Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
moneymaker_BX schreef op 15 oktober 2021 12:35 :
Is dit een natuurlijke stijging ivm de vooruitzichten 2022 en 2023 OF
is dit vanwege de expiratie
Zeer belangrijk om te weten
Wie oh wie kan inschatten? JustMe ik vraag om jouw mening
We staan 1 Euro hoger dan de low van gisteren
Technisch is de bandbreedte 6,00 tot 7,40 (afgerond op tientallen) In de zomer liep de koers richting 7,40 maar toen daalde volume en was de fut er uit. Daarna werd door algoritme handel in een vrij lege markt die steun rond de 6 opgezocht, daarbij ook gebruikmakend van de ‘quiet period’ de periode tussen de eerste dag vd maand en de cijfers waarop er geen nieuws uitgebracht wordt. Mij lijkt dat eerst de 7,40 opnieuw in beeld komt en het grote verschil met de zomer is dat er nu veel meer duidelijkheid is dan in de zomer over bijvoorbeeld de vraag hoe tegen het orderboek aan te kijken (die gaat groeien) en de automotive omzet (die gaat groeien). Er was ook benieuwdheid waar tomtom mee bezig is omdat het nieuws-luw was. Dan krijg je praatjes als dat tomtom achter de feiten aanloopt, niet innoveert, blabla. Of dat tomtom alleen bezig was een crisis te managen, terwijl deze crisis tomtom helemaal niet raakt operationeel (dat wil zeggen: het raakt wel inkomsten, maar niet werkzaamheden). Men wilde dus wat activiteit zien. Nu blijft gisteren dat eind dit jaar nieuwe automotive producten uitkomen, een nieuwe software suite en tomtom blijft fors investeren in goedkoper dan wie dan ook en in 12-18 maanden effect ziet van een revolutie, geen evolutie in kaartenmaken en dat ze verwacht HD maps te kunnen maken op grote schaal met sensor data en daarin kostleider te zijn. TomTom refereerde er ook nog even aan dat ze daar al sinds 2016 in investeren en daardoor zeer competitief zijn. Er wordt weleens gesproken over startups, maar als hun maakkosten 3x zo hoog zijn dan heb je commercieel gezien niets in handen. Zoals je ziet zie ik de huidige move dus als fundamenteel en niet technisch, maar de koersbeweging vanaf de zomer tot aan gisteren was juist weer wel wat meer technisch van aard. Ik denk dat die horde rond de 7,40 makkelijk geslecht wordt en we ergens in de 8-9 regionen ons kunnen opmaken op tomtom’s outlook voor 2022. We weten nu al dat dit een groei outlook wordt. Omzetgroei zo’n 60 tot 80 miljoen euro.
ACEA cijfers vandaag In September 2021, European Union passenger car registrations continued their decline. Demand in the region shrank by 23.1% to 718,598 units, marking the lowest number of registrations for a month of September since 1995. This decrease in sales was largely caused by a lack of supply of vehicles due to the ongoing semiconductor shortage. Last month’s weak performance was replicated at a country level, with all major EU markets recording double-digit declines: Italy (-32.7%), Germany (-25.7%), France (-20.5%) and Spain (-15.7%). Over the first three quarters of 2021, car registrations across the EU climbed 6.6% to reach 7.5 million units, as significant gains earlier in the year helped to keep cumulative volumes in positive territory. Looking at the largest EU markets, Italy posted the highest increase so far (+20.6%), followed by Spain (+8.8%) and France (+8.0%). By contrast, the German car market slipped back into negative territory (-1.2%). Het moge duidelijk zijn dat de reageerders die de afgelopen tijd er van overtuigd waren dat er een inhaalslag zou komen in 2020 er naast zaten. Grote vraag is of de heren Titulaer en Goddijn bovenstaande hebben meegenomen in de afgegeven outlook. Of dat we bij de Q4/FY cijfers wederom een aanpassing naar beneden horen. Ik ben benieuwd naar het extra IHS rapport vandaag Of het wereldwijd het net zo gesteld is als Europees.
Sorry WB maar je verhaaltjes over chips zijn inmiddels uitgewerkt. De cijfers zijn gepresenteerd en de 2021 outlook ook. Car sales september is water onder de brug. Er is ook goed zicht op groei outlook voor 2022 en de omvang daarvan.
Wereldbelegger schreef op 15 oktober 2021 12:38 :
Gokje wagen
Ik pak 15% om de aankoop van gisteren
om ze later op de dag goedkoper terug te kopen.
Lukt het laatste niet dan heb ik weer geld erbij voor mijn aankooppot na Q4/FY cijfers in februari
WB, komt dit dipje door jouw verkoop ?
SimonCA schreef op 15 oktober 2021 12:45 :
[...]
Hi DutchRon, I bought a little early but after convincing the better half I was able to lower my initial purchase price.
6.72 euro, now 7.000 euro plus after way down beginning this week.
1ct lower than my average 6,73…….. the only is up from here….. maybe some announcements next months (extended, extensive or new deals)
Zag ik gisteren over het hoofd Enterprise performed solidly with 8% growth compared to the previous year, because of contract expansions from previous periods. Contract uitbreidingen dus in licenties aan een van de grote Enterprise klanten. Misschien Microsoft.
Dus BMW doet ook aan SaaS Stuurverwarming as a Service ;-)
Shorts aan het afbouwen of wachten ze even de euforie af?
*JustMe* schreef op 15 oktober 2021 12:55 :
Sorry WB maar je verhaaltjes over chips zijn inmiddels uitgewerkt. De cijfers zijn gepresenteerd en de 2021 outlook ook. Car sales september is water onder de brug. Er is ook goed zicht op groei outlook voor 2022 en de omvang daarvan.
inderdaad is de 2021 outlook voor location technologie door TOMTOM gecommuniceerd, bij Q2 een verlaging naar €400….430 en gisteren met de Q3 cijfers een verlaging naar de ondergrens van deze bandbreedte vanwege microchip tekorten.. Wat ik gisteren al schreef had TOMTOM er verstandiger aan gedaan om de ondergrens verder te verlagen naar €395….415, nu is de kans levensgroot aanwezig dat met de Q4 cijfers de te verwachten omzet niet is behaald.. Enterprise plust weliswaar maar die 8% wegen bij lange na niet op tegen de uit- en afgestelde automotive omzet, überhaupt blijft in mijn ogen de Enterprise omzet ver achter wanneer je een vergelijking trekt met de ‘partners’… Consumer, voor mij totaal niet interessant en in mijn ogen ruis op de lijn had betere cijfers dan ik had verwacht gezien het gegeven dat de duurdere modellen minimaal beschikbaar zijn was en blijft mijn vraag, uitverkocht door forse belangstelling of onvoldoende op voorraad/besteld/niet leverbaar en de oorzaak heeft natuurlijk impact op de Q4 resultaten… Het feit dat het aandeel al enkele weken minder illiquide is betekend in de verste verte niet dat het aandeel is gekeerd, een zwaluw maakt nog geen zomer en het gehavende vertrouwen heeft nog een lange weg te gaan tot verbetering. De met veel uhuhuh uitgesproken 2022 omzet verwachting (omzet is in harde euro’s en niet in aantallen licenties) van 2#% voor location technologie is leuk voor de bühne en ik geef je op een briefje dat onze Taco zijn functie daarvoor niet zal verwedden… 2022 kent microchip beperkingen en daarnaast materiaal tekorten en forse prijsstijgingen die de omzet voor automation kan drukken… Zoals ik in maart van dit jaar al schreef is 2021 een verloren jaar vanwege de naweeën van corona en de microchip tekorten die naar ik nu verwacht blijven aanhouden tot 2022-Q1/Q2 en het initiatief ligt bij TOMTOM om deze periode van vleesch noch visch te gebruiken om vertrouwen uit te spreken in hun eigen verhaal door een aandelen inkoop programma voor scrap op te starten…
sniklaas schreef op 15 oktober 2021 13:46 :
[...] Wat ik gisteren al schreef had TOMTOM er verstandiger aan gedaan om de ondergrens verder te verlagen naar €395….415, nu is de kans levensgroot aanwezig dat met de Q4 cijfers de te verwachten omzet niet is behaald..
Dat vraag ik mij af. Omdat er vertraging zit tussen levering en het moment waarop TomTom de factuur stuurt. Als ik het goed begrijp dan eerst de auto van de band en dan pas een 1e factuur. Dat betekent dat ze goed vooruit kunnen kijken qua omzet. Daarnaast zie je autoverkopen weer toenemen. Er is in mijn ogen sprake van een eenmalige breuk in het kunnen vooruitkijken. Nou ja tweemalig als je Covid meerekent.
sniklaas schreef op 15 oktober 2021 13:46 :
[...]
Wat ik gisteren al schreef had TOMTOM er verstandiger aan gedaan om de ondergrens verder te verlagen naar €395….415, nu is de kans levensgroot aanwezig dat met de Q4 cijfers de te verwachten omzet niet is behaald..
Bij de Q4 cijfers komt de outlook voor 2022 uit dus al zou het zo zijn dat die kans “levensgroot” is (ik denk van niet) dan nog maakt het helemaal niets uit. De Q4 cijfers gaan nooit over Q4, het is een afsluiting van het jaar en vindt plaats in februari. Dan zitten we dus al 2 maanden in 2022 en is de outlook voor 2022 hetgeen dat beleggers beweegt. Er was voorspeld dat Q3 nog een laatste koopkans zou bieden. Die is geweest. Vanaf hier worden resultaten steeds wat beter. Ik sluit niet uit dat we komende week al als mes door de boter van 7 richting 8 gaan.
Taco sprak over een IFRS omzet Automotive van 235 mio in 2021. Opgeteld bij de 170 mio voor Enterprise komt de altijd voorzichtige Taco uit op 405 mio A&E in 2021 duidelijk aan de onderkant van de outlook. Hij gaf ook aan een groei te verwachten van 2x% de komende twee jaar ofwel tussen de 340 mio en 400 mio opgeteld bij de Entreprise omzet van dan 190 mio kom je uit op een omzet A&E in 2025 van 530 mio a 590 mio. Het is in dat licht dat je de bevestiging moet zien van de 550 mio in 2023. Inderdaad twee verloren jaren maar de weg omhoog is weer ingeslagen.
Hoezo verloren jaren? Ook na deze cijfers alweer een eurootje erbij! Gaat prima, op naar de volgende cijfers!
*JustMe* schreef op 15 oktober 2021 13:25 :
Zag ik gisteren over het hoofd
Enterprise performed solidly with 8% growth compared to the previous year, because of contract expansions from previous periods. Contract uitbreidingen dus in licenties aan een van de grote Enterprise klanten. Misschien Microsoft.
Dit zat ik ook te overpeinzen. Enterprise moet ook nog een terugval compenseren in - naar ik aanneem - teruglopende inkomsten bij Apple. Derhalve is de groei bij MS ea denkelijk groter. Als je punt voor punt de berichtgeving en de antwoorden op de vragen van gisteren doorloopt, kom je inderdaad tot zeer positieve conclusies. Als je het geheel aanhoort en je aandacht dwaalt even af van de inhoud, krijg je toch regelmatig een gevoel van depressie. De intonatie is over het geheel meer die van een rouwsessie op een crematie, dan een trots en opbeurend geheel. Waarom toch zetten ze daar geen gemotiveerde mensen met charisma neer ipv .....
Benjamin G. schreef op 15 oktober 2021 13:59 :
[...]
Dat vraag ik mij af. Omdat er vertraging zit tussen levering en het moment waarop TomTom de factuur stuurt. Als ik het goed begrijp dan eerst de auto van de band en dan pas een 1e factuur. Dat betekent dat ze goed vooruit kunnen kijken qua omzet.
Daarnaast zie je autoverkopen weer toenemen. Er is in mijn ogen sprake van een eenmalige breuk in het kunnen vooruitkijken. Nou ja tweemalig als je Covid meerekent.
TOMTOM kan alleen maar volgen en hebben weinig gereedschap om te voorspellen, het blijft koffiedik kijken voor TOMTOM maar gaven gisteren wel aan dat de omzet in Q4 lager wordt dan in juli is voorspeld en dat doen ze natuurlijk mede op basis van de ontwikkelingen van de laatste weken. We gaan het zien waar de 2021 cijfers in feb uit gaan komen, nogmaal mijn inschatting tussen de €395....415 en wordt hun eigen verwachting €400....430 door de markt als een (onnodige) teleurstelling opgepakt..
Als Engels niet je native language is dan is het lastig om je uit te drukken zoals je eigenlijk zou willen…… HG moet vertalen en en denken wat hij wel/niet kwijt wil ….en dat tegelijk …… dat valt niet mee……zeker niet als je al een dagje ouder bent ;-)
*JustMe* schreef op 15 oktober 2021 14:03 :
[...]
Bij de Q4 cijfers komt de outlook voor 2022 uit dus al zou het zo zijn dat die kans “levensgroot” is (ik denk van niet) dan nog maakt het helemaal niets uit. De Q4 cijfers gaan nooit over Q4, het is een afsluiting van het jaar en vindt plaats in februari. Dan zitten we dus al 2 maanden in 2022 en is de outlook voor 2022 hetgeen dat beleggers beweegt.
Er was voorspeld dat Q3 nog een laatste koopkans zou bieden. Die is geweest. Vanaf hier worden resultaten steeds wat beter.
Ik sluit niet uit dat we komende week al als mes door de boter van 7 richting 8 gaan.
ja hoor schoolmeester Justin, dat weten wij natuurlijk niet dat met Q4 ook de jaarcijfers bekend worden gemaakt, het is zeker vrijdag en je verlangt naar het weekend... In maart heb ik voorspeld dat TOMTOM 3 koopkansen tegemoet kan zien, rond de €6, met de cijfers in juli, october en wanneer de microchip malaise aanhoudt ook nog eentje met Q4 cijfers (ja hoor 2021 jaarcijfers) in februari, inmiddels zijn er 2 van de 3 voorspellingen vol in de roos en het is aan onze Harold om ervoor te zorgen dat nummer 3 in februari 2022 te voorkomen...
In een half uurtje conference call werden 9 short argumenten die hier rondzingen (verzonnen worden) stuk voor stuk geslecht. TomTom zou mogelijk geen toegang hebben tot sensor data, de Enterprise omzet stijgt niet, automotive omzet zal volgend jaar niet groeien, er vindt geen innovatie plaats, de outlook voor 2023 moet omlaag, het orderboek van 1,8 miljard moet naar beneden bijgesteld worden en ga zo maar door. Als je het maar vaak genoeg herhaalt gaan sommigen het nog geloven ook. De geloofwaardigheid van die argumenten heeft een dreun gekregen en nu gaat het over op dat de inhoud wel goed was maar de toon niet. Ik luister liever naar een goed verhaal op mindere toon dan een drama verhaal dat heel vrolijk wordt opgediend.
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)