Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

De hele markt op één koersenscherm: de nieuwe IEX Markt Monitor

Meld u aan voor de dagelijkse Beursupdate

Dagelijks een update van het laatste beursnieuws en beleggingskansen in uw mailbox!

 

Auteur: Redactie IEX

Het redactieteam van IEX bestaat uit content managers, journalisten en analisten, met opgeteld meer dan 100 jaar ervaring in het produceren en publiceren van beleggingsinformatie en -opinies. De redactie is verantwoordelijk voor de dagelijkse inhoud op de diverse beleggersplatforms van IEX Media, zoals IEX.nl, Belegger.nl, B...

Meer over Redactie IEX

Recente artikelen van Redactie IEX

  1. 19 apr IEX BeleggersPodcast: Waarom JET-topman Jitse Groen beleggers niet overtuigt 1
  2. 18 apr Morgen in de IEX BeleggersPodcast: JET, ASML, de Halculator en nog veel meer 1
  3. 16 apr Just Eat Takeaway trekt stekker uit Nieuw-Zeeland 4

Reacties

109 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 »» | Laatste | Omlaag ↓
  1. Appeltje voor de dorst 1 juli 2021 09:12
    Ik ben van mening dat je alle veranderingen een kans moet geven en niet altijd aan het oude vast moet willen houden. Het is in het begin even wennen, maar met persoonlijke instellingen prima te doen.

    Wat me wel wederom ten zeerste verbaast, is dat IEX eerst de website en daarna de marktmonitor ingrijpend aanpast zonder dat eerst bij de leden is geïnventariseerd welke verbetermogelijkheden zij zien of welke wensen zij hebben. Als verandermanager weet ik uit ervaring dat elke verandering gedoemd is te mislukken als de direct betrokkenen niet vanaf het begin betrokken worden in het veranderproces, inclusief motivatie en uitleg waarom een bepaalde richting gekozen wordt, en hun input niet wordt gevraagd c.q. niet naar hun input wordt geluisterd.

    Ik snap best dat de redactie niet met alle wensen/eisen rekening kan houden, maar door vooraf abonnees mee te nemen in de ontwikkelingen en gelegenheid te geven om wensen aan te geven, kunnen heftige reacties zoals hierboven (bij de herinrichting van de website was dit precies hetzelfde) voorkomen worden. IEX geeft de abonnees dan in ieder geval het gevoel dat IEX er voor hen is en niet andersom. Ik zou zeggen trek hier lering uit voor toekomstige veranderingen.
  2. Sorong 1 juli 2021 09:43
    quote:

    an12 schreef op 1 juli 2021 00:22:

    Wat een absolute flop die iex monitor. Op mijn iPhone had ik altijd alles in 1 keer in beeld. Nu dus niet meer. De agenda mist, de grafieken werken niet en zijn veel minder
    Direct terug naar one iex.
    Zien jullie zelf niet dat dit een totale misser is?
    'Beste an12, bedankt voor de feedback. Wij waarderen dit zeer. We nemen dit mee, met alle andere feedback, om zaken verder te verbeteren. We gaan ermee aan de slag, als we weer een beetje bijgekomen zijn van de impact die uw agressieve taalgebruik op ons gemoed heeft gehad. Vriendelijke groet, IEX'
  3. Sorong 1 juli 2021 09:45
    quote:

    Appeltje voor de dorst schreef op 1 juli 2021 09:12:

    Ik ben van mening dat je alle veranderingen een kans moet geven en niet altijd aan het oude vast moet willen houden. Het is in het begin even wennen, maar met persoonlijke instellingen prima te doen.
    Precies, veranderingsangst. Dat zal het zijn.
    Het is zo voorspelbaar. Ik durf bijna te zeggen dat de eerste (voorspelbare) reacties na zo'n wijziging onafhankelijk zijn van de aard van de wijziging, van de kwaliteit van de dienst na wijziging.
  4. heynen123 1 juli 2021 10:13
    het is echt on-ge-lo-fe-lijk slecht geworden!!!! De oude site was VEEL beter, overzichtelijker, beter ingedeeld.
    Sinds de nieuwe site er is, kan ik op mijn gsm nauwelijks nog info vinden. De marktmonitor is helemaal verdwenen op mobiel. Echt K*T!!! Denk er over om mijn abo op te zeggen.
    Overigens is de nieuwe marktmonitor ook niet te openen op gsm. :( :( :(
  5. Scarlet 1 juli 2021 10:19
    wat een bagger wordt hier uitgestort over de IEX makers en conservatief NL is aan het woord. Geef verbeterpunten aan, maar ga niet huilie huilie om de oude site ! Iedereen weet toch dat een eerste versie altijd wat te wensen overlaat, geef ze een faire kans. Goed dat IEX zich aanpast aan een andere lay-out, complimenten daarvoor.
  6. Pi-Air 1 juli 2021 10:43
    Helaas heeft IEX door de invoering van deze nieuwe monitor haar sterkste punt achter zich gelaten. Dat was namelijk de oude monitor. Dat was het meest praktische overzicht dat ik ooit gezien heb en de (decision)makers van het nieuwe overzicht realiseren zich blijkbaar niet dat hun klanten over het algemeen mensen zijn die bezig zijn met andere zaken dan beleggen op de beurs maar tijdens hun bezigheden wel even snel willen kijken wat de beurs doet om daarop eventueel te anticiperen/reageren en voor wie het dus belangrijk is om zo snel mogelijk, zonder het moeten instellen of aanklikken van mogelijkheden en zonder tijdverlies en is in één oogopslag te zien wat ze zoeken en ook nog andere highlights op hetzelfde beeld zien. De leden blijven nu met vragen zitten. Iedere keer dat ik op de markt monitor klik moet ik opnieuw inloggen en opnieuw de overzichten instellen. Het overzichtelijke "onder elkaar"- overzicht heeft plaats gemaakt voor een naast-elkaar-tabel. De agenda is verdwenen. De voorbeurs-auction vind ik ook niet. (historische Liveblogs) zie ik niet meer in een oogopslag waardoor ik deze waarschijnlijk nooit meer zal lezen. Ik heb onder werktijd helaas geen tijd om op mijn gemak door uw site te surfen. Ik moet alles in 10 seconden kunnen scannen en eventuele aanklikken en dan zo snel mogelijke door met mijn werk.
    Vernieuwing is goed maar het is moeilijk om iets dat het cijfer 9,8 heeft te verbeteren. Het gaat mij niet om een gelikt overzicht te zien maar om zo snel mogelijk de door mij gewenste informatie te zien en daarbij ook nog een snelle blik te kunnen laten gaan over zaken waarvoor ik in eerste instantie niet de pagina bezocht.
    Uw oude IEX-one monitor had dit allemaal.
    Ik realiseer mij dat degenen onder u die deze beslissing hebben genomen, vanwege vermeend gezichtsverlies, niet op hun schreden zullen terugkeren maar in alle oprechtheid en goedheid garandeer ik u dat u dit klanten gaat kosten. McDonalds zal zijn hamburgers ook niet vervangen door iets anders......
    Ik wens u veel wijsheid en succes!
109 Posts
Pagina: «« 1 2 3 4 5 6 »» | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links