raakten mij bij de dagelijkse bestralingen elke keer van zeer nabij aan, in de fase dat de best akelige deltavariant nog heerste, en het RIVM van oordeel was dat bij de eerst beschikbare vaccinaties allerlei groepen voorrang hadden boven kankerpatiënten en hun verplegers. De rest van mijn gram kan je in de coronadraad van die tijd lezen. Nu dus weer tijd voor TomTom, al is daar weinig lol meer aan te beleven. Laten we zeggen: "Paarlen" (de kennis van meerdere posters hier) voor de "zwijnen" (mag je zelf invullen). O ja, hoe ik stem. Waar mogelijk 50Plus, in de diverse iex-pensioendraden kan je lezen waarom. Ik reken daar keer op keer voor hoe ouderen (vanaf plm 55) bestolen worden. Er is geen groter volksverlakker dan Klaas Knot, nog erger dan Rutte.
Volkswagen legt twee Duitse fabrieken stil vanwege conflict Oekraïne Volkswagen moet volgende week twee Duitse fabrieken tijdelijk stilleggen omdat de bevoorrading uit Oekraïne verstoord is vanwege de oorlog. In het Oost-Europese land worden onder meer bepaalde kabelsets geproduceerd, ook komen er bepaalde materialen vandaan. Volgens het Duitse autoconcern heeft de verstoring van de toeleveringsketen gevolgen voor de fabrieken in Dresden en Zwickau. Ze zullen naar verwachting een paar dagen niet in bedrijf zijn. bron:www.auto-info.nl/site/12203/volkswage...
Chipcrisis: Bosch investeert in één van zijn fabrieken! De ongeziene tekorten aan elektronische componenten treft de autosector, dat is geen geheim, en ook die van de Hi-Fi, smartphones en geconnecteerde objecten. De productie van heel wat auto’s is dan ook vertraagd, in die mate dat duizenden potentiële klanten zich wenden tot de tweedehandsmarkt. Geen goed nieuws voor de autosector die, meer dan ooit, moet investeren om zichzelf heruit te vinden! In die context gaat Bosch, 's werelds grootste toeleverancier voor de auto-industrie, zo'n € 250 miljoen investeren in één van zijn Duitse fabrieken om er de halfgeleiderproductie op te voeren. Dit zal de hele sector helpen om "tekorten te bestrijden", zegt de Duitse groep. De investeringen komen bovenop de reeds geplande uitgaven van € 400 miljoen om "het wereldwijde netwerk voor halfgeleiderproductie in 2022 uit te breiden" als antwoord op "de groeiende vraag". bron:www.vroom.be/nl/nieuws/chipcrisis-bos...
De verschillende signalen die worden afgegeven duiden (nog) niet op een spraakmakende inhaalslag in 2022. Geen normalisering voor 2023 Het tekort aan elektronische componenten blijft de fabrikanten hard treffen. Volkswagen is bijvoorbeeld van plan om vanaf half april bijna alle nachtproductie in zijn historische vestiging Wolfsburg stop te zetten. De productie daalde daar vorig jaar al met bijna 50% door tekorten! Bosch verwacht geen terugkeer naar het normaal vóór 2023, na een verbetering "doorheen de maanden in 2022", verklaarde Stefan Hartung begin februari. bron:www.vroom.be/nl/nieuws/chipcrisis-bos...
Corona, chip te kort, nu de oorlog in Oekaine. Blijf met veel cash ff aan de zijlijn. Goede zet van Oekraine een vrijwilligersleger uit de hele westerse wereld. Wordt Oekraine niet snel opgelost, dan zal het voor de economie ook een slecht jaar worden, gezien alle sancties over en weer. Oekraine een vrijwilligersleger en veel goed oorlogstuig. Russen sturen naar mali ook een leger dat via een prive bedrijf wordt gerund. A me hoela, worden gewoon zwaar betaald door poetin. Zit er rond de kliek rond Poetin nog enige realiteit, afzetten Poetin en een gematigder systeem. Eigenaar van Chelsea heeft zijn aandelen, aan een stichting gedaan. Tja, Abramovitz hoort ook bij de kliek. Alle Russische Jachten vastleggen, hebben ze toch niet meer nodig. Beste Mona. Nu Chelsea niet meer Russische is, kijkt Poetin dan niet meer. Moeten vanmiddag spelen tegen Liverpool om half zes. Helaas kan ik op het geplaatste op dit forum niet ingaan.
[Modbreak IEX: Gelieve te stoppen met het plaatsen van niet onderbouwde berichten op het forum, bericht is verwijderd. Deze account is geschorst.]
Teletekst: Scholz:100 miljard voor Bundeswehr. 135 Kabinet:20 mln voor vluchtelingen.. 108 Gelukkig zit de NL-regering niet stil en doet wat ze kan. (de minister van buitenlandse zaken is een Zeeuw )
Dit is een Tt forum, laten we dat zo houden
NewKidInTown schreef op 27 februari 2022 12:07 :
[Modbreak IEX: Gelieve te stoppen met het plaatsen van niet onderbouwde berichten op het forum, bericht is verwijderd. Dezer account is geschorst.]
Raar verzoek. Zodra een account is geschorst ben je vanzelf gestopt met het plaatsen van berichten.
First TomTom IndiGO news (the first time for me to read about IndiGO) Veniam joins forces with TomTom to solve the data bottleneck problem in connected cars Digital applications running on TomTom IndiGO - the world's first open digital cockpit software platform - will be able to transfer more infotainment data and software updates using Veniam's intelligent networking.www.prnewswire.com/news-releases/veni...
Wereldbelegger schreef op 27 februari 2022 09:37 :
De verschillende signalen die worden afgegeven duiden (nog) niet op een spraakmakende inhaalslag in 2022. Geen normalisering voor 2023
Het tekort aan elektronische componenten blijft de fabrikanten hard treffen. Volkswagen is bijvoorbeeld van plan om vanaf half april bijna alle nachtproductie in zijn historische vestiging Wolfsburg stop te zetten. De productie daalde daar vorig jaar al met bijna 50% door tekorten! Bosch verwacht geen terugkeer naar het normaal vóór 2023, na een verbetering "doorheen de maanden in 2022", verklaarde Stefan Hartung begin februari.
bron:
www.vroom.be/nl/nieuws/chipcrisis-bos... Ik lees: "Het tekort aan elektronische componenten blijft de fabrikanten hard treffen. Volkswagen is bijvoorbeeld van plan om vanaf half april bijna alle nachtproductie in zijn historische vestiging Wolfsburg stop te zetten." Mag ik als ouwe ... het weer even over jeugdsentiment hebben? In 1976 bezochten we met de oude VW-Variant van mijn zwager bepaalde hem bekende dissidenten in Oost-Berlijn. Op de derde dag werden we betrokken bij een kopstaartbotsing voor een zebrapad. Ja, zebrapaden kenden ze daar ook, zo achterlijk waren ze nu ook weer niet. Sterker nog, op de kinderopvang bij hun VEB's kunnen vele jonge ouders hier nog jaloers zijn... Enfin, van achteren aangereden door een loodzware Wolga bestuurd door een behoorlijk dronken Russische officier botsen we van voren op het trabantje van een VOPO-officier. Voor de jongeren onder ons:nl.wikipedia.org/wiki/Deutsche_Volksp... De paniek was groot. Niet zozeer bij ons, maar wel bij de al gauw toegesnelde 'gewone' politie. Een incident met Westerlingen i.c.m. een Vopo en een Rus... De afhandeling, op een druilige decembermiddag in die bruinkoollucht duurde uuuren... Onze Variant kon nog rijden, maar voorbumper en een koplamp waren kapot. Je gelooft het niet, maar in Oost-Berlijn war damals nog een VW-magazijn (voor hun broodnodige westerse valuta). Die hadden de volgende dag de benodigde onderdelen. Nooit vergeet ik de jaloerse blik van de monteur die onze koplamp verving, naar de oude Variant: "Aus Wolfsburg!" Pas toen begon ik dingen te begrijpen. Zijn bevrijding kwam pas 13 jaar later. Hitler, Ulbricht, Honecker of Putin: één pot nat. Mensonterend gespuis. Net als narcistische idioten zoals ene Baudet hier, die Putin bewonderen. Breek me de bek verder niet open.
Nu ik toch bezig ben. Van 1988 tot 2001 was ik vaak bij de Bosch-vestiging in Hildesheim (30 km onder Hannover), voor dingen die te maken hadden met digitale kaarten, digitale verkeersinfo (toen nog vooral RDS-TMC), en vooral standaardisatie en digitale coderingen op dat gebied. Zoek bij TomTom maar even op Datex en zo. Ik was er graag, men was vriendelijk en we vormden een eensgezind front tegen fransozen (Renault, TDF) die een andere richting in wilden. Al moest ik vele jaren later toegeven dat die Fransen een aardig vooruitziende blik hadden... Enfin, mijn Bosch-collega's wezen toen vaak met enige trots op oude Blaupunkt-gebouwen en laboratoria die de RAF-bombardementen in WO-II overleefd hadden... "Helaas", dacht ik dan stilletjes bij mij zelf.
Geweldig wat Elon Musk voor zijn aandeelhouders doet en geweldig wat hij nu voor Oekraïne doet. Voor mij mag de 350 miljoen cash van TomTom ook gebruikt worden voor humanitaire hulp i.p.v. naar bonussen voor het (zeilende) management.
Met een vergelijkbare strategie die Tesla jaren geleden hanteerde komt Rivian naar Nederland. Auto’s compleet kant en klaar verschepen vanuit de andere kant van de wereld. Nee, het is effectiever en kostenbesparender om auto’s zo goed als klaar hier op te sturen. Om vervolgens het assemblageproces in Europa uit te voeren. Daarmee ontkom je als automerk aan importtarieven die gelden voor volledig gebouwde auto’s. Tesla doet dat, met een eigen fabriekje in Tilburg en ook Rivian overweegt zoiets in Nederland. Eerder werd al bekend dat Rivian en VDL Nedcar aan het praten waren. En nu blijkt het Amerikaanse automerk inderdaad bezig te zijn met de komst naar Nederland. Of dat ook inderdaad een samenwerking gaat zijn met Nedcar, of dat ze een eigen assemblagefabriek gaan neerzetten is nog niet duidelijk. Wel is bekend dat er iets in werking staat. Het zou mooi zijn voor VDL als ze deze opdracht weten binnen te vissen. bron:www.autoblog.nl/nieuws/rivian-komt-na...
Welke gevolgen heeft de Oekraïne-oorlog voor de auto-industrie? De Oekraïne-oorlog heeft niet alleen dramatische gevolgen op humanitair vlak maar treft ook de automerken die auto's produceren in Rusland en joint ventures hebben met Russische partners. De kans bestaat dat zij zich (moeten) terugtrekken uit Rusland wat bijvoorbeeld voor Renault Group ernstige consequenties kan hebben. Rusland is de tweede grootste afzetmarkt voor de Franse autogroep. Maar ook voor Hyundai/Kia en Volkswagen Group staat er veel op het spel. bron:www.knack.be/nieuws/auto/welke-gevolg...
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)