Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Het Tom Tom Januari 2022 draadje :-)
Volgen
Dank je DR, Toch iets om op te kauwen. Dit bericht in combinatie met degene die ook de samenwerking met VW benoemt. Zomaar wat losse vragen en observaties: - MBLY wordt nu gebruikt voor oa lane centering, de lage levels van adas, maar hoe zit het met hogere? Is REM dan sophisticated genoeg daarvoor. - Spinoff van alleen mapping activities zou alleen al miljarden waard zijn?!? - “Complete off-the-shelf solutions in the form of autonomous electric commercial vehicles and taxis” zie ik tomtom ook doen. Ze hebben de software via Autonomos overname en hebben het werkend, rijdend in Berlijn. Zie www.iex.nl/Forum/Topic/1384916/TomTom... Wat TomTom ontwikkelt gebeurt buiten zicht, net zoals Indigo zomaar uit de hoge hoed kwam. Ik heb hier ook weleens gepost dat het me juist vreemd lijkt als tomtom niet een autonomous suite zou ontwikkelen en commercialiseren als ze die technologie wel in huis hebben. Dat lijkt me nogal zonde.Dutchy Ron schreef op 17 januari 2022 14:13 :
Mobileye will have to persuade investors that it is worth at least $50 billion , more than ten times the valuation at which it was traded in its last spell as a public company on Wall Street in the middle of the last decade. It's true that the capital market of 2022 is much more hungry for speculative investment in automotive technology than it was in 2015, but to achieve the valuation it seeks, Mobileye will have to win the support and confidence of giant funds and conservative and solid investment houses.
Mobileye currently controls about 80% of the global market for ADAS (advanced driver assistance system) products for low level autonomous driving, and this is also its only revenue source. Mapping: Spin-off potential? Since the middle of the last decade, Mobileye has invested in developing high-resolution mapping technology based on data derived from its camera sensors.
The product, up-to-date digital maps, has value not just in improving the orientation capabilities of future autonomous vehicles, but also in a variety of external uses, such as urban planning. The market is estimated at $1.4 billion in 2021, and expected to grow to $17 billion annually by 2030 , giving an annual growth rate of 31%. Mobileye has several important strategic partners in this field, headed by the Volkswagen group, which at CES announced expansion of the collaboration. The big question is whether revenue from this field can contribute materially to Mobileye's value? The real potential here lies in spinning off this activity and selling it for billions to a third party - Volkswagen, for example.
Transport services: Will the company manufacture vehicles? Mobileye's most important value-generating activity was not mentioned at CES, and the company is apparently keeping it for a stage closer to the flotation. This is the plan to become a provider of complete off-the-shelf solutions in the form of autonomous electric commercial vehicles and taxis. en.globes.co.il/en/article-mobileye-w...
*JustMe* schreef op 17 januari 2022 20:24 :
Enne… TomTom is geen wrak :)
Voor wrakken moet je bij Tesla zijn......
tatje schreef op 17 januari 2022 17:14 :
Sniklaas van mij komt er geen niet oke.
No worries Martin, een veel te mooie dag om mij druk te maken over een post die bij iemand in het verkeerde keelgat is geschoten… Waar gaat het over; TOMTOM, bedrijf maakt interessante producten maar het aandeel is verwaarloosbaar en wordt al vele jaren niet meer serieus genomen door investeerders, beleggers en de markt, dus waar hebben we het uiteindelijk over…
NewKidInTown schreef op 17 januari 2022 23:52 :
[...]
Voor wrakken moet je bij Tesla zijn......
Dat is nou zo’n aandeel dat ik niet aanraak. Hoewel je ook kunt leren van een Soros die een quote had dat als hij ergens een bubbel ziet graag meeblaast (volg de meute omhoog) als je er maar als eerste weer uit gaat. Qua volume gaat Volkswagen Tesla inhalen op EV gebied. Philips oogt toch een beetje als een storm in een glas water. Philips kan niet anders dan omwille van reputatie en voorzorg alle producten terughalen, maar de echte ziekmakendheid dat moet ik nog maar zien. Doet me een beetje denken aan korrels op kunstgras die je bij het sporten kunt binnenkrijgen als je slidings maakt met je mond wijd open. En ook een plastic tandenborstel schijnt niet gezond te zijn.
*JustMe* schreef op 18 januari 2022 00:56 :
[...]
Dat is nou zo’n aandeel dat ik niet aanraak. Hoewel je ook kunt leren van een Soros die een quote had dat als hij ergens een bubbel ziet graag meeblaast (volg de meute omhoog) als je er maar als eerste weer uit gaat. Qua volume gaat Volkswagen Tesla inhalen op EV gebied.
Philips oogt toch een beetje als een storm in een glas water. Philips kan niet anders dan omwille van reputatie en voorzorg alle producten terughalen, maar de echte ziekmakendheid dat moet ik nog maar zien.
Doet me een beetje denken aan korrels op kunstgras die je bij het sporten kunt binnenkrijgen als je slidings maakt met je mond wijd open. En ook een plastic tandenborstel schijnt niet gezond te zijn.
Justin, ben je nu ook long specialist? polyester purschuim deeltjes die losraken en zich vasthechten in de longen lijkt me niet gezond en al helemaal niet bij mensen die al moeite hebben met ademhalen overdag en gedurende de nachtrust… De vervangende siliconenschuim die reeds in honderduizenden apparaten is gestopt ligt nu onder het vergrootglas en wordt aanvullend onderzocht of dit chemisch product wel een veilige vervanger is… Bagataliseren van deze kwestie lijkt me op dit moment onverstandig en ongepast…
Autonomous driving start-up Wayve bags $200 million from Microsoft, Virgin and Baillie Gifford.www.cnbc.com/2022/01/18/wayve-series-...
TomTom Totale netto shortpositie op 18 januari 2022: 2,79% (was 2,81% op 13-jan) Shortsellpositie WorldQuant van 0,71 naar 0,69) Meldingsdatum Houdende partij Netto shortpositie 14-jan-22 WorldQuant 0,69% 11-jan-22 WorldQuant 0,71%
sniklaas schreef op 18 januari 2022 01:17 :
[...]Justin, ben je nu ook long specialist?
polyester purschuim deeltjes die losraken en zich vasthechten in de longen lijkt me niet gezond en al helemaal niet bij mensen die al moeite hebben met ademhalen overdag en gedurende de nachtrust…
De vervangende siliconenschuim die reeds in honderduizenden apparaten is gestopt ligt nu onder het vergrootglas en wordt aanvullend onderzocht of dit chemisch product wel een veilige vervanger is…
Bagataliseren van deze kwestie lijkt me op dit moment onverstandig en ongepast…
Bagatelliseren doet niemand en zie ook de reactie van federatie van longartsen.
Dutchy Ron schreef op 17 januari 2022 14:15 :
HERE 80%-95% van de OEM's, Mobileye 80% marktaandeel ADAS .........TT?????????
Mobileye claimt 80% van de ADAS markt in handen te hebben, en vormt eigenlijk hun enige inkomstenbron. Mobileye rapporteert 39% omzetgroei, daar kun je wel wat mee. Bij TomTom zijn de omzetcijfers onduidelijk mbt adas activiteiten. Ben het met je eens dat het te denken geeft dat VW kiest voor Mobileye, en dus niet voor TomTom. Ook kiest zelfs die Vietnamese partij niet voor TomTom, maar voor HERE. Je ziet ook een heleboel partijen met een digitale cockpit. Hoe onderscheidend is Indigo dan? Aantal klanten staat nog op 0.
*JustMe* schreef op 17 januari 2022 23:36 :
Dank je DR,
Toch iets om op te kauwen. Dit bericht in combinatie met degene die ook de samenwerking met VW benoemt.
Zomaar wat losse vragen en observaties:
- MBLY wordt nu gebruikt voor oa lane centering, de lage levels van adas, maar hoe zit het met hogere? Is REM dan sophisticated genoeg daarvoor.
- Spinoff van alleen mapping activities zou alleen al miljarden waard zijn?!? - “Complete off-the-shelf solutions in the form of autonomous electric commercial vehicles and taxis” zie ik tomtom ook doen. Ze hebben de software via Autonomos overname en hebben het werkend, rijdend in Berlijn. Zie
www.iex.nl/Forum/Topic/1384916/TomTom... Wat TomTom ontwikkelt gebeurt buiten zicht, net zoals Indigo zomaar uit de hoge hoed kwam. Ik heb hier ook weleens gepost dat het me juist vreemd lijkt als tomtom
niet een autonomous suite zou ontwikkelen en commercialiseren als ze die technologie wel in huis hebben. Dat lijkt me nogal zonde.
[...]
Dit is vrij makkelijk te verklaren. Mobileye geeft aan dat het met 31% groeit per jaar, in een markt die tot 2030 kan groeien tot 17 miljard. Hiervan claimt het 80% in handen te hebben. Toegegeven, deze cijfers zullen op aangeven van Intel wat zijn aangedikt ivm de op handen zijnde IPO. Echter groeit Mobileye beduidend harder dan TomTom, en, wint het echt grote deals met bijvoorbeeld VW. Bij TomTom zien we geen noemenswaardige groei in de ogen van de markt. Weten we niet hoeveel inkomsten er afkomstig zijn van ADAS. Ook zien we geen enkele deal waar je als analist iets mee kan. Het blijft bij vage partnerships waarvan het onduidelijk is of ze uberhaupt 1 euro omzet opleveren, neem bv Indigo. Indrukwekkend rijtje partners, maar nog 0 klanten. Ook onduidelijk of deze van het caliber VW zijn, of dat het toch een Fiat Ducato wordt. Ook zeggen de updates over 5 miljoen rondrijdende auto'tjes niets. HERE doet een veelvoud, en Mobileye noemt gewoon man en paard, namelijk de omzetgroei. Begin februari hoop ik toch iets concreets te horen van TomTom, maar vind het al een uitdaging om de 20% groei in automotive vol te houden....The product, up-to-date digital maps, has value not just in improving the orientation capabilities of future autonomous vehicles, but also in a variety of external uses, such as urban planning. The market is estimated at $1.4 billion in 2021, and expected to grow to $17 billion annually by 2030, giving an annual growth rate of 31%. Mobileye has several important strategic partners in this field, headed by the Volkswagen group, which at CES announced expansion of the collaboration. The big question is whether revenue from this field can contribute materially to Mobileye's value? The real potential here lies in spinning off this activity and selling it for billions to a third party - Volkswagen, for example. @Dutchy, helemaal mee eens!
pwijsneus schreef op 18 januari 2022 08:25 :
[...]
Mobileye claimt 80% van de ADAS markt in handen te hebben, en vormt eigenlijk hun enige inkomstenbron. Mobileye rapporteert 39% omzetgroei, daar kun je wel wat mee. Bij TomTom zijn de omzetcijfers onduidelijk mbt adas activiteiten. Ben het met je eens dat het te denken geeft dat VW kiest voor Mobileye, en dus niet voor TomTom. Ook kiest zelfs die Vietnamese partij niet voor TomTom, maar voor HERE.
Je ziet ook een heleboel partijen met een digitale cockpit. Hoe onderscheidend is Indigo dan? Aantal klanten staat nog op 0.
Ik heb dezelfde vraag(tekens) Alleen met nieuwe deals, persberichten en stijgende omzet kan TT iedereen de mond snoeren en de koers verder up!
Dutchy Ron schreef op 18 januari 2022 08:44 :
[...]
Ik heb dezelfde vraag(tekens)
Alleen met nieuwe deals, persberichten en stijgende omzet kan TT iedereen de mond snoeren en de koers verder up!
Dus Harold laat je horen!! Volgens mij ben je als beursgenoteerd bedrijf verplicht om nieuwsfeiten en cijfers goed en tijdig met je aandeelhouders te delen ( groot en klein)! Maar stel dat je andere plannen hebt en geheime afspraken met andere partijen, mag je dan zwijgen?!
Vive tu vida positivamente schreef op 18 januari 2022 08:51 :
[...]
Dus Harold laat je horen!!
Volgens mij ben je als beursgenoteerd bedrijf verplicht om nieuwsfeiten en cijfers goed en tijdig met je aandeelhouders te delen ( groot en klein)!
Maar stel dat je andere plannen hebt en geheime afspraken met andere partijen, mag je dan zwijgen?!
Ook zonder andere plannen en geheime afspraken (?) mag je zwijgen. Ooit aan gedacht dat er momenteel wellicht gewoon geen nieuwsfeiten of betere cijfers te melden zijn? Misschien is dit het gewoon. De prik is er een beetje vanaf zeg maar...
positief - maar waarschijnlijk kleine opleving ivm bijtelling nieuwe elektrische leaseauto's Minder scherpe daling van Nederlandse autoverkopen (ABM FN-Dow Jones) Registraties van nieuwe personenauto's in Nederland zijn in december op jaarbasis met 15,6 procent gedaald, terwijl in de Europese Unie de registraties in dezelfde maand met 22,8 procent afnamen. Dit meldde de Europese brancheorganisatie voor de auto-industrie ACEA dinsdag.
Vive tu vida positivamente schreef op 18 januari 2022 08:51 :
[...]
Dus Harold laat je horen!!
Volgens mij ben je als beursgenoteerd bedrijf verplicht om nieuwsfeiten en cijfers goed en tijdig met je aandeelhouders te delen ( groot en klein)!
Maar stel dat je andere plannen hebt en geheime afspraken met andere partijen, mag je dan zwijgen?!
Beste forumleden, het verbaast mij dat velen onder u niet begrijpen dat volledige openheid vanuit TT de concurrentie in de kaart kan spelen. De automarkt is een wespennest waarin je zorgvuldig moet bewegen. Als aandeelhouder (mede-eigenaar) ben je er dus niet bij gebaat dat alle informatie beschikbaar is. Mensen die short gaan hebben al sowieso geen recht op deze informatie. Alle discussies lezende kom ik tot de conclusie dat er slechts drie soorten beleggers zijn: 1. Zij die in TT en geloven (blijven zitten) 2. Zij die niet in TT geloven (verkopen en elders je heil zoeken en hier niet als een dominee je gelijk willen zoeken) 3. Zij die beleggen met exotische producten (doe je ding, maar oordeel niet over TT). Als je de strategie van TT niet aanstaat dan zijn er genoeg leuke ander bedrijven om je (spaar)geld in te stoppen!
viermeiden schreef op 18 januari 2022 09:23 :
[...]
Beste forumleden, het verbaast mij dat velen onder u niet begrijpen dat volledige openheid vanuit TT de concurrentie in de kaart kan spelen. De automarkt is een wespennest waarin je zorgvuldig moet bewegen. Als aandeelhouder (mede-eigenaar) ben je er dus niet bij gebaat dat alle informatie beschikbaar is. Mensen die short gaan hebben al sowieso geen recht op deze informatie.
Alle discussies lezende kom ik tot de conclusie dat er slechts drie soorten beleggers zijn:
1. Zij die in TT en geloven (blijven zitten)
2. Zij die niet in TT geloven (verkopen en elders je heil zoeken en hier niet als een dominee je gelijk willen zoeken)
3. Zij die beleggen met exotische producten (doe je ding, maar oordeel niet over TT).
Als je de strategie van TT niet aanstaat dan zijn er genoeg leuke ander bedrijven om je (spaar)geld in te stoppen!
Ben ik met je eens! Doch, wat meer profileren en beetje positief bluffen zoals Here zou voor de koers een positief effect kunnen hebben zonder je in de kaarten te laten kijken!
8k omzet in het eerste half uur......... alleen nog particulieren die TT (ver)kopen, volume gisteren was ook een minimaal, terwijl het boek aan beide kanten ogenschijnlijk vol lag met relatief hoge aantallen........ grotendeels fictieve orders om particulieren af te schrikken.... expiratiebelangen liggen denk ik rond bandbreedte 8,90 - 9,15 .
Faurecia's IndiGO partner. BMW signs deal to use Faurecia's Aptoide app store in future vehicles.europe.autonews.com/suppliers/bmw-sig...
TomTom de best bewaarde nog niet zichtbaar geslepen diamant in de branche en op de beurs, wie erin geloofd kan meeliften op het komende succes, ik verwacht persoonlijk weer een periode van stijgen zoals in de tijd van het navigatiekastje naar koersen van €65,- en mogelijk hoger!
Cinemo Infotainment to Go, IndiGO partner.www.cinemo.com/pressreleases/01_04_20...
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)