Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Autonomous driving gains speed: NDS and HD Live Map support Level 3 drive automation 16. December 2021nds-association.org/automated-driving...
Huawei has almost reached the conclusion of the long-running race of HarmonyOS software updates rollout. As recently, it was reported the 141 Huawei devices have been upgraded over HarmonyOS operating system as of December 2, 2021. The Chinese tech maker has covered the least possible device with HarmonyOS operating. In the meantime, it is available only to the Chinese market. However, it could open for the global HarmonyOS global market in 2022 Als Huawei phones weer buiten China worden verkocht dan is dat met Petal Maps met TT inside.www.tomtom.com/customers/huawei-and-t...
sniklaas schreef op 18 december 2021 18:39 :
[...]
Nog 55 dagen te gaan en in de tussentijd kan de CES de angel eruit halen, wanneer daar mooie deals bekend gemaakt worden zijn de 2021 cijfers van weinig waarde of er nu €397 mio omzet is behaald of €420 mio beide zijn veels te weinig in verhouding tot het aantal FTE's zou minimaal op €1000 mio moeten liggen maar bekendmaking van mooie deals brengen dan de fantasie terug in het aandeel...
Maak je borst maar nat wanneer er in de komende 55 dagen geen deals bekend gemaakt gaan worden en daarnaast een 2021 omzet <€400 mio, en lagere 2022-Q1 outlook dan is mijn voorspelling van €7,27 als slotkoers op 4 feb 2022 te hoog en duikelt de koers in de week erna richting de €6,238...
Het bizarre bij TomTom is het enorme verschil tussen beurs- en assetwaarde. De oorzaak daarvan laat ik maar even voor wat het is het. Wat we wel zien, is dat andere mapmakers, en zelfs startups voor een veelvoud worden gewaardeerd dan de beurswaarde van TomTom. Het is interessant om te zien of, en zo ja hoe de waarde er straks uitgehaald gaat worden. Door de bijzondere aandeelhoudersstructuur zitten we al jaren in een soort patstelling. Aan de ene kant kan de waarde er cijfermatig niet uitgehaald worden. Aan de andere kant is elke PE of andere inbound call zonder zegen van de founders is bij voorbaat kansloos bij een poging tot delisting. Ondertussen wachten wij aandeelhouders al 13 jaar op wat " schwung", en zitten we met deze impasse opgescheept. Het verschil tussen beurs- en assetwaarde, en prestaties van het aandeel tov indexen is ronduit onacceptabel, en hier zou TomTom ook actie op moeten ondernemen. Dat zijn ze verplicht aan hun aandeelhouders eens werk te maken het aandeel richting de assetwaarde te krijgen, anders haal het zelf van de beurs. HERE stond 6 jaar geleden voor 2,7 miljard gewaardeerd. Vaag toch?
Lockdown 14-12-2020 leidde niet tot donkerrode indexen 15-12-2020……. daarna begon de eindejaarsrally …… benieuwd wat komende week ons brengt ….. ik heb nog A20 puts 770 dus een donkerrode maandag zou mij goed uitkomen ….. aangenomen dat TT blijft liggen rond de 8,70 ;-)
pwijsneus schreef op 18 december 2021 22:51 :
[...]
Het bizarre bij TomTom is het enorme verschil tussen beurs- en assetwaarde. De oorzaak daarvan laat ik maar even voor wat het is het. Wat we wel zien, is dat andere mapmakers, en zelfs startups voor een veelvoud worden gewaardeerd dan de beurswaarde van TomTom. Het is interessant om te zien of, en zo ja hoe de waarde er straks uitgehaald gaat worden.
Door de bijzondere aandeelhoudersstructuur zitten we al jaren in een soort patstelling. Aan de ene kant kan de waarde er cijfermatig niet uitgehaald worden. Aan de andere kant is elke PE of andere inbound call zonder zegen van de founders is bij voorbaat kansloos bij een poging tot delisting. Ondertussen wachten wij aandeelhouders al 13 jaar op wat " schwung", en zitten we met deze impasse opgescheept.
Het verschil tussen beurs- en assetwaarde, en prestaties van het aandeel tov indexen is ronduit onacceptabel, en hier zou TomTom ook actie op moeten ondernemen. Dat zijn ze verplicht aan hun aandeelhouders eens werk te maken het aandeel richting de assetwaarde te krijgen, anders haal het zelf van de beurs.
HERE stond 6 jaar geleden voor 2,7 miljard gewaardeerd. Vaag toch?
Het aandeel @TOM2 is de afgelopen jaren vakkundig in de vernieling geholpen door bestuur en founders en zonder reanimatie komt de fantasie in de koers niet terug… De inkoop van eigen aandelen voor scrap zou een goede reanimatie poging kunnen zijn en wellicht ook nieuwe goudgerande deals om vertrouwen en fantasie terug te brengen in het aandeel… Wat ik van de week al schreef, @GLPG heeft €5000 mio op de bank aan cash, €70 p/a en een koers van €48 is dit gratis geld, nee gebrek aan vertrouwen dat het operationeel alleen maar geld kost en uiteindelijk die €5000 mio worden verbrand… Idem bij @TOM2, asset waarde €1750 mio en €800 mio is de huidige beurswaarde, beide exclusief cash, is dit gratis geld nee, ook hier een gebrek aan vertrouwen en het bedrijf laat ook al jaren zien dat het operationeel niets kan verdienen in automotive en enterprise… Ook de asset waarde met IndiGo iets toegenomen maar is door de jaren heen langzaam aan het verpieteren, kost nog altijd €4000 mio om een dergelijk platform met al zijn ins en out van scratch op te bouwen en dan duurt het ook nog jaren voordat het beschikbaar is… Mijn uitspraak dat het huidige TOMTOM operationeel niet levensvatbaar is wordt mij door de supporters niet in dank afgenomen, ongetwijfeld worden de FCF resultaten en vooruitzichten weer breeduit herhaald en natuurlijk met de nodige insinuaties en hautain taalgebruik… Door de jaren heen is er financieel gezien €90 p/a verspijkert aan automation en enterprise en daarbij is de omzet in 14 jaar tijd gelijk gebleven en het aantal FTE’s ruimschoots verdubbeld… Daarnaast zal met de ingebruikname van nieuwe kantoorruimtes het aantal FTE’s gaan toenemen… Wat tot nu toe achterblijft is de omzet, worden ook geen deals bekendgemaakt, enkel uit de lucht gegrepen zonder enige tastbare onderbouwing vooruitzichten van 20….29,99% groei in 2022… Jaarlijks €70.000 per FTE aan loonkosten afgezet tegen €90.000 per FTE aan omzet toont aan dat er operationeel nog gigantisch veel werk aan de winkel is om überhaupt een gezond operationeel resultaat neer te zetten… Waar ik het meest mee worstel is de toename van het aantal FTE’s in de afgelopen 14 jaar waarin automatisering grote sprongen hebben gemaakt, met near real time verwerking van data moet deze ontwikkeling ook bij TOMTOM hebben plaatsgevonden… Rest de vraag wat voor werkzaamheden verrichten deze 4500 FTE’s, gezien de povere omzet zijn ze niet werkzaam bij marketing en sales….
CES 2022 Speakers The CES conference program spotlights technology’s most influential leaders as partners and speakers, sharing insights on premiere technologies and what will continue to redefine the consumer technology industry in the future. Geen vertegenwoordiger van TomTom 'spreekt een zaal toe' op de CES Wel spreekt: Carla Kriwet Chief Executive Officer Bosch
Dutchy Ron schreef op 18 december 2021 23:33 :
Lockdown 14-12-2020 leidde niet tot donkerrode indexen 15-12-2020……. daarna begon de eindejaarsrally …… benieuwd wat komende week ons brengt ….. ik heb nog A20 puts 770 dus een donkerrode maandag zou mij goed uitkomen ….. aangenomen dat TT blijft liggen rond de 8,70 ;-)
Eens de beurs kan onverwachts reageren. Wat denk ik wel een verschil is is dat men toen nog dacht dat het na vaccineren klaar was. Denk dat nu de gedachte steeds meer word voor zover mogelijk met het virus leven en bij oplevingen die ongetwijfeld enkele keren per jaar voorkomen de maatregelen opvoeren/lockdowns inzetten. Zelf denk ik dat dit (minimaal) de komende jaren nog zo gaat zijn. Ook komend jaar verwacht ik dat er minimaal 6 tot 9 maanden forse maatregelen zijn - net als afgelopen jaar. Tot pak hem beet Mei - Juni, dan enkele maanden redelijk vrij/open met uitzondering van discotheken/grote evenementen - en vervolgens in September/Oktober weer stapsgewijs sluiten. Het enige alternatief is de capaciteit dermate opvoeren zodat alles open kan blijven, dan moet men echter wel meer zieken cq. doden accepteren maar dat lijkt niet bespreekbaar. Indien er donkerrode indexen komen heb ik er geen twijfel over dat TT nieuwe koopkansen in de range 5-7 euro gaat genereren, helemaal bij een magere outlook in combinatie met veel onzekerheid midden in de winter, begin FEB. Voldoende cash beschikbaar dus laat het maar gebeuren
Het Sync 4 infotainment system van Ford lijkt qua functionaliteiten erg op Indigo, ook met o.a. een over the air update van maps en software. Wat zijn de verschillen?
Komende week verwacht ik een VW-Bosch deal. Bosch zal hun digitale cockpit ook presenteren op de CES, in welke mate die afwijkt van IndiGO en welke rol TT daarin speelt is nu voor mij nog onduidelijk. Maar het feit dat men vanuit TT aangeeft samen met Bosch op de CES te staan zegt al iets. Join Bosch and TomTom at CES 2022 to see this new forward thinking tech. Technology in modern vehicles is impressive, but continued innovation is crucial. New features such as voice assistants, in-car payments, video streaming, and more are made possible through a new and powerful information domain computer. With this technology we are revolutionizing vehicle infotainment together with a network of leading technology providers Qualcomm, BlackBerry, Amazon Alexa, Amazon Web Services (AWS), TomTom, Texas Instruments, Molex, Cerence Inc., ACCESS Europe GmbH, Rightware and Wipro.
Phiar en TT zullen hun AR ook laten zien in de stand van Phiar, zal ook niet direct tot een koersexplosie leiden We are going to CES next Jan with the real on-car demo. Stay tuned :) Director Phiarwww.tomtom.com/blog/navigation/augmen...
A Bosch must-see Bosch show car: The future of mobility is automated, connected, electrified, and personalized. In the future, more and more vehicles will be electrically powered. They will increasingly be connected with other road users and their surroundings, and provide personalized, cloud-based services for their occupants such as wrong-way driver alerts or road condition updates. The show car will demonstrate Bosch systems expertise and extensive know-how in software and hardware. For example, Bosch is developing central computers for the electronics architecture of the future. These vehicle computers will be used for assisted and automated driving, controlling vehicle motion, as well as for cockpit functions and body electronics. Over-the-air updates will keep cars’ functions constantly up to date. Software-based solutions for the mobility of today and tomorrow Solutions for the software-defined vehicle: Software is playing an increasingly central role in automotive engineering. After all, future connectivity, automation, and personalization functions will more than ever be brought about by software. Even now, Bosch annually puts more than 200 million control units running its proprietary software into vehicles worldwide. To achieve this, the company can draw on profound software, electronics, and systems expertise, and use this to develop application-specific vehicle software and the hardware to match for automotive applications of all kinds, from driver assistance and infotainment to the powertrain. Bosch plans to pool the development of application-independent basic software and middleware, as well as cloud-based software modules for over-the-air software updates, at its wholly owned subsidiary ETAS.
Microsoft brings leading automotive, mobility, and transportation solutions to CEScloudblogs.microsoft.com/industry-blo... Accelerated innovation Beginning with innovation, we will focus here on advanced engineering, connected, autonomous, and software-defined vehicles.www.microsoft.com/en-us/industry/auto... customers.microsoft.com/en-us/story/7...
Datum Volume Open Hoog Laag Slot 18-12-2020 -- 623,69 628,89 623,17 625,25 17-12-2020 -- 625,36 626,47 624,35 624,75 16-12-2020 -- 620,99 623,61 618,11 621,86 15-12-2020 -- 612,22 618,59 611,53 617,34 14-12-2020 -- 617,99 619,56 612,88 612,88 Vorige lockdown 14-12-2020 viel de schade mee
Uit de oude doos; drie jaar verder theorietje: Bosch 2 nov '18 Navigatiebedrijf TomTom staat open voor samenwerking met andere bedrijven en sluit een overname van het bedrijf niet uit. Het is niet zeker dat zelfstandigheid de beste toekomst is voor TomTom. Dat heeft bestuursvoorzitter Harold Goddijn gezegd in een interview met persbureau Reuters. Beleggers reageren enthousiast op de uitspraken. Op de Amsterdamse beurs won TomTom zo'n 5% na publicatie van het artikel. Maandag schoot TomTom al omhoog vanwege overnamegeruchten. Harold Goddijn Harold Goddijn Foto: Bart van Overbeeke / Hollandse Hoogte 'Het is niet duidelijk wat het juiste economische model gaat zijn om de nieuwe generatie kaarten naar de auto te brengen: is het het beste om zelfstandig te blijven? Is het het beste om samenwerking te zoeken? Het zal tijd kosten om dat uit te vinden', aldus Goddijn tegen Reuters. bron:fd.nl/ondernemen/1276553/tomtom-ceo-s...
Heren, Het wordt nu wel de hoogste tijd voor jullie om de skilatten onder te binden. De ruif is echt leeg hòòr. En dan zie ik jullie allemaal in 2022 terug.
Softwarebasiert: Bosch Showcar zeigt das softwaredefinierte und vernetzte Auto für die Mobilität von heute und morgen. Das muss man von Bosch gesehen haben Bosch Showcar: Die Mobilität der Zukunft ist automatisiert, vernetzt, elektrifiziert und personalisiert. Fahrzeuge werden sich künftig verstärkt elektrisch fortbewegen, sind mit anderen Verkehrsteilnehmern und ihrer Umgebung vernetzt und bieten ihren Insassen individuell auf sie zugeschnittene, cloudbasierte Services wie zum Beispiel Falschfahrerwarnung oder Straßenzustandsdienste. In seinem Showcar zeigt Bosch sein Systemverständnis und umfassende Kompetenz in Soft- und Hardware. Bosch entwickelt beispielsweise Zentralrechner für die zukünftige Elektronikarchitektur. Die sogenannten Vehicle Computer setzt das Unternehmen sowohl für das assistierte und automatisierte Fahren, die Fahrzeugbewegung als auch für Cockpit-Funktionen und Karosserieelektronik ein. Mit Software-Updates Over-the-Air werden Funktionen in Autos fortlaufend auf dem neuesten Stand gehalten.
Description: The average vehicle age is 12 years and to ensure consumers’ acceptance, they need to have upgradeable technologies. Thought leaders examine resolving compatibility and upgradability issues leading to a future where all vehicles are fully technology-enabled. Moderator: Chris Gardner – Senior Vice President, Operations at Automotive Aftermarket Suppliers Association (AASA)Speaker: Stefan Buerkle – SVP, Sales Cross Domain Computing NA, Business Lead Connected Information NA at Bosch Speaker: Gary Cygan – Engineering Group Manager at General Motors Speaker: Aron Demers – Senior Vice President at VOXX Electronics Corporation Speaker: Perissa Millender-Bailey – Director, Technology & Feature Strategy at Ford Motor Company
Bosch revolutionizes car infotainment with domain computers Wat Bosch gaat presenteren lijkt toch verdomd veel op IndiGOglobalhappenings.com/automobile/64261...
Bosch levert de computermodules en connectiviteit, het Infotainment systeem en platform IndiGO is van TomTom. Bosch heeft geen eigen IVI voor zover ik dat nu kan inschatten.
The Bosch-Microsoft partnership, which began in February, will continue in the new organization. This partnership develops a comprehensive software platform for seamless connection between the car and the cloud, develops vehicle software faster and easier over the life of the vehicle, to the control unit and vehicle computer via the cloud. The purpose is to make it available for download.autobala.com/universal-vehicle-softwa... Bosch dus ook in zee met MSFT sinds begin dit jaar
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)