Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Nestlé 2021

61 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. Habsnurker 15 juni 2021 09:57
    Nestlé: expands Nespresso Centre - What else?

    Nespresso has begun the expansion of its production centre in Romont, Switzerland, Nestlé said today.

    The investment of 160 million Swiss francs will enable the new facility to meet growing consumer demand for Nespresso's high-quality premium coffees and to support international expansion in the coming years.

    The second production hall will double the production capacity, with 10 new lines dedicated to the Nespresso Vertuo and Professional coffee ranges.

    The first new production lines are expected to be fully operational by June 2022 and are expected to create 300 jobs by 2030.
  2. Habsnurker 24 juni 2021 13:24
    NESTLE

    Nespresso, the premium coffee division controlled by Nestle SA, has not increased prices for its capsules yet despite a sharp increase in benchmark prices for arabica beans, opting to wait and see if the upward trend is sustainable over time, the chief executive of Nespresso North America told Reuters.
  3. Joni-2 12 juli 2021 16:53
    Wat zouden de gevolgen zijn als een bedrijf als Nestlé zou stoppen met het kopen van palmolie van kleine boeren of helemaal zou stoppen met het gebruik van palmolie?
    Het grote bedrijf wil dit soort vragen nu graag beantwoorden met een interactieve video. “Beneath the surface” toont de verbanden rond duurzame palmolie in de supply chain vanuit het perspectief van een bedrijf. Consumenten kunnen beslissen over kritische vragen over het voorkomen van ontbossing, goede arbeidsomstandigheden of alternatieven voor palmolie. U komt er dan direct achter wat de gevolgen van uw keuze zijn. De video van vier minuten is bedoeld om open en realistisch te laten zien hoe complex de kwestie van duurzaamheid is in de palmolietoeleveringsketen - en de keerzijde van elke beslissing.

    Bijvoorbeeld boskap: Hier kan het publiek op "Ja" of "Nee" klikken op de vraag: Moeten we stoppen met het kopen van palmolie van kleine boeren die bossen kappen? Als u op "Ja" klikt, krijgt u te horen wat de gevolgen zijn. Iedereen die voor "Nee" kiest, begrijpt waarom het voor kleine boeren moeilijk kan zijn om op duurzame productie te vertrouwen - en waarom ze kunnen worden uitgesloten.

    Met de video wil Nestlé een volgende stap zetten op het gebied van dialoog en transparantie in de communicatie met consumenten die kritische vragen hebben over onder meer palmolie. Naast Duitsland is hij ook te zien in België, Groot-Brittannië, Litouwen, Oostenrijk, Nederland, Zweden, Zwitserland, Slowakije en Tsjechië.

    www.nestle.com/beneath-the-surface/nl
  4. Joni-2 16 juli 2021 10:00
    Nestlé start onderzoek naar productie van laboratorium vlees, uit kweek cellen.

    Het voedingsbedrijf Nestlé doet samen met verschillende partners onderzoek naar vleesvervangende producten. Hiermee wil het bedrijf zijn assortiment duurzame vleesalternatieven uitbreiden. Vlees uit het laboratorium is ook een issue.

    Veganistische burgers en schnitzel zijn trendy. De verkoop van vleesvervangende producten op basis van soja, erwteneiwit of andere eiwitbronnen is in Zwitserland sinds 2016 sterk gestegen - met gemiddeld 18,4 procent per jaar. Daarom zal Nestlé, 's werelds grootste voedingsbedrijf, zich in de toekomst ook richten op de verdere ontwikkeling van vleesalternatieven.

    Zoals dinsdag in een mededeling vermeld, werkt Nestlé samen met verschillende externe partners en start-ups. Een daarvan is Future Meat Technologies. Wetenschappers van Nestlé werkten samen met het Israëlische bedrijf om het potentieel van kweekvlees te onderzoeken. Future Meat Technologies zou GGO-vrije kweekvleescomponenten kunnen produceren uit dierlijke cellen en zo het land en de hulpbronnen die nodig zijn voor de vleesproductie verminderen.

    Hierdoor kan de uitstoot van broeikas gassen aanzienlijk dalen

    Volgens Reinhard Behringer, hoofd van het Nestlé Institute for Materials Science, investeert de groep al enkele jaren in de ontwikkeling van eigen technologieën voor plantaardige vleesalternatieven. Deze technologieën kunnen leiden tot diervriendelijke alternatieven die "voedzaam en duurzaam zijn en die qua smaak, aroma en textuur dicht bij vlees komen", citeert Behringer.

    cc: tagblatt.ch

    Good Food Institut (GFI.org) reagiert auf den Einstieg von Nestlé in den Sektor für kultiviertes Fleisch: “Das könnte transformativ sein”

    “Het lijkt erop dat Nestlé zichzelf positioneert als de eerste wereldwijde voedselgigant die een hybride plantaardig en gekweekt vleesproduct introduceert. Nestlé's inzet op dit niveau zou een transformatie kunnen betekenen voor de kweekvleesindustrie en zou een belangrijke stap moeten zetten in wat een wereldwijde norm moet worden: duurzamere eiwitten beschikbaar maken voor consumenten over de hele wereld', aldus Friedrich. “Nestlé is het grootste voedingsbedrijf ter wereld, dus deze bevestiging is een onmiskenbaar signaal van het grote potentieel dat het bedrijf ziet in de toekomst van de rundvleesindustrie. Een investering als deze van 's werelds toonaangevende voedingsbedrijf zou de industrie vooruit kunnen stuwen en het idee om echt dierlijk vlees uit cellen te kweken mainstream maken."

    Avi Ben Assayag, CEO van Nestlé Israel, vertelde onlangs aan het Israëlische zakenblad Globes: “We moeten de toekomst van voeding opnieuw uitvinden. We kunnen niet doorgaan met het slachten en melken van koeien. [...] Als we geen wetenschappelijk onderbouwde industriële agrarische revolutie creëren, zullen we de wereld niet kunnen voeden.”
  5. Joni-2 27 juli 2021 08:03
    Nestlé en Starbucks gaan oploskoffie op de markt brengen in Zuidoost-Azië, Oceanië en Latijns-Amerika. Starbucks Ready-to-Drink (RTD) koffiedranken zullen naar verwachting in 2022 in deze regio's worden gelanceerd.

    Daartoe zijn de twee bedrijven een nieuwe samenwerking overeengekomen, zo maakte Nestlé maandagavond bekend . Met de RTD-koffie richt Nestlé zich op nieuwe en jongere consumenten. In 2020 had de groep een omzet van 2,7 miljard Zwitserse frank alleen met Starbucks- producten.

    Nestlé heeft ruim drie jaar geleden de wereldwijde marketingrechten voor alle consumenten- en horecaproducten van Starbucks verworven.

    De Starbucks-cafés zijn uitgesloten van de deal.

    cc: cash.ch
  6. Joni-2 29 juli 2021 08:27
    Nestle S A : raises guidance after coffee drinkers boost its first half

    * H1 organische groei 8,1%, verslaat poll

    * Q2 autonome groei 8,6%

    * H1 omzet 41,8 miljard Sfr, nettowinst 5,9 miljard Sfr

    * Verhoogt FY-richtlijnen naar 5-6% organische groei

    ZURRICH, 29 juli (Reuters) - Voedingsgigant Nestle verhoogde zijn verwachting voor organische groei voor het hele jaar naar 5-6% nadat de sterke vraag naar koffie de biologische omzet deed stijgen met een beter dan verwachte 8,1% in de eerste helft van het jaar.

    Voedselgroepen worstelen met stijgende grondstofkosten die de marges raken, maar Nestle, met bekende merken als Nescafe-koffie en Purina-dierenvoer, is misschien beter geplaatst dan andere om ze te compenseren door prijsverhogingen en efficiëntiewinsten.

    "We verwachten voor het hele jaar een organische omzetgroei tussen de 5% en 6%", zei Chief Executive Mark Schneider donderdag in een verklaring. "We hebben de basis gelegd voor het leveren van een consistente organische groei met een middelgroot cijfer voor de komende jaren."

    Het bedrijf had gestreefd naar een organische omzetgroei in 2021 van meer dan de 3,6% die vorig jaar werd behaald.

    De organische omzetgroei, exclusief acquisities en valutaschommelingen, versnelde bij Nestle tot 8,1%, van 2,6% in dezelfde periode een jaar geleden, aldus 's werelds grootste voedingsgroep. Dit was hoger dan een schatting van 7,4% groei in een door het bedrijf opgestelde consensus.

    • De groei versnelde tot 8,6% in het tweede kwartaal, van 7,7% in de eerste drie maanden van het jaar.
    • De nettowinst steeg licht tot 5,9 miljard Zwitserse frank ($ 6,49 miljard), ook hoger dan een consensusraming van 5,84 miljard Zwitserse frank.

    • De onderliggende bedrijfswinstmarge bleef stabiel op 17,4% in het eerste halfjaar, ondanks stijgingen van de grondstoffen-, verpakkings- en transportkosten.
    • Peer Unilever zei vorige week dat het verwachtte dat de kosteninflatie in de tweede helft van het jaar in de hoogste regionen zou komen te liggen.

    Nestle zei dat het de prijzen verhoogde, zijn product-mix optimaliseerde, tools voor inkomstenbeheer uitrolde en zijn bedrijven efficiënter runde om de kosteninflatie te beheersen.

    Het bedrijf, gevestigd in Vevey aan het Meer van Genève. Het streeft naar een onderliggende operationele winstmarge van ongeveer 17,5% dit jaar en een matige margeverbetering na 2021. (Rapportage door Silke Koltrowitz Editing door Caroline Copley, Michael Shields en Sonali Paul)

    © Reuters 2021
  7. Joni-2 16 september 2021 09:14
    Nestle SA: Nestlé investeert $ 1,42 miljard in transitie van regeneratieve landbouw
    16-09-2021 | 01:52 uur EDT

    (MT Newswires) -- Nestlé (NESN.SW) zei donderdag dat het 1,2 miljard euro ($ 1,42 miljard) investeert in de komende vijf jaar om over te schakelen op regeneratieve landbouw en landbouwpraktijken in zijn toeleveringsketen.

    Het programma maakt deel uit van de bijdrage van het Zwitserse conglomeraat voor de verwerking van voedingsmiddelen en dranken om de doelstellingen voor duurzame ontwikkeling tegen 2030 te helpen bereiken.

    Tijdens de overgang is het bedrijf van plan boeren te helpen regeneratieve praktijken toe te passen door wetenschap en technologie toe te passen, technische bijstand te verlenen, investeringssteun te bieden en te betalen premies voor regeneratieve landbouwproducten.
  8. Joni-2 17 januari 2022 20:56
    Nestlé Overweight

    LONDEN (dpa-AFX Analyzer) - De Britse investeringsbank Barclays heeft de rating voor Nestlé op "Overweight" gelaten met een koersdoel van CHF 135.

    Europese voedingsbedrijven zullen de stijgende inflatie in 2022 waarschijnlijk meer voelen dan in het voorgaande jaar, schreef analist Warren Ackerman in een vrijdag gepubliceerd onderzoek. Aan de stijging van de grondstofkosten lijkt nog geen einde te komen en ook de energie- en loonkosten komen onder druk. Dit wordt gecompenseerd door het hoge prijszettingsvermogen van de voedingsbedrijven.

    Over het algemeen zou dit moeten betekenen dat de winstmarges kunnen herstellen, maar mogelijk niet hun volledige potentieel bereiken

    cc: finanzen.ch
  9. forum rang 7 hirshi 20 januari 2022 09:35
    Albert Heijn krijgt de komende tijd geen producten meer van Maggi, Nescafé, Kitkat en Garden Gourmet.Moederbedrijf Nestlé en de supermarktketen hebben een conflict over prijsverhogingen van die merken.

    Nestlé zou de producten 20 procent duurder willen maken vanwege de sterk gestegen prijzen voor grondstoffen. AH en andere supermarktketens zeggen dat de inflatie als excuus wordt gebruikt om de prijzen sterker te verhogen dan eigenlijk noodzakelijk is.

    Volgens vakblad Distrifood zou AH ook met de leverancier van Mora onenigheid hebben gehad over prijsverhogingen.

    Bron teletext

    20 procent prijsverhoging?

    In het jaar 2022 zou de inflatie gemiddeld 3 procent bedragen volgens De Nederlandsche Bank.
    Wie gelooft dat nog?
  10. Dividendlek 20 januari 2022 10:56
    quote:

    hirshi schreef op 20 januari 2022 09:35:

    Albert Heijn krijgt de komende tijd geen producten meer van Maggi, Nescafé, Kitkat en Garden Gourmet.Moederbedrijf Nestlé en de supermarktketen hebben een conflict over prijsverhogingen van die merken.

    Nestlé zou de producten 20 procent duurder willen maken vanwege de sterk gestegen prijzen voor grondstoffen. AH en andere supermarktketens zeggen dat de inflatie als excuus wordt gebruikt om de prijzen sterker te verhogen dan eigenlijk noodzakelijk is.

    Volgens vakblad Distrifood zou AH ook met de leverancier van Mora onenigheid hebben gehad over prijsverhogingen.

    Bron teletext

    20 procent prijsverhoging?

    In het jaar 2022 zou de inflatie gemiddeld 3 procent bedragen volgens De Nederlandsche Bank.
    Wie gelooft dat nog?
    Inderdaad, deze prijsverhogingen (vaak per 1 januari) moeten er allemaal nog bijkomen...
  11. Joni-2 27 januari 2022 08:55
    Nestlé investeert €1,25 miljard in duurzame cacaoproductie
    donderdag 27 jan 2022 07:25
    Nestlé gelooft dat het project de overgang naar een duurzamere cacaoteelt zal ondersteunen

    Door Will Goodbody

    Het wereldwijde voedingsbedrijf Nestlé is van plan om tegen 2030 € 1,25 miljard te investeren in projecten om de risico's van kinderarbeid aan te pakken, het inkomen van boeren te verhogen en volledige traceerbaarheid van de cacaoproductie te bereiken.

    De extra financiering vertegenwoordigt een verdrievoudiging van de huidige jaarlijkse investering van de eigenaren van KitKat, Cheerios en Nescafe in de gebieden.

    Het plan omvat een acceleratorprogramma waarbij een financiële stimulans van maximaal € 481 per jaar voor de eerste twee jaar rechtstreeks wordt betaald aan huishoudens die betrokken zijn bij de cacaoteelt voor bepaalde activiteiten, zoals het inschrijven van hun kinderen op school.

    Na de eerste twee jaar daalt de financiering naar € 240 per jaar en loopt in dit tempo door.

    Andere activiteiten die worden beloond, zijn onder meer de toepassing van goede landbouwpraktijken, zoals snoeien, die de gewasproductiviteit verhogen.

    Agroforestry-activiteiten om de klimaatbestendigheid te vergroten, zoals het planten van schaduwbomen, zullen ook worden erkend, evenals het genereren van gediversifieerde inkomsten uit de groei van andere gewassen en het houden van vee.

    Het bedrijf is van mening dat het project de overgang naar een duurzamere cacaoteelt zal helpen door gedrag en landbouwpraktijken aan te moedigen die in de loop van de tijd sociale en economische veerkracht moeten opbouwen.

    "Ons doel is om een ??extra tastbare, positieve impact te hebben op een groeiend aantal cacaoboerenfamilies, vooral in gebieden waar armoede wijdverbreid is en middelen schaars zijn, en om de kloof in leefbaar inkomen waarmee ze in de loop van de tijd worden geconfronteerd te helpen dichten", zegt Mark. Schneider, Nestlé-CEO.

    "Voortbouwend op onze jarenlange inspanningen om duurzame cacao te betrekken, zullen we doorgaan met het helpen van kinderen om naar school te gaan, vrouwen mondiger te maken, landbouwmethoden te verbeteren en financiële middelen te verschaffen."

    De Living Income Accelerator heeft tot doel het onderwijs van kinderen te ondersteunen
    De acceleratorbetalingen zullen niet gebaseerd zijn op het volume cacao dat door boeren wordt geproduceerd, zodat kleine en grote bedrijven gelijk worden behandeld.

    De betalingen zullen worden verdeeld tussen de landbouwer en hun echtgenoot, aangezien het in de betrokken samenlevingen traditioneel de echtgenoot is die de zorg voor de kinderen en het huishouden uitvoert.

    Het programma werd twee jaar geleden getest met 1.000 boeren in Ivoorkust.

    Het zal nu worden uitgebreid tot 10.000 meer in dat land en vervolgens in Ghana in 2024.

    Daarna zal het opnieuw worden beoordeeld voordat het mogelijk verder wordt uitgebreid naar alle cacaoboeren in zijn toeleveringsketen.

    Nestlé implementeert ook volledige traceerbaarheid en scheiding van zijn cacaoproducten van oorsprong tot fabriek.

    Er zal ook een reeks producten met cacao uit het programma worden geïntroduceerd, zodat consumenten ervoor kunnen kiezen om het initiatief te steunen.
  12. Habsnurker 27 januari 2022 09:52
    quote:

    Joni-2 schreef op 27 januari 2022 08:55:

    Nestlé investeert €1,25 miljard in duurzame cacaoproductie
    donderdag 27 jan 2022 07:25
    Nestlé gelooft dat het project de overgang naar een duurzamere cacaoteelt zal ondersteunen

    Door Will Goodbody

    Het wereldwijde voedingsbedrijf Nestlé is van plan om tegen 2030 € 1,25 miljard te investeren in projecten om de risico's van kinderarbeid aan te pakken, het inkomen van boeren te verhogen en volledige traceerbaarheid van de cacaoproductie te bereiken.

    De extra financiering vertegenwoordigt een verdrievoudiging van de huidige jaarlijkse investering van de eigenaren van KitKat, Cheerios en Nescafe in de gebieden.

    Het plan omvat een acceleratorprogramma waarbij een financiële stimulans van maximaal € 481 per jaar voor de eerste twee jaar rechtstreeks wordt betaald aan huishoudens die betrokken zijn bij de cacaoteelt voor bepaalde activiteiten, zoals het inschrijven van hun kinderen op school.

    Na de eerste twee jaar daalt de financiering naar € 240 per jaar en loopt in dit tempo door.

    Andere activiteiten die worden beloond, zijn onder meer de toepassing van goede landbouwpraktijken, zoals snoeien, die de gewasproductiviteit verhogen.

    Agroforestry-activiteiten om de klimaatbestendigheid te vergroten, zoals het planten van schaduwbomen, zullen ook worden erkend, evenals het genereren van gediversifieerde inkomsten uit de groei van andere gewassen en het houden van vee.

    Het bedrijf is van mening dat het project de overgang naar een duurzamere cacaoteelt zal helpen door gedrag en landbouwpraktijken aan te moedigen die in de loop van de tijd sociale en economische veerkracht moeten opbouwen.

    "Ons doel is om een ??extra tastbare, positieve impact te hebben op een groeiend aantal cacaoboerenfamilies, vooral in gebieden waar armoede wijdverbreid is en middelen schaars zijn, en om de kloof in leefbaar inkomen waarmee ze in de loop van de tijd worden geconfronteerd te helpen dichten", zegt Mark. Schneider, Nestlé-CEO.

    "Voortbouwend op onze jarenlange inspanningen om duurzame cacao te betrekken, zullen we doorgaan met het helpen van kinderen om naar school te gaan, vrouwen mondiger te maken, landbouwmethoden te verbeteren en financiële middelen te verschaffen."

    De Living Income Accelerator heeft tot doel het onderwijs van kinderen te ondersteunen
    De acceleratorbetalingen zullen niet gebaseerd zijn op het volume cacao dat door boeren wordt geproduceerd, zodat kleine en grote bedrijven gelijk worden behandeld.

    De betalingen zullen worden verdeeld tussen de landbouwer en hun echtgenoot, aangezien het in de betrokken samenlevingen traditioneel de echtgenoot is die de zorg voor de kinderen en het huishouden uitvoert.

    Het programma werd twee jaar geleden getest met 1.000 boeren in Ivoorkust.

    Het zal nu worden uitgebreid tot 10.000 meer in dat land en vervolgens in Ghana in 2024.

    Daarna zal het opnieuw worden beoordeeld voordat het mogelijk verder wordt uitgebreid naar alle cacaoboeren in zijn toeleveringsketen.

    Nestlé implementeert ook volledige traceerbaarheid en scheiding van zijn cacaoproducten van oorsprong tot fabriek.

    Er zal ook een reeks producten met cacao uit het programma worden geïntroduceerd, zodat consumenten ervoor kunnen kiezen om het initiatief te steunen.
    Erg gaaf! Heerlijk aandeel om rustig in te blijven zitten, totaal geen omkijken naar en zij doen het goede werk wel ;-)
  13. Habsnurker 17 februari 2022 10:42
    Nestle boekt omzetgroei

    Nestlé heeft in heel 2021 meer omzet geboekt, maar voorziet een vertraging van de omzetgroei in het lopende jaar. Dit bleek donderdagochtend uit cijfers van de Zwitserse voedselgigant.

    CEO Mark Schneider sprak donderdag in een toelichting van een sterke autonome groei, waarbij het bedrijf aan marktaandeel won. Nestlé wist volgens de topman de impact van de buitengewone kosteninflatie te beperken door een strikt beheer van de kosten en het verhogen van de prijzen.

    De Zwitserse voedingsmiddelen en drankengigant boekte in het afgelopen jaar een 7,5 procent hogere omzet op autonome basis, voor 2 procent te danken aan hogere prijzen. Nestlé mikte op een groei van 6 tot 7 procent.

    De groei was te danken aan onder meer aanhoudend momentum in winkelverkopen, een stabiel herstel van het segment buiten-de-deur, toegenomen prijzen en een stijging van het marktaandeel. Op gerapporteerde basis steeg de omzet met 3,3 procent tot 87,1 miljard Zwitserse frank. Negatieve wisselkoerseffecten drukten voor 1,3 procent op de omzet. Desinvesteringen hadden bovendien een negatieve impact van 2,9 procent.

    De onderliggende operationele marge bedroeg 17,4 procent, hetgeen een daling betekende van 30 basispunten. Vooral een herstructurering bij Wyeth drukte op de marge. Nestlé mikte voorafgaand aan de cijfers ook op een marge van 17,5 procent.

    De onderliggende winst per aandeel steeg met 5,8 procent in constante valuta en met 5,1 procent op gerapporteerde basis tot 4,42 frank. De winst per aandeel steeg met 41,1 procent tot 6,06 frank, vooral als gevolg van de verkoop van de aandelen L'Oréal.

    De vrije kasstroom liep met 14,9 procent terug tot 8,7 miljard frank.

    Nestlé wil een dividend voorstellen van 2,80 frank per aandeel, hetgeen een verhoging van 5 cent betekent ten opzichte van een jaar eerder. Het bedrijf verhoogt al 27 jaar op rij het dividend. Afgelopen jaar gaf Nestlé 13,9 miljard frank terug aan aandeelhouders in de vorm van dividend en inkoopprogramma's van eigen aandelen.

    Outlook


    Nestlé verwacht voor het lopende jaar een autonome omzetgroei van circa 5 procent en een onderliggende operationele marge van 17,0 tot 17,5 procent. De onderliggende winst per aandeel tegen constante wisselkoersen zal naar verwachting ook stijgen.

    Op middellange termijn mikt Nestlé op een duurzame omzetgroei van circa 5 procent en een bescheiden verbetering van de operationele marge.
  14. Habsnurker 29 november 2022 20:00
    Nestlé verhoogt outlook opnieuw

    Nestlé heeft de outlook nogmaals verhoogd en bekijkt daarnaast de strategische opties voor onderdeel Palforzia. Dit maakte het Zwitserse voedingsbedrijf dinsdagochtend bekend.

    Nestlé verwacht voor heel 2022 een autonome omzetgroei van 8 tot 8,5 procent tegen eerder ongeveer 8 procent, met een onderliggende marge van nog altijd circa 17,0 procent.

    Voor 2025 mikt de onderneming op een marge van 17,5 tot 18,5 procent met een onderliggende groei van de winst per aandeel op jaarbasis van 6 tot 10 procent in de periode 2022 tot en met 2025.

    Nestlé zag de omzet in de eerste negen maanden van dit jaar met 9,2 procent stijgen naar 69,1 miljard Franse frank. De autonome groei bedroeg 8,5 procent en in het derde kwartaal was dit 9,3 procent.

    Voor de anti-allergie notentak Palforzia wordt de positie binnen Nestlé bekeken, omdat het meer tijd kost dan gedacht om patiënten en artsen te overtuigen van het product. Het concern denkt dat in de eerste helft van 2023 meer duidelijkheid is over de toekomst van het onderdeel.

    Aandeelhoudersbeloning


    Verder werd het lopende aandeleninkoopprogramma voor de periode van 2022 tot en met 2024 bevestigd, waarmee Nestlé in totaal voor 20 miljard Zwitserse frank aan eigen aandelen inkoopt.

    Ook het voornemen om het dividend jaar op jaar te verhogen werd dinsdag bevestigd.
61 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Indices

AEX 860,01 -0,62%
EUR/USD 1,0655 +0,11%
FTSE 100 7.895,85 +0,24%
Germany40^ 17.714,20 -0,13%
Gold spot 2.392,50 0,00%
NY-Nasdaq Composite 15.282,01 -2,05%

Stijgers

WDP
+3,12%
Kendrion
+2,92%
EBUSCO...
+2,67%
Vopak
+2,61%
NX FIL...
+2,17%

Dalers

JUST E...
-5,11%
TomTom
-4,68%
Fugro
-4,30%
ASMI
-4,00%
BESI
-3,64%

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links