Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Air France-KLM PSE:AF.FR, FR001400J770

  • 9,956 19 apr 2024 17:37
  • +0,076 (+0,77%) Dagrange 9,540 - 10,050
  • 1.672.155 Gem. (3M) 1,8M

Air France-KLM 2021

3.174 Posts
Pagina: «« 1 ... 150 151 152 153 154 ... 159 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. @iPlof 5 december 2021 15:10
    De Britse overheid trekt de coronateugels aan en verplicht alle vliegreizigers om voor vertrek naar Groot-Brittannië een coronatest te ondergaan. Volgens premier Johnson zijn de maatregelen nodig om de opmars van de omikronvariant te vertragen, zodat wetenschappers ondertussen meer te weten kunnen komen over deze virusversie.

    ,,We hebben de afgelopen week, sinds we van omikron hoorden, de gegevens in de gaten gehouden en we zien een toenemend aantal besmettingen die gelinkt zijn aan reizen'', zegt gezondheidsminister Sajid Javid. ,,We hebben altijd gezegd snel te zullen reageren als dat nodig is, als veranderende cijfers daarom vragen.''

    De reismaatregel verplicht alle inkomende reizigers ertoe zich maximaal 48 uur voor vertrek te laten testen. De testplicht gaat dinsdagnacht in. Daarnaast wordt Nigeria toegevoegd aan de list met landen waarvoor een vliegverbod geldt. Groot-Brittannië telt nu 160 omikrongevallen, die veelal terug te voeren zijn op Zuid-Afrika of Nigeria.
  2. Hayabusa 6 december 2021 19:51
    Na half jaartje rust paar maanden geleden ritje AF klm gemaakt van 4,00 naar 4,30 ( terwijl die doorsteeg naar 4,72, shit weer te vroeg verkocht ) maand later van 4,04 naar 4,30 ( steeg door naar 4,66, weer te vroeg verkocht ) en vorige week weer ingestapt op 3,86. Vanmorgen positie verdubbeld op 3,74 en zit me nu af te vragen of dat ik de tijd heb om weer op de 4.30 te wachten ( of als ik ze daar verkoop zal ik dan voor de 3e keer tegen de zelfde steen stoten?). De glazen bol blijft heel troebel. Voor gevoel staan ze wel heel laag en is op dit moment de only way UP..
  3. forum rang 6 Fred 62 6 december 2021 20:34
    quote:

    Hayabusa schreef op 6 december 2021 19:51:

    Na half jaartje rust paar maanden geleden ritje AF klm gemaakt van 4,00 naar 4,30 ( terwijl die doorsteeg naar 4,72, shit weer te vroeg verkocht ) maand later van 4,04 naar 4,30 ( steeg door naar 4,66, weer te vroeg verkocht ) en vorige week weer ingestapt op 3,86. Vanmorgen positie verdubbeld op 3,74 en zit me nu af te vragen of dat ik de tijd heb om weer op de 4.30 te wachten ( of als ik ze daar verkoop zal ik dan voor de 3e keer tegen de zelfde steen stoten?). De glazen bol blijft heel troebel. Voor gevoel staan ze wel heel laag en is op dit moment de only way UP..
    Vol erin dan.
  4. [verwijderd] 7 december 2021 08:09
    quote:

    drooglegging schreef op 5 december 2021 08:47:

    Als ik op de Schipholweg voor Badhoevedorp rij en ik zie een kist voor de Buitenveldert baan aankomen: gas terug en kijken hoe de kist touch down doet, en soms zitten er prutsers tussen hoor kan ik je zeggen:)

    Dat zal altijd blijven, maar er geld mee verdienen is al decennia niet meer mogelijk, het is meer een soort van openbaar vervoer geworden op kosten van een land, we betalen het dus met ons allen.

    Voor 4 tientjes naar Praag met Easyjet is goedkoper dan de taxi vanuit centrum Amsterdam naar de vertrekhal 1, werkelijk bizar gewoon.

    Het is een speeltje van de politiek, kijk naar Allitalia(Ita), ze zijn gewoon weer van voor af aan begonnen kan ik nu al concluderen.
    www.dumpert.nl/?selectedId=100016736_...

    Het was klein spul, het komt er in reepjes weer uit, nooit prettig net voor de landing, zeker twee uur vertraging bij de volgende vlucht terwijl de geplande omkeertijd 35 minuten deed.
  5. Cacla 7 december 2021 10:20
    quote:

    Hayabusa schreef op 6 december 2021 19:51:

    Na half jaartje rust paar maanden geleden ritje AF klm gemaakt van 4,00 naar 4,30 ( terwijl die doorsteeg naar 4,72, shit weer te vroeg verkocht ) maand later van 4,04 naar 4,30 ( steeg door naar 4,66, weer te vroeg verkocht ) en vorige week weer ingestapt op 3,86. Vanmorgen positie verdubbeld op 3,74 en zit me nu af te vragen of dat ik de tijd heb om weer op de 4.30 te wachten ( of als ik ze daar verkoop zal ik dan voor de 3e keer tegen de zelfde steen stoten?). De glazen bol blijft heel troebel. Voor gevoel staan ze wel heel laag en is op dit moment de only way UP..
    Ja AFKLM is echt een koopje!
  6. forum rang 6 Fred 62 7 december 2021 17:03
    quote:

    Hayabusa schreef op 6 december 2021 19:51:

    Na half jaartje rust paar maanden geleden ritje AF klm gemaakt van 4,00 naar 4,30 ( terwijl die doorsteeg naar 4,72, shit weer te vroeg verkocht ) maand later van 4,04 naar 4,30 ( steeg door naar 4,66, weer te vroeg verkocht ) en vorige week weer ingestapt op 3,86. Vanmorgen positie verdubbeld op 3,74 en zit me nu af te vragen of dat ik de tijd heb om weer op de 4.30 te wachten ( of als ik ze daar verkoop zal ik dan voor de 3e keer tegen de zelfde steen stoten?). De glazen bol blijft heel troebel. Voor gevoel staan ze wel heel laag en is op dit moment de only way UP..
    Misschien verkoop je wel te vroeg omdat je
    weet dat die toko geen euro waard is.
  7. forum rang 6 gbakl 8 december 2021 11:13
    dat die toko geen euro waard is...
    .
    soms wordt er ook wel weer te negatief gedaan over dit aandeel (en ook de KLM).
    toen omicron deze kant opkwam zaten er wel ruim 600 passagiers op twee vluchten en dat is
    een heel mooie bezettingsgraad.
    AirFrance is een drama en dat alleen al maakt dit aandeel kansloos maar daar staat weer een heel
    stevige Franse overheid tegenover die deze club tegen elke prijs in de lucht houdt.

    ga er maar van uit dat het niet/nooit failliet gaat of uit elkaar wordt getrokken want daarvoor zijn de
    belangen te groot en wel kan er van alles gebeuren dat de koers onder zware druk zet en dat is
    voor mij prima om er bovenop te blijven zitten, desnoods met af en toe een forse opleving, ik
    beweeg wel mee.
  8. forum rang 6 gbakl 8 december 2021 20:45
    morgen zal (net als vandaag) in eerste instantie de koers wel weer lekker stijgen (dus goedkope put-opties)
    op al deze fantastische vooruitzichten voor toekomstige winst.

    AirFrance zal het ook prima vinden dat de macht en status van KLM binnen de holding wordt uitgehold
    maar dan zal het voortaan van de kansloze arrogante Fransen moeten komen, tel uit je winst.

    misschien kan Hoekstra nog een duit in het zakje doen ?

  9. @iPlof 9 december 2021 10:52
    SCHIPHOL - Het is een kwestie van weken voordat Air France-KLM de knoop doorhakt over een grote bestelling voor 160 nieuwe vliegtuigen, bedoeld voor Europese routes. Hoewel KLM nu nog met de Boeing 737 vliegt, is er een gerede kans dat Airbus met de order aan de haal gaat.
    luchtvaartnieuws.nl/nieuws/categorie/...
  10. Cacla 9 december 2021 11:39
    quote:

    @iPlof schreef op 9 december 2021 10:52:

    SCHIPHOL - Het is een kwestie van weken voordat Air France-KLM de knoop doorhakt over een grote bestelling voor 160 nieuwe vliegtuigen, bedoeld voor Europese routes. Hoewel KLM nu nog met de Boeing 737 vliegt, is er een gerede kans dat Airbus met de order aan de haal gaat.
    luchtvaartnieuws.nl/nieuws/categorie/...
    AFKLM snapt het nog steeds niet! Dit is zo 2019. Kop in het zand steken, 160 nieuwe toestellen bestellen met de overheden als garantie. Dit wordt geen succes. Waarom gaat AFKLM zich niet gewoon op de lange afstandsvluchten richten? Laat al die korte Europese vluchtjes maar aan de Ryanairs en Easyjets over. Codeshare met die maatschappijen aangaan en er kan weer naar de toekomst worden gekeken.

    Maar ach daar in Parijs zitten helemaal geen realisten die harde beslissingen durven nemen...
3.174 Posts
Pagina: «« 1 ... 150 151 152 153 154 ... 159 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Air France-KLM behoort tot de laagst gewaardeerde aandelen in Nederland

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links