Ontvang nu dagelijks onze kooptips!
word abonnee
sluiten ✕
Terug naar discussie overzicht
AMG - tweede kwartaal 2021
Volgen
Even negatief gedacht, de bedrijfsleiding zou met een faillissement of gedwongen verkoop rekening kunnen houden en daarom al zoveel mogelijk geld in de vorm van salarissen voor de top uit het bedrijf onttrekken.
Ze kunnen AMG niet temmen, derhalve is weer 150.000 opgenomen. Blijf deze maand wel tobben. Maar er zijn gelukkig geen ongevallen meer Heinz zal blij zijn..
Aandachtige lezer schreef op 23 juni 2021 11:30 :
Even negatief gedacht, de bedrijfsleiding zou met een faillissement of gedwongen verkoop rekening kunnen houden en daarom al zoveel mogelijk geld in de vorm van salarissen voor de top uit het bedrijf onttrekken.
Met dit soort opmerkingen moet je oppassen. Er is geen sprake van een eventueel faillissement of gedwongen verkoop. De zelfverrijking is al jaren aan de gang. Met het zoeken naar of het nu 50 miljoen of 100 miljoen afboeking was op de vanadium voorraad kwam ik talloze posting van mijzelf tegen uit 2019. Mijn verhaal van toen is identiek aan de postings van nu. Kwam ook tegen dat Ohio2 een 30 jarige lening betreft met een coupenrente van 4,5% Is die Ohio2 lening inmiddels aangepast?
GoudenBamischijf schreef op 23 juni 2021 09:57 :
Say it again for the people in the back:
Ik denk dat niet de shorters een remmende factor zijn, maar eerder een remmende factor is dat de toekomstige winsten onzeker zijn doordat ze afhankelijk zijn van schommelingen in grondstofprijzen (toegegeven, dat ziet er nu wel goed uit).
En dan is er nog de factor van de vrij stevige schuldengraad (debt to equity ratio 487.6%!!). Daar komt nog bij dat de historische operating cashflow te laag is om deze schulden + rente af te betalen.
Kortom: AMG moet stevig meer geld gaan verdienen (operating cashflow omhoog krikken) om aan zijn schuldenlast te voldoen, en is daarvoor afhankelijk van fluctuerende grondstoffenprijzen waar ze zelf weinig invloed op kan uitoefenen. Kortom hoog risico (en bijbehorende hoge beloning als het goed gaat).
Staar je niet blind op de shorters die je 'proberen te verneuken' (wat bij totaal uitstaande shorts van 2-3% sowieso bogus is). Kijk liever naar de fundamentals en probeer te begrijpen waarom niet iedereen zo hosanna is over AMG als wij hier op het forum.
De schuldgraad is helemaal niet stevig als je kijkt naar het type schulden. Na de emissie betreft het een netto USD 50 mln schuld per 31.3.2021 welke in 2025 geherfinancierd dient te worden, hetgeen geen enkel probleem is met een EBITDA van USD 100 mln plus, alsmede een USD 307 mln municipal bond met 5% rente en een aflossing in 2049 voor de bouw van Ohio II. Indien laatstgenoemde jaarlijks USD 25 mln EBITDA genereerd heb je de aflossings- en interestverplichtingen gedekt. De hele huidige operatie dient dan om de USD 50 mln lening te kunnen servicen, hetgeen met een EBITDA van USD 100 mln plus geen probleem is.
Blanco rolling schreef op 23 juni 2021 12:08 :
[...]
Met dit soort opmerkingen moet je oppassen.
Er is geen sprake van een eventueel faillissement of gedwongen verkoop.
De zelfverrijking is al jaren aan de gang.
Met het zoeken naar of het nu 50 miljoen of 100 miljoen afboeking was op de vanadium voorraad kwam ik talloze posting van mijzelf tegen uit 2019.
Mijn verhaal van toen is identiek aan de postings van nu.
Kwam ook tegen dat Ohio2 een 30 jarige lening betreft met een coupenrente van 4,5%
Is die Ohio2 lening inmiddels aangepast?
Je zou toch zeggen dat ze als ze het geld in het bedrijf laten zitten, in plaats van overboeken naar privé, de winsten, of zelfverrijking, nog groter zou zijn, zonder dat er een haan naar kraait, behalve de belastingambtenaar misschien :-). Ik kan me wel voorstellen dat ze hun vermogen wat spreiden. Maar je hebt daarin wel gelijk, dat een faillissement of gedwongen verkoop nu niet direct in beeld is. Als ik het goed begrepen heb ziet het bedrijf wel eens af van wat winstmogelijkheden om juist de bedrijfszekerheid te waarborgen, ook bij tegenwind.
GoudenBamischijf schreef op 23 juni 2021 10:54 :
[...]
Ook zonder deze ene lening is de debt/equity rond de 230%. Je kan niet ontkennen dat AMG niet bepaald het toonbeeld is van blakende financiële gezondheid en qua gearing in ieder geval zeer scherp aan de wind zeilt. Kortom, hoog risico en ze moeten die eurootjes gaan binnen harken willen ze van dit bedrijf een succesverhaal maken.
Deze hogere schuld en dit hogere financiële risico is waarschijnlijk ook de reden dat de koers een stuk lager staat dan bijvoorbeeld in 2017 toen er vergelijkbare winsten werden verwacht. (Toen was de debt/equity ongeveer 110%)
Dus hou eens op over die shorters (niet specifiek tegen Blanco Rolling, maar meer algemeen gericht). Er is een duidelijke fundamentele reden waarom de koers niet door het dak schiet. Immers als AMG niet genoeg kan profiteren van de stijgende grondstofprijzen, of als deze grondstofprijzen stoppen met stijgen. Dan heeft het bedrijf een probleem.
Eind 2017 was de netto bankschuld inderdaad nihil, i.e. AMG komt de crisis uit met USD 50 mln extra schuld. In 2017 stonden lease liabilities nog niet op de balans, nu wel dus die moet je elimineren. Edoch, inmiddels is de operatie veel beter en zijn de nieuwe projecten veel verder ((non covenant en achtergestelde financiering van)Ohio II, (door klant gefinancierde) SP+ uitbreiding, Glencore deal (ter oplossing van voorraadrisico), Lithium Duitsland, JV Shell, diversificatie klanten Technologies buiten aerospace en automotive en lean & mean t.g.v. cost savings). Mijn mening is derhalve dat AMG er nu veel beter voorstaat dan eind 2017 en die USD 50 mln extra schuld is eind dit jaar al is afgefinancierd uit de vrije cash flow. De netto winst van AMG kent een gigantische hefboom bij stijging grondstoffenprijzen.
+ remember "AMG expects to deliver an EBITDA level of $350 million, or more, in the next five years or less." :-)
Ik voeg iets toe aan bovenstaande, omdat niet iedereen die leaseverplichtingen snapt en waarom je dat zou moeten elimineren, beter gezegd restaten. Krachtens IFRS moeten operational leaseverplichtingen, maar ook bijv langlopende huurcontracten van gebouwen worden opgenomen als verplichting. Daar kan tegenoverstaan het actief, bijv een auto, die operational wordt geleased. Er bestaat ook financial leasing en dat us gewoon een lening die je krijgt voor bijv die auto. Met die operational lease werd in het verleden de cijfersratio’s verbeterd ivgm financial lease. Dus nu komt zo’n auto wel op de balans en staat er een schuld tegenover. Dit heeft ook direct een effect op de ebitda. Voorheen werden de leasekosten in de operationele kosten meegenomen en nu zijn het grotendeels afschijvingen geworden. De ebitda verbetert dus. Is dat terecht? Ik stel daar vraagtekens bij. Auto’s tikken natuurlijk niet zo aan, behalve als het et heel veel zijn. Maar bij grote machines, enorme computersystemen, vliegtuigen, schepen is dat een ander verhaal. Dat maakt het nu lastig om getallen voor ebitda, debt/equity etc te vergelijken met cijfers uit het verleden. Zeker wanneer de vergelijkende cijfers niet gerapporteerd worden. Een ding is wel zeker dat een ebitda van 2020 er beter uitziet voor een precies dezelfde onderneming ivg met een asntal jaar geleden.
Vanadium prijs wederom omhoog.
Zelfde verhaal als gisteren; nu bij groene beurs AMG weer even drukken om lager terug te kopen.
Met een gemiddeld koersdoel van analisten van 37,75 euro (bron Guruwatch) en sterk stijgende metaalprijzen en een herstellende luchtvaart en de succesvolle emissie en stevige onderwaardering blijf ik rustig zitten.
Dividend Collector schreef op 24 juni 2021 09:42 :
Met een gemiddeld koersdoel van analisten van 37,75 euro (bron Guruwatch) en sterk stijgende metaalprijzen en een herstellende luchtvaart en de succesvolle emissie en stevige onderwaardering blijf ik rustig zitten.
Zo doe ik dat ook, het herstel gaat te langzaam, maar het kan niet anders zijn dan dat de koers toch weer ruim boven de € 35,- gaat komen, en vandaar vermoedelijk nog veel verder omhoog.
Lamsrust schreef op 23 juni 2021 13:05 :
[...]
Eind 2017 was de netto bankschuld inderdaad nihil, i.e. AMG komt de crisis uit met USD 50 mln extra schuld. In 2017 stonden lease liabilities nog niet op de balans, nu wel dus die moet je elimineren. Edoch, inmiddels is de operatie veel beter en zijn de nieuwe projecten veel verder ((non covenant en achtergestelde financiering van)Ohio II, (door klant gefinancierde) SP+ uitbreiding, Glencore deal (ter oplossing van voorraadrisico), Lithium Duitsland, JV Shell, diversificatie klanten Technologies buiten aerospace en automotive en lean & mean t.g.v. cost savings). Mijn mening is derhalve dat AMG er nu veel beter voorstaat dan eind 2017 en die USD 50 mln extra schuld is eind dit jaar al is afgefinancierd uit de vrije cash flow. De netto winst van AMG kent een gigantische hefboom bij stijging grondstoffenprijzen.
Ik ben het helemaal met je eens dat AMG een betere bedrijfsvoering heeft dan in 2017, precies om de redenen die hier genoemd worden. Ik ontken ook niet dat AMG een aardig verdienend vermogen hiermee heeft. Ik ben ook niet voor niets aandeelhouder. Maar dat is alleen kijken naar de upside, de fundamentals laten zien dat de gearing van AMG en daarmee het financiële risico hoger is dan pre-2020. Het is belangrijk om dit mee te wegen in je risk/reward verhouding en te concluderen dat AMG een aandeel is met een hoger dan gemiddeld risico en bijbehorende demping van de koers. Hier komt qua risicofactor nog eens bij dat alle dingen die hierboven genoemd worden sterk cyclisch zijn en voor een groot deel afhankelijk van stijgende grondstoffenprijzen. Ook dit brengt risico met zich mee. (alhoewel we dit jaar zien dat deze grondstoffenprijzen sterk stijgen, wat goed zou moeten zijn voor de bottom line van AMG).
GoudenBamischijf schreef op 24 juni 2021 11:06 :
[...]
Ik ben het helemaal met je eens dat AMG een betere bedrijfsvoering heeft dan in 2017, precies om de redenen die hier genoemd worden. Ik ontken ook niet dat AMG een aardig verdienend vermogen hiermee heeft. Ik ben ook niet voor niets aandeelhouder.
Maar dat is alleen kijken naar de upside, de fundamentals laten zien dat de gearing van AMG en daarmee het financiële risico hoger is dan pre-2020. Het is belangrijk om dit mee te wegen in je risk/reward verhouding en te concluderen dat AMG een aandeel is met een hoger dan gemiddeld risico en bijbehorende demping van de koers.
Hier komt qua risicofactor nog eens bij dat alle dingen die hierboven genoemd worden sterk cyclisch zijn en voor een groot deel afhankelijk van stijgende grondstoffenprijzen. Ook dit brengt risico met zich mee. (alhoewel we dit jaar zien dat deze grondstoffenprijzen sterk stijgen, wat goed zou moeten zijn voor de bottom line van AMG).
FDat kun je vanaf twee kanten bekijken: A. Het risico is nu hoger want: (i) USD 50 mln senior schuld en USD 307 mln subordinated schuld; (ii) afwachten of orders aerospace en automotive in zelfde omvang terugkomen; (iii) meer onderzoeksprojecten die geld kosten en nooit geld opleveren (Shell JV); (iv) executierisico's projecten Ohio II, Lithium Duitsland en SP+ Brazilie. B. Het risico is lager want: (i) operatie volledige onderneming is nu lean & mean t.g.v corona cost cuts; (ii) operatie is nu afgestemd is forse price swings in m.n. vanadium t.g.v. afname overeenkomst Glencore waardoor voorraadrisico fors is afgenomen; (iii) CMT heeft een meer gediversifieerde klantenportfolio opgebouwd naast aerospace en automotive, zodat totale omzetpotentieel groter is geworden indien de klanten uit deze beide segmenten weer orders gaan inleggen. Zeker als dit versneld gaat gebeuren; (iv) Ohio II zorgt voor extra verdiencapaciteit die ver uitgaat boven de verplichtingen op de municipal bond; (v) SP+ idem, waarbij de financiering door de klant is verzorgd; (vi) Lithium hydroxide faciliteit zorgt voor verdere diversificatie productaanbod en speelt in op toekomstige vraag in Europa. Daarnaast is deze opschaalbaar van 20Mt naar 100Mt, dus enorm potentieel; (vii) Shell JV zorgt ook voor upside en bovendien een wereldpartner. Ik reken mezelf tot de categorie B.
Gaan we nu aan de bovenkant Vd 28,20 hangen ?
Is het mogelijk dat AMG nog iets (gaat) betekenen in de grafeen productie? Qua theoretische mogelijkheden scoort grafeen enorm, ook voor MW grafeen, nanotubes. Volgens mij delven ze in 1 van de mijnen de juiste soort grafiet. Het komt mij alleen voor dat de grafeen-technologie een beetje lijkt op de ontwikkelingen op het gebied van kernfusie: we zijn er bijna, nog maar 5-10 jaar en dan kunnen we het toepassen. Die belofte, we zijn er bijna, horen we al 50 jaar. Maar evengoed, het boeit me wat AMG doet dus verbind ik me aan deze club. Maar van de websites (https://www.gk-graphite.com) wordt ik niet veel wijzer en de aangevraagde patenten van hun partner brachten me iets verder (diagnose apparatuur) maar ook niet veel. Ook kon ik niet vinden of het grafietverwerkende bedrijf/partner is opgenomen in een wetenschappelijk/technisch netwerk en of ze publicaties uitgeven behalve een folder. Is er iemand die hierover kan/mag vertellen?
Ik denk dat er op termijn een grote deal gaat komen uit de auto-industrie omtrent de lithium hydroxide fabriek van AMG. Ook zijn de EU subsidies nu nog gefocust op de batterijproductie, maar zal zich snel verschuiven naar de supply chain kant gezien de doelstellingen van de EU.
Andre S. schreef op 24 juni 2021 17:39 :
Ik denk dat er op termijn een grote deal gaat komen uit de auto-industrie omtrent de lithium hydroxide fabriek van AMG. Ook zijn de EU subsidies nu nog gefocust op de batterijproductie, maar zal zich snel verschuiven naar de supply chain kant gezien de doelstellingen van de EU.
Ik denk dus Volkswagen. En ja de uitdagingen liggen op al vrij korte termijn bij de enorme vraag naar lithium hydroxide. Dus je kan nog wel eens gelijk krijgen.
Vermoedelijk rond 2023-2024 zal de vraag naar lithiumhydroxide hoger zijn dan lithiumcarbonaat. Ook zal de vraag naar lithium uit de pas gaan lopen met het aanbod lithium, dit rond dezelfde periode! AMG zit er dus lekker in. Zal later even wat grafieken posten in het 2030 draadje.
Denk dat Arcelor komende week richting koers AMG gaat komen,.,......
Aantal posts per pagina:
20
50
100
Direct naar Forum
-- Selecteer een forum --
Koffiekamer
Belastingzaken
Beleggingsfondsen
Beursspel
BioPharma
Daytraders
Garantieproducten
Opties
Technische Analyse
Technische Analyse Software
Vastgoed
Warrants
10 van Tak
4Energy Invest
Aalberts
AB InBev
Abionyx Pharma
Ablynx
ABN AMRO
ABO-Group
Acacia Pharma
Accell Group
Accentis
Accsys Technologies
ACCSYS TECHNOLOGIES PLC
Ackermans & van Haaren
ADMA Biologics
Adomos
AdUX
Adyen
Aedifica
Aegon
AFC Ajax
Affimed NV
ageas
Agfa-Gevaert
Ahold
Air France - KLM
Airspray
Akka Technologies
AkzoNobel
Alfen
Allfunds Group
Allfunds Group
Almunda Professionals (vh Novisource)
Alpha Pro Tech
Alphabet Inc.
Altice
Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko))
AM
Amarin Corporation
Amerikaanse aandelen
AMG
AMS
Amsterdam Commodities
AMT Holding
Anavex Life Sciences Corp
Antonov
Aperam
Apollo Alternative Assets
Apple
Arcadis
Arcelor Mittal
Archos
Arcona Property Fund
arGEN-X
Aroundtown SA
Arrowhead Research
Ascencio
ASIT biotech
ASMI
ASML
ASR Nederland
ATAI Life Sciences
Atenor Group
Athlon Group
Atrium European Real Estate
Auplata
Avantium
Axsome Therapeutics
Azelis Group
Azerion
B&S Group
Baan
Ballast Nedam
BALTA GROUP N.V.
BAM Groep
Banco de Sabadell
Banimmo A
Barco
Barrick Gold
BASF SE
Basic-Fit
Basilix
Batenburg Beheer
BE Semiconductor
Beaulieulaan
Befimmo
Bekaert
Belgische aandelen
Beluga
Beter Bed
Bever
Binck
Biocartis
Biophytis
Biosynex
Biotalys
Bitcoin en andere cryptocurrencies
bluebird bio
Blydenstijn-Willink
BMW
BNP Paribas S.A.
Boeing Company
Bols (Lucas Bols N.V.)
Bone Therapeutics
Borr Drilling
Boskalis
BP PLC
bpost
Brand Funding
Brederode
Brill
Bristol-Myers Squibb
Brunel
C/Tac
Campine
Canadese aandelen
Care Property Invest
Carmila
Carrefour
Cate, ten
CECONOMY
Celyad
CFD's
CFE
CGG
Chinese aandelen
Cibox Interactive
Citygroup
Claranova
CM.com
Co.Br.Ha.
Coca-Cola European Partners
Cofinimmo
Cognosec
Colruyt
Commerzbank
Compagnie des Alpes
Compagnie du Bois Sauvage
Connect Group
Continental AG
Corbion
Core Labs
Corporate Express
Corus
Crescent (voorheen Option)
Crown van Gelder
Crucell
CTP
Curetis
CV-meter
Cyber Security 1 AB
Cybergun
D'Ieteren
D.E Master Blenders 1753
Deceuninck
Delta Lloyd
DEME
Deutsche Cannabis
DEUTSCHE POST AG
Dexia
DGB Group
DIA
Diegem Kennedy
Distri-Land Certificate
DNC
Dockwise
DPA Flex Group
Draka Holding
DSC2
DSM
Duitse aandelen
Dutch Star Companies ONE
Duurzaam Beleggen
DVRG
Ease2pay
Ebusco
Eckert-Ziegler
Econocom Group
Econosto
Edelmetalen
Ekopak
Elastic N.V.
Elia
Endemol
Energie
Energiekontor
Engie
Envipco
Erasmus Beursspel
Eriks
Esperite (voorheen Cryo Save)
EUR/USD
Eurobio
Eurocastle
Eurocommercial Properties
Euronav
Euronext
Euronext
Euronext.liffe Optiecompetitie
Europcar Mobility Group
Europlasma
EVC
EVS Broadcast Equipment
Exact
Exmar
Exor
Facebook
Fagron
Fastned
Fingerprint Cards AB
First Solar Inc
FlatexDeGiro
Floridienne
Flow Traders
Fluxys Belgium D
FNG (voorheen DICO International)
Fondsmanager Gezocht
ForFarmers
Fountain
Frans Maas
Franse aandelen
FuelCell Energy
Fugro
Futures
FX, Forex, foreign exchange market, valutamarkt
Galapagos
Gamma
Gaussin
GBL
Gemalto
General Electric
Genfit
Genmab
GeoJunxion
Getronics
Gilead Sciences
Gimv
Global Graphics
Goud
GrandVision
Great Panther Mining
Greenyard
Grolsch
Grondstoffen
Grontmij
Guru
Hagemeyer
HAL
Hamon Groep
Hedge funds: Haaien of helden?
Heijmans
Heineken
Hello Fresh
HES Beheer
Hitt
Holland Colours
Homburg Invest
Home Invest Belgium
Hoop Effektenbank, v.d.
Hunter Douglas
Hydratec Industries (v/h Nyloplast)
HyGear (NPEX effectenbeurs)
HYLORIS
Hypotheken
IBA
ICT Automatisering
Iep Invest (voorheen Punch International)
Ierse aandelen
IEX Group
IEX.nl Sparen
IMCD
Immo Moury
Immobel
Imtech
ING Groep
Innoconcepts
InPost
Insmed Incorporated (INSM)
IntegraGen
Intel
Intertrust
Intervest Offices & Warehouses
Intrasense
InVivo Therapeutics Holdings Corp (NVIV)
Isotis
JDE PEET'S
Jensen-Group
Jetix Europe
Johnson & Johnson
Just Eat Takeaway
Kardan
Kas Bank
KBC Ancora
KBC Groep
Kendrion
Keyware Technologies
Kiadis Pharma
Kinepolis Group
KKO International
Klépierre
KPN
KPNQwest
KUKA AG
La Jolla Pharmaceutical
Lavide Holding (voorheen Qurius)
LBC
LBI International
Leasinvest
Logica
Lotus Bakeries
Macintosh Retail Group
Majorel
Marel
Mastrad
Materialise NV
McGregor
MDxHealth
Mediq
Melexis
Merus Labs International
Merus NV
Microsoft
Miko
Mithra Pharmaceuticals
Montea
Moolen, van der
Mopoli
Morefield Group
Mota-Engil Africa
MotorK
Moury Construct
MTY Holdings (voorheen Alanheri)
Nationale Bank van België
Nationale Nederlanden
NBZ
Nedap
Nedfield
Nedschroef
Nedsense Enterpr
Nel ASA
Neoen SA
Neopost
Neovacs
NEPI Rockcastle
Netflix
New Sources Energy
Neways Electronics
NewTree
NexTech AR Solutions
NIBC
Nieuwe Steen Investments
Nintendo
Nokia
Nokia OYJ
Nokia Oyj
Novacyt
NOVO-NORDISK AS
NPEX
NR21
Numico
Nutreco
Nvidia
NWE Nederlandse AM Hypotheek Bank
NX Filtration
NXP Semiconductors NV
Nyrstar
Nyxoah
Océ
OCI
Octoplus
Oil States International
Onconova Therapeutics
Ontex
Onward Medical
Onxeo SA
OpenTV
OpGen
Opinies - Tilburg Trading Club
Opportunty Investment Management
Orange Belgium
Oranjewoud
Ordina Beheer
Oud ForFarmers
Oxurion (vh ThromboGenics)
P&O Nedlloyd
PAVmed
Payton Planar Magnetics
Perpetuals, Steepeners
Pershing Square Holdings Ltd
Personalized Nursing Services
Pfizer
Pharco
Pharming
Pharnext
Philips
Picanol
Pieris Pharmaceuticals
Plug Power
Politiek
Porceleyne Fles
Portugese aandelen
PostNL
Priority Telecom
Prologis Euro Prop
ProQR Therapeutics
PROSIEBENSAT.1 MEDIA SE
Prosus
Proximus
Qrf
Qualcomm
Quest For Growth
Rabobank Certificaat
Randstad
Range Beleggen
Recticel
Reed Elsevier
Reesink
Refresco Gerber
Reibel
Relief therapeutics
Renewi
Rente en valuta
Resilux
Retail Estates
RoodMicrotec
Roularta Media
Royal Bank Of Scotland
Royal Dutch Shell
RTL Group
RTL Group
S&P 500
Samas Groep
Sapec
SBM Offshore
Scandinavische (Noorse, Zweedse, Deense, Finse) aandelen
Schuitema
Seagull
Sequana Medical
Shurgard
Siemens Gamesa
Sif Holding
Signify
Simac
Sioen Industries
Sipef
Sligro Food Group
SMA Solar technology
Smartphoto Group
Smit Internationale
Snowworld
SNS Fundcoach Beleggingsfondsen Competitie
SNS Reaal
SNS Small & Midcap Competitie
Sofina
Softimat
Solocal Group
Solvac
Solvay
Sopheon
Spadel
Sparen voor later
Spectra7 Microsystems
Spotify
Spyker N.V.
Stellantis
Stellantis
Stern
Stork
Sucraf A en B
Sunrun
Super de Boer
SVK (Scheerders van Kerchove)
Syensqo
Systeem Trading
Taiwan Semiconductor Manufacturing Company (TSMC)
Technicolor
Tele Atlas
Telegraaf Media
Telenet Groep Holding
Tencent Holdings Ltd
Tesla Motors Inc.
Tessenderlo Group
Tetragon Financial Group
Teva Pharmaceutical Industries
Texaf
Theon International
TherapeuticsMD
Thunderbird Resorts
TIE
Tigenix
Tikkurila
TINC
TITAN CEMENT INTERNATIONAL
TKH Group
TMC
TNT Express
TomTom
Transocean
Trigano
Tubize
Turbo's
Twilio
UCB
Umicore
Unibail-Rodamco
Unifiedpost
Unilever
Unilever
uniQure
Unit 4 Agresso
Univar
Universal Music Group
USG People
Vallourec
Value8
Value8 Cum Pref
Van de Velde
Van Lanschot
Vastned
Vastned Retail Belgium
Vedior
VendexKBB
VEON
Vermogensbeheer
Versatel
VESTAS WIND SYSTEMS
VGP
Via Net.Works
Viohalco
Vivendi
Vivoryon Therapeutics
VNU
VolkerWessels
Volkswagen
Volta Finance
Vonovia
Vopak
Warehouses
Wave Life Sciences Ltd
Wavin
WDP
Wegener
Weibo Corp
Wereldhave
Wereldhave Belgium
Wessanen
What's Cooking
Wolters Kluwer
X-FAB
Xebec
Xeikon
Xior
Yatra Capital Limited
Zalando
Zenitel
Zénobe Gramme
Ziggo
Zilver - Silver World Spot (USD)