Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel JUST EAT TAKEAWAY AEX:TKWY.NL, NL0012015705

  • 13,970 23 apr 2024 17:35
  • +0,420 (+3,10%) Dagrange 13,650 - 14,135
  • 2.106.904 Gem. (3M) 2,4M

Just Eat Takeaway.com 2021

24.314 Posts
Pagina: «« 1 ... 758 759 760 761 762 ... 1216 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. forum rang 8 Pedro Ines Kuilen 8 november 2021 09:47
    Jet presteert heel het jaar ondermaats en Groentje is daar eindverantwoordelijk voor. Het zou mooi zijn als hij hier consequenties aanverbindt want hij als ceo doet het in mijn ogen zeer zwak! Het was mij wel gelukt om dik boven de €100 te staan. Dat is denk ik ook wat Cat Rock in ziet en dat ze daarom een brief hebben gestuurd
  2. forum rang 8 Pedro Ines Kuilen 8 november 2021 09:54
    quote:

    TheFutureIsHere schreef op 8 november 2021 09:51:

    ik huil, mijn hart is kapot. JITSE REDT ONS!
    Ik denk niet dat hij daar in staat is om je te redden. Misschien hebben jullie een echte strongleader zoals ik nodig want JeT heeft te maken met meerdere landen en culturen die allemaal 1 moeten worden!
  3. forum rang 4 Gaston Lagaffe 8 november 2021 10:02
    quote:

    kassa! schreef op 7 november 2021 19:38:

    [...]
    Denk je dat klanten die van Grub zijn overgestapt naar Doordash en tevreden zijn over app nog terugkeren? Forget it.
    Is precies wat JET zelf zegt, tevreden klanten lopen niet weg zelfs als ze elders goedkoper uit zijn.
    Op een gegeven moment zal JET moeten besluiten zich uitsluitend op enkele grote steden (in de VS) te richten en genoegen te nemen met een zeer bescheiden winst. Dit geven ze ook al aan. Hun marktaandeel daar verdedigen zal al een hele prestatie blijken te zijn. Doordash en Uber zullen continue de aanval op Grubhub inzetten. Geen gunstige situatie en gezien de omvang van Doordash en Uber is het nu al uitgesloten dat GrubHub daar tot de winnaars kan behoren. Interessant zal zijn of met in Londen Uber of Deliveroo kan verslaan. Dit gaat een langdurig en kostbaar verhaal worden want Deliveroo kan Londen niet verliezen (blijft er niets over) en Uber wil Londen niet verliezen (mondiale strategie). De prijs die JET nu betaalt om in Londen marktaandeel te kunnen winnen is hoog en dit kan nog jaren zo doorgaan (totdat Deliveroo of Uber kapituleert). Het zou mij niet verbazen dat Deliveroo en JET op termijn samengaan. Je hebt dan 4 grote spelers (Doordash-Uber-DeliJET-DH) die buiten China met elkaar concureren. Vooralsnog vechten ze elkaar de tent uit en wordt er per saldo weinig verdiend.
  4. forum rang 4 andrejes 8 november 2021 10:11
    quote:

    Sdock schreef op 8 november 2021 09:29:

    Just Eat Takeaway – übersehen alle den unterbewerteten Tenbagger?

    www.boerse-express.com/news/articles/...

    ps: tip hopen dat er eindelijk wat "relevant" nieuws gaat komen... AH als grocery partner?
    Groen had het over een aantal weken toch? Moet toch een keer bekend worden.
  5. [verwijderd] 8 november 2021 10:12
    quote:

    Pedro Ines Kuilen schreef op 8 november 2021 09:47:

    Jet presteert heel het jaar ondermaats en Groentje is daar eindverantwoordelijk voor. Het zou mooi zijn als hij hier consequenties aanverbindt want hij als ceo doet het in mijn ogen zeer zwak! Het was mij wel gelukt om dik boven de €100 te staan. Dat is denk ik ook wat Cat Rock in ziet en dat ze daarom een brief hebben gestuurd
    Ben benieuwd hoeveel verlies je nu al hebt.

    Ik sta wel open voor koersen in de 50. 100 is gekkenwerk.
  6. forum rang 8 Pedro Ines Kuilen 8 november 2021 10:14
    quote:

    MFCons schreef op 8 november 2021 10:12:

    [...]

    Ben benieuwd hoeveel verlies je nu al hebt.

    Ik sta wel open voor koersen in de 50. 100 is gekkenwerk.
    Mijn gak is in de €61 dus niet heel hoog maar omdat ik een erg grote positie heb is het verlies al flink opgelopen! Toch heb ik veel vertrouwen in JET en verkoop mijn stukken niet zoals de zwakke broeders dat wel zullen doen! Overigens doen mijn vrijdag gekochte aandelen Galapagos en Heijmans het goed!
  7. [verwijderd] 8 november 2021 10:14
    quote:

    andrejes schreef op 8 november 2021 10:11:

    [...]
    Groen had het over een aantal weken toch? Moet toch een keer bekend worden.
    Dit is nu het probleem aan het worden, wat hij blijkbaar niet ziet. Zijn woorden zijn niet meer voor 100 % te vertrouwen...

    Strategisch had die deze natuurlijk allang moeten melden..

  8. forum rang 4 marktwaarde 8 november 2021 10:24
    quote:

    Gaston Lagaffe schreef op 8 november 2021 10:02:

    [...]Op een gegeven moment zal JET moeten besluiten zich uitsluitend op enkele grote steden (in de VS) te richten en genoegen te nemen met een zeer bescheiden winst. Dit geven ze ook al aan. Hun marktaandeel daar verdedigen zal al een hele prestatie blijken te zijn. Doordash en Uber zullen continue de aanval op Grubhub inzetten. Geen gunstige situatie en gezien de omvang van Doordash en Uber is het nu al uitgesloten dat GrubHub daar tot de winnaars kan behoren. Interessant zal zijn of met in Londen Uber of Deliveroo kan verslaan. Dit gaat een langdurig en kostbaar verhaal worden want Deliveroo kan Londen niet verliezen (blijft er niets over) en Uber wil Londen niet verliezen (mondiale strategie). De prijs die JET nu betaalt om in Londen marktaandeel te kunnen winnen is hoog en dit kan nog jaren zo doorgaan (totdat Deliveroo of Uber kapituleert). Het zou mij niet verbazen dat Deliveroo en JET op termijn samengaan. Je hebt dan 4 grote spelers (Doordash-Uber-DeliJET-DH) die buiten China met elkaar concureren. Vooralsnog vechten ze elkaar de tent uit en wordt er per saldo weinig verdiend.
    Ik vraag me werkelijk af wat JET gedreven heeft om GRUB over te nemen. Een echte onderbouwing daarvan heb ik nooit voorbij zien komen. Behalve om te voorkomen dat die Amerikaanse concurrenten de Europese thuismarkten van JET zouden betreden..

    Het is business van vrij lage marges en te hevige concurrentie. Grub heeft in 2020 het grootste verlies ooit gemaak in hun bestaan zonder dat zij zelf overnames hebben gedaan of andere dure projecten hadden lopen. Gewoon een operational loss van circa 150 miljoen. Dan moet je toch achter je oren krabben,

24.314 Posts
Pagina: «« 1 ... 758 759 760 761 762 ... 1216 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Herhaling van zetten bij Just Eat Takeaway

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links