Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Air France-KLM PSE:AF.FR, FR001400J770

  • 9,968 19 apr 2024 15:28
  • +0,088 (+0,89%) Dagrange 9,540 - 9,978
  • 758.685 Gem. (3M) 1,8M

Air France-KLM 2021

3.174 Posts
Pagina: «« 1 ... 125 126 127 128 129 ... 159 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. @iPlof 30 september 2021 14:13
    quote:

    gbakl schreef op 30 september 2021 13:38:

    hoe gaat deze club ooit echt weer winst maken ?
    Enige winst was voor Corona en de nieuwe wereld al fragiel.

    Nu krijgen de ambtenaren geen snoepreisjes meer naar verre bestemmingen business class en het echte zakenleven gelooft het ook wel.

    In de tussentijd wat miljarden NOW steun en gunstige geborgde leningen maar niks opgehaald of gesaneerd.

    Gaat allemaal pijnlijk duidelijk worden.

    Koers is een speculatieve momentopname, feitelijk niets waard, EV negatief en 'verdienmodel' is er niet.
  2. @iPlof 30 september 2021 18:05
    www.luchtvaartnieuws.nl/nieuws/catego...

    SCHIPHOL - “Disproportioneel”, zo noemt KLM-topman Pieter Elbers de voorgestelde tariefsverhoging van veertig procent die Schiphol vanaf 2023 wil doorvoeren. “Die is niet te dragen voor luchtvaartmaatschappijen, die het door de coronacrisis moeilijk genoeg hebben.”

    Huilie, huilie wederom..
  3. forum rang 6 gbakl 1 oktober 2021 17:05
    ter info voor de (weinige) turbo volgers hier een beperking is opgelegd voor turbo's met grotere hefboom dan 5
    maar redelijk veilige turbo's zitten daar meestal toch wel onder:
    .
    Due to the new regulation in the Netherlands, some products cannot be sold by Vontobel currently. Indeed its leverage f.e. is currently 5.99 and is therefore greater than the maximum leverage allowed for a product on stocks to be sold. The maximum leverage for products on stocks has been set at 5 by the Dutch regulator. As a consequence, this product is currently quoted bid only.
  4. forum rang 6 gbakl 2 oktober 2021 13:31
    quote:

    pakket schreef op 2 oktober 2021 09:27:

    KLM neemt weer cabinepersoneel aan: ’Wereld gaat voorzichtig weer open’

    .
    en de diepe zakken van de overheid gaan langzaam weer dicht

    wat is de uitkomst van dit lastige pakket voor AF/KLM ?

    en 40% prijsstijgingen alleen al op de schiphol faciliteiten
    en 40% van de wereld heeft nog heel zware reisbeperkingen

    wordt dat op termijn plus of min 40% op de huidige koers ???
  5. @iPlof 2 oktober 2021 14:02
    "Het bedrijf komt minder slecht dan concurrenten uit de coronacrisis, zegt topman Pieter Elbers"

    Serieus, hoe verzint deze man het...Puur politiek/ambtelijke uitspraak voor de bühne

    KLM bespaarde/saneerde bijna niets, bezettingsgraad lager dan concurrenten, verstevigde balans niet, daardoor GIGA negatief vermogen, nog even 600 miljoen schade door zeer onverantwoorde overhedge nota bene bij een DALENDE olieprijs en nu weer de hoofdprijs betalen voor kerosine. Misgegokt op zakelijk netwerk, en juist de naar nu blijkt lucratieve vracht bijna gedecimeerd. Daarom maar vakantiegangers tegen dumpprijzen in de business class. Zelfs Hoekstra moest ingrijpen om KLM maatregelen te laten treffen, uit Amstelveen kwam niets behalve 'Ja maar 2019..' (achteraf 1/40e deel aan winst (290 mln) van wat nu in 2 jaar aan verlies (12 miljard..) weggepist is..)

    Ik geloof zeker in terugkeer van de luchtvaart maar KLM (samen met partner AF) zijn echt de stumperds.
    De prijsvechters, maar ook Emirates, Lufthansa en de US airlines deden en doen het zoveel beter.

    Koers gaat ZEKER dik zuidwaarts in de toekomst, afgezien van wat de speculatieve oprispingen uiteraard.
  6. forum rang 6 gbakl 4 oktober 2021 10:22
    Het koersdoel werd door Credit Suisse (2 sept) verlaagd van 2,20 EUR naar 1,98 EUR
    dit heeft net zoveel waarde als positief gebabbel over minder beperkingen en veel betere vooruitzichten en
    dat laatste heeft niks te maken met weer winstgevend worden, alleen wat minder verlies creerend
    .
    Deutsche Lufthansa AG
    € 6,25 +0,02 (+0,36%).............t.o.v.
    .
    Air France-KLM
    € 4,375 +0,06 (+1,57%)
    .
    geeft aan dat tenminste 1 van de twee flink gaat corrigeren (welke?)
3.174 Posts
Pagina: «« 1 ... 125 126 127 128 129 ... 159 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Air France-KLM behoort tot de laagst gewaardeerde aandelen in Nederland

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links