Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Aandeel Air France-KLM PSE:AF.FR, FR001400J770

  • 9,732 18 apr 2024 10:09
  • +0,248 (+2,61%) Dagrange 9,662 - 9,750
  • 245.486 Gem. (3M) 1,8M

Air France-KLM 2021

3.174 Posts
Pagina: «« 1 ... 106 107 108 109 110 ... 159 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. [verwijderd] 30 juli 2021 12:09
    Ik durf te stellen dat als een Ryanair en Easyjet(als voorbeeld) vanaf morgen alleen nog met "vaccinated crew" gaan vliegen de reserveringen bij KLM volledig instorten bij een toch al magere bezettingsgraad van amper 40%!

    Parijs moet ingrijpen, Parijs gaat ingrijpen, de haag mag volgen....
  2. forum rang 6 gbakl 30 juli 2021 12:15
    quote:

    Bert12345 schreef op 30 juli 2021 11:55:

    35 calls dec 21 geschreven. 1.500 aandelen in bezit en sta op verlies.

    Moraal van dit verhaal: soms de zooi verkopen en geen calls schrijven als je niet meer in een stijging gelooft.
    .
    gewoon de aandelen verkopen Bert en die calls nog even houden....een ongeschreven wet bij koersdaling.
  3. forum rang 6 gbakl 30 juli 2021 12:43
    MOEDERBEDRIJF BRITISH AIRWAYS EN IBERIA VERKLEINT VERLIES IN TWEEDE KWARTAAL
    LONDEN - De International Airlines Group (IAG), het moederbedrijf van onder andere British Airways en Iberia, heeft het tweede kwartaal afgesloten met een verlies van 967 miljoen euro. Daarmee is het verlies van 2,2 miljard in dezelfde periode vorig jaar verkleind
    .
    International Consolidated Airlines Group SA
    € 1,996 -0,13 (-6,20%)
    .
    gewoon dik koersverlies met zulke cijfers en dat hoort ook zo en alleen moest het
    kwartje nog even vallen bij AF/KLM
  4. forum rang 6 Fred 62 30 juli 2021 13:07
    quote:

    gbakl schreef op 30 juli 2021 12:56:

    ING 10,862 -0,10 (-0,96%)
    .
    ik zou graag beweren dat ING hierbij wordt afgestraft met de inbreng van financieel genie en analist Mulder
    met koersdoelen die hun doel ver voorbijschieten...

    maar dat zal wel iets te simpel gedacht zijn ;O)
    Misschien solliciteert deze analist wel bij de KLM.
    Ze zijn naarstig op zoek naar personeel.
  5. @iPlof 30 juli 2021 16:27
    KLM doet het zeer slecht, ondanks volledige NOW subsidie nog een veelvoud verlies en dramatische bezettingsgraad, gewoon met 2/3 lege vliegtuigen naar kansloze bestemmingen om 'het netwerk op te schalen'
    Na Augustus zal dit nog verder inkakken..
    Airfrance is uiteraard een nog groter drama.
    Daarom wordt dit nationalisatie uiteindelijk. Aandeelhouders mogen HEEL BLIJ zijn als ze nog 1 euro voor deze rommel krijgen dan..
  6. @iPlof 30 juli 2021 17:14
    quote:

    Caspcla schreef op 30 juli 2021 17:08:

    Wie houden ze nou voor de gek, zichzelf of de aandeelhouders?

    Vanaf Q3 kunnen we alweer winst gaan maken, dwz voor aftrek van belastingen, afschrijvingen en rente.

    HUH?!?!?!?!?!
    Ze houden iedereen voor de gek en de CEO's en management krijgen zelfs miljoenen bonussen om staatsteun binnen te hengelen... Daarom saneert men ook niet daar, men gaat voor STEUN..

    Maar die steun houdt op. Dit bedrijf is ZO KANSLOOS..
    In alle opzichten STRONG SELL
  7. [verwijderd] 30 juli 2021 18:52
    Inderdaad, die grafiek!

    Duidelijk herkenbaar nadat de zwarte doos(rood) is gevonden, de landingsgrafiek oog onnatuurlijk, met horten en stoten, kapotte flaps, a bad hair day van de captain, flying on empty, een pan pan pan melding, wellicht een mayday mayday mayday afgifte, onverwachte luchtzakken in slecht weer?

    De grafiek eindigt niet op 0, een normale landing is op de grond, op de aardkloot, een landing op 3,919 beneden NAP perhaps(remember Turkisch Airlines)
    Alleen maar vragen en bijna geen antwoorden!

    6 kwartalen met >1,5 miljard euro verlies, en wat er nog aankomt.
    6 kwartalen op nummer 1 in de NOW top 10.
    6 kwartalen (gedeeltelijk) uitstel van de lease.

    Onze "nationale trots" mag wat centen kosten, maar waar ligt de grens? niet!

    Uiteindelijk zullen die schulden, achterstanden, door de haag gegarandeerde bankleningen als sneeuw voor de zon verdwijnen, zo werkt het nou eenmaal.

    Ik denk nog aan die 360 miljard euro Griekse leningen tijdens de laatste financiele crisis, eeuwig durend of tot 2060 uit smeerbaar, het spelletje is vrij simpel: geld is helemaal niets, louter wat aanslagen op een toetsenbord.

    Schiphol kan morgenochtend druk worden, ze zullen en moeten op vakantie, een soort van razernij!
3.174 Posts
Pagina: «« 1 ... 106 107 108 109 110 ... 159 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Premium

Air France-KLM behoort tot de laagst gewaardeerde aandelen in Nederland

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links