Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Ik lees hierboven ''dat er iets in de lucht hangt''.... Maar ik ruik niets meer.
Mooie info Dutchy Ron! Blijft voor mij toch nog altijd een vraagteken hoe TT’s map making technologie door de experts en grote spelers in deze markt wordt gezien. Mobileye ging jaren geleden al voor enorm bedrag naar Intel voor haar sensor tech. Nu werken zij en andere partijen zoals Apple aan map databases terwijl TT die al heeft, plus de engine. Als TT voorop zou lopen met iets dat andere partijen willen ontwikkelen zou de waardering van het bedrijf dan niet een stuk hoger zijn? Het verhaal dat dat tegen te houden is intern gaat er bij mij niet in. Als ze echt goud in handen hadden was het inmiddels breed bekend en TT gewaardeerd alla ME of niet zelfstandig. De enige verklaring is dat het puzzelstukje niet het belangrijkst is en daardoor vraagtekens kent qua business potentie. Dat wil niet zeggen dat het in de komende jaren niet veel meer kan opleveren. Veel kruimels bij lage kosten is ook lucratief. Hopelijk gaan de HD deals daar in het komende jaar duidelijkheid in verschaffen. Benieuwd naar jullie visie op de positie van TT in dit landschap. PS: het forum heeft met de hernieuwde activiteit en terugkeer van diverse posters weer aan aantrekkelijkheid gewonnen. Ik hoop oprecht dat er wederzijds respect blijft voor de verschillende visies en op inhoud met elkaar wordt gecommuniceerd.
Automotive Hall of Fame Honors Harold Goddijn with Mobility Innovator Award Dearborn, MI, US, 23 July 2021 (7:30 am CET) Harold Goddijn, Co-founder and CEO of location technology specialist TomTom (TOM2), is the recipient of the Automotive Hall of Fame’s first-ever Mobility Innovator Award. Goddijn was presented with the award in honor of his contribution to mobility at the 2020/21 Induction & Awards Ceremony. Goddijn stood at the cradle of one of the most influential inventions of all time, TomTom’s original portable, easy-to-use navigation device which went on to become one of the fastest selling consumer technology devices in history. Since then, he has grown TomTom from a start-up into a leading global location technology specialist that enables smart mobility on a global scale with its highly accurate maps, navigation software, real-time traffic information and APIs. "This award recognizes the outstanding work Harold Goddijn has accomplished by introducing new technologies and services that are redefining mobility," said Automotive Hall of Fame President Sarah Cook. “As a result of his vision and leadership, as many as a billion people worldwide benefit from a multitude of innovative navigation tools spearheaded by TomTom.” “It’s fantastic to be a part of the greatest mobility revolution since the invention of the car,” said Harold Goddijn, Co-founder and CEO of TomTom. “Although this award is a great milestone, TomTom will continue to crack some of the most complex challenges that stand between us and a world with safer, cleaner and less congested roads.” Goddijn was in good company, sir Lewis Hamilton, seven-time F1 World Champion, was recognized with The Distinguished Service Citation Award and other inductees to The Automotive Hall of Fame were among others: Mong-Koo Chung, Chairman and CEO of Hyundai Motor Company; Jay Leno, car-enthusiast and host of Jay Leno’s Garage series on CNBC; Helene Rother, one of the first women in automotive interior design for General Motors; and, CR and Frederick Patterson – founders of CR Patterson & Sons, the first and only Black-owned and operated car manufacturing company.
Als believer, ook in Harold, heb ik de volgende woorden tot mij genomen. “As a result of his vision and leadership, as many as a billion people worldwide benefit from a multitude of innovative navigation tools spearheaded by TomTom.” :-) Uitstel geen afstel Time will tell Een believer in TT en Harold :-)
Wie is er hier nog meer "in Harold" ?
Dat zal Harold wel een bonus van de buitencategorie opleveren. Dag FCF.
BMW kan productie van 10.000 auto’s niet afronden Waar onlangs Audi al bekendmaakte dat het tegen een orderachterstand van ‘vijf cijfers’ vecht, laat ook BMW nu weten dat het achterloopt op de productie. Bijna alle fabrieken van BMW zijn getroffen door – je kon het al raden – het chiptekort. Daardoor loopt de vertraging flink op en moeten klanten dus wat langer wachten op hun gloednieuwe auto. BMW zegt tegen AutoNews dat het momenteel de productie van ‘ongeveer 10.000’ auto’s niet kan afronden als gevolg van het chiptekort. Volgens de Duitse autofabrikant heeft dit probleem al gezorgd voor een productieverlies van 30.000 auto’s. bron:www.autovisie.nl/nieuws/bmw-kan-produ...
Er dreigt een hogere opening. Kan ook moeilijk anders: "This award recognizes the outstanding work Harold Goddijn has accomplished by introducing new technologies and services that are redefining mobility," said Automotive Hall of Fame President Sarah Cook. “As a result of his vision and leadership, as many as a billion people worldwide benefit from a multitude of innovative navigation tools spearheaded by TomTom.”
GM legt productie pick-uptrucks stil om chiptekort ANP Het Amerikaanse autoconcern General Motors (GM) gaat volgende week de productie van pick-uptrucks bij fabrieken in de Verenigde Staten en Mexico stilleggen vanwege het gebrek aan computerchips. Daarmee worstelt de auto-industrie wereldwijd. Het gaat om de modellen Chevrolet Silverado en GMC Sierra. GM wist het chiptekort enigszins het hoofd te bieden door bijvoorbeeld de productie van andere modellen stil te leggen en die chips te gebruiken voor zijn pick-ups of door auto's te bouwen zonder chips en die later dan alsnog af te maken. Daardoor kon de productie van de winstgevende pick-ups doorgaan. bron:www.lc.nl/economie/GM-legt-productie-...
Moeder Mercedes-Benz somberder over verkopen door chipschaarste Daimler, het moederbedrijf van Mercedes-Benz, verwacht ook in de tweede helft van dit jaar last te houden van chiptekorten. Daardoor zullen er dit jaar minder Mercedessen worden verkocht dan het Duitse concern aanvankelijk had verwacht. In een rapport over het tweede kwartaal voorspelt Daimler dit jaar even veel personenauto's van het merk Mercedes-Benz te verkopen als in 2020. Eerder rekende de autofabrikant er nog op aanzienlijk meer auto's af te leveren dan in het coronajaar. bron:www.autoweek.nl/autonieuws/artikel/mo...
Skoda verlengt zomerstop om chiptekort Skoda verlengt de jaarlijkse zomerstop in zijn Tsjechische fabrieken met een paar dagen. De reden laat zich raden. Skoda is het gewend om zijn fabrieken in de zomer twee of drie weken stil te leggen. Deze tijd wordt onder meer benut om de fabriek te onderhouden en waar nodig aan te passen voor het komende jaar. Dit jaar duurt de stop echter wat langer dan normaal. De geplande ‘vakantie’ staat voor de eerste twee weken van augustus in de agenda, maar volgens de door Automotive News geciteerde vakbonden zullen de deuren nu al op 28 juli sluiten. Een half weekje extra dus, al kan er natuurlijk altijd nog wat aan vast worden geplakt. Dit doen de Tsjechen uiteraard vanwege het chiptekort, dat het erg lastig maakt om de geplande hoeveelheid auto’s daadwerkelijk te produceren. Skoda legde eerder ook al tijdelijk het werk neer vanwege het chiptekort, net als de meeste andere fabrikanten. bron:www.autoweek.nl/autonieuws/artikel/sk...
Musk iets optimistischer dan Tesla zelf Topman Elon Musk had nog gehoopt tegen het einde van dit jaar een volledig zelfrijdende Tesla te kunnen presenteren. Hij zat zo vol vertrouwen dat hij beweerde dat die auto dan een ‘betrouwbaarheid die hoger is dan die van een mens’ zou hebben. De autofabrikant zelf was niet zo optimistisch als de Zuid-Afrikaan. Zij stelden hun verwachtingen bij. Het heeft er alle schijn van dat die zelfrijdende Telsa er dit jaar nog niet zal komen. CJ Moore, de ontwikkelaar van software voor zelfrijdende auto’s bij Tesla, liet eerder dit jaar aan de toezichthouders van de Amerikaanse staat Californië weten dat het bedrijf niet op schema ligt om dat doel te bereiken. Niveau 2 van de 5 Volgens memo’s van het Department of Motor Vehicles (DMV) Californië zat Tesla begin dit jaar pas op niveau 2 autonoom rijden. Dat is slecht nieuws voor de ambities van Musk, want voor een volledig zelfrijdende auto is niveau 5 vereist. Niveau 2 is een semi-automatisch systeem waarbij de bestuurder nog altijd de controle over de auto moet houden. “Tesla gaf aan dat Elon extrapoleert op de mate van verbetering als hij het heeft over niveau 5. Tesla kon niet zeggen of ze met het tempo van verbetering tegen het einde van het kalenderjaar niveau 5 zou halen”, viel er in de memo te lezen. bron:www.autovisie.nl/nieuws/nederlander-m...
tatje schreef op 23 juli 2021 08:16 :
Als believer, ook in Harold, heb ik de volgende woorden tot mij genomen.
“As a result of his vision and leadership, as many as a billion people worldwide benefit from a multitude of innovative navigation tools spearheaded by TomTom.”
:-)
Uitstel geen afstel
Time will tell
Een believer in TT en Harold :-)
Op het schild met die man! GuS
Moneyball schreef op 23 juli 2021 07:22 :
Mooie info Dutchy Ron!
Blijft voor mij toch nog altijd een vraagteken hoe TT’s map making technologie door de experts en grote spelers in deze markt wordt gezien. Mobileye ging jaren geleden al voor enorm bedrag naar Intel voor haar sensor tech. Nu werken zij en andere partijen zoals Apple aan map databases terwijl TT die al heeft, plus de engine. Als TT voorop zou lopen met iets dat andere partijen willen ontwikkelen zou de waardering van het bedrijf dan niet een stuk hoger zijn? Het verhaal dat dat tegen te houden is intern gaat er bij mij niet in. Als ze echt goud in handen hadden was het inmiddels breed bekend en TT gewaardeerd alla ME of niet zelfstandig. De enige verklaring is dat het puzzelstukje niet het belangrijkst is en daardoor vraagtekens kent qua business potentie. Dat wil niet zeggen dat het in de komende jaren niet veel meer kan opleveren. Veel kruimels bij lage kosten is ook lucratief. Hopelijk gaan de HD deals daar in het komende jaar duidelijkheid in verschaffen.
Benieuwd naar jullie visie op de positie van TT in dit landschap.
PS: het forum heeft met de hernieuwde activiteit en terugkeer van diverse posters weer aan aantrekkelijkheid gewonnen. Ik hoop oprecht dat er wederzijds respect blijft voor de verschillende visies en op inhoud met elkaar wordt gecommuniceerd.
MIjn visie op de positie van TT op het gebied van mapmaking technology is de volgende. Ieder bedrijf krijgt uiteindelijk de waarde toebedeeld die het verdiend. De koers wordt bepaald door de te behalen winsten. Dat een Mobileye een waarde kreeg opgeplakt van 15 miljard terwijl TT amper op 1 miljard uitkomt zegt iets over de "verwachte" winstcapaciteit van Mobileye toen en TT nu. De huidige waarde sluit perfect aan bij het huidige verdiennivo vanTT. Om een waardering te krijgen van 15 miljard als ME zal de winst 15 maal zo hoog moeten uitkomen. Is een winst van 25 x 15 = 375 mio reeel te verwachten is de vraag die je je zou moeten stellen om een koers van 15x 6,50 = 97,50 te rechtvaardigen. Ik zeg niet dat dat onhaalbaar is voor TT.
boem! schreef op 23 juli 2021 08:57 :
[...]
MIjn visie op de positie van TT op het gebied van mapmaking technology is de volgende.
Ieder bedrijf krijgt uiteindelijk de waarde toebedeeld die het verdiend.
De koers wordt bepaald door de te behalen winsten.
Dat een Mobileye een waarde kreeg opgeplakt van 15 miljard terwijl TT amper op 1 miljard uitkomt zegt iets over de "verwachte" winstcapaciteit van Mobileye toen en TT nu.
De huidige waarde sluit perfect aan bij het huidige verdiennivo vanTT.
Om een waardering te krijgen van 15 miljard als ME zal de winst 15 maal zo hoog moeten uitkomen.
Is een winst van 25 x 15 = 375 mio reeel te verwachten is de vraag die je je zou moeten stellen om een koers van 15x 6,50 = 97,50 te rechtvaardigen.
Ik zeg niet dat dat onhaalbaar is voor TT.
Het zou zomaar kunnen Boem, ik geloof in bovenstaand senario. Een tijdslijn durf ik er momenteel niet aan te hangen maar het zou onverwachts toch heel snel kunnen gaan! Daarom blijf ik herhalen TomTom strong buy.
boem! schreef op 23 juli 2021 08:57 :
[...]
MIjn visie op de positie van TT op het gebied van mapmaking technology is de volgende.
Ieder bedrijf krijgt uiteindelijk de waarde toebedeeld die het verdiend.
De koers wordt bepaald door de te behalen winsten.
Dat een Mobileye een waarde kreeg opgeplakt van 15 miljard terwijl TT amper op 1 miljard uitkomt zegt iets over de "verwachte" winstcapaciteit van Mobileye toen en TT nu.
De huidige waarde sluit perfect aan bij het huidige verdiennivo vanTT.
Om een waardering te krijgen van 15 miljard als ME zal de winst 15 maal zo hoog moeten uitkomen.
Is een winst van 25 x 15 = 375 mio reeel te verwachten is de vraag die je je zou moeten stellen om een koers van 15x 6,50 = 97,50 te rechtvaardigen.
Ik zeg niet dat dat onhaalbaar is voor TT.
Ik ben ook een believer…;) Maar wel eentje die op dit moment geloofd dat TT de kruimeltjes raapt. Omdat er steeds meer kruimeltjes komen en TT goed is in het snel rapen ervan zal het ook groeien. Zeker niet denigrerend bedoeld want het maken van een krachtige kruimeldief is moeilijk genoeg en zo’n apparaat is donders handig. Maar je hebt ook minder goede en met een stoffer en blik kan het ook…
By the way, Mobile Eye had destijds revenu van paar honderd miljoen, dus stukken kleiner toen dan TT. Het was het geloof in de tech die het deed/doet, een hoogst onzeker perspectief op de FCF potentie.
Tesla provide data from their fleets and TomTom automatically creates those Maps. Tesla didn't have in-house automatic map making capability so they partnered with TomTom. Here's TomTom HD Map that Tesla is using. (Mapped lane lines data projected in camera space for localisation) PS. These HD Maps are created using cameras. Here's from inside using those Maps. TranslateTesla levert gegevens afkomstig van hun wagenparken en TomTom maakt daarmee kaarten automatisch voor hen aan. Tesla had geen interne kwaliteiten om kaarten te maken, dus gingen ze samenwerken met TomTom. Hier zie je de TomTom HD-kaart die Tesla gebruikt. (in kaart gebrachte rijstrooklijnen geprojecteerd in cameraruimte voor lokalisatie) PS. Deze HD-kaarten worden gemaakt met behulp van camera's. En hier zie je het van binnen de auto twitter.com/physics_savage/status/141... Plaatje:twitter.com/physics_savage/status/141... twitter.com/greentheonly/status/13364...
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)