Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Nou, kom maar op met die reactie beter vroeg dan nog later, zijn we daar ook voorlopig weer vanaf. :(
Wat gebuurt er net ? Heel vreemde
Er moest blijkbaar nog een pakket aandelen van eigenaar verwisselen rond de 2,70. Bijzonder om te zien.
€d_Modus Vivendi schreef op 26 augustus 2021 10:27 :
Nou, kom maar op met die reactie beter vroeg dan nog later, zijn we daar ook voorlopig weer vanaf. :(
Daar is ie al:-).
€d_Modus Vivendi schreef op 26 augustus 2021 10:41 :
[...]zelfde dalingspercentage als Heij 1,301%
Wel bijzonder.
HenkdeV schreef op 26 augustus 2021 10:43 :
[...]
Wel bijzonder.
nee, sorry foutje
Waarschijnlijk één of andere zeurpiet die weer wat heeft geroepen anders heeft hij zijn dag niet, dit soort kunnen we missen als kiespijn.
Boute gedachte Van BAM wordt gezegd dat ze heel goed kunnen bouwen maar heel slecht kunnen rekenen NU is er een grote partij in NL die heeeel goed kan rekenen maar (nog) niet konden bouwen. Maar omdat zij de bouw wel zien zitten hebben zij van Wijnen over genomen. Gaat dus over HAL. Nu is HAL mi geen partij die een kruimel uit de markt wil meepikken. Nu heeft HAL belachelijk veel cash uit verkoop Grandvision en nog meer te verwachten uit beursgang Coolblue. Zou HAL mogelijk interesse kunnen hebben in overnemen BAM
Ik hoop het niet want zij zullen ongetwijfeld niet de € 4,53 betalen die ik nodig heb (met mijn 10 K) om quitte te spelen !!
€d_Modus Vivendi schreef op 26 augustus 2021 07:53 :
nieuws.nl/economie/20210825/lidl-roep... ah, snap de sfeer hier nu beter de laatste weken ;)
Kierewiet?
Leon57 schreef op 26 augustus 2021 10:59 :
Boute gedachte
Van BAM wordt gezegd dat ze heel goed kunnen bouwen maar heel slecht kunnen rekenen
NU is er een grote partij in NL die heeeel goed kan rekenen maar (nog) niet konden bouwen. Maar omdat zij de bouw wel zien zitten hebben zij van Wijnen over genomen. Gaat dus over HAL. Nu is HAL mi geen partij die een kruimel uit de markt wil meepikken. Nu heeft HAL belachelijk veel cash uit verkoop Grandvision en nog meer te verwachten uit beursgang Coolblue.
Zou HAL mogelijk interesse kunnen hebben in overnemen BAM
Joosten heeft de afgelopen maanden rekenles gegeven. Geloof niet zo in een overname, gezien de koersreactie in ieder geval vandaag niet.
Leon57 schreef op 26 augustus 2021 10:59 :
Boute gedachte
Van BAM wordt gezegd dat ze heel goed kunnen bouwen maar heel slecht kunnen rekenen
NU is er een grote partij in NL die heeeel goed kan rekenen maar (nog) niet konden bouwen. Maar omdat zij de bouw wel zien zitten hebben zij van Wijnen over genomen. Gaat dus over HAL. Nu is HAL mi geen partij die een kruimel uit de markt wil meepikken. Nu heeft HAL belachelijk veel cash uit verkoop Grandvision en nog meer te verwachten uit beursgang Coolblue.
Zou HAL mogelijk interesse kunnen hebben in overnemen BAM
Leuk hersenspinsel. Toch denk ik niet dat HAL zijn vingers aan BAM zal willen branden. Ze kunnen, als ze heel specifieke doelen voor ogen hebben, wel een belang kunnen nemen. Doen ze vaker, ook zonder een overnamebod te hoeven doen (dus echt een minderheidsbelang).
Het aandeel bevindt zich in inmiddels in de uptrend:)
24150 schreef op 26 augustus 2021 11:05 :
Ik hoop het niet want zij zullen ongetwijfeld niet de € 4,53 betalen die ik nodig heb (met mijn 10 K) om quitte te spelen !!
Mag ik zo brutaal zijn om te vragen wanneer u ingestapt bent? Ik kan die GAK niet geloven ........ Mijn geheugen is niet meer wat het geweest is .......
Heb het even nagezocht : ik heb mijn eerste BAM gekocht op 20 maart 2008 voor € 14,08. Daarna nog 5 keer bijgekocht om te middelen wat een GAK gegeven heeft van € 4,53.
Waarom de bouw van een nieuwe Britse haven op de Falklandeilanden tot een "Antarctische controverse" heeft geleid Diplomatieke geschillen tussen het Verenigd Koninkrijk en Argentinië over de Malvinas / Falkland-eilanden komen veel voor en zijn toegenomen sinds beide landen bijna vier decennia geleden met elkaar in botsing kwamen om de soevereiniteit van die archipel in de Zuid-Atlantische Oceaan. Maar de laatste controverse heeft betrekking op een nieuwe "frontlinie": Antarctica . Argentinië en het Verenigd Koninkrijk zijn twee van de zeven landen die delen van het witte continent claimen, maar zij zijn de enige twee die exact hetzelfde deel van het grondgebied claimen. De Britse Antarctische claim, gemaakt in 1908, omvat (en overtreft) volledig het grondgebied dat het Zuid-Amerikaanse land vier jaar eerder had opgeëist. In 1940 voegde Chili zich bij de controverse en claimde een deel van het land dat door beide werd opgeëist. Nu is deze Antarctische rivaliteit verdiept , dankzij een feit dat er op het eerste gezicht niet veel mee te maken lijkt te hebben. Het betreft de aanleg van een nieuwe diepwaterhaven in de Malvinas / Falklands, na de verslechtering van de huidige haven. Bij BBC Mundo leggen we uit waarom dit werk de woede heeft gewekt van sommige politici in Argentinië en de bezorgdheid van Antarctische experts in dat land. En waarom de nieuwe Malvinas / Falklands-haven een nieuw hoofdstuk is geworden in het Antarctische geschil. Wat is er gebeurd Het begon allemaal eind 2018, toen de regering van de Malvinas / Falkland-eilanden - bekend als de FIG- of Falkland-eilandenregering - een aankondiging publiceerde waarin bedrijven werden uitgenodigd om hun ideeën voor de bouw van een nieuwe haven te presenteren. In een rapport dat aan de plaatselijke Wetgevende Vergadering werd voorgelegd, legde Barry Elsby, hoofd van de Business Development and Services-portfolio, uit dat de verslechtering van de huidige haven, gebouwd in 1984 en bekend als Fipass (Falklands Interim Port and Storage System), zodanig was dat "dat het niet langer veilig is voor schepen om daar aan te meren." Gevraagd door Penguin News - de enige die op de eilanden is gepubliceerd - over hoe ze de nieuwe haven wilden zien, merkte Elsby op dat de FIG openstond voor suggesties en dat het de aankondiging "opzettelijk open had gelaten". "De advertentie kwam uit en zei dat we een haven willen met deze hoeveelheid ligplaatsruimte, deze hoeveelheid laadcapaciteit aan de rand, en dan laten we geïnteresseerde partijen hun eigen ideeën ontwikkelen en deze aan ons verkopen," zei hij. De huidige belangrijkste haven van de Malvinas / Falklands-eilanden, gebouwd in 1984, zal in 2024 worden vervangen. De huidige belangrijkste haven van de Malvinas / Falklands-eilanden, gebouwd in 1984, zal in 2024 worden vervangen. In mei 2019 werd de aanbesteding geopend voor wat Elsby omschreef als "een van de grootste kapitaalprojecten in de geschiedenis van de eilanden " en in februari 2020 werd bekend dat het werk was gegund aan de Brits-Nederlandse firma BAM Nutall Ltd. "Zoals bekend nadert de bestaande Fipass-faciliteit snel het einde van haar levensduur . Het opwindende nieuws van vandaag is de eerste stap in het ontwerpen van een nieuwe faciliteit die zowel aan onze huidige behoeften als aan onze verwachte toekomstige eisen kan voldoen." FIG Chief Executive Barry Rowland zei bij het maken van de aankondiging. Er werd gemeld dat de nieuwe haven zal worden gebouwd in de buurt van de huidige, in Stanley Harbor. Tijdens de ondertekening van het contract in april 2020 zei Martin Bellamy, algemeen directeur van BAM Nuttall, dat de nieuwe haven "de lokale economie, inclusief visserij, toerisme en scheepvaart, zal ondersteunen en de in de toekomst verwachte economische groei zal faciliteren". Na een pauze door de komst van de coronaviruspandemie werden in augustus 2020 de plannen hervat en in september presenteerde BAM Nuttall het plan van de nieuwe haven op een openbare hoorzitting in de gemeente. Plan van de nieuwe Malvinas / Falklands-haven gepresenteerd door BAM Nuttall De autoriteiten van het eiland meldden dat de haven "uiterlijk begin 2024" operationeel zal zijn en dat de bouw zal worden gefinancierd met leningen voor US $ 85 miljoen. de controverse Tot dusver was het nieuws van de nieuwe haven in Malvinas / Falklands buiten de archipel bijna onopgemerkt gebleven. Een jaar later, in augustus 2021, werd dit werk echter het middelpunt van een controverse in buurland Argentinië. Ten eerste heeft de regering van de meest zuidelijke provincie van het land, waarvan de officiële naam Tierra del Fuego, Antarctica en de Zuid-Atlantische eilanden (waaronder de Malvinas/Falklands) valt, BAM Nuttall aangeklaagd voor het opereren zonder haar toestemming in die regio van degene die soevereiniteit claimen. Toen, in het midden van de maand, verklaarde een nationale senator van Tierra del Fuego voor het Argentijnse parlement dat dit werk het uiteindelijke doel heeft om de Britse controle over Antarctica uit te breiden. "Met de bouw van deze haven wil Groot-Brittannië zijn kolonialisme in de Malvinas en de regio consolideren als een speerpunt om zijn invloed op Antarctica uit te breiden ", beschuldigde Pablo Blanco. Volgens de wetgever is het doel van de nieuwe haven "het leveren van logistieke diensten aan derde Europese landen die belangen hebben in het witte continent". "Wat ze willen, is meer logistieke middelen hebben om hernieuwbare en niet-hernieuwbare natuurlijke hulpbronnen die van ons zijn te blijven toe-eigenen", zei hij. Argentijns congres Senator voor Tierra del Fuego Pablo Blanco, van de oppositie Juntos por el Cambio, presenteerde aan het Congres een project voor de uitvoerende macht om verslag uit te brengen over de aanleg van de haven in Malvinas / Falklands. "Poort naar Antarctica" BBC Mundo raadpleegde de FIG en de Britse regering voor Argentijnse verklaringen en plannen met betrekking tot de nieuwe haven, maar kreeg geen antwoord. Het persbureau Merco Press, dat verslag doet van de Zuid-Atlantische Oceaan, merkte op dat de klachten in Argentinië plaatsvinden in de aanloop naar de tussentijdse voorverkiezingen, die medio september plaatsvinden. "Het wakker maken van de nationalistische ader is erg nuttig ", zei hij, met betrekking tot de eigenaardige timing van de klachten.
Maar de waarheid is dat, buiten de politiek om, er onder sommigen in Argentinië oprechte bezorgdheid bestaat dat de nieuwe haven van Malvinas / Falklands de hoofdstad van Tierra del Fuego, Ushuaia, wil vervangen als toegangspunt tot Antarctica. Ushuaia, gelegen op ongeveer 1.000 kilometer van het witte continent, is de meest zuidelijke hoofdstad ter wereld en noemt zichzelf de 'poort naar Antarctica'. Hoewel de autoriteiten van Malvinas / Falkland hun nieuwe haven nooit rechtstreeks hebben gekoppeld aan expedities naar Antarctica, heeft een gebeurtenis in februari vorig jaar sommigen in Argentinië ertoe gebracht te concluderen dat dit een van hun doelstellingen zal zijn. Dat meldt het Argentijnse tijdschrift DEF, gespecialiseerd in defensie, energie en wetenschap, in een begin augustus gepubliceerd rapport. Wat volgens de publicatie " alarm wekte onder Argentijnse Antarctische specialisten " was een reis gemaakt door ongeveer honderd technici en wetenschappers van het Alfred Wegener Instituut in Duitsland. De experts verlieten de stad Hamburg op weg naar de Duitse basis Neumayer III, op Antarctica. Maar wat volgens DEF ongekend was, was hoe ze die reis maakten: eerst vlogen ze in een Lufthansa-vliegtuig, ingehuurd door het Wegener Institute, naar Mount Pleasant International Airport, een militaire basis van de Britse luchtmacht in de Falklands/Malvinas. En van daaruit reisden ze met de Duitse ijsbreker Polarstern naar het witte continent. Polarstern, het grootste wetenschappelijke onderzoeksschip aller tijden dat een jaar vastzit in poolijs Volgens DEF " was het de eerste lucht-maritieme operatie van dit type , met de capaciteit om in een periode van 48 tot 72 uur naar Europa te gaan en terug te keren". Het tijdschrift wees erop dat deze reis, samen met de bouw van "een nieuwe Britse haven in Malvinas (/ Falklands) gespecialiseerd in Antarctische diensten (...) indicaties zijn van het begin van een agressief Brits beleid om klanten uit de internationale Antarctische gemeenschap. ". Antarctische competitie Tot nu toe hadden veel van de landen die delen van Antarctica claimen, en de overige 35 landen die permanente bases op het witte continent hebben, daar toegang gekregen vanaf de twee dichtstbijzijnde punten: Ushuaia of Punta Arenas, in Chili (ongeveer 150 km verder naar de noorden). Maar volgens hetzelfde DEF-rapport zouden deze landen - die meestal op het noordelijk halfrond liggen - op zoek kunnen gaan naar andere toegangsroutes omdat "Zuid-Amerikaanse havens worden gekenmerkt door administratieve obstakels." "Bovendien wordt het in een geglobaliseerde wereld steeds belangrijker om de vrachtkosten te verlagen", benadrukt de gespecialiseerde media. In die zin benadrukt het ook dat Chili , afgezien van de Britse plannen, Argentinië al leidt in termen van de logistiek die het biedt om toegang te krijgen tot Antarctica. "Chili ontwikkelde particuliere bedrijven voor schepen en vliegtuigen voor poolexploratie, leidt de Antarctische toerismestrook en zal binnenkort de modernste ijsbreker op het zuidelijk halfrond hebben", benadrukt hij. Ondanks dit alles zijn sommige Antarctische experts van mening dat Argentinië zich moet concentreren op het beter benutten van zijn bevoorrechte geografische ligging , in plaats van de nadruk te leggen op Britse plannen . "De nabijheid van Antarctica zou ons in staat stellen om zowel nationaal als internationaal een operationele en wetenschappelijke logistieke pool te vormen, waardoor we ons kunnen positioneren als een wereldreferentie", zegt journaliste Susana Rigoz, een specialist in Antarctische vraagstukken. Ushuaia ligt 1.000 km van Antarctica, dichterbij dan de havens van Chili en Malvinas / Falklands. Alejandro Bertotto, voormalig provinciaal directeur van Antarctica en voormalig hoofd van de Antarctische basis van San Martín, vertelde DEF dat er in de jaren negentig een ambitieus project was, gesponsord door de Inter-Amerikaanse Ontwikkelingsbank (IDB), om in Ushuaia "een internationaal systeem op te zetten". Antarctische logistiek". De plannen omvatten de installatie van "een luchtvrachtterminalstation, een zeevrachtterminal en accommodatie voor wetenschappelijk personeel op doorreis." "Bovendien was er op Antarctica, op de Petrel-basis, een Antarctisch vrachtterminalstation gepland om van daaruit te distribueren naar de Argentijnse en buitenlandse bases die deze diensten contracteren," zei hij. Het Zuid-Amerikaanse land, geteisterd door voortdurende economische crises, kwam echter niet verder met de plannen . Het probleem dat de laatste economische crises in Argentinië heeft veroorzaakt en waarmee de nieuwe president nu te maken zal krijgen "Helaas wist Argentinië niet hoe ze de Antarctische logistieke trein moesten nemen ", klaagde Bertotto. Het DEF-rapport benadrukt dat het land - het eerste ter wereld dat een permanente basis op Antarctica installeert en daar zijn soevereiniteit opeist - "over een hoge kwaliteit van menselijke, militaire en wetenschappelijke middelen beschikt, naast uitgebreide ervaring in de ontwikkeling van Antarctische campagnes". Daarom concludeert hij dat " Argentinië zijn voordeel van een diepwaterhaven aan het Beaglekanaal verspeelt."www.bbc.com/mundo/noticias-internacio...
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)