Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
Sec Brut graag met berichten komen die hout snijden en geen onzin verkopen. Ga eens kijken in Arnhem. Bij de Pleijroute is een groot Shell tankstation. En raadt eens wat? Daar wordt aangeboden gewone benzine enz. Er staan een aantal opladers en er is tevens een tankstation voor waterstof. Je geeft in je berichtje aan dat dit niet mogelijk zou zijn?????!!?????
Beursblik: ING start volgen Fastned met Houden advies Door ABM Financial News op woensdag 30 juni 2021 Views: 1.479 (ABM FN-Dow Jones) ING is woensdag gestart met het volgen van Fastned met een Houden advies en een koersdoel van 60,00 euro. Met een belegging in Fastned spelen beleggers in op een snel aantrekkende penetratie van elektrische auto's in combinatie met een "agressieve" uitrol van laadstations, aldus analisten van ING. Bij een hogere penetratie van elektrische auto's zijn de laadstations van Fastned volgens ING "zeer aantrekkelijk" met een "buitengewoon hoog" rendement op het geïnvesteerd kapitaal. "Met dat gezegd hebbende, zijn we van mening dat in de waardering van het aandeel al rekening wordt gehouden met de uitrol van meer laadstations dan nu in de pijplijn zitten." ING ziet de omzet van Fastned dit jaar stijgen met 6 miljoen euro naar 13 miljoen euro. In 2022 zal de omzet op 31 miljoen euro zitten en in 2023 zelfs ruimschoots verdubbelen naar 66 miljoen euro. In 2022 zal de genormaliseerde EBITDA ook voor het eerst positief zijn, denkt de bank. Het aandeel Fastned steeg woensdagochtend met 0,4 procent tot 55,70 euro.
Sectorbericht: Shell en Renault willen belang in snellaadbedrijf Ionity - media Door ABM Financial News op woensdag 30 juni 2021 Views: 1.657 (ABM FN-Dow Jones) Royal Dutch Shell en Renault zouden interesse hebben in een belang in snellaadbedrijf Ionity. Dit schreef persbureau Reuters dinsdagavond op basis van bronnen. Ionity, waar onder meer Volkswagen, Daimler, BMW en Ford al een belang in hebben, liet in maart weten dat het manieren onderzoekt om zijn netwerk van snellaadstations uit te rollen in Europa. Daarbij gaf het aan nieuwe aandeelhouders te willen verwelkomen. Volgens één van de bronnen zouden de biedingen voor een belang van 20 tot 25 procent in Ionity oplopen van 400 tot 500 miljoen euro. In juli moeten de definitieve biedingen op tafel liggen, aldus een bron tegenover Reuters. Ionity wordt bijgestaan door BNP Paribas, aldus de bronnen. Shell en Renault wilden tegenover Reuters niet reageren op de geruchten. "Op basis van de vele aandeelhouders zal Ionity vermoedelijk geen gefocuste concurrent zijn ten opzichte van het flexibele Fastned", aldus analist Marc Hesselink van ING. "Desondanks zal een grote kapitaalinjectie waarschijnlijk resulteren in meer concurrentie voor opkomende tenders, zeker gezien een bedrijf als Shell andere beweegredenen heeft dan de eerste investeerders." Autofabrikanten willen meer elektrische auto's verkopen en daarvoor is een goed netwerk van laadstations vereist. Shell wil volgens ING het verlies aan brandstofverkopen goedmaken. Uitgaande van de prijzen die Reuters noemt, wordt Ionity gewaardeerd op 1,6 tot 2,5 miljard euro voor 336 laadstations. Fastned heeft 134 laadstations en een ondernemingswaarde van 1,0 miljard euro. "Aan de bovenkant van de bandbreedte", aldus ING.
Fastned verwerft 10 nieuwe locaties langs Belgische snelweg Ontvangt subsidie van 0,6 miljoen euro. (ABM FN-Dow Jones) Fastned heeft tien nieuwe locaties verworven direct aan de op- en afritten van enkele Vlaamse snelwegen. Dit maakte het Nederlandse snellaadbedrijf dinsdagochtend bekend. Aan deze toekenning van locaties door de Vlaams minister voor Mobiliteit, Lydia Peeters, is ook een BENEFIC subsidie gekoppeld van 0,6 miljoen euro. Op de locaties is Fastned van plan om snellaadstations realiseren waar honderden elektrische voertuigen per dag kunnen opladen met een laadsnelheid tot 300 kW. Het Europese project BENEFIC heeft in februari van dit jaar een derde projectoproep gelanceerd voor infrastructuur voor milieuvriendelijke voer- en vaartuigen. Overheden en privébedrijven konden in aanmerking komen voor subsidies voor de aanleg van laadinfrastructuur voor elektrische voertuigen. Voor deze projectoproep is een maximum subsidiebedrag van 1,77 miljoen euro beschikbaar gesteld. Tot 20 procent van de investeringskosten worden gesubsidieerd, aldus Fastned. Minister Peeters heeft volgens Fastned de ambitie om tegen 2025 35.000 extra laadpalen te realiseren in Vlaanderen. Door: ABM Financial News.info@abmfn.nl Redactie: +31(0)20 26 28 999
windmolen1 schreef op 30 juni 2021 10:11 :
Sec Brut graag met berichten komen die hout snijden en geen onzin verkopen.
Ga eens kijken in Arnhem. Bij de Pleijroute is een groot Shell tankstation. En raadt eens wat?
Daar wordt aangeboden gewone benzine enz. Er staan een aantal opladers en er is tevens een tankstation voor waterstof.
Je geeft in je berichtje aan dat dit niet mogelijk zou zijn?????!!?????
Bedoel niet op de schaal zoals Fastned dat kan, als er 2 auto's staan te laden bij Shell, is het station voor de eerstkomende 20 minuten onbereikbaar voor andere auto's die willen laden, daar heeft Fastned dus geen last van.
Fastned verwerft tien extra locaties langs Vlaamse snelwegen De Nederlandse laadpalenspecialist Fastned heeft nieuwe locaties verworven aan de op- en afritten van belangrijke snelwegen. Dat kondigt het bedrijf deze ochtend samen met Vlaams minister van Mobiliteit Lydia Peeters in een persbericht aan. Fastned heeft er sinds de beursintroductie in Amsterdam midden 2019 al een bewogen parcours opzitten. Op de eerste beursdag vervijfvoudigde het aandeel tegenover de intekenprijs van 10 euro, mede door geklungel van Euronext zelf. Daarna viel de koers terug, om even later mede door tot de verbeelding sprekende contracten met Tesla een comeback te maken.
Tonydwi schreef op 6 juli 2021 09:08 :
Fastned verwerft tien extra locaties langs Vlaamse snelwegen
De Nederlandse laadpalenspecialist Fastned heeft nieuwe locaties verworven aan de op- en afritten van belangrijke snelwegen. Dat kondigt het bedrijf deze ochtend samen met Vlaams minister van Mobiliteit Lydia Peeters in een persbericht aan.
Ze liggen aardig op koers met de uitbreiding van de locaties dit jaar. Belangrijk dat later dit jaar ook nog een aantal locaties in frankrijk en duitsland kunnen worden toegevoegd aan het netwerk. Om (een van de) marktleider(s) te worden is het belangrijk dat de snelwegen in heel west-europa gedekt worden door het fastned-netwerk.
Fastned heeft een veelal verouderd netwerk met te trage laders. Daarnaast zijn deze in de basis niet geschikt voor het zware transport / vrachtwagens waar juist de behoefte komt door kleine overkappingen en oppervlakte. Eerder ook al aangehaald op dit forum, range wordt steeds beter, behoefte minder. Pieken tijdens vakantie, veel meer spelers nu en Shell haalt Fastned links en rechts in. Kapitaal genoeg en A-locatie. Hierbij wordt Fastned een B locatie.. Dromen van een overname die niet komt door zware overwaardering. En ceo die uitspraak doet dat ze vergelijkbaar zijn met Tesla….. grapje zeker. Geen patenten, uniek concept, sterk merk etc. Niets van dat alles. Veel succes voor de zittenblijvers, . Stukje van de VEB:www.veb.net/artikel/08265/laadnetwerk...
Sectornieuws: Daimler Truck, TRATON & Volvo Plan to Truck Charging Network The three leading commercial vehicle manufacturers Daimler Truck, the TRATON GROUP and Volvo Group have signed a non-binding agreement to install and operate a high-performance public charging network for battery electric heavy-duty long-haul trucks and coaches across Europe. The joint aim is to initiate and accelerate the build-up of charging infrastructure to enhance customer confidence and to support EU’s transformation to climate-neutral transportation. The agreement lays the foundation of a future joint venture (JV) – equally owned by the three parties, planning to start operations in 2022. The parties intend to invest together 500 million Euros to install and operate at least 1,700 high-performance green energy charging points close to highways as well as at logistic and destination points, within five years from the establishment of the JV. The number of charging points is with time intended to be increased significantly by seeking additional partners as well as public funding. The future JV is planned to operate under its own corporate identity and be based in Amsterdam, Netherlands. The future JV will be able to build on the broad experience and knowledge of its founding partners in heavy-duty trucking. The future JV will act as catalyst and enabler for realizing the European Union’s Green Deal for a carbon-neutral freight transportation by 2050 – both by providing the necessary infrastructure and targeting for green energy at the charging points. The joint action of Volvo Group, Daimler Truck and the TRATON GROUP addresses the urgent need for a high-performance charging network to support truck operators with their transition to CO2-neutral transport solutions, especially in heavy-duty long-distance trucking. High-performance charging infrastructure enabling long-haul trucking is a cost-efficient way towards significant, fast-to-realize emission reductions. Source - Strategic Research Institute
Vanaf 2035 zullen in de Europese Unie geen auto’s meer mogen worden verkocht die op benzine of diesel rijden. Ook hybride wagens zullen in de ban geslagen worden, ten voordele van 100 procent elektrische wagens. Dat zou de Europese Commissie woensdag voorstellen in het kader van haar klimaatpakket. De Commissie legt de laatste hand aan een pakket van maar liefst twaalf voorstellen die de Europese klimaatwet moeten omzetten. Die legt het kader vast voor het Europese klimaatbeleid voor de komende dertig jaar. De doelstelling is duidelijk: tegen 2030 moet de uitstoot van broeikasgassen met minstens 55 procent afgebouwd zijn ten opzichte van het referentiejaar 1990, vanaf 2050 mag de Europese Unie netto geen broeikasgassen meer uitstoten. Woensdag stelt de Commissie voor hoe zij denkt dat dit kan worden gerealiseerd. Verschillende elementen van het ‘Fit for 55’-pakket lekten al uit. Een van de blikvangers is een verbod op de verkoop van auto’s met een verbrandingsmotor vanaf 2035. Dit zou gerealiseerd worden door het afbouwen van de norm voor de CO2-uitstoot per kilometer. Die bedraagt nu 95g/km, maar zou tegen 2035 naar 0g/km worden teruggebracht. Dit betekent een de facto verbod op de verkoop van benzine- en dieselwagens. Om de verkoop en het gebruik van elektrische wagens aan te zwengelen, zou de Commissie voorstellen om langs autosnelwegen elke 150 kilometer een oplaadstation te voorzien. Leveranciers zouden een hogere prijs voor hun brandstoffen moeten betalen. Het principe past in een hervorming van het Europese emissiehandelssysteem (ETS). Voor de transportsector en voor gebouwen wordt een aparte ETS opgezet, de scheepvaart en in de internationale luchtvaart worden in het bestaande ETS opgenomen, die evenwel zal worden hervormd. Wat de luchtvaartsector betreft, zal rekening moeten worden gehouden met het internationale reductie- en compensatieprogramma CORSIA. Er zou ook een belasting op kerosine worden ingevoerd. Woensdag zal Europees commissaris Frans Timmermans, die bevoegd is voor klimaatbeleid, duidelijk maken hoe hij de CO2-grenstaks wil realiseren. Zo’n heffing moet de Europese industrie beschermen tegen concurrenten uit derde landen die de Europese klimaatregels niet moeten naleven. De Europese handelspartners, met Rusland voorop, reageerden al ongerust dat zij de dupe dreigen te worden van die grenstaks. Hoe dan ook zou de grenstaks jaarlijks bijna 10 miljard euro moeten opbrengen - geld dat gebruikt kan worden voor het aflossen van de schulden die Europa aangaat om zijn economisch herstel te financieren. De grenstaks wordt als een aanvulling op het nieuwe ETS-systeem gezien. In Europese kringen wordt benadrukt dat het hele pakket er is om alle actoren - burgers, bedrijven, overheden... - zekerheid en voorspelbaarheid te bieden voor een periode van dertig jaar. Dat de transitie naar een klimaatneutrale economie rechtvaardig en solidair moet blijven, is een van de leidende principes. Dat geldt tussen de verschillende lidstaten, maar ook in elke individuele lidstaat. Zo wil de Commissie een sociaal klimaatfonds in het leven roepen om de kosten van de energietransitie te helpen dragen. Want dat het leven duurder zal worden voor burgers en bedrijven die niet op ‘groen’ overschakelen, staat nu al vast.
Jammer is dat de meeste autos tegen 2035 een hoge accu heeft en thuis of op werk word geladen en niet op de snelweg.
Wat mij betreft mag de koers wel weer richting de 100 euro per aandeel stijgen, schommelt nu al een tijdje rond en bij de 55-65 euro per aandeel.
De infrastructuur in Nederland is ver vooruit, je ziet steeds meer laadpalen in woonwijken en parkeerplaatsen. Maar als je echt iedereen wilt voorzien van een laadpaal dan is Nederland nog te klein. Er zijn veel woningen, appartementen waar je niet zo eenvoudig snel even je auto kan opladen. Niet iedereen heeft een eigen oprit bijvoorbeeld. Dus (snel)laden op de snelweg blijft m.i. interessant ook omdat FastNed nogal prominent aanwezig is op snelwegen (goede PR). Daarbij denk ik dat FastNed misschien ooit in de toekomst wordt overgenomen door Shell, maar zeker weten doe ik niet en ik geef geen enkele garantie.
Zat vanmiddag de orders te volgen. Het zal mij niet verbazen als er goed nieuws aankomt. Ik ben voorzichtig ingestapt..
Beursblik: verliezen Fastned lopen op Ondanks meer omzet. (ABM FN-Dow Jones) Fastned heeft in de eerste helft van dit jaar vermoedelijk meer omzet gerealiseerd, maar dit voorkwam niet dat de verliezen opliepen. Dit is de verwachting van analist Marc Hesselink in aanloop naar de cijfers van de oplaadspecialist. Voor de eerste jaarhelft mikt ING op een omzet van 4,6 miljoen euro. Dat is 1,6 miljoen euro meer dan in de eerste helft van 2020. Vermoedelijk speelde de coronarestricties, waardoor reizen wordt bemoeilijkt, Fastned nog altijd parten. Het EBITDA-verlies verslechterde volgens ING van 1,9 miljoen naar 3,0 miljoen euro. "We verwachten dat het EBITDA-verlies in de eerste helft van 2021 piekte", aldus analist Marc Hesselink. Netto leed Fastned volgens ING een verlies van 7,8 miljoen euro. Dat was een jaar eerder 6,4 miljoen euro verlies. Dit leverde volgens de analisten een negatieve vrije kasstroom op van 18,9 miljoen euro, een ruimschootse verdubbeling ten opzichte van de 7,3 miljoen euro in de eerste zes maanden van 2020. ING heeft een Houden advies op Fastned met een koersdoel van 60,00 euro. Fastned opent dinsdag 10 augustus de boeken. Door: ABM Financial News.info@abmfn.nl Redactie: +31(0)20 26 28 999
Het is lastig dat de coronamaatregelen begin vorig jaar ongeveer samen gingen met de verlaging van de max snelheid in Nederland naar 100 km/u. Daardoor is niet zichtbaar of de langzamere stijging komt door coronamaatregelen of zuiniger rijden. Ik ben vooral benieuwd naar de resultaten in het buitenland, daar heeft Fastned te bewijzen dat ze locaties kunnen binnenhalen, bouwen en winstgevend uitbaten. Houden op 60 lijkt me op dit moment realistisch
Sectorbericht: Snelladers voor Europees vrachtverkeer 11:38 Een consortium van Europese fabrikanten van vrachtwagens, Traton (Volkswagen Group, o.a. Scania en MAN), Daimler Truck en Volvo, heeft onlangs aangekondigd samen te gaan werken om de benodigde laadinfrastructuur voor zware vrachtwagens aan te leggen in Europa. De joint venture begint vanaf 2022 met het neerzetten van 1700 snellaadstations. Consortium Traton plaatst vanaf volgend jaar 1700 snellaadstations voor zware vrachtwagens. Foto: iStock Als chauffeur moet je je truck daar straks kunnen opladen binnen de wettelijk verplichte rusttijd van 45 minuten, overdag en ’s nachts. Alle vrachtwagenfabrikanten moeten de laadpalen kunnen gebruiken, en het doel is om de elektriciteit altijd van groene bronnen te betrekken — iets wat vroeg of laat overigens voor alle stroom zal gelden. Bovendien is het de bedoeling dat ook het langeafstandsbusvervoer er gebruik van kan maken. De joint venture wordt gehuisvest in Amsterdam, wat ook nog eens een extra pluim betekent voor onze Nederlandse actieve rol in laadpalen en de daarbij benodigde software. De recente beursgangen van EVBox en Allego, beide inmiddels ruim meer dan €1 mrd waard, versterken dat beeld, evenals het succes van onder andere Fastned. Het nieuws is opnieuw een bevestiging dat vrijwel de gehele auto-industrie inzet op elektrische aandrijving. Nu ook duidelijke stappen worden gezet voor elektrisch aangedreven langeafstandsvrachtvervoer, is de variant waterstof ook hier naar het tweede plan geschoven. De stadsbussenindustrie is al vrijwel helemaal om, en personenautofabrikanten kondigen steeds vaker aan wanneer ze gaan stoppen met het verkopen van benzinemotoren en volledig overgaan op de verkoop van elektrische modellen. Ook bij het lange-afstandsvervoer is de variant waterstof naar het tweede plan geschoven Zelfs Toyota, dat lang heeft vastgehouden aan personenauto’s op waterstof, moet nu tandenknarsend toegeven dat elektrisch de toekomst is. Gelukkig betekent dit ook het einde van hun misleidende reclame over zogenaamde zelfoplaadbare auto’s; die ging immers gewoon over hun benzine-hybrideaandrijvingen. Dat de elektrische aandrijving nu ook de volle aandacht heeft van de fabrikanten voor de langeafstands- en dus zware vrachtwagens, kan een doorbraak worden genoemd. In deze columnreeks hebben we al eerder besproken dat groene waterstof ongeveer driemaal minder efficiënt is dan het gebruik van elektriciteit in een batterijaandrijving. Hierdoor is de businesscase voor elektrische aandrijving in het zware wegtransport feitelijk een no-brainer, want vrijwel de helft van de operationele kosten betreft de brandstof. De steeds goedkoper en compacter wordende batterijpakketten maken de initiële aanschafprijs lager, en daarmee wordt de terugverdientijd korter. Met de aangekondigde plannen van Traton wordt straks ook voldaan aan de eis dat er een goede laadinfrastructuur is, waarbij je met ten minste 1 MW kunt laden en dus in drie kwartier je reis weer kunt vervolgen. In combinatie met de verplichte rustpauze van 45 minuten wordt laden zelfs een kostenneutrale operatie. Lees het volledige artikel: fd.nl/futures/1406707/snelladers-voor...
Volgende week de boeken open... Ik ben benieuwd, kan enorm meevallen en een piek in de koers veroorzaken. Zal mij niet verbazen dat er gerommeld wordt me de koers. Maar kan het fout hebben. Was zelf van mening dat ook de wegen in Frankrijk en Duitsland punten met fastNED kregen. Wat niet is kan nog komen... Goed weekend
Hangyodon schreef op 24 juli 2021 08:50 :
Jammer is dat de meeste autos tegen 2035 een hoge accu heeft en thuis of op werk word geladen en niet op de snelweg.
Ik verwacht nog steeds dat FastNed ook in de toekomst voor auto's met hogere actieradius relevant zal zijn. Vooral bij langere afstanden, zoals in de zomers als heel Europa lange afstanden aflegt per auto. Daarnaast is het elektriciteitsnet van NL helemaal niet bestand tegen een laadpaal in of om elk huis. Voor de infrastructuur hier tegen bestand is (de huizen gaan immers ook nog eens van het gas af, wat de infrastructuur alleen nog maar meer belast), zal het jaar 2035 naar ik vermoed ruimschoots gepasseerd zijn. Snelladen is naar mijn mening toch nog wel het devies de komende tien jaar voor langere afstanden. Kijk naar het SuperCharger netwerk van Tesla, dat wordt volop gebruikt, ook al hebben veel europeanen/nederlanders gewoon een laadpaal in de buurt van hun huis. Fastned werkt nu zelfs samen met Tesla. De tarieven van Fastned zijn wel aan de exorbitante kant, ik betaal 0,59 cent per KWh als ik aan een snellader van Fastned sta. Dat zal klanten/bedrijven afschrikken. Aan de supercharger betaal ik 0,21 cent per KWh.
Het rapport van het klimaatpanel van de VN liegt er niet om. Dat Fastned gaat groeien is overduidelijk overheden kunnen niet meer wegkijken. Dit fonds staat binnen aantal jaar in de AEX. De kosten lopen nu eenmaal voor de baten uit bij dit soort bedrijven, we gaan het morgen zien.www.ed.nl/dossier-klimaatrapport-vn/k...
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)