Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Het Tom Tom Januari 2022 draadje :-)
Volgen
pwijsneus schreef op 24 januari 2022 16:35 :
[...]
Je kunt het ook simpeler bekijken. Apple hoefde vrijwel niets te betalen aan TT voor de ruwe kaartdata. Dan nog kiest Apple ervoor om eigen mapdata te gaan verzamelen en onderhouden, hetgeen waarschijnlijk duurder dan de leverancier uit Amsterdam uitknijpen.
Verder heeft TomTom de kosten ook niet op orde, net als HERE is TomTom niet in staat zwarte cijfers te schrijven. Vwb ISA weten ze HERE dan weer wel te vinden, 8 van de 9 "mayor" carmakers kiest voor HERE, en dus niet voor TT.
TT is een cashburner, dus wordt het ook beoordeeld als cashburner. Analisten moeten idd aan de bak. Hoop dat er bij de FY results meer mensen inbellen als voorgaande CC's. Zijn altijd dezelfde.
De make or buy motieven van Apple zijn denk ik anders dan kosten of kwaliteit en gaan meer over regie en bezit. TomTom schrijft cash altijd zwarte cijfers. Met uitzondering eerste helft 2020 toen fabrieken sloten door lockdowns. Ook dit jaar is tomtom cash positief, weliswaar miniem. Dus hoe dan ook geen cash burner. Van HERE kan dat niet gezegd worden en die 8 van de 9 zegt niets, tenzij dat exclusief is voor alle modellen en geografieeen. De meeste OEM’s werken met zowel tomtom als here.
dachthetniet schreef op 24 januari 2022 16:39 :
[...]
Het klopt gewoon niet wat je zegt. Daarmee zou je nl tomtom ook van veel lucht betichten. Maar die zijn niet of nauwelijks gestegen. Op zijn best kan je zeggen dat ze gelijkt zijn gebleven de afgelopen 5/6/7 jaar. De rest is min of meer geëxplodeerd en daar loopt nu wat ‘lucht’ uit.
Het is niet zozeer lucht die uit TT loopt. Er zitten relatief veel angsthazen in dit aandeel, veroorzaakt door de ontwikkelingen tijdens de periode die jij noemt. Velen kijken slechts naar het verleden en niet naar de toekomst ; dat zie je ook hier op het forum. Naar mijn mening heeft de transitie van het bedrijf het tij inmiddels doen keren ; daar doet daling van vandaag - met name ingegeven door paniek - niets aan af.
Freebird schreef op 24 januari 2022 16:51 :
[...]
Het is niet zozeer lucht die uit TT loopt. Er zitten relatief veel angsthazen in dit aandeel, veroorzaakt door de ontwikkelingen tijdens de periode die jij noemt. Velen kijken slecht naar het verleden en niet naar de toekomst ; dat zie je ook hier op het forum. Naar mijn mening heeft de transitie van het bedrijf het tij inmiddels doen keren ; daar doet daling van vandaag - met name ingegeven door paniek - niets aan af.
Dat is geen paniek. Dit is sturen. Er zitten maar heel weinig particulieren in tomtom. Het gros vd aandelen is bij de founders. En door 0 motivatie vanaf die kant kunnen shorters met ook een zeer substantiële positie doen waar ze zin in hebben.
Freebird schreef op 24 januari 2022 16:51 :
[...]
Het is niet zozeer lucht die uit TT loopt. Er zitten relatief veel angsthazen in dit aandeel, veroorzaakt door de ontwikkelingen tijdens de periode die jij noemt. Velen kijken slechts naar het verleden en niet naar de toekomst ; dat zie je ook hier op het forum. Naar mijn mening heeft de transitie van het bedrijf het tij inmiddels doen keren ; daar doet daling van vandaag - met name ingegeven door paniek - niets aan af.
Al eens eerder tegen u gezegd. U beledigt TT aandeelhouders door te stellen dat er veel angsthazen in dit aandeel zitten. Zowel de B&H beleggers als recente instappers zijn zeker geen angsthazen en kijken veel meer naar de toekomst dan u denkt. B&H beleggers accepteren dat de koers nog(!) niet doet wat gewenst en verwacht wordt. Recente instappers zien de toekomst zeer rooskleurig in. Handelaren in afgeleide producten durven vanwege de volatiliteit in en uit te stappen. Wie zijn de angsthazen?
Tegen beter weten in februari Call positie uitgebreid om te middelen. Kleine februari Put positie genomen als gok voor morgen.
*JustMe* schreef op 24 januari 2022 16:51 :
[...]
TomTom schrijft cash altijd zwarte cijfers. Met uitzondering eerste helft 2020 toen fabrieken sloten door lockdowns. Ook dit jaar is tomtom cash positief, weliswaar miniem. Dus hoe dan ook geen cash burner.
De cashpile van TT krimpt, dan ben je een cashburner. Toch? Je hebt hier maanden geschreven dat TomTom winstgevend is. Dat zijn ze niet. Nu ik je daar op gewezen heb zijn ze cash positief. Echter de aanwezige hoeveelheid cash krimpt bij TomTom, en groeit niet. Dan ben je toch gewoon een cashburner? Waarom stel je dit soort zaken terwijl ze aantoonbaar niet kloppen? In 2019 was cashpositie 437 mln, in 2020 372 mln en in 2021 waarschijnlijk ergens ~340 mln. Cashburner.
Ook de Nissan Juke Küro 2022 is voorzien van TT, niet alleen de QashQai dus. Elsewhere, the Kiiro utilises the same NissanConnect infotainment system found in other models, featuring TomTom navigation with live traffic updates, Android Auto and Apple CarPlay. Google Assistant and Amazon Alexa are integrated, too. www.autoexpress.co.uk/nissan/juke/357...
TomTom heeft een positieve free cashflow, waarbij de grote klanten hun licentie fee in Q4 betalen, waardoor je op jaarbasis de cash aanwas pas na Q4 ziet. 2020 was een uitzondering op de regel, door lockdowns bij autofabrikanten. 2021 was een terugkeer naar minimale free cashflow (2%), alleen doordat in 2020 de aandelen inkoop werd gestaakt en voortgezet in 2021 heb je daar wat spillover van. In normale omstandigheden is tomtom een bedrijf met groeiende kaspositie en dat is het komend jaar ook met >20% groei in automotive wat op zichzelf al zo’n 50 miljoen is. Voor 2021 is de FCF 2%, ik denk voor 2022 zo’n 7% en 2023 10% en bij een groeiende omzet, 2021 iets meer dan 400 location omzet, 2022 465 miljoen en 2023 550 miljoen (=outlook).
Wil Renault af van alliantie met Nissan Renault lijkt steeds meer een eigen koers te varen binnen de alliantie met Nissan en Mitsubishi. Renault stopt met het volgen van Nissan in China en gaat de samenwerking aan met Geely, waarmee het Franse merk sinds kort ook al samenwerkt in Zuid-Koreawww.automobielmanagement.nl/auto-econ...
'Renault-Nissan Alliantie steekt miljarden extra in EV's' De autofabrikanten presenteren deze week het strategisch plan 'Alliance to 2030', dat onder andere de bouw van vijf gezamenlijke EV-platforms behelst. De Renault-Nissan-Mitsubishi Alliantie schroeft zijn investeringen in de elektrificatie in de komende 5 jaar op met ruim 20 miljard euro. Dit geld is mede bestemd voor het ontwikkelen van vijf gezamenlijke EV-platforms waarop tegen 2030 ongeveer 30 nieuwe modellen worden gebouwd. Dat meldt persbureau Reuters op basis van bronnen binnen de bedrijven. Er moeten onder andere goedkopere compacte modellen worden ontwikkeld die op prijsniveau de concurrentie aankunnen met brandstofauto's. Naar verwachting wordt donderdag het strategisch plan ‘Alliance to 2030’ gepresenteerd. Hierin spreekt de Alliantie, volgens de bronnen, van een intensievere samenwerking tussen de autofabrikanten. Nissan heeft al besloten om het platform CMFB-EV, en andere gestandaardiseerde onderdelen te gebruiken om de Nissan Micra te elektrificeren. Naar verwachting ontwikkelt Renault met een soortgelijke EV auto op basis van hetzelfde platform, aldus de bronnen. Een dergelijke samenwerking tussen fabrikanten komt vaker voor, zo deelt Volkswagen zijn MEB-platform met andere fabrikanten.automotive-online.nl/management/laats...
*JustMe* schreef op 24 januari 2022 17:56 :
TomTom heeft een positieve free cashflow, waarbij de grote klanten hun licentie fee in Q4 betalen, waardoor je op jaarbasis de cash aanwas pas na Q4 ziet.
2020 was een uitzondering op de regel, door lockdowns bij autofabrikanten. 2021 was een terugkeer naar minimale free cashflow (2%), alleen doordat in 2020 de aandelen inkoop werd gestaakt en voortgezet in 2021 heb je daar wat spillover van.
In normale omstandigheden is tomtom een bedrijf met groeiende kaspositie en dat is het komend jaar ook met >20% groei in automotive wat op zichzelf al zo’n 50 miljoen is.
Voor 2021 is de FCF 2%, ik denk voor 2022 zo’n 7% en 2023 10% en bij een groeiende omzet, 2021 iets meer dan 400 location omzet, 2022 465 miljoen en 2023 550 miljoen (=outlook).
Ja dit ‘weten’ we nu allemaal wel. In een cijfer! -6,7% Verder is alles overbodig buiten een normaal functionerende fouder.
Zoals gezegd zullen de OEM’s in 2022 alle EV/AV plannen tot 2030 dit jaar presenteren en de miljarden voor de transitie daarvoor alloceren. 2022 is voor TT het jaar van de waarheid, als het dit jaar niet gebeurd en er dit jaar niet nieuwe mega deals worden gewonnen dan zal er structureel niets veranderen en is het pappen en nathouden tot de founders met pensioen gaan. Benieuwd waar Nissan en Renault mee komen…… of ze de stap naar Google Maps doorzetten.
Is die 20% groei alleen gestoeld op dat ene zinnetje van de CFO in de CC? Is wel heel magertjes onderbouwd weer. Net zoals de FCF verwachting van vorig jaar februari van 6% was ook zo bijgesteld. Verwachtingen zijn er om bijgesteld te worden. Outlook van 460 miljoen kan ik wel in mee.
Dutchy Ron schreef op 24 januari 2022 18:05 :
Zoals gezegd zullen de OEM’s in 2022 alle EV/AV plannen tot 2030 dit jaar presenteren en de miljarden voor de transitie daarvoor alloceren.
2022 is voor TT het jaar van de waarheid, als het dit jaar niet gebeurd en er dit jaar niet nieuwe mega deals worden gewonnen dan zal er structureel niets veranderen en is het pappen en nathouden tot de founders met pensioen gaan.
Benieuwd waar Nissan en Renault mee komen…… of ze de stap naar Google Maps doorzetten.
2016 , 2018, 2020 waren ook allemaal van die jaren vd waarheid. Het jaar waarin de toko in de etalage komt is het jaar vd waarheid.
Subaru returns to the Chicago Auto Show Feb. 12-21 , with an engaging and immersive exhibit
dachthetniet schreef op 24 januari 2022 18:22 :
[...]
2016 , 2018, 2020 waren ook allemaal van die jaren vd waarheid.
Het jaar waarin de toko in de etalage komt is het jaar vd waarheid.
In die jaren waren gericht op AV niet op EV, dat is niet vergelijkbaar. Alle OEM’s maken voor het eerst de plannen en budgetten bekend voor de komende 8 jaar, dat heb ik nooit eerder gezien en heeft alles van doen met de EV transitie
Dutchy Ron schreef op 24 januari 2022 18:33 :
[...]
In die jaren waren gericht op AV niet op EV, dat is niet vergelijkbaar.
Alle OEM’s maken voor het eerst de plannen en budgetten bekend voor de komende 8 jaar, dat heb ik nooit eerder gezien en heeft alles van doen met de EV transitie
Ik lees dit ‘we verhangen de worst weer’.
dachthetniet schreef op 24 januari 2022 18:22 :
[...]
2016 , 2018, 2020 waren ook allemaal van die jaren vd waarheid.
Het jaar waarin de toko in de etalage komt is het jaar vd waarheid.
Het jaar waarin de toko in de etalage komt is het jaar vd waarheid. En tegen welke prijs mag ik vragen?
*JustMe* schreef op 24 januari 2022 17:56 :
TomTom heeft een positieve free cashflow, waarbij de grote klanten hun licentie fee in Q4 betalen, waardoor je op jaarbasis de cash aanwas pas na Q4 ziet.
2020 was een uitzondering op de regel, door lockdowns bij autofabrikanten. 2021 was een terugkeer naar minimale free cashflow (2%), alleen doordat in 2020 de aandelen inkoop werd gestaakt en voortgezet in 2021 heb je daar wat spillover van.
In normale omstandigheden is tomtom een bedrijf met groeiende kaspositie en dat is het komend jaar ook met >20% groei in automotive wat op zichzelf al zo’n 50 miljoen is.
Voor 2021 is de FCF 2%, ik denk voor 2022 zo’n 7% en 2023 10% en bij een groeiende omzet, 2021 iets meer dan 400 location omzet, 2022 465 miljoen en 2023 550 miljoen (=outlook).
FCF is niet hetzelfde als cashflow. Voor 2021 is de FCF positief, maar de cashflow negatief.Free cash flow is cash from operating activities minus capital expenditure (investments in intangible assets and property, plant and equipment) of continuing operations. Voor de cashflow moeten ook de bedragen voor 'financing activities' er nog af. DIt zijn o.a. lease betalingen en uitgaven voor aandeleninkoop. Voor 2021 zal dit een hoger bedrag zijn dan de 2% FCF., waardoor de netto kaspositie zal afnemen. Voor dit jaar is er een hogere FCF voorzien en waarschijnlijk geen aandeleninkoop. Hierdoor zal de kaspositie dit jaar waarschijnlijk wel toenemen.
NewKidInTown schreef op 24 januari 2022 04:15 :
Zoveel woorden nodig op deze maandag om onheil te bezweren ?
Ik probeer het kort te houden, soms is het niet zo ingewikkeld.
INFLATIE, RENTE, UKRAINE: BIDEN <-> PUTIN.
ALLES OP ROOD.
Extra vroeg uit de veren om vooral de "experts" en de roze-brillen dragers te waarschuwen en te helpen voorkomen om de verliezen niet nog verder op te laten lopen. Speciaal voor diegenen die geluisterd en de raad opgevolgd hebben: graag gedaan. Avondhandel Bied 8,00 Laat 8,18
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)