Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel TomTom AEX:TOM2.NL, NL0013332471

  • 7,275 16 apr 2024 17:35
  • 0,000 (0,00%) Dagrange 7,075 - 7,275
  • 227.592 Gem. (3M) 272,6K

TOMTOM Februari 2022 - Is 2022 in navolging van 2020 en 2021 ook een transitiejaar

1.671 Posts
Pagina: «« 1 ... 30 31 32 33 34 ... 84 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. Eva1960 4 februari 2022 14:02
    Het meest positieve bericht van HG was het volgende. FCF van meer dan 10% zou mogelijk moeten zijn volgens HG in 2023 en later. En dat ze strategisch steeds meer gaan lijken op een tech company met hoge groei en steeds meer cost efficiency. Op dat moment dat hij dat vertelde ging de koers iets over de 7,90 heen.

    Overname rijp, en wachten tot koers weer op 5,80-6,00 staat :)
  2. forum rang 6 groene appel 4 februari 2022 14:04
    quote:

    Eva1960 schreef op 4 februari 2022 14:02:

    Het meest positieve bericht van HG was het volgende. FCF van meer dan 10% zou mogelijk moeten zijn volgens HG in 2023 en later. En dat ze strategisch steeds meer gaan lijken op een tech company met hoge groei en steeds meer cost efficiency. Op dat moment dat hij dat vertelde ging de koers iets over de 7,90 heen.

    Overname rijp, en wachten tot koers weer op 5,80-6,00 staat :)
    iets over de 7,90 heen 6.90
  3. BMO 4 februari 2022 14:41
    quote:

    Erik9400 schreef op 4 februari 2022 14:37:

    Volume is wel heel erg laag trouwens... We hebben dagvolume nog niet eens bereikt...zegt misschien iets over free float.

    Wat daghandel maar grootste deel ligt duidelijk vast
    Gem. (3M) 546,3K

    3M staat voor 3 maanden, dus 546 000 stuks is de gemiddelde daghandel van afgelopen 3 maanden.
    Dus daar zit hij wel veel ver overheen.

    Ik wacht volgende week even af, wellicht mooi moment om een eerste kleine positie weer op te pakken.
  4. forum rang 4 Kuiken 4 februari 2022 15:00
    Allereerst qua forum: alle kritische posters hebben gelijk gekregen dat wil ik hier gezegd hebben..
    De CC was een aanfluiting wat betreft het verkopen van je bedrijf.
    Zo goed de voorlaatste was, zo slecht was deze.
    Ik ben uit het lood geslagen.
    Ik post hier nogal es feitelijke berichten die de groei en versnelling van de omslag van oud naar nieuw auto-rijden onderstrepen.
    En als optimist zie ik de enorme kansen die hierin liggen en ik heb nog steeds het idee dat TT daarvan kan profiteren.
    Maar het bedrijf moet daarvoor wel heel lang op de tenen blijven lopen en dat in een zakelijke omgeving waarin straks de winnaars met de buit zullen gaan weglopen...
    Het BLIJFT aldoor de vraag of TT daartoe zal behoren.
    Ik heb respect voor het bedrijf ansich, maar voor de twee C(E)(F)O's heb ik dat nu niet: wat een wanprestatie!
  5. [verwijderd] 4 februari 2022 15:18
    Het zou mooi zijn als aan de beschamende beursnotering een eind kwam. Vermoedelijk zullen onbezoldigde positivo’s inzien dat hun wensen de vaders van hun gedachte waren en de ware capaciteiten van HG c.s. in een realistischer perspectief gaan plaatsen.

    Mijn gelijk achteraf over het slecht bestuurde navigatiebedrijfje geeft mij geen voldoening. Het is een voorrecht realistisch te zijn, geen verdienste.

    Het bedrijfje heeft helemaal NIETS op de beurs te zoeken. Een uit de hand gelopen eenmalig succes van de pnd’s heeft geleid tot de beursnotering waarbij de CEO totaal overschat is. Op hem en enkele intimi na heeft het beursavontuur niemand iets opgeleverd.

    Goddijn heeft bewezen het vertrouwen van de externe geldschieters niet te hebben verdiend en waargemaakt. Het zou hem sieren daar conclusies uit te trekken en het bedrijf in de etalage te zetten. Hopelijk toont hij dan meer verstand van verkopen dan van besturen te hebben.
1.671 Posts
Pagina: «« 1 ... 30 31 32 33 34 ... 84 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

TomTom onderliggend sterk en vooruitzichten zijn goed

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links