Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Dutchy Ron schreef op 27 december 2021 10:13 :
Als TT niets te melden had op de CES reisde het “senior management team” niet af naar Las Vegas in deze tijd……ook ik denk dat met name de andere aanwezigen (Stellantis, Bosch, etc) de boel gaan presenteren…….. waardoor het niet nodig is om als TT zelf een stand te hebben.
TT geeft alleen wat presentatie die tot nadenken zetten.
Ook voor de foto’s is het van belang dat ze fysiek aanwezig zijn
De hamvraag. Waarom denkt u dat TT het presenteren van een TT product/visie aan anderen overlaat? En Waarom TT zelf niet meer doet dan "alleen wat presentatie die tot nadenken zetten."
TT geeft zelf presentaties en demo’s in booth 311 en waarschijnlijk hebben ze een prototype van Indigo onder de arm meegenomen. Klaarblijkelijk is dat voldoende voor dit jaar…….. de TomTom deal met VW hebben alle OEM’s meegekregen……anders liggen ze te slapen.
Het is half elf - niet druk in het TTcasino Januari opties Jan 2022 Call 10,00 slechts één contract Ik ben nog zoekend. Ben benieuwd wat NKiT doet vandaag
Dutchy Ron schreef op 27 december 2021 10:30 :
TT geeft zelf presentaties en demo’s in booth 311 en waarschijnlijk hebben ze een prototype van Indigo onder de arm meegenomen.
Klaarblijkelijk is dat voldoende voor dit jaar…….. de TomTom deal met VW hebben alle OEM’s meegekregen……anders liggen ze te slapen.
Opvallend. Na alle hoopgevende berichten en bijbehorende aannames dat de CES Hét event voor TT zou zijn. En deals met meerdere autoproducenten worden gepresenteerd tijdens de CES-dagen bent u nu al aan het downplayen.
Als Stellantis of Toyota een IndiGO deal bekend maakt tijdens de CES ben ik al tevreden inderdaad…… De modellen die het meest voor de hand liggen - Jeep Grand Cherokee L 2022 - Fiat 500X - Toyota bZ4X - Toyota Tundra
Wereldbelegger schreef op 27 december 2021 10:42 :
Opvallend.
Na alle hoopgevende berichten en bijbehorende aannames dat de CES Hét event voor TT zou zijn.
En deals met meerdere autoproducenten worden gepresenteerd tijdens de CES-dagen bent u nu al aan het downplayen.
Man, wat word ik moe van jouw posts.
Die Volkswagen-Gruppe wird in den kommenden fünf Jahren 159 Milliarden Euro in Elektromobilität, Software und autonomes Fahren investieren. Der neue Investitionsplan und die Höhe der Investitionen zeigen die Richtung und unterstreichen das VW-Engagement beim Übergang zur Elektromobilität. Der Markt dürfte sich in den nächsten Wochen wieder auf den Kern der VW-Story konzentrieren. VW ist im Vergleich zu Tesla, Nio, Xpeng oder Lucid sicherlich ein Pure-Play im Bereich E-Mobility. www.deraktionaer.de/artikel/mobilitae...
closer schreef op 27 december 2021 10:46 :
[...]
Man, wat word ik moe van jouw posts.
Inderdaad!!! De hele godganse dag reacties plaatsen om mensen uit hun tent te lokken of om berichten extra negatief aan te zetten. Get a life man!!
Wereldbelegger schreef op 27 december 2021 10:42 :
[...]
Opvallend.
Na alle hoopgevende berichten en bijbehorende aannames dat de CES Hét event voor TT zou zijn.
En deals met meerdere autoproducenten worden gepresenteerd tijdens de CES-dagen bent u nu al aan het downplayen.
Stop aub met je dagelijkse negatieve terreur!
pwijsneus schreef op 27 december 2021 10:25 :
[...]
Must-read artikel. Duidelijke roep om regulatie om de tech-giants in toom te houden, voor het te laat is.
Het is afwachten of de regelgeving hier in de EU en in de States op tijd komt, maar dit hoeft niet nadelig te zijn voor TomTom, integendeel.
Er staat in deze of anderen ook dat je van de Amerikanen niet veel hoeft te verwachten, omdat nationale wetgeving ontbreekt. De EU mag je wel meer van verwachten. Zij hebben recent miljarden boete aan Google gegeven. Probleem is alleen dat Google die boete nu krijgt na appeal na appeal na appeal (protest) waardoor de uitspraak pas na 5 jaar definitief is. In zo’n tijdspanne kan een tech giant al lang de boel naar zijn hand gezet hebben en die paar miljard is voor hen wisselgeld. Interessanter is wel de EU information act. Die zegt dat als je een platform hebt dat je dan niet je eigen apps mag voorinstalleren maar open moet aanbieden en dat je data die je aan de voorkant verzamelt omdat je platform eigenaar bent moet delen met anderen op het platform. Dat zou alles op zijn kop zetten. Die act is verlengde van microsoft die een mediaplayer in windows had en daarmee andere media players buitenspel zette.
Dutchy Ron schreef op 27 december 2021 10:45 :
Als Stellantis of Toyota een IndiGO deal bekend maakt tijdens de CES ben ik al tevreden inderdaad……
De modellen die het meest voor de hand liggen
- Jeep Grand Cherokee L 2022
- Fiat 500X
- Toyota bZ4X
- Toyota Tundra
Je ziet eigenlijk dat elke autobouwer een software strategie heeft om een alles omvattend platform te bouwen. Zo'n platform vormt dan de basis, de ruggengraat zo je wilt en zit ook in alle modellen. Vermoed hierdoor dat je dus ook niet veel meer gaat zien dat losse modellen worden aangekondigd, zoals de Nissan Qashqai dit jaar. Je wilt dat er een deal komt voor Nissan Intelligent Mobility, of Nissan PROpilot, welke vervolgens in alles Nissan's komt te zitten. Het artikel in Politico geeft duidelijk aan dat de hele industrie nog struggled hoe die bouwstenen van zo'n platform er nu precies uit moeten komen te zien. Ook moet de regelgever snel handelen om te voorkomen dat Techgiants zoals Google of Microsoft straks niet net zoals in de smartphone of PC een monopoly krijgt. Dit zou partijen zoals TomTom nog wel eens een handje kunnen helpen. Het is al heel lang stil rondom Microsoft's Connected Vehicle Platform, hoewel het wel een partner is voor TomTom's Indigo platform, net zoals Amazon's Alexa. Dat zou gunstig kunnen zijn, zeker als je deze draadjes aan elkaar verbind;news.microsoft.com/2021/02/10/volkswa... www.volkswagenag.com/en/news/stories/... The Alliance; www.alliance-2022.com/connected-vehic... Bij Renault zie je dat de Megane E-tech volledig met Google diensten is uitgerust. De grote vraag is of dit straks over de hele brand wordt geimplementeerd, of dat Renault wellicht ook gaat voor een "hybride" aanpak zoals Stellantis momenteel doet. Uiteindelijk hoop je natuurlijk dat geholpen door regulering mbt de Google diensten, TomTom hiervan kan profiteren. Dan blijft de vraag over bij bijvoorbeeld een deal met VW, of een Indigo-klant (welke we nog niet kennen!) hoe de zaak verdeeld is. Want bij Google is het duidelijk, zei hebben een eigen systeem, dus alle data en vooral alle euro's zijn voor Google. Bij TomTom's indigo is een lappendeken van partnerships, en de vraag is wie nu recht heeft op vooral de Euro's, daar ben ik als belegger natuurlijk het meest in geinteresseerd. Als je naar een deal kijkt met VW, zie je dat off- en online maps, traffic en ADAS diensten worden meegenomen. Heb alleen geen flauw idee wat het oplevert. De aantallen van de VW groep spreken tot de verbeelding, dus het volume zit wel snor. Dan heb je het over 8 tot 9 miljoen voertuigen per jaar. Op een koers van € 9,00 heeft TomTom een waardering van 1.191 miljoen euro. Met een cashpositie van € 347 miljoen, kijk je dus eigenlijk naar een werkelijke waardering van TT op 844 miljoen euro. Deze waardering voor Automotive, Enterprise, consumer en dus een near-realtime mapping platform is nu minder waard dan de voormalige Telematics afdeling. Dat is toch wel, opvallend...Edit @justme, browser, het ging om de keuzevrijheid van de browser, maar het idee blijft hetzelfde inderdaad. Dit mag wmb direct worden overgenomen voor de connected car; tweakers.net/nieuws/87696/eu-geeft-mi... ,getoond%20in%20Windows%207%20SP1.
Privacy by design gaat zich op termijn ook uitbetalen … Renault wedt op het verkeerde paard als ze GAS in alle modellen gaan toepassen….. hetzelfde geldt voor Volvo.
En ik pas tevreden indien uit het backlog blijkt dat deze deal(s) daadwerkelijk invloed hebben op de toekomstige omzetten
Nissan is niet op CES aanwezig anders zou je Nissan Ariya aan het lijstje kunnen toevoegen.
Ik ga de skibox maar eens zoeken ….. koers wordt rond de 8,92 en onder de 9 gehouden deze week verwacht ik.
Lees het Tesla forum maar eens vanaf deze postteslamotorsclub.com/tmc/threads/10-8-... Niet actuele Maps zijn volgens de Tesla goeroes de oorzaak voor de meeste FSD issues die kunnen leiden tot gevaarlijke situaties. Kwestie van tijd dat Musk het belang van actuele (near real time maps) gaat inzien en toepassen en hopelijk afnemen ….
Wereldbelegger schreef op 27 december 2021 10:36 :
Het is half elf - niet druk in het TTcasino
Januari opties
Jan 2022 Call 10,00 slechts één contract
Ik ben nog zoekend.
Ben benieuwd wat NKiT doet vandaag
Even helemaal niets, focus elders, groter en dus belangrijker. Kan vanniddag nog even kijken maar bij deze constante koers, wacht ik wel tot volgend jaar. Spike up of tik op de neus, wie zou dat moeten gaan doen ? Trek in een Strammer Max :-)
Hier een extreem lang artikel / review over Android in de auto, al dan niet met GASarstechnica.com/cars/2021/05/android-...
*JustMe* schreef op 27 december 2021 11:53 :
Hier een extreem lang artikel / review over Android in de auto, al dan niet met GAS
arstechnica.com/cars/2021/05/android-... Thanks voor het alleen plaatsen van de link. @Dutchy, je inbreng wordt enorm gewaardeerd. Huishuidelijke tip, ipv het copy/pasten van kilometers tekst, is het een idee dat je alle artikelen die je op een dag verzameld even in een lijstje zet; en dat je de oogst bijvoorbeeld 2x per dag plaatst? Dat scheelt namelijk een hoop gescroll. Nogmaals prima dat je alles hier voorbij laat komen, maar wellicht beter om enkel de link te plaatsen. De highlights halen we er zelf wel uit.
Over Telematics gesproken…. De hele bedrijfskolom waar autobouwers onderdeel van uitmaken wordt door elkaar geschud. Intrede van Tech giganten, een beweging van verbrandingsmotor naar elektrisch, het afbrokkelende belang van Tier-1 partijen als Continental, Harman etc., het zoeken naar 1 oplossing voor alle modellen van een bepaald merk ipv maatwerk, het overgaan van leverancier-klant relatie naar samenwerking… Het is een voortdurende zoektocht naar houdbare verdienmodellen en men moet bepalen waar de toegevoegde waarde van het bedrijf ligt. Als je dan ziet dat binnen dit speelveld de autobouwers opschuiven naar de software kant, met terugkerende inkomsten ipv een verdienmodel gebaseerd op puur het aantal verkochte auto’s, dan heeft dit m.i. ook grote impact op Telematica bedrijven. Zolang autobouwers zelf nog niet de mogelijkheden hadden om het beheer van wagenpark voor bedrijven op simpele wijze uit te voeren lag daar een kans voor gespecialiseerde bedrijven. Nu de auto de gebruikerservaring van telefoon/tablet gaat benaderen is dit totaal veranderd. Als een auto voortdurend in contact staat met autobouwer dan kunnen de gegevens simpel opgehaald worden en verwerkt. Zo heeft Ford vorig jaar een Telematics app geïntroduceerd. Het aanbieden van een dergelijke app voor wagenparkbeheer is “laaghangend fruit” voor ieder autobouwer die zich gaat richten op softwareinkomsten. Gebruik van de Ford app is nu al onderdeel geworden bij het aanbieden van bedrijfswagens; het is een meerwaarde voor gebruiker (en die hoeft geen apart contract met Telematica bedrijf aan te gaan) en toekomstige zekere inkomstenbron voor Ford. Zie geen toekomst voor Telematica bedrijven. Als een bedrijf wagenpark van een bepaald merk aanschaft is dat in de toekomst m.i. gelijk ook keuze voor een Telematica oplossing die de autobouwer zelf levert. Voor TomTom had het dan ook geen enkele zin om TT Telematics nog aan te houden want je bent in dat geval eerder een concurrent van autobouwers dan dat je een aanvullende dienst verleend. Een autobouwer laat volgens mij alleen maar geld liggen als het bedrijf zelf niet in staat is om in bepaalde behoefte van klant te voorzien. Met opmerkingen als “ze verkochten de stabiele winstgevende tak van het bedrijf, hadden ze niet moeten doen” ben ik het totaal niet eens. Ben blij dat ze nog (net op tijd ) geld hebben ontvangen voor deze tak gezien de eerder genoemde ontwikkelingen binnen de bedrijfskolom. Stel TomTom was wel doorgegaan met Telematics: zou dan een.bedrijf als Ford nog de voertuig info willen leveren die nodig is voor het wagenparkbeheer van een klant van TT Telematics die met Ford busjes rijdt? Wat TomTom moet blijven doen is zich richten op een aspect binnen de bedrijfskolom waar het bedrijf onmisbaar is. Dat kan bv zijn het leveren van navigatieoplossing waarbij de autobouwer volledig eigenaar blijft van de data. Vasthouden aan TT Telematics leidt in toekomst alleen maar dat botsing met je klanten. En als je er bovendien voor zorgt dat de Telematica oplossing van de autobouwer deels gebaseerd is op je eigen software (Maps/Indigo/Traffic/routing) dan pak je alsnog indirect je inkomsten die je vroeger binnenhaalde met het vervullen van behoefte aan wagenparkbeheer. Dat er kritiek is op het bestuur en de RvC van TT voor de wijze waarop zij minderheidsaandeelhouder behandelen…..dat begrijp ik volkomen. Het jarenlang geen enkele aandacht besteden aan de beursnotering is funest geweest voor de koers en m.i. strijdig met de plichten van een beursgenoteerd bedrijf om de belangen van alle stakeholders te behartigen. Voor de oprichters/grootaandeelhouders is er 1 voordeel van dit jarenlang “de-koers-de-grond-in-trappen”: nog steeds is er een goedkope exit mogelijk waar grootaandeelhouders en bevriende PÉ partijen van kunnen profiteren. Mijn mening: een voortdurende schandalige vertoning. Natuurlijk is het mooi dat TT Indigo heeft ontwikkeld maar ik zie de winstpotentie van deze asset niet terug op de balans. Natuurlijk is het mooi dat TT haar schulden heeft kunnen afbouwen en er nu een kasoverschot is terwijl het bedrijf is blijven investeren maar ik heb deze goede prestatie niet teruggezien in de vorm van dividend of koersstijging. Natuurlijk is een contract met Cariad/VW fantastisch maar als analisten dit door jarenlange gebrekkige communicatie vanuit TT niet willen/kunnen duiden leidt het niet tot koersstijging. Er is een reden dat ik in TT beleg en dat is dat ik het bedrijf veel relevanter vind binnen de sector dan dat uit beurswaardering blijkt. Nu TT operationeel “levert” moet de aandacht gaan naar het creëren van waarde voor de belegger. Dan is TT ook als aandeel weer relevant.
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)