Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel BAM Groep Koninklijke AEX:BAMNB.NL, NL0000337319

  • 4,020 24 apr 2024 17:35
  • +0,034 (+0,85%) Dagrange 3,978 - 4,046
  • 825.674 Gem. (3M) 1,4M

BAM december 2021

946 Posts
Pagina: «« 1 ... 5 6 7 8 9 ... 48 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 8 HenkdeV 2 december 2021 18:07
    quote:

    Zwijnash schreef op 2 december 2021 17:54:

    [...]

    Lastig te weten dacht ik omdat ze niet op de beurs bent dus niets meer bekend over omzet of aantal medewerkers?
    De grootste bouwbedrijven van Nederland, jaarlijks gerangschikt door Cobouw in de Cobouw50. Aan de leiding in dé lijst met de 50 grootste bouwers van het land: Koninklijke BAM Groep, gevolgd door VolkerWessels en Koninklijke Boskalis.17 nov. 2020

    Boskalis heeft ongeveer de helft van de omzet van VW.

    Omzet 2020:

    BAM 6,7 miljard
    VW 6,4 miljard
    Bosk. 2,5 miljard.

  2. forum rang 6 Zwijnash 2 december 2021 19:03
    quote:

    HenkdeV schreef op 2 december 2021 18:07:

    [...]

    De grootste bouwbedrijven van Nederland, jaarlijks gerangschikt door Cobouw in de Cobouw50. Aan de leiding in dé lijst met de 50 grootste bouwers van het land: Koninklijke BAM Groep, gevolgd door VolkerWessels en Koninklijke Boskalis.17 nov. 2020

    Boskalis heeft ongeveer de helft van de omzet van VW.

    Omzet 2020:

    BAM 6,7 miljard
    VW 6,4 miljard
    Bosk. 2,5 miljard.


    En 2021 is bam 0,5 miljard hoger in eerst 9 manden dan afgelopen jaar.
    Zal dichterbij 7,5 miljard dan 7 voor dit jaar, geen idee hoe VW het doet maar door grondstoffen kosten is het uitraad meer,.
    Voor 2021 is bam groter, voor 2022 kan bam hetzelfde omzet hebben als 2020 maar dan met >5% ebitda ( het moet wel met minder omzet dat heeft niets opgeleverd)
  3. forum rang 8 HenkdeV 2 december 2021 19:20
    quote:

    €d_Modus Vivendi schreef op 2 december 2021 12:27:

    02-12
    BAM verkoopt Belgisch dochterbedrijf en is niet meer Nederlands grootste bouwer

    cobouw
    Ik kwam er niet mee, dat BAM niet meer de grootste bouwer is.

    Maar als dat zo is, dan is VW nu de grootste.

    En wellicht anders volgend jaar, BAM stoot nogal wat omzet af.

    Niet zo heel belangrijk trouwens.
  4. forum rang 5 cash is king 2 december 2021 22:35
    Het is feitelijk al een heel jaar lang een goed nieuwsshow (uitgezonderd de afsluitdijk) bij BAM en nog staan we maar op 2,70 euro. Het vertrouwen dat per paard is vertrokken, heeft wel heel veel moeite om de afstand terug (te voet) te overbruggen. En dan maar hopen, dat het vertrouwen de goede kant op loopt.
    Ik weet het niet met mijn geschreven calls op 3 euro voor nu dec. Het zou maar zo, dat ze alsnog waardeloos aflopen en dat ik mijn aandelen hou. Daar zag het even niet naar uit, toen Joosten aandelen begon in te kopen.
  5. forum rang 6 €d_Modus Vivendi 3 december 2021 07:26

    Lower Thames Crossing main contracts will be awarded next year despite planning delays

    03 Dec, 2021 By Rob Hakimian

    National Highways’ Lower Thames Crossing (LTC) project is moving ahead with contract awards in mid-2022, even though the scheme has yet to submit a planning application.

    A planning application for the crossing between Kent and Essex was pulled this time last year with the Planning Inspectorate poised to reject it. At the time, National Highways bosses told NCE that the application would be resubmitted by March this year. That was then delayed until the end of 2021, however the application is now not expected to go in until early next year.

    As previously reported by NCE-sister title CN, National Highways has paused the procurement for the similarly troubled A303 Stonehenge Tunnel.

    Transport secretary Grant Shapps is currently in the process of “re-determining” his decision on National Highways’ planning application for the Stonehenge Tunnel after a High Court judge ruled his original decision to approve the scheme as “unlawful”. As part of the process Shapps is considering the merits of a longer tunnel to mitigate the impact on the World Heritage Site.

    Yet despite pausing procurement on the Stonehenge Tunnel, the Lower Thames Crossing team will not follow suit.

    A spokesperson for the project has confirmed that it is “still looking to assemble the Lower Thames Crossing team as early as possible ahead of the DCO grant”.

    In response, Transport Action Network director Chris Todd said: “It's ridiculous that National Highways is planning on spending scarce public money signing new contracts for a scheme that hasn't even got into the planning system, let alone got permission. Is this arrogance or incompetence?

    “National Highways would appear to be operating in a completely dysfunctional manner especially after it sensibly halted awarding further contracts on the A303 Stonehenge scheme.”

    The shortlist for LTC’s £2bn tunnelling contract was announced in April. It includes a joint venture between Bam Nuttall, Ferrovial Construction and Vinci (BFV JV); a joint venture between Bouygues Travaux Publics and J Murphy & Sons, supported by Mott McDonald and Ove Arup and Partners; and a joint venture between Dragados and Hochtief Infrastructure.

    In September it was announced that five bidders had been shortlisted for the two LTC roads contracts, worth a combined £1.9bn.

    Those shortlisted for the £600M Kent Roads contract are BFV JV; Costain; a joint venture between Kier Highways and Eiffage Génie Civil and Skandka Construction UK.

    Shortlisted for the £1.2bn Roads North of the Thames contract are Balfour Beatty Civil Engineering and the Kier Eiffage JV.

    All three contracts are expected to be awarded by the middle of next year.
  6. forum rang 8 HenkdeV 3 december 2021 08:30
    quote:

    Maria Geertruida schreef op 2 december 2021 22:35:

    Het is feitelijk al een heel jaar lang een goed nieuwsshow (uitgezonderd de afsluitdijk) bij BAM en nog staan we maar op 2,70 euro. Het vertrouwen dat per paard is vertrokken, heeft wel heel veel moeite om de afstand terug (te voet) te overbruggen. En dan maar hopen, dat het vertrouwen de goede kant op loopt.
    Ik weet het niet met mijn geschreven calls op 3 euro voor nu dec. Het zou maar zo, dat ze alsnog waardeloos aflopen en dat ik mijn aandelen hou. Daar zag het even niet naar uit, toen Joosten aandelen begon in te kopen.
    Volgens mij is BAM nog druk met een saneringsoperatie bezig (2021-2023).
    Ook de bouw van het kinderziekenhuis is nou niet echt een goed nieuwsshow (voor BAM).
    Maar het aandeel is dit jaar toch 1 euro (58%) gestegen.
  7. forum rang 7 innicksname 3 december 2021 09:07
    quote:

    €d_Modus Vivendi schreef op 3 december 2021 09:01:

    Geen goednieuwsshow in de openbaarheid, wel vertrouwen bij de bestuurleden gezien hun forse aandelen inkoop.
    Die Afsluitdijk wordt door de media in een verkeerd daglicht geplaatst. Over mindere afloop is NIETS bekend.
    Het is wel een drama voor de fietsende mens :-)

    Nogal een stukje omrijden, alternatief is de bus nemen.
  8. forum rang 5 bartbas 3 december 2021 09:47
    En Henk, ben je je bijkoop kwijt? De mijne is vanochtend gegaan op 2,772. Probeer ze op 2,69 terug te kopen.

    Voorlopig gaan we met kleine stapjes omhoog. De door meerdere posters voorspelde 43 euro lijkt me dit jaar nog goed mogelijk. Gezien de verwachtingen voor Bam voor de komende jaren, kan de vraag via windowdressing de komende twee weken wel eens flink toe nemen..

    Succes allemaal en een fijne Sinterklaas.

    Bb
946 Posts
Pagina: «« 1 ... 5 6 7 8 9 ... 48 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

BAM: sterk slotkwartaal opsteker voor nieuwe strategie

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links