Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Ik ben heel benieuwd wat de prijs voor de P7 gaat zijn. In mijn optiek is de benchmark de Model 3 van Tesla, model S is wat te hoog gegrepen (lijkt mij).
XPeng-voorraad: EV-maker klaar voor groot jaar Samuel Smith Samuel Smith 31 dec. 2021 EEN EEN Ik ben optimistisch over XPeng ( NYSE: XPEV ) omdat het een sterk groeipotentieel heeft en een groot voordeel ten opzichte van het consensusprijsdoel van Wall Street-analisten. Bovendien is het veelvoud van ondernemingswaarde-naar-omzet vrij laag gezien het groeipotentieel dat het bedrijf heeft, en Wall Street-analisten zijn unaniem optimistisch over het aandeel. Last but not least ondersteunt de Chinese overheid het bedrijf, waardoor het een concurrentievoordeel heeft. XPeng is een slim EV-bedrijf gevestigd in Guangzhou, China. Het integreert AI en rijhulptechnologieën in zijn EV's en is verantwoordelijk voor het ontwerpen, ontwikkelen, produceren en op de markt brengen van al zijn EV's. Meer dan 3.500 medewerkers zijn toegewijd aan het onderzoeks- en ontwikkelingsaspect van het bedrijf, waardoor XPeng een van de grootste bedrijven in het land - zo niet de wereld - is. In maart 2021 kondigde het bedrijf de lancering aan van zijn lithium-ijzerfosfaat-batterijaangedreven voertuigen en in april tekende het een overeenkomst om een ??nieuwe basis te lanceren in Wuhan, China. Sterke punten XPeng heeft zijn bedrijf gestaag uitgebreid met innovatieve creaties en efficiënte marketing van zijn EV's. Met zijn nieuwe basis in Wuhan zal het bedrijf naar verwachting zijn productie opvoeren om aan de toenemende vraag naar slimme EV's te voldoen. Omdat het gericht is op consumenten uit de middenklasse in China, is de marktomvang aanzienlijk groter dan die van andere EV-fabrikanten. Drieënveertig procent van de werknemers van het bedrijf is toegewijd aan onderzoek en ontwikkeling, wat een essentieel onderdeel is van de slimme EV-industrie. Daarnaast heeft het ook een contract getekend met vijf Chinese banken voor kredietfaciliteiten. Recente resultaten XPEV zag een stijging van 616,1% op jaarbasis in het eerste kwartaal van het fiscale jaar 2021, met een omzet van RMB 2.950,9 miljoen. Het bedrijf voltooide in dat kwartaal ook de leveringen van meer dan 13.000 voertuigen, met een brutomarge die opliep tot 11,2%. Het nettoverlies voor het kwartaal bedroeg RMB 786,6 miljoen, wat aanzienlijk meer is dan in het eerste kwartaal van het voorgaande jaar. Het nettoverlies voor het eerste kwartaal van vorig jaar bedroeg in totaal RMB649,8 miljoen, en in het vierde kwartaal op RMB787.4 miljoen. De totale verwachte omzet voor het tweede kwartaal van 2021 zal naar verwachting een stijging op jaarbasis hebben van tussen 475,5% en 492,4%. Waarderingsstatistieken XPEV-aandelen zijn momenteel moeilijk te waarderen, aangezien het niet winstgevend is. Dat gezegd hebbende, handelt het tegen een redelijke 7,1x enterprise value-to-revenue ratio, en zal naar verwachting de omzet met 82,7% groeien in 2022. Als XPEV de winstmarges kan verbeteren terwijl het schaalt en substantiële winstgevendheid genereert, zouden aandeelhouders een enorm rendement moeten zien. De overname van Wall Street Volgens Wall Street-analisten behaalt XPEV een Strong Buy-analistenconsensus op basis van vijf unanieme Buy-ratings in de afgelopen drie maanden. Het gemiddelde koersdoel van Xpeng van 62,96 dollar zet het opwaartse potentieel op 24,6%. Samenvatting en conclusies XPeng heeft een enorm opwaarts potentieel gezien de lage waarde-tot-opbrengstverhouding van de onderneming en de grote korting op het consensusprijsdoel. Gezien de sterke positie in de snelgroeiende en toonaangevende EV-industrie, de steun van de Chinese overheid en het unaniem optimistische sentiment van Wall Street-analisten, zijn de vooruitzichten veelbelovend. Aan de andere kant moeten beleggers in gedachten houden dat het bedrijf verre van winstgevend is en te maken heeft met stevige concurrentie van concurrenten met diepe zakken in de Chinese EV-ruimte.
XPeng leverde in december een record van 16.000 voertuigen, een stijging van 181% op jaarbasis Phate Zhang 2022-01-01 17:05:50 (GMT+8) XPeng leverde in het vierde kwartaal 41.751 voertuigen af, waarmee het de bovengrens van zijn eerdere richtbereik van 34.500-36.500 overschreed. XPeng Motors leverde in december een recordaantal van 16.000 voertuigen, een stijging van 180,7 procent ten opzichte van 5.700 in dezelfde maand vorig jaar en een stijging van 2,5 procent ten opzichte van 15.613 in november, volgens cijfers die het bedrijf vandaag heeft vrijgegeven. XPeng leverde in december een record van 16.000 voertuigen, een stijging van 181% op jaarbasis - CnEVPost (Afbeelding door CnEVPost) XPeng's vlaggenschip, de P7, leverde in december 7.459 eenheden en een cumulatief totaal van 60.569 eenheden voor 2021, wat neerkomt op 62 procent van de totale leveringen voor het jaar. De XPeng P5 leverde in december 5.030 eenheden, een nieuw record sinds de levering van het model in oktober begon. De XPeng G3-serie leverde 3.511 eenheden in december en 29.721 eenheden cumulatief in 2021, een stijging van 148 procent jaar-op-jaar. In het vierde kwartaal leverde XPeng 41.751 voertuigen af, een stijging van 222 procent ten opzichte van 12.964 voertuigen in dezelfde periode vorig jaar en een stijging van 62,7 procent ten opzichte van 25.666 voertuigen in het derde kwartaal. XPeng's eerdere advies voor leveringen in het vierde kwartaal was 34.500-36.500 voertuigen, en het laatste cijfer overschrijdt de bovenkant van dat bereik. XPeng leverde in december een record van 16.000 voertuigen, een stijging van 181% op jaarbasis - CnEVPost (Afbeelding door CnEVPost) Het bedrijf leverde 98.155 voertuigen voor het volledige jaar 2021, een stijging van 263 procent ten opzichte van 27.041 in 2020. Tegen het einde van 2021 zijn de cumulatieve leveringen van XPeng meer dan 130.000 eenheden, aldus het bedrijf. China's aankoopsubsidies voor nieuwe energievoertuigen (NEV's) worden vanaf 1 januari 2022 met 30 procent verlaagd ten opzichte van 2021, op basis van de datum waarop het voertuig zijn kenteken ontvangt na levering. Dat betekent dat voor veel consumenten die voor het einde van het jaar bestellingen plaatsen, ze in 2021 niet kunnen profiteren van de hogere subsidies als ze pas in 2022 geleverd worden. XPeng zei echter eerder dat het hetzelfde subsidiebedrag als in 2021 zal blijven bieden voor consumenten die hun aanbetalingen op 10 januari 2022 om 24.00 uur betalen. Met name doken begin december geruchten op dat de drie momenteel beschikbare modellen van XPeng, de G3i, P5 en P7, hun aankoopvoordelen voor klanten met ongeveer de helft zouden verminderen. Auto-time citeerde later bronnen bij het bedrijf die bevestigden dat deze geruchten waar waren. Vanaf 13 december krijgen nieuwe klanten hun aankoopvoordelenpakket en de voordelen van een aankooplening verminderd na het plaatsen van een bestelling, aldus het rapport, daarbij verwijzend naar verkopers bij XPeng-winkels.
Leveringen: Hoe verhoudt NIO zich tot XPeng en Li Auto? Phate Zhang 2022-01-01 18:48:41 (GMT+8) NIO's leveringen in december en vier kwartalen waren lager dan die van XPeng en Li Auto, hoewel de gemiddelde verkoopprijs van voertuigen hoger was dan de laatste twee. Het in de VS genoteerde Chinese bedrijf voor elektrische voertuigen NIO, samen met XPeng Motors en Li Auto, hebben vandaag allemaal hun leveringscijfers voor december vrijgegeven, en veel lezers zijn benieuwd hoe ze zich verhouden. We hopen dat dit artikel je een snelle blik op die vergelijking geeft. Houd er echter rekening mee dat ze zich op verschillende markten richten en verschillende prijzen hebben, dus deze vergelijkingen zullen u alleen helpen een idee te krijgen van het algemene beeld. December leveringen XPeng behield zijn voorsprong in zowel november als december na het hoogste leveringsvolume van deze drie bedrijven in oktober. XPeng leverde in december 16.000 eenheden, vóór NIO's 10.489 eenheden en Li Auto's 14.087 eenheden. Leveringen: hoe verhoudt NIO zich tot XPeng en Li Auto?-CnEVPost (Afbeelding door CnEVPost) Zowel XPeng als Li Auto hadden hun recordleveringen in één maand in december, terwijl de leveringen van NIO vanaf november met ongeveer 400 eenheden daalden. In termen van de jaarlijkse groei van de leveringen in december bedroeg XPeng 180,7 procent, Li Auto 130 procent en NIO 49,7 procent. De leveringen van NIO waren de laagste van deze drie bedrijven en hadden ook de laagste groei op jaarbasis. Dit lijkt nog steeds beperkt te zijn door de capaciteit, waarbij de leidinggevenden van het bedrijf eerder zeiden dat het aantal door CATL geleverde batterijen nog steeds het plafond is voor leveringen. Het is ook vermeldenswaard dat XPeng in 2021 begon met de levering van de nieuwe sedan P5 en de G3 SUV's facelift G3i, en verschillende afgeleiden van de P7 en G3i heeft geïntroduceerd. Li Auto kondigde in mei ook een facelift aan van zijn enige model, de Li ONE, en begon in juni met de leveringen. NIO daarentegen heeft het hele jaar 2021 geen nieuwe modelleveringen. Het kondigde de ET7-sedan aan op 9 januari 2021, die eind maart wordt geleverd, en de ET5-sedan op 18 december, die met leveringen begint in september. Hier is een overzicht van de verschillende modellen van deze drie bedrijven. NIO: ES6, 4.939. ES8, 2.782. EC6, 2.768. XPeng: P7, 7.459. P5 5.030. G3-serie, 3.511. Li-auto: Li EEN, 14.087. Leveringen in het vierde kwartaal XPeng had het hoogste aantal leveringen in het vierde kwartaal met 41.751 eenheden, voor NIO met 25.034 eenheden en Li Auto met 35.221 eenheden. Dit is het tweede kwartaal op rij dat XPeng het hoogste leveringsvolume is van deze drie bedrijven. Leveringen: hoe verhoudt NIO zich tot XPeng en Li Auto?-CnEVPost (Afbeelding door CnEVPost) De leveringen van NIO waren de laagste van de drie in zowel het derde als het vierde kwartaal, met een vernieuwing van de productielijn eind september en begin oktober, resulterend in leveringen van slechts 3.667 eenheden in oktober. In vergelijking met eerdere richtlijnen overtroffen XPeng en Li Auto beide de bovenkant van hun bereik in leveringen in het vierde kwartaal, terwijl de leveringen van NIO iets onder de bovenkant lagen. XPeng leverde in het vierde kwartaal 41.751 eenheden, vergeleken met eerdere verwachtingen van 34.500-36.500 eenheden. Li Auto leverde 35.221 eenheden in het vierde kwartaal, vergeleken met eerdere verwachtingen van 30.000-32.000 eenheden. NIO leverde in het vierde kwartaal 25.034 eenheden, vergeleken met eerdere verwachtingen van 23.500 tot 25.500 eenheden. Kijkend naar de leveringen voor het hele jaar 2021, leverde NIO 91.429 voertuigen af, een stijging van 109,1 procent ten opzichte van 43.728 in 2020. XPeng leverde 98.155 voertuigen in 2021, een stijging van 263 procent ten opzichte van 27.041 voertuigen in 2020. Li Auto leverde in 2021 90.491 voertuigen af, een stijging van 177,4 procent ten opzichte van 32.624 voertuigen in 2020. Sinds de oprichting heeft NIO in totaal 167.070 voertuigen afgeleverd, XPeng meer dan 130.000 en Li Auto 124.088. Er is een vangst Het is vermeldenswaard dat NIO zich op een heel andere markt richt dan XPeng en Li Auto, en er is ook een groot verschil in de prijs van de producten. NIO richt zich op de luxeautomarkt en wil het marktaandeel van brandstofauto's van Duitse luxeautobedrijven, waaronder BMW, Mercedes-Benz en Audi, overnemen. XPeng richt zich op een bredere markt, in de hoop een jongere doelgroep aan te trekken met een meer betaalbare prijs en sexy producten. Li Auto daarentegen richt zich op gezinnen met kinderen en wordt tegenwoordig een van de beste keuzes voor jonge ouders. Qua prijsstelling heeft NIO de duurste modellen. Van de drie SUV's die momenteel te koop zijn, begint de goedkoopste, de ES6, bij RMB 358.000. De best geprijsde SUV is de ES8, met een pre-subsidie ??startprijs van RMB 468.000. Afhankelijk van de capaciteit van het batterijpakket kunnen consumenten momenteel een subsidie ??krijgen van RMB 11.340 of RMB 12.600 voor NIO-modellen. Li Auto heeft slechts één model en één prijs, voor RMB 338.000, en er is geen subsidie ??beschikbaar voor consumenten. Het goedkoopste model van XPeng is de G3i, met een prijsklasse van RMB 149.800 tot RMB 187.800 na subsidies. Het duurste model van XPeng is momenteel de P7, met een prijsklasse van RMB 219.900 tot 409.900 na subsidies. In termen van gemiddelde verkoopprijs is NIO de hoogste van deze drie bedrijven en XPeng de laagste. In de eerste 11 maanden van 2021 was de gemiddelde verkoopprijs van NIO-voertuigen RMB 413.800, zei het lokale adviesbureau Land Roads in een rapport dat vorige week werd vrijgegeven. In China staan ??NIO-voertuigen op de vierde plaats in de gemiddelde verkoopprijs, onder de 481.900 RMB van Mercedes-Benz, maar boven de 403.000 RMB van Lexus en ruim boven de gemiddelde transactieprijs van RMB 179.000 in de auto-industrie, aldus het rapport. De gemiddelde verkoopprijs van Li Auto in de eerste 11 maanden van 2021 was RMB 333.600, vergeleken met RMB 236.900 voor XPeng, volgens het rapport
Mensen bekijken de elektrische auto van Xpeng Motors P5 die te zien was tijdens de Auto Shanghai 2021-beurs in april vorig jaar. Foto: EPA-EFE Bedrijf / Chinese zaken Chinese EV-makers Xpeng, Li Auto, NIO melden een stijging van het aantal leveringen in december om het bannerjaar te begrenzen Xpeng en Li Auto boekten elk een record voor maandelijkse verkopen, terwijl NIO in december opnieuw leveringen van meer dan 10.000 eenheden meldde De drie EV-start-ups rapporteerden hun sterke verkoopcijfers vooruitlopend op Peking's implementatie van 30 procent reductie van EV-subsidies op 1 januari Onderwerp | Elektrische auto's Daniel Ren Daniel Ren in Shanghai + VOLG Gepubliceerd: 21:40, 2 januari 2022 Waarom u SCMP kunt vertrouwen Advertentie China's top drie start-ups voor elektrische voertuigen (EV) behielden hun sterke verkoopmomentum in december om een ??uitstekend jaar af te sluiten, terwijl ze de hielen van marktleider Tesla op de hielen zitten en een groeiend aantal jonge automobilisten blijven aantrekken om nieuwe batterij-aangedreven auto's te verkiezen boven traditionele benzineritten. Xpeng Motors en Li Auto boekten elk een record voor maandelijkse verkopen, terwijl NIO in december opnieuw melding maakte van leveringen van meer dan 10.000 eenheden, wat de positie van China als 's werelds grootste EV-markt hielp versterken. "De voertuigen die door de drie autofabrikanten zijn ontwikkeld, werden goed ontvangen door jonge chauffeurs in China", zegt Eric Han, senior manager bij het in Shanghai gevestigde bedrijfsadviesbureau Suolei. "Belangrijker is dat hun voertuigen voldoen aan een standaard die vergelijkbaar is met die van Tesla's Model 3 en Model Y." De drie Chinese autofabrikanten rapporteerden hun solide prestaties in december, vooruitlopend op Peking's implementatie van 30 procent verlaging van EV-subsidies op 1 januari. Luxe winkelcentra openen nieuw slagveld voor Chinese elektrische autofabrikanten 02:52 Luxe winkelcentra openen nieuw slagveld voor Chinese elektrische autofabrikanten Luxe winkelcentra openen nieuw slagveld voor Chinese elektrische autofabrikanten Het in Guangzhou gevestigde Xpeng, dat wordt ondersteund door e-commercegigant Alibaba Group Holding , leverde vorige maand 16.000 voertuigen af, 387 meer dan het vorige record dat het in november vestigde . Alibaba is het moederbedrijf van de South China Morning
Bovenstaande nieuwsberichten zijn bekend. Maar er is weinig waar je echt een koers op kunt bepalen. Eerder al schreef ik over de market cap. Vergelijk je Xpeng met NIO, dan is er een behoorlijk slag te maken (ook nu nog, het gat is de laatste maand een stuk kleiner geworden). Vergelijk je Xpeng met Tesla (welke vergelijking mank gaat, want Tesla maakt winst en Xpeng nog lang niet en Xpeng heeft te maken met een China verhaal), dan zie je een market cap van Tesla die 24,67 keer groter is, terwijl het aantal verkopen ongeveer 9 keer groter is. Op basis van slechts dat gegeven is tenminste een verdubbeling van koers niet onlogisch. Kansen zijn: goede auto's, goedkopere productie, eigen chips, veel research, een enorme thuismarkt (en thuisvoordeel) en een grote toename van productiecapaciteit op korte termijn. Risico's zijn China, toenemende concurrentie en (toch) te weinig cash om de komende jaren door te komen, hoewel Xpeng er wat dat betreft nog altijd heel goed voor staat.
Ik ga vandaag uit van sterke stijging (zelfs ondanks Evergrade verhaal) door sterke verkoopcijfers! Gaan we naar boven de 55? Vorige week zijn we nog onder 42 gedoken...
JTTT schreef op 3 januari 2022 10:44 :
Ik ga vandaag uit van sterke stijging (zelfs ondanks Evergrade verhaal) door sterke verkoopcijfers!
Gaan we naar boven de 55?
Vorige week zijn we nog onder 42 gedoken...
De koers duikt natuurlijk naar beneden.
DeZwarteRidder schreef op 3 januari 2022 10:49 :
[...]
De koers duikt natuurlijk naar beneden.
Daar durf ik nog wel eens pintje op verwedden.
DeZwarteRidder schreef op 3 januari 2022 10:49 :
[...]
De koers duikt natuurlijk naar beneden.
Voorbeurs heb je nog geen gelijk. +3% nu. Ik heb nog een order op 46,30 USD staan. Dat is ongeveer 10% lager dan nu. Prima wanneer die nog even wordt opgepikt.
Niet verkopen mensen want Cathie Wood koopt alles op aan deze soldenprijzen.
joe123 schreef op 3 januari 2022 14:58 :
Niet verkopen mensen want Cathie Wood koopt alles op aan deze soldenprijzen.
Cathie Wood wordt het bos in gestuurd.
DeZwarteRidder schreef op 3 januari 2022 10:49 :
[...]De koers duikt natuurlijk naar beneden.
Wat een geweldige voorspelling.....!!! (al zeg ik het zelf!!!).
XPeng leverde ~100.000 voertuigen af ??in 2021 DoorZachary Shahan gepubliceerd 5 dagen geleden B De Chinese auto-startup XPeng heeft een van de meest dramatische stijgingen van de autoproductie in de geschiedenis laten zien, en het goede nieuws is dat het alleen 100% slimme elektrische voertuigen (EV's) produceert. Op amper 7-jarige leeftijd en slechts een paar jaar na de lancering van zijn eerste voertuig (de XPeng G3 ging in december 2018 in de verkoop), heeft XPeng een verkoopjaar afgesloten van in totaal bijna 100.000. In 2021 leverde XPeng 98.155 slimme EV's, een stijging van 263% op jaarbasis. XPeng P7, met dank aan XPeng. In december werden 16.000 voertuigen afgeleverd, een stijging van 181% op jaarbasis in vergelijking met december 2020. Er werden 41.751 voertuigen afgeleverd in het vierde kwartaal van 2021, een stijging van 222% op jaarbasis. Wat nog eens onderstreept hoe indrukwekkend het leveringscijfer van 98.155 voor 2021 is, bereikte XPeng aan het einde van het jaar slechts 137.953 cumulatieve leveringen. XPeng P5, met dank aan XPeng. Des te indrukwekkender, het maandelijkse leveringsdoel van XPeng is 15.000 voertuigen, en december was de tweede maand op rij die werd overtroffen - en dat ondanks het wereldwijde tekort aan autochips en andere uitdagingen in de toeleveringsketen . Wat de specifieke modeluitsplitsing betreft, leverde XPeng in december het volgende op: 7.459 P7 "slimme sportsedans" 5.030 P5 "slimme gezinssedans" 3.511 G3 en G3i "slimme SUV's." XPeng G3, met dank aan XPeng. In het geval van de P7 stegen de leveringen met 102%. De leveringen van GS stegen met 75%. De P5 was een jaar geleden niet op de markt, maar de verkoop steeg maand na maand met 134%. XPeng merkte ook op dat zijn bredere laad- en verkoopnetwerk in China "snel" is gegroeid. Eind november 2021 had het "661 superchargerstations met merknaam in 228 steden en 311 fysieke winkels in 121 steden." XPeng G3, met dank aan XPeng. Al met al lijkt de groei van XPeng te verlopen zoals het bedrijf had gehoopt en gepland, of zelfs beter. Het is een heel opbeurend gezicht om te zien hoe een ander puur EV-bedrijf de productie snel opschaalt en op jonge leeftijd een groot verkoopsucces boekt. Natuurlijk hoeft het referentiebedrijf niet te worden genoemd, en we hoeven de twee niet te vergelijken of te doen alsof XPeng precies het pad van Tesla (oeps) moet volgen. Het punt is echter dat we steeds meer voorbeelden krijgen van pure EV-bedrijven die grote successen behalen
XPeng is nog kleiner dan DAF. Zeer waarschijnlijk zal XPeng nooit winst maken.
joe123 schreef op 3 januari 2022 14:58 :
Niet verkopen mensen want Cathie Wood koopt alles op aan deze soldenprijzen.
Heb je een link, Cathie Wood is een grote investeerder
X-Peng levert 4eQ 41.751 auto's af Trek je dit door wordt 2022 +|_ 160.000 Geheel 2021 was 100.000
Johan8 schreef op 9 januari 2022 11:21 :
[...]
Heb je een link, Cathie Wood is een grote
investeerder
Heeft gemiddeld 47 dollar betaald en heeft ondertussen voor 34,72 miljoen gekocht...cathiesark.com/ark-funds-combined/com...
DeZwarteRidder schreef op 3 januari 2022 10:49 :
[...]De koers duikt natuurlijk naar beneden.
Hatsikidee...........!!!
Ik heb toch bijgekocht... blijf erin geloven.
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)
Indices
AEX
865,35
-1,07%
EUR/USD
1,0668
+0,47%
FTSE 100
7.847,99
+0,35%
Germany40^
17.763,40
-0,02%
Gold spot
2.372,27
-0,43%
NY-Nasdaq Composite
15.865,25
-0,12%
Stijgers
Dalers